Alle mods kunnen het zien Erwinquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dank u.
Vraagje nog, komt de TR bij de mod van het subforum of kunnen alle mods de TR zien? Of is dat geheime info?
weet niet of ik dat aan jullie plebs mag mededelenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dit toch wel. Je ziet ze toch zelf ook bij andere subfora (of niet).
Bedankt voor de info, was nieuwsgierigquote:
NU pas, had verwacht dat je dat -+5 jaar geleden al was joh!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja sorry hoor ben beetje druk op werk. Als je het liever met isdatzo doet doe je het toch lekker met hem. Ik ben enorm teleurgesteld in je.
Nou, dan kan je gelijk weer:quote:
M'n 4e k*nk*r gerelateerde TR van een post van Lambiekje in een week.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wahaha er is geen marktonderzoek gedaan??
Het zal me niets verbazen als maar een paar procent of zo de nieuwste k*nk*rtroep van Apple gebruikt.
TR is voldoendequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nou, dan kan je gelijk weer:
[..]
M'n 4e k*nk*r gerelateerde TR van een post van Lambiekje in een week.
Dat mag gewoon zo door blijven gaan ofzo?quote:
Hij heeft een waarschuwing gekregen. Je hoeft niet pseudo te modden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat mag gewoon zo door blijven gaan ofzo?
Vind het nogal kansloos taalgebruik wat veel mensen ongetwijfeld mateloos irriteert.
Waar was FB ook alweer voor?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij heeft een waarschuwing gekregen. Je hoeft niet pseudo te modden.
Ik geef antwoord toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Waar was FB ook alweer voor?
Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW.
Dat is precies wat ik doe toch?
Ik denk dat het voor iedereen vervelend is dat hij met kanker scheld. Ik ben misschien laagbegaafd maar dat snap ik zelfs nog.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet wat je bedoelt met pseudo-modden. Zal wel aan mij liggen.
Dat heeft wel geholpen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij heeft een waarschuwing gekregen. Je hoeft niet pseudo te modden.
En ja, ik weet het, een "TR is voldoende"...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus de kinderverkrachtende k*nk*rmongolen verzinnen regeltjes waar jij en ik aan moeten houden. 4 jaar cel of 87.000 boete. Zelfisolatie of naar een concentratiekamp.
Bedankt en een tr is nogmaals voldoende.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat heeft wel geholpen...
[..]
En ja, ik weet het, een "TR is voldoende"...
Maar dit is de 5e post van hem met k*nk*r in in 1 week die ik rapporteer en ik ben niet de enige die heeft gerapporteerd.
Ja maar dat zijn toch 2 verschillende dingen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt en een tr is nogmaals voldoende.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn toch 2 verschillende dingen?
Een TR is om iets te reporten, dit topic is om op de behandeling daarvan, te zeiken de moderarie dus.
Heb meerdere TR gezet hierover. Blijkbaar wordt hier slecht gemodquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zou er iemand een bezem kunnen halen vanaf post #113 in dit topic?
Gaat om meerdere posts (en mogelijke quotes) van Lambiekje.
Van "n*zi-m*ngolen" en "k*t-n*gers" tot "omvolken", "transgender fl*kker" en "walgelijke LBQT shit".
BNW / Corona virus #17 When pigs fly
Zou er tevens iemand kunnen gaan praten met Lambiekje? Al die kwetsende en racistische taal is nergens voor nodig.
Dat jij het ergens niet mee eens bent wil toch niet zeggen dat het meteen weg moet?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Heb meerdere TR gezet hierover. Blijkbaar wordt hier slecht gemod
Kan me voorstellen dat er wat onderbezetting is en dat mods ook een leven hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Er is niemand die beweert dat iets weg moet omdat we het er niet mee eens zijn. Inhoudelijk mag er heel veel in dit subforum en dat kan je op argumenten bespreken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat jij het ergens niet mee eens bent wil toch niet zeggen dat het meteen weg moet?
@:tjacka is een uitstekende moderator.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat het moetquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat jij het ergens niet mee eens bent wil toch niet zeggen dat het meteen weg moet?
@:tjacka is een uitstekende moderator.
Wilde niemand beledigenquote:
Ik was even aan het werk gisterenavond en heb daar niet meer naar BNW gekeken. Misschien hebben we hier een moderator nodig die geen werk heeft. Bijvoorbeeld @Lenny_Leonard of @Drizzt_DoUrden ?quote:
Even teruggelezen en je hebt wel gelijk. Racisme is walgelijk. Maar over het algemeen doet moderator @Tjacka erg goed werk.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat er wat onderbezetting is en dat mods ook een leven hebben.
Heb er niet zo'n moeite mee als ik voor rotte vis uitgemaakt word (kan wel wat hebben als KLB bezoeker) maar bij racisme / discriminatie of onnodig beledigen van mensen met het syndroom van down dan trek ik een grens.
[..]
Er is niemand die beweert dat iets weg moet omdat we het er niet mee eens zijn. Inhoudelijk mag er heel veel in dit subforum en dat kan je op argumenten bespreken.
Waar ik wel moeite mee heb is discriminatie / racisme / etc.
Hoezo heb ik geen werk? Wtf is dit dan?quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was even aan het werk gisterenavond en heb daar niet meer naar BNW gekeken. Misschien hebben we hier een moderator nodig die geen werk heeft. Bijvoorbeeld @:lenny_leonard of @:drizzt_dourden ?
Ik ga even puin ruimen en @:lambiekje op zijn sodemieter geven!
De mods doen goed werk inderdaad. Ik liet me even gaanquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even teruggelezen en je hebt wel gelijk. Racisme is walgelijk. Maar over het algemeen doet moderator @:tjacka erg goed werk.
Je lijkt wel een vis.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo heb ik geen werk? Wtf is dit dan?
Betere baan dan jij waarschijnlijk. Pauper.
Ik heb het beetje opgeschoond en aangepast. Als ik iets vergeten ben geef maar een gil.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
De mods doen goed werk inderdaad. Ik liet me even gaan. Dat komt vooral dat we dit al meerdere keren hebben aangegeven, en dat het door blijft gaan.
Het zal mij een worst wezen hoe het er op fok aan toe gaat, maar die hypocriete trollen zoals illusions enzo die hier telkens zitten te mekkeren over het taalgebruik van lambiekje moeten eens in spiegel kijken. Stelletje onbeschofte zuigende hypocriete zielige figuren.quote:Op zondag 13 september 2020 09:01 schreef illusions het volgende:
Haal je hoofd eens uit je kont en wrijf de stront uit je doppen.
Taalgebruik zie je niet in de spiegel, en je ziet mij niet met kanker schelden.quote:Op zondag 13 september 2020 09:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het zal mij een worst wezen hoe het er op fok aan toe gaat, maar die hypocriete trollen zoals illusions enzo die hier telkens zitten te mekkeren over het taalgebruik van lambiekje moeten eens in spiegel kijken. Stelletje onbeschofte zuigende hypocriete zielige figuren.
Negeren is dan ook het beste wat je kunt doen bij een gebrek aan argumenten, want zo gaat dat op BNW.quote:Op zondag 13 september 2020 10:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maak je niet druk om die gasten met hun schone schijn, het enige verweer wat ze hebben is laag-bij-de-gronds sneertjes uit te delen tussen de regels door en dan een klaagje doen inderdaad als Biek het k-woord gebruikt, ondertussen hangen ze aan ieders lippen om dwangmatig hun zegje te doen en daar zijn ze al vroeg bij vandaag![]()
Je hebt verder gelijk hoor maar trollen moet je gewoon negeren is het beste want zoals bekend kunnen trollen daar niet tegen.
Ik negeer ze meestal ook, maar af en toe mag er best iets van gezegd worden. Een beetje tegengeluid kan geen kwaad tussen al die eenzijdige posts hier. Ik ga lekker de natuur in, fijne zondag. ^^quote:Op zondag 13 september 2020 10:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maak je niet druk om die gasten met hun schone schijn, het enige verweer wat ze hebben is laag-bij-de-gronds sneertjes uit te delen tussen de regels door en dan een klaagje doen inderdaad als Biek het k-woord gebruikt, ondertussen hangen ze aan ieders lippen om dwangmatig hun zegje te doen en daar zijn ze al vroeg bij vandaag![]()
Je hebt verder gelijk hoor maar trollen moet je gewoon negeren is het beste want zoals bekend kunnen trollen daar niet tegen.
Tja, de mensen die graag met je in discussie willen (het Fok forum is tenslotte een discussieforum) kun je ook trollen noemen als discussie te moeilijk voor je blijkt te zijn.quote:Op zondag 13 september 2020 10:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2020 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
Het fijne van BNW is wel dat je mensen hier van de meest walchelijke dingen kan beschuldigen zonder ook maar enig bewijs daarvoor te hoeven te leveren, of de holocaust kan ontkennen zonder dat daar enige consequentie tegenover staat.
quote:
Mensen als Illusions houden de discussie wel levend en brengen ook wel enig balans in dit subforum.quote:
Dat is vaak info die al elders op het net staat hè. Hoe vaak moet ik dat nog uitleggen, dat het hier juist debunked kan worden 😜quote:Op maandag 14 september 2020 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
Het fijne van BNW is wel dat je mensen hier van de meest walchelijke dingen kan beschuldigen zonder ook maar enig bewijs daarvoor te hoeven te leveren, of de holocaust kan ontkennen zonder dat daar enige consequentie tegenover staat.
Wat is dit voor een figuur zeg? Eerst holocaustontkenningen, en nu dit weer?quote:Op woensdag 16 september 2020 23:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Whahaha debunked. Wie dat zegt zijn zelf walgelijke kindervekrachters.
Voor debunkers in het algemeen dient de doodstraf heringevoerd te worden. Walgelijk uitschot. Tering tuig. Misstanden wegwuiven, baggetaliseren of goedpraten dan ben je een klootzak met hoofdletter K.
Is de toon niet veranderd de laatste tijd? Heb het idee dat voor corona wat gemoedelijker er aan toe ging?quote:Op maandag 14 september 2020 19:44 schreef SuperHartje het volgende:
Schelden is nooit goed. Al helemaal niet met etniciteit en ziekten!! Gwn TR’s blijven maken! Heb het erg druk gehad. En BNW was helemaal nooit zo druk als nu (sinds ik mod dan) 😜
Vinden jullie dat we een extra modje kunnen gebruiken?
Niks mis met een discussie en verschillende standpunten, maar dat kan alleen met respect en fatsoen.quote:Op maandag 14 september 2020 18:51 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Mensen als Illusions houden de discussie wel levend en brengen ook wel enig balans in dit subforum.
Het gaat er ook niet om dat we het perse met elkaar eens zijn, het gaat om de discussie an sich en om dat een beetje levendig te houden horen daar verschillende geluiden bij.
Het onderhuids gepijn wat soms kan worden ervaren bij sommige posts waar je het niet mee eens bent komt denk ik aan 2 kampen voor en dat laat ook weer zien dat de discussie nogal gevoelig ligt.
Niet te bang zijn voor andere meningen en mensen die niet als jou of mij denken en 't ook niet altijd met jou of mij eens zijn is een prima oplossing.
Als iedereen 't al met elkaar eens was geweest was de discussie ook al wel vastgelopen.
Er wordt honderd keer om onderbouwing gevraagd en van de één kant worden er degelijke bronnen en argumentatie getoond. Als die herhaaldelijk worden genegeerd is het niet gek dat er op een gegeven moment lacherig over gedaan word.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Niks mis met een discussie en verschillende standpunten, maar dat kan alleen met respect en fatsoen.
Daar ontbreekt het nogal aan op dit online forum.
Het is meestal getrol om te ridiculiseren, vernederen, en een soortgelijke reactie proberen uit te lokken.
Heeft niets met een inhoudelijke discussie te maken.
Ja dat idee heb jk ookquote:Op donderdag 17 september 2020 09:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Is de toon niet veranderd de laatste tijd? Heb het idee dat voor corona wat gemoedelijker er aan toe ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |