abonnement Unibet Coolblue
pi_193855002
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193855016
Goedemorgen mensen,

Hier een luie dag voor de boeg. Zoveel stress de afgelopen tijd. Nu een dagje geen stress :)

Ik ga proberen of borduren een beetje lukt vandaag en anders lezen en series kijken. Spannende tijden vragen even een andere aanpak :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 09:23:16 #3
382129 crew  Donna
pi_193855033
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hoe is het? :D
Het gaat goed. Na alle miskramen en onderzoeken zooi wel in een dipje gezeten, zeker op creatief gebied. Maar nu ben ik alweer ruim 18 weken zwanger en het gaat goed. O+
En ik ben ook weer aan het borduren!
pi_193855064
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:23 schreef Donna het volgende:

[..]

Het gaat goed. Na alle miskramen en onderzoeken zooi wel in een dipje gezeten, zeker op creatief gebied. Maar nu ben ik alweer ruim 18 weken zwanger en het gaat goed. O+
En ik ben ook weer aan het borduren!
Gefeliciteerd! En ik snap dat het onderzoeken en miskamen... dat maakt ej hoofd zo vol! Ik ben trots op je en blij voor je :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:28:15 #5
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193855078
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:23 schreef Donna het volgende:

[..]

Het gaat goed. Na alle miskramen en onderzoeken zooi wel in een dipje gezeten, zeker op creatief gebied. Maar nu ben ik alweer ruim 18 weken zwanger en het gaat goed. O+
En ik ben ook weer aan het borduren!
Wat fijn dat het goed gaat nu. O+ En gefeliciteerd nog!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193855149
Ja, Donna, wat een nare periode heb je dan gehad. Nu gefeliciteerd nog met de zwangerschap. O+ Bijna op de helft al!

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen mensen,

Hier een luie dag voor de boeg. Zoveel stress de afgelopen tijd. Nu een dagje geen stress :)

Ik ga proberen of borduren een beetje lukt vandaag en anders lezen en series kijken. Spannende tijden vragen even een andere aanpak :)
^O^

Ben je in gedachten al aan het inrichten?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193855234
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:35 schreef Sumppi het volgende:
Ja, Donna, wat een nare periode heb je dan gehad. Nu gefeliciteerd nog met de zwangerschap. O+ Bijna op de helft al!
[..]

^O^

Ben je in gedachten al aan het inrichten?
Ik heb al heel veel dingen gekozen :) Ik krijg vandaag of morgen mijn BRP en dan is het huisje van mij *O* Er moet veel gebeuren, naja, valt reuze mee, maar ik ben studentenverhuizingen gewend... en dan over twee maanden trek ik erin *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:43:23 #8
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193855244
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb al heel veel dingen gekozen :) Ik krijg vandaag of morgen mijn BRP en dan is het huisje van mij *O* Er moet veel gebeuren, naja, valt reuze mee, maar ik ben studentenverhuizingen gewend... en dan over twee maanden trek ik erin *O*
Leuke tijden. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193855286
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Leuke tijden. *O*
Ja! Expres twee maanden dubbele huur, zodat ik op mijn gemakje de verhuizing kan doen :) (kan slecht tegen stress)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193855593
Goedemorgen
:W


Gefeliciteerd Donna!

Ik heb volgens mij al 2 maanden niets creatiefs meer gedaan :@ te veel aan het gamen en lezen.
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 10:16:04 #11
382129 crew  Donna
pi_193855597
Lief allemaal! Maandag de 20 weken echo en dan weten we hopelijk ook of het een jongetje of een meisje is. Veel zin in. Ik denk een jongetje (maar heb geen sterk gevoel) en mijn vriend denkt weer een meisje, dus ben erg benieuwd!

Wat gaaf een nieuw huisje @ Cots en fijn dat je de tijd kan nemen om de verhuizing op een normaal tempo te doen!
pi_193856020
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja! Expres twee maanden dubbele huur, zodat ik op mijn gemakje de verhuizing kan doen :) (kan slecht tegen stress)
Slim. Moet je veel verven/behangen?
En heb je nieuwe meubels nodig?
pi_193856086
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:16 schreef Donna het volgende:
Lief allemaal! Maandag de 20 weken echo en dan weten we hopelijk ook of het een jongetje of een meisje is. Veel zin in. Ik denk een jongetje (maar heb geen sterk gevoel) en mijn vriend denkt weer een meisje, dus ben erg benieuwd!

Wat gaaf een nieuw huisje @ Cots en fijn dat je de tijd kan nemen om de verhuizing op een normaal tempo te doen!
Dank je wel :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Slim. Moet je veel verven/behangen?
En heb je nieuwe meubels nodig?
Het is aardig schoonmaken. Natuurlijk laminaat laten leggen. Houtwerk moet geschilderd worden. En ik wil in drie kamers een wandje met sierbehang (in de slaapkamer, knutselkamer en woonkeuken).

Verder neem ik uiteraard alles mee, maar ik woon klein. Dus nieuwe lampen, bank heb ik nog niet, kasten... etc
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193856119
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel :*
[..]

Het is aardig schoonmaken. Natuurlijk laminaat laten leggen. Houtwerk moet geschilderd worden. En ik wil in drie kamers een wandje met sierbehang (in de slaapkamer, knutselkamer en woonkeuken).

Verder neem ik uiteraard alles mee, maar ik woon klein. Dus nieuwe lampen, bank heb ik nog niet, kasten... etc
Dus nog wel wat te doen :) leuk om het je eigen smaak te kunnen geven.
Heb je mensen die je kunnen helpen?
pi_193856134
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dus nog wel wat te doen :) leuk om het je eigen smaak te kunnen geven.
Heb je mensen die je kunnen helpen?
Er is gelukkig genoeg geld om alles te laten doen. Schoonmaken doe ik zelf en de rest wordt gedaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193856233
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Er is gelukkig genoeg geld om alles te laten doen. Schoonmaken doe ik zelf en de rest wordt gedaan
Dat heb je goed voor elkaar ^O^
pi_193856303
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 11:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat heb je goed voor elkaar ^O^
Ja, heel verwend!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193856531
Gefeliciteerd!!

Ik zou er niet aan moeten denk nu, verhuizen... Ben al zo druk... maar kan me wel herinneren dat als je hoofd er wel naar staat, het ook wel erg tof is om je eigen stulpje in te richten <3
pi_193857201
Dank u dank u!

Ik snap het hoor! Alleen ik woon echt heel erg klein en heel erg duur. En nu de kans op een prachtig huis pak ik dan ook met twee handen aan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193858735
Vrijdag half tien sleutels halen *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 30 juni 2020 @ 15:01:32 #21
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_193859578
Super CotS, en wat lees ik.....een echte knutselkamer!!! *O*
pi_193859598
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:01 schreef Patapon het volgende:
Super CotS, en wat lees ik.....een echte knutselkamer!!! *O*
En een creatieve inloopkast. Gezien ik er een voor kleding heb en een voor crea
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193860077
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vrijdag half tien sleutels halen *O*
*O*
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:00:30 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193860329
Waar blijven die foto’s.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:30:38 #25
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193860702
bluetooth toetsenbord gekocht en zeer tevreden.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_193861761
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En een creatieve inloopkast. Gezien ik er een voor kleding heb en een voor crea
Whoa! Een creatieve inloopkast. _O_ *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193861820
Ik ga morgen weer eens diamond painten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193861928
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga morgen weer eens diamond painten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een hobby he? Als je 'moet', maar eigenlijk niet wil, is het niet leuk meer... :*
pi_193861955
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:00 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Het is een hobby he? Als je 'moet', maar eigenlijk niet wil, is het niet leuk meer... :*
Ja maar al 2 maanden niets doen is ook niet leuk....
Als ik eenmaal begin, vind ik het wel leuk :Y

En hij is bijna af, dan kan ik hem ophangen *O*
pi_193862598
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:00 schreef Lienekien het volgende:
Waar blijven die foto’s.
Die komen binnenkort. Als ik de sleutel heb :) + eraan denk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193862603
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:50 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Whoa! Een creatieve inloopkast. _O_ *O*
Verwend mormel ben ik he :P Ik heb echt een engeltje op mijn schouder dat ik zoveel geluk heb
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193862610
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga morgen weer eens diamond painten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar... Succes, plezier, allicht een beetje sterkte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193869834
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Verwend mormel ben ik he :P Ik heb echt een engeltje op mijn schouder dat ik zoveel geluk heb
Ik ben blij voor je! :s)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193869903
Hier ken ik drie stellen die gaan scheiden, omdat ze het niet trokken om op elkaars lip te zitten de afgelopen maanden. -O- Vraag me af of er echt een duidelijke toename van het aantal scheidingen zal zijn de komende tijd.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193869987
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:16 schreef Sumppi het volgende:
Hier ken ik drie stellen die gaan scheiden, omdat ze het niet trokken om op elkaars lip te zitten de afgelopen maanden. -O- Vraag me af of er echt een duidelijke toename van het aantal scheidingen zal zijn de komende tijd.
Ik denk het wel... nog meer druk op de huizenmarkt...

Ik ken er (gelukkig) maar één, en die hadden de scheiding al in gang gezet voor de crisis. De crisis maakte daar pijnlijk duidelijk dat het een goede beslissing was ;)
pi_193870019
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:16 schreef Sumppi het volgende:
Hier ken ik drie stellen die gaan scheiden, omdat ze het niet trokken om op elkaars lip te zitten de afgelopen maanden. -O- Vraag me af of er echt een duidelijke toename van het aantal scheidingen zal zijn de komende tijd.
Ja denk dat je dat wel gaat zien.
In onze omgeving gelukkig nog niet.

Wij zeiden net dat het zo wel altijd mag blijven hahaha.
Stelletje kluizenaars zijn we.

Sowieso 99.99% kans dat mijn man dit jaar niet meer naar kantoor gaat. Vanaf 9 maart werkt ie al thuis.
pi_193870385
Ik vind alleen het vele videobellen lastig.
Dan kan ik moeilijk met de stofzuiger aan de slag en ik moet onze peuter in de smiezen houden. Net rende ze ook al tijdens een presentatie binnen om haar vader een stukje kaas te brengen. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193870952
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 10:51 schreef Sumppi het volgende:
Ik vind alleen het vele videobellen lastig.
Dan kan ik moeilijk met de stofzuiger aan de slag en ik moet onze peuter in de smiezen houden. Net rende ze ook al tijdens een presentatie binnen om haar vader een stukje kaas te brengen. :')
Na de eerste weken stiller te zijn geweest ben ik daarna wel gewoon het huishouden gaan doen. Als ie er last van heeft moet ie de deur maar dicht doen.

Maar met kinderen is het wel lastiger natuurlijk. Maar dat zullen zijn collega's niet erg vinden toch?
pi_193871404
Collega's vinden dat sowieso niet erg. Maar bij sessies met anderen moet ze niet te vaak luidruchtig binnen komen zetten. Ik probeer peuter te leren dat als de deur dicht is ze er niet komt, maar in haar enthousiasme rent ze weleens door. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193873860
Mijn collega's kennen mijn dochter inmiddels ook allemaal... die vonden het wel grappig af en toe (zij wel! :@ ) Kwam ze mij een tekening laten zien ofzo, en moest ze van hen ook de tekening echt voor de camera houden en kreeg ze nieuwe tekenopdrachten... O+ Ach.. het had ook wel wat.

Ik vind het wel eens lastig dat mijn man in de huiskamer werkt, want als ik dan een kop koffie wil c_/ (open keuken) dan kan dat eigenlijk niet als hij net in een call zit... ding maakt een takkeherrie

Ik vrees dat wij ook zeker tot september, en waarschijnlijk ook nog wel langer thuis zitten :'(
pi_193873917
'Zij wel' _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193874023
Ja als je in de woonkamer of keuken moet werken is wel minder. Mijn man had altijd al een kantoor in huis.
pi_193874112
Eén in de woonkamer, de ander op zolder. Beide plekken hebben hun voor- en nadelen ;)
We wisselen af, degene met de meeste calls op een dag krijgt het zolderkantoor.

We hebben niet echt een kamer over om altijd als kantoor in te richten. Dat komt in ons volgende huis, als we groot zijn ;)
pi_193874399
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:33 schreef Shandaly het volgende:
Eén in de woonkamer, de ander op zolder. Beide plekken hebben hun voor- en nadelen ;)
We wisselen af, degene met de meeste calls op een dag krijgt het zolderkantoor.

We hebben niet echt een kamer over om altijd als kantoor in te richten. Dat komt in ons volgende huis, als we groot zijn ;)
Het helpt dat we geen kinderen hebben :D ruimte genoeg voor een sportkamer, kantoor en kledingkamer.
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:56:46 #45
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193874507
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:49 schreef Sarabi het volgende:
Het helpt dat we geen kinderen hebben
Dit scheelt wel echt een bak met ruimte ja. _O-

Al zitten wij nu beiden weer op het werk, dus ik kan m'n kantoortje thuis weer wat terugbuigen naar hobbyhok. Niet dat ik daar veel zit, want ik moet nog steeds mijn hok een beetje op orde brengen. Bijna vakantie, dan heb ik daar hopelijk ook wat meer ruimte voor. Vooral in m'n hoofd. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193874586
Ik ben al ontzettend blij dat we nu überhaupt een zolder hebben om een kantoortje in te richten. In het vorige huis had ik op de slaapkamer van m'n zoon gezeten waarschijnlijk...

En wat die koffie betreft... ik heb een superluxe volautomatische espressomachine c_/ voor m'n verjaardag gekregen, dus voor 'nood' staat de oude senseo nu op zolder *)
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:02:37 #47
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193874594
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:01 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben al ontzettend blij dat we nu überhaupt een zolder hebben om een kantoortje in te richten. In het vorige huis had ik op de slaapkamer van m'n zoon gezeten waarschijnlijk...

En wat die koffie betreft... ik heb een superluxe volautomatische espressomachine c_/ voor m'n verjaardag gekregen, dus voor 'nood' staat de oude senseo nu op zolder *)
Goed geregeld zo die koffie. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193874752
Voor het eerst in maanden weer 1,5u crea bezig geweest *O* wel lekker even nergens aan denken.
Moet ik vaker inplannen.
pi_193874755
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga morgen weer eens diamond painten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:47 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een vakje, overmorgen ben ik precies 2 jaar geleden begonnen aan deze :')
Het is gelukt zie ik? ;)

Hij wordt wel mooi O+
pi_193874803
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:15 schreef Shandaly het volgende:

[..]


[..]

Het is gelukt zie ik? ;)

Hij wordt wel mooi O+
Yes :D

Hij gaat een ere plekje krijgen op het toilet als ie klaar is hahaha
pi_193879897
*O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:33:00 #52
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_193885345
Ik werk in mijn hobbykamer, gelukkig ruimte zat en alleen af en toe een mauwende of spelende kat op de achtergrond.
Ook ik zit minstens tot september thuis en voor mij is het niet noodzakelijk dat ik op kantoor zit dus waarschijnlijk nog wel langer.

Enige probleem is dat ik steeds inspiratie krijg voor hobby ideetjes :D
pi_193885362
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:33 schreef Patapon het volgende:

Enige probleem is dat ik steeds inspiratie krijg voor hobby ideetjes :D
:D leuk
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:38:15 #54
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_193885427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D leuk
Niet als je moet werken.....dus overal kladjes met ideetjes voor kaartjes, knutsel en borduurprojecten.
:P en iedereen maar denken dat ik druk aantekeningen zit te maken over de vergadering. :@
pi_193885505
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:38 schreef Patapon het volgende:

[..]

Niet als je moet werken.....dus overal kladjes met ideetjes voor kaartjes, knutsel en borduurprojecten.
:P en iedereen maar denken dat ik druk aantekeningen zit te maken over de vergadering. :@
Hahaha ach zo lang ze dat denken
pi_193885513
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:24 schreef Sarabi het volgende:
*O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend! Ik ga voor je duimen!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193885515
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:33 schreef Patapon het volgende:
Ik werk in mijn hobbykamer, gelukkig ruimte zat en alleen af en toe een mauwende of spelende kat op de achtergrond.
Ook ik zit minstens tot september thuis en voor mij is het niet noodzakelijk dat ik op kantoor zit dus waarschijnlijk nog wel langer.

Enige probleem is dat ik steeds inspiratie krijg voor hobby ideetjes :D
Hahahaha dat kan ik me voorstellen. In een hobbykamer werken doe ik je niet na
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193885520
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:38 schreef Patapon het volgende:

[..]

Niet als je moet werken.....dus overal kladjes met ideetjes voor kaartjes, knutsel en borduurprojecten.
:P en iedereen maar denken dat ik druk aantekeningen zit te maken over de vergadering. :@
Ninja-inspiratie-opschrijf-actie ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193885556
Vandaag de laatste luie dag :) Lekker niks op de planning. Gewoon mijn hart volgen en niksen. Misschien een beetje haken oid :) Wat opruimen... een luxe verwen douche nemen... Genieten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:53:03 #60
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193885623
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:24 schreef Sarabi het volgende:
*O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend! *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:38 schreef Patapon het volgende:

[..]

Niet als je moet werken.....dus overal kladjes met ideetjes voor kaartjes, knutsel en borduurprojecten.
:P en iedereen maar denken dat ik druk aantekeningen zit te maken over de vergadering. :@
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag de laatste luie dag :) Lekker niks op de planning. Gewoon mijn hart volgen en niksen. Misschien een beetje haken oid :) Wat opruimen... een luxe verwen douche nemen... Genieten
Morgen sleutel toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193885673
Ja *O*
Vandaag druppelen de mailtjes met verschillende info/offertes binnen.
Kunnen we gaan nadenken.
  donderdag 2 juli 2020 @ 09:58:44 #62
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193885697
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Ja *O*
Vandaag druppelen de mailtjes met verschillende info/offertes binnen.
Kunnen we gaan nadenken.
Ik ben in ieder geval nieuwsgierig. :9 Dus mocht er een mogelijkheid komen tot bestellen, dan hoor ik het graag. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193885704
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval nieuwsgierig. :9 Dus mocht er een mogelijkheid komen tot bestellen, dan hoor ik het graag. :D
Er waren al meer nieuwsgierigen dus zal tzt zeker wat linkjes dumpen :Y
pi_193886148
Wat leuk Sarabi! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193886238
Ja *O* maar ook wel spannend
Nu een aanbieding voor 700liter gekregen, dat is volgens mij nog wat te veel :')
pi_193886276
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Spannend! *O*
[..]

:D
[..]

Morgen sleutel toch?
Jep! En dan komen de foto's ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Ja *O*
Vandaag druppelen de mailtjes met verschillende info/offertes binnen.
Kunnen we gaan nadenken.
Leukleukleuk! *O* En spannend!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 2 juli 2020 @ 11:43:41 #67
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193887053
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jep! En dan komen de foto's ;)
[..]

Leukleukleuk! *O* En spannend!
*O* *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193887211
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jep! En dan komen de foto's ;)
[..]

Zo benieuwd *O*
pi_193889905
Soms ben ik raar. Het is voor mij een droomhuis. En ik ben bang dat anderen het niks vinden. Al vond iedereen het stom, ik ga er wonen en de rest niet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193889943
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soms ben ik raar. Het is voor mij een droomhuis. En ik ben bang dat anderen het niks vinden. Al vond iedereen het stom, ik ga er wonen en de rest niet
Precies, maakt toch niet uit wat de rest denkt.
Zij betalen de huur niet.
pi_193889990
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Precies, maakt toch niet uit wat de rest denkt.
Zij betalen de huur niet.
Dat ook idd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193893792
Nieuwe Moleskine gekocht.
Merkte dat ik iets nodig had om mijn ideeën van me af te schrijven.
pi_193894612
Fijne notitieboeken zijn dat. :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soms ben ik raar. Het is voor mij een droomhuis. En ik ben bang dat anderen het niks vinden. Al vond iedereen het stom, ik ga er wonen en de rest niet
Voor mij was elke nieuwe woonruimte een droomplek, omdat het op dat moment voor mij het meest ideale was. Ook de zolderkamer met de verhuisdoos + plank als tafel, toen ik onverwacht uit huis ging (eigen plek!). En de studentenkamer toen ik na een relatie van 6 jaar weer op mezelf ging wonen (nieuwe inrichting, leuke huisgenoten, vrijheid om alles alleen te beslissen). En het krot dat mijn man en ik zelf opknapten in een verschrikkelijke buurt (meer ruimte! kinderen mogelijk). Ik weet zeker dat de meeste mensen niet in mijn studentenkamer hadden willen wonen, maar ik was er zo blij mee. Enkel glas, geen verwarming in de keuken en badkamer, badkamerraam kon niet dicht, enz., maar ik denk er nog steeds met veel liefde aan terug.

Het is gewoon jouw droomhuis! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 02-07-2020 20:55:57 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193894975
M'n dochter had een leeg schrift mee naar huis en daar heb ik op de eerste pagina een brief in geschreven voor haar. Op haar kussen gelegd en nu vond ik hem vanmiddag terug op mijn kussen met daarin haar brief terug. Zo gaan we over en weer naar elkaar schrijven. O+

Ze is een binnenvetter en best streng voor zichzelf. Ze vertelt niet zo makkelijk over wat ze denkt en voelt, daarom ben ik ook wel benieuwd of dit het makkelijker gaat maken voor haar. Niet dat dat erachter zat toen ik begon, maar ik hoop het wel.

Laatst was ze boos op me en toen heeft ze mij uit al haar tekeningen van de afgelopen tijd gegumd. :o ;( Maar ook goed dat ze zo'n manier heeft/vindt. We konden er daarna wel over praten samen en het weer bijleggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 02-07-2020 21:22:57 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193895537
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:45 schreef Sarabi het volgende:
Nieuwe Moleskine gekocht.
Merkte dat ik iets nodig had om mijn ideeën van me af te schrijven.
Fijne boekjes zijn dat. Goed dat je van je af gaat schijven :*

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:48 schreef Sumppi het volgende:
Fijne notitieboeken zijn dat. :Y
[..]

Voor mij was elke nieuwe woonruimte een droomplek, omdat het op dat moment voor mij het meest ideale was. Ook de zolderkamer met de verhuisdoos + plank als tafel, toen ik onverwacht uit huis ging (eigen plek!). En de studentenkamer toen ik na een relatie van 6 jaar weer op mezelf ging wonen (nieuwe inrichting, leuke huisgenoten, vrijheid om alles alleen te beslissen). En het krot dat mijn man en ik zelf opknapten in een verschrikkelijke buurt (meer ruimte! kinderen mogelijk). Ik weet zeker dat de meeste mensen niet in mijn studentenkamer hadden willen wonen, maar ik was er zo blij mee. Enkel glas, geen verwarming in de keuken en badkamer, badkamerraam kon niet dicht, enz., maar ik denk er nog steeds met veel liefde aan terug.

Het is gewoon jouw droomhuis! O+
Wat heerlijk om te lezen :)! Elk huis een nieuwe fase en hartstikke fijn! Snap je verhaal helemaal.

Dit huis (waar ik nu nog woon) was een droomhuis. Alleen ik heb er zoveel ellende gehad dat ik door deze verhuizing echt het idee heb een nieuwe start te maken. Een nieuwe fase in te gaan. Geen druk op mezelf, maar het voelt goed om van een studio naar een maisonette. Dat zijn twee ruime stappen vooruit

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:08 schreef Sumppi het volgende:
M'n dochter had een leeg schrift mee naar huis en daar heb ik op de eerste pagina een brief in geschreven voor haar. Op haar kussen gelegd en nu vond ik hem vanmiddag terug op mijn kussen met daarin haar brief terug. Zo gaan we over en weer naar elkaar schrijven. O+

Ze is een binnenvetter en best streng voor zichzelf. Ze vertelt niet zo makkelijk over wat ze denkt en voelt, daarom ben ik ook wel benieuwd of dit het makkelijker gaat maken voor haar. Niet dat dat erachter zat toen ik begon, maar ik hoop het wel.

Laatst was ze boos op me en toen heeft ze mij uit al haar tekeningen van de afgelopen tijd gegumd. :o ;( Maar ook goed dat ze zo'n manier heeft/vindt. We konden er daarna wel over praten samen en het weer bijleggen.
Ooooh wat een waardevol idee is dit! Dat schriftje is goud waard! Goed voor jullie beiden en ik hoop dat ze een beetje opener kan zijn door dit idee. Topmoeder!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193901773
Hier de foto's in de spoiler. Ze zijn even snel snel gemaakt. Moet wat aan gebeuren, maar daar heb ik zowel de tijd als het geld voor. En dan zijn er nog heel veel inbouwkasten en twee inloopkasten. Het is mijn droom dit huis

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193901866
Foto's *O*

Wat een verschil in ruimte, CotS! En lekker licht. Je hoekje met die ramen in de woonkamer is leuk. En nu heb je de tijd om er helemaal jouw plek van te maken. *O*

Gaat de deur van de keuken naar een balkon?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193901888
En een *O* voor de nieuwe start. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 09:41:05 #79
382129 crew  Donna
pi_193901934
Zo'n schriftje had ik vroeger met vriendinnen op de middelbare school. Erg leuk!
pi_193901954
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 09:34 schreef Sumppi het volgende:
Foto's *O*

Wat een verschil in ruimte, CotS! En lekker licht. Je hoekje met die ramen in de woonkamer is leuk. En nu heb je de tijd om er helemaal jouw plek van te maken. *O*

Gaat de deur van de keuken naar een balkon?
De woonkamer is zo groot als mijn leefruimte nu (dus keuken, woon/slaapkamer) En dan nog al die kamers en deuren en en en en en!

Het is al fantastisch en het gaat veel mooier worden O+ Kan niet wachten. Naja, moet wel. Nu even pauze en vanmiddag beginnen in het huis met mijn moeder

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 09:36 schreef Sumppi het volgende:
En een *O* voor de nieuwe start. :*
Yeah!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193901971
ooooh en ramen die open kunnen O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 3 juli 2020 @ 09:43:59 #82
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193901982
Wat een ruimte joh! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193902138
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een ruimte joh! *O*
Jaaaaa! Groot he, voor 1 persoon en dan ook nog in de sociale woningbouw
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 3 juli 2020 @ 09:55:15 #84
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_193902146
Heerlijk joh! Echt een mooi plekje.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 10:14:58 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193902479
Dat wordt vast een paleisje. En hopelijk een veilige haven. O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_193902874
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:48 schreef Sumppi het volgende:
Fijne notitieboeken zijn dat. :Y
[..]

Ja he O+
Heb alleen per ongeluk een hardcover besteld, maar misschien is dat juist wel fijn. Ga ik nu achter komen.

@CotS *O* wat tof
pi_193902894
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:08 schreef Sumppi het volgende:
M'n dochter had een leeg schrift mee naar huis en daar heb ik op de eerste pagina een brief in geschreven voor haar. Op haar kussen gelegd en nu vond ik hem vanmiddag terug op mijn kussen met daarin haar brief terug. Zo gaan we over en weer naar elkaar schrijven. O+

Ze is een binnenvetter en best streng voor zichzelf. Ze vertelt niet zo makkelijk over wat ze denkt en voelt, daarom ben ik ook wel benieuwd of dit het makkelijker gaat maken voor haar. Niet dat dat erachter zat toen ik begon, maar ik hoop het wel.

Laatst was ze boos op me en toen heeft ze mij uit al haar tekeningen van de afgelopen tijd gegumd. :o ;( Maar ook goed dat ze zo'n manier heeft/vindt. We konden er daarna wel over praten samen en het weer bijleggen.
Wat goed O+ brieven heen en weer schrijven.

En fijn dat ze een manier vond en daarna ook er over kon praten. Kan echt moeilijk zijn.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 11:14:11 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193903337
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 10:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat goed O+ brieven heen en weer schrijven.

En fijn dat ze een manier vond en daarna ook er over kon praten. Kan echt moeilijk zijn.
@Sumppi

Ja, dat vond ik ook mooi om te lezen. Ik kon me ook wel onbegrepen voelen door mijn moeder. Als je je bedenkt hoe zoiets als wat jij nu doet met je dochter heel belangrijk voor haar kan blijken...
The love you take is equal to the love you make.
pi_193907405
Bleh, heb al de hele dag het gevoel alsof ik niet echt wakker ben geworden.
pi_193909453
Vervelend Sarabi!

En Lien, dat huis voelt heel goed aan. Kan eigenlijk nog niet geloven dat ik zo mooi kom te wonen. Ik ben zo gelukkig ermee :)

Sow... 20 augustus ga ik over :) Verhuisbedrijf is geregeld. Nu weet ik waar ik naar toe werk. Rustig aan, komt allemaal goed.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 3 juli 2020 @ 18:25:49 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193910064
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vervelend Sarabi!

En Lien, dat huis voelt heel goed aan. Kan eigenlijk nog niet geloven dat ik zo mooi kom te wonen. Ik ben zo gelukkig ermee :)

Sow... 20 augustus ga ik over :) Verhuisbedrijf is geregeld. Nu weet ik waar ik naar toe werk. Rustig aan, komt allemaal goed.
Luxe! Maar wel een goed doel om je geld aan uit te geven.

Knapt de woningbouw ook nog wat voor je op, of ga je dat zelf bekostigen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_193910201
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Luxe! Maar wel een goed doel om je geld aan uit te geven.

Knapt de woningbouw ook nog wat voor je op, of ga je dat zelf bekostigen?
Ja en hier is jaren voor gespaard he, en liever wat geld uitgeven en in een goed gemoed blijven dan gek worden van de stress (en ik heb armelui's korting ;))

Nee, zij knappen het op :) Een paar luxe dingen die ik graag wil betaal ik natuurlijk zelf (denk hierbij aan leuk behangetje en zo), maar dingen als een roestige radiator, en beetje lamme stopcontacten etc doen zij. Maandag even over bellen. Zij hebben het huis ook schoon gemaakt (al doe ik het zelf ook nog een keer). Dus het is allemaal buitengewoon goed geregeld (in vergelijking met mijn ervaringen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193911651
Gefeliciteerd met je nieuwe huisje @ChildoftheStars, ziet er goed uit! *O* Wat een ruimte vergeleken met wat je nu hebt dan idd. En fijn dat het zo opgeknapt wordt nog en dat je hebt kunnen sparen om het echt zo in te richten als je zelf wilt. Veel succes met klussen/verhuizen en veel plezier met je nieuwe woning *O*

@Sumppi, wat een goed idee van die brieven schrijven over en weer met je dochter. Hopelijk kunnen jullie zo toch een beetje een beter inkijkje in elkaar krijgen :*

En @Sarabi, echt gaaf van dat huurbrouwen ^O^
pi_193918319
@_Hestia_ Dank je wel! Het gaat vast allemaal goed komen. Op het moment kan ik gewoon nog niet geloven dat ik daar straks woon. Zo'n leuk huis O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193918336
Goedemorgen!

Vandaag wordt een combi van lui en nuttig. Ergens vandaag wil ik een lekker dutje doen en een beetje hangen. En het nuttige is dat ik even nog achter wat verhuiszaken aan wil.

Echt heel crea ben ik momenteel niet, geeft niet, gewoon een beetje simpel haken.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193919060
Goedemorgen :W

Zometeen een anbw route doen en als het droog blijft ook picknicken.
pi_193921012
Goedemorgen :W

Lekker toch zo'n dagje @ChildoftheStars!

@Sarabi veel plezier!

Ik zit in de trein naar Utrecht om een middagje te lunchen en shoppen etc met vriendin *O* Niet echt terrasjesweer, maar wordt eerder een cafeetje in duiken met een warme chocomelk denk ik :9

En vanavond tm maandagavond komt vriendlief *;
  zaterdag 4 juli 2020 @ 11:34:33 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193921028
Is dat nou weer een nieuwe vriend, Hestia?
The love you take is equal to the love you make.
pi_193921059
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 11:34 schreef Lienekien het volgende:
Is dat nou weer een nieuwe vriend, Hestia?
Ja, begin maart ontmoet op laatste hardcorefeestje voor Corona. Elkaar daarna vanwege Corona 2 maand niet gezien maar wel elke dag geappt. Half mei weer afgesproken met elkaar en toen is de vonk echt overgeslagen *;
Dus ruim 1.5 maand nu samen O+
  zaterdag 4 juli 2020 @ 11:49:40 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193921267
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 11:36 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja, begin maart ontmoet op laatste hardcorefeestje voor Corona. Elkaar daarna vanwege Corona 2 maand niet gezien maar wel elke dag geappt. Half mei weer afgesproken met elkaar en toen is de vonk echt overgeslagen *;
Dus ruim 1.5 maand nu samen O+
^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193921348
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 11:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 4 juli 2020 @ 12:47:56 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193922077
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 11:56 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
w/
The love you take is equal to the love you make.
pi_193923414
Klinkt fijn Hestia O+

Road trip was leuk. Geen picknick weet dus gewoon in de auto gegeten :D toch leuk dat we in de Tesla een haardvuur aan kunnen zetten op de tablet :')
pi_193926229
Leuk dames!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193928002
Wat fijn Hestia! En hoe was het shoppen?

En het was wel weer voor een haardvuur, Sarabi. Zo zou je ook bij een drive in bios kunnen zitten. Romantisch :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193929010
Is Joe Lycett ook zo grappig in The Great British Sewing Bee als in andere shows? Ik kijk het niet, maar misschien ga ik dat dan doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193929014
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 19:24 schreef Sumppi het volgende:
Wat fijn Hestia! En hoe was het shoppen?

En het was wel weer voor een haardvuur, Sarabi. Zo zou je ook bij een drive in bios kunnen zitten. Romantisch :D
Dat zou leuk zijn ja :D misschien eens op zoek naar drive ins
pi_193929024
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 20:27 schreef Sumppi het volgende:
Is Joe Lycett ook zo grappig in The Great British Sewing Bee als in andere shows? Ik kijk het niet, maar misschien ga ik dat dan doen.
Ken hem alleen van 2 afleveringen van Sewing Bee....
pi_193936065
Goedemorgen deze mooie morgen :)!

Zondag dus rustdag. Morgen weer aan de bak
Vandaag alleen even boodschappen doen en daarna/voor even heel erg lui zijn.
En waarschijnlijk even bezig met een heel simpel haakwerkje, want mijn hoofd staat echt niet naar creatief :) ach, dan komt die sjaal ook nog eens snel af
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193953994
@Donna belangrijke echo vandaag. ^O^ en tegelijkertijd leuk om te kunnen zien of het een jongen of meisje is. O+

quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen deze mooie morgen :)!

Zondag dus rustdag. Morgen weer aan de bak
Vandaag alleen even boodschappen doen en daarna/voor even heel erg lui zijn.
En waarschijnlijk even bezig met een heel simpel haakwerkje, want mijn hoofd staat echt niet naar creatief :) ach, dan komt die sjaal ook nog eens snel af
Goed uitgerust, zodat je vandaag weer aan de slag kunt? Ik mis een spierballen smiley. Deze dan :7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 08:08:26 #111
382129 crew  Donna
pi_193954024
Jaaa dankjewel! Pas half 5 :s)
pi_193954073
Goedemorgen :W

Spannend Donna O+
pi_193954168
@Donna oef dat is even geduld hebben! Spannend!

@Sumppi zeker weten :) alleen ik loop gigantisch voor en kan op dit moment alleen even wachten op de kachelmeneer en over een uurtje andere klusheren regelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193957098
Bleh nieuwe regen douche + kraan besteld, weg geld.
En dan moeten de komende weken ook nog de kozijnen gedaan worden, waarvan eentje helemaal vervangen moet worden -O- van het spaargeld blijft weinig over.
  maandag 6 juli 2020 @ 13:02:32 #115
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193957454
Jammer altijd die kosten voor onderhoud ja. -O- Geen reet aan, maar het moet wel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193957546
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Jammer altijd die kosten voor onderhoud ja. -O- Geen reet aan, maar het moet wel. :')
Ja hoort er bij....helaas.
pi_193959110
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:29 schreef Sarabi het volgende:
Bleh nieuwe regen douche + kraan besteld, weg geld.
En dan moeten de komende weken ook nog de kozijnen gedaan worden, waarvan eentje helemaal vervangen moet worden -O- van het spaargeld blijft weinig over.
Oh wat balen... :{
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193959120
Zo... tot net heel druk in de weer geweest. Nu ben ik echt op. Alles gedaan wat moest. Beentjes omhoog en serie kijken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193959248
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh wat balen... :{
Ja -O- kan er ook wel stress van hebben, ook al helpt dat niet.
Soms mis ik het huren wel :')
pi_193959265
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja -O- kan er ook wel stress van hebben, ook al helpt dat niet.
Soms mis ik het huren wel :')
Dat kan ik me heel erg goed voorstellen... en stress is er gewoon, dat is niet een ding van oh stom doe maar weg :* Knuffel

(wel de reden (naast dat het gewoon niet kan voor mij) dat ik huur)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193961209
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat kan ik me heel erg goed voorstellen... en stress is er gewoon, dat is niet een ding van oh stom doe maar weg :* Knuffel

(wel de reden (naast dat het gewoon niet kan voor mij) dat ik huur)
Slim :Y

Goed nieuws *O* het NK brouwen ging niet door vanwege Corona maar nu komt er toch een online festival en wedstrijd :D fijn om weer feedback te kunnen krijgen.
pi_193961590
Wisselen jullie dan bier uit of stuur je jullie bier in? In elk geval wel mooi dat ze het zo regelen. :Y

En balen van het onderhoud, maar straks kan het gelukkig wel weer een tijd mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193961756
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:14 schreef Sumppi het volgende:
Wisselen jullie dan bier uit of stuur je jullie bier in? In elk geval wel mooi dat ze het zo regelen. :Y

En balen van het onderhoud, maar straks kan het gelukkig wel weer een tijd mee.
Insturen :Y

En ja, twijfel alleen bijna om in dat een raam gewoon al kunststof kozijnen te plaatsen :+ maar is een beetje raar als de rest nog hout is.
pi_193961957
:D

Wanneer zou je de rest willen laten vervangen?

Het is zulk raar weer hier. Er trekken de hele dag al buien over, maar tussendoor is het of opeens heel warm met een strak blauwe lucht of er staat een frisse wind.

Gister hebben we in Zeeland wel in het zonnetje buiten kunnen zitten op een verjaardag. Onderweg was het echt niet zo mooi, dus dat was geluk hebben. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193962185
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:36 schreef Sumppi het volgende:
:D

Wanneer zou je de rest willen laten vervangen?

Het is zulk raar weer hier. Er trekken de hele dag al buien over, maar tussendoor is het of opeens heel warm met een strak blauwe lucht of er staat een frisse wind.

Gister hebben we in Zeeland wel in het zonnetje buiten kunnen zitten op een verjaardag. Onderweg was het echt niet zo mooi, dus dat was geluk hebben. *O*
Dat zal nog wel echt lang termijn zijn....jaartje of 10 hahaha.

In Zeeland is het volgens mij vaak mooi weer. Hier is het vandaag ook zo raar.
pi_193973395
Vrijdag komt de schilder kijken. Offertjes voor de vloer eruit en weer hele vieze dingen staan schrobben... Ik ben nu alweer helemaal op voor deze dag... Vanavond een vriendin over de vloer, straks maar even een dutje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193974155
Ik heb vandaag een schilder over de vloer. 6 jaar geleden nieuwbouwhuis gekocht, en we vonden het deze zomer wel tijd om de buitenboel eens van een nieuw laagje verf te voorzien. Het voelt zo... volwassen! :o
Van de kerels in huis die mevrouw tegen me zeggen enzo _O-
pi_193975230
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 13:55 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb vandaag een schilder over de vloer. 6 jaar geleden nieuwbouwhuis gekocht, en we vonden het deze zomer wel tijd om de buitenboel eens van een nieuw laagje verf te voorzien. Het voelt zo... volwassen! :o
Van de kerels in huis die mevrouw tegen me zeggen enzo _O-
Hahahaha dat kan ik me zo goed voorstellen!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 7 juli 2020 @ 16:05:25 #129
382129 crew  Donna
pi_193975623
De echo gisteren was helemaal goed en we krijgen een meisje! O+
pi_193975714
Gefeliciteerd Donna!! *O*
pi_193975849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef Donna het volgende:
De echo gisteren was helemaal goed en we krijgen een meisje! O+
Oooooh wat leuk O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193975895
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef Donna het volgende:
De echo gisteren was helemaal goed en we krijgen een meisje! O+
Gefeliciteerd *O*
  Moderator dinsdag 7 juli 2020 @ 17:26:44 #133
382129 crew  Donna
pi_193976896
Mijn vriend krijgt het zwaar haha. :7
  dinsdag 7 juli 2020 @ 17:43:04 #134
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193977201
Olle doet aan bottle flip.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 17:43:25 #135
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193977211
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef Donna het volgende:
De echo gisteren was helemaal goed en we krijgen een meisje! O+
Gefeliciteerd!! O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 7 juli 2020 @ 17:44:48 #136
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_193977240
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef Donna het volgende:
De echo gisteren was helemaal goed en we krijgen een meisje! O+
Wauw proficiat
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_193977581
Morgen een dag vrij. Ben gesloopt. Even lekker mijn huidige huisje schoonmaken, boodschapjes doen en enorm uitslapen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 7 juli 2020 @ 18:45:49 #138
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_193977989
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 16:05 schreef Donna het volgende:
De echo gisteren was helemaal goed en we krijgen een meisje! O+
Gefeliciteerd!
pi_193979683
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 17:26 schreef Donna het volgende:
Mijn vriend krijgt het zwaar haha. :7
:D

Dochters trekken ook naar hun vader, toch? O+ :+

Fijn in ieder geval dat de echo goed was!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193979866
Ik kom niet uit een patroon (breien). Nu heb ik vanmiddag een vriendin een app gestuurd die zo vaak zulke patronen gebruikt, maar nog geen reactie.

Weet iemand hier hoe je averecht moet breien aan het eind van de naald, in het niks? Ik kan wel meederen, maar heb het zo nog nooit gedaan (averecht aan het eind van een naald).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193979885
Anders maak ik morgen wel foto's en zal ik eens advies vragen in het juiste topic.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193979909
Ik weet niets van breien (nouja bijna niets) sorry
pi_193979920
ik zit nu voor het eerst Sewing Bee te kijken O+ jammer dat ik nu niet dicht bij mijn moeder kan komen, want zou graag leren naaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 07-07-2020 21:09:36 ]
pi_193979930
Nee sorry... ik snap het ook niet helemaal... Succes :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 7 juli 2020 @ 21:17:38 #145
382129 crew  Donna
pi_193980496
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:27 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D

Dochters trekken ook naar hun vader, toch? O+ :+

Fijn in ieder geval dat de echo goed was!
Jaaa onze dochter is echt papa's grootste fan. Ik ben totaal out of the picture zodra hij thuis komt haha. Wrapped around her little finger.


Ik weet helaas ook bijna niks van breien!
pi_193980550
Heb je iets meer context @Sumppi?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_193980660
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:21 schreef Nanuke het volgende:
Heb je iets meer context @:Sumppi?
Ja! Vorige keer had je me ook al geholpen. :D





Goed, ik heb eigenlijk twee vragen. Ik heb al een heel deel gedaan en dan kom je bij row 1 en bij het schema. Het gaat om verkorte toeren en mijn eerste vraag is: begin ik row 1 gewoon aan het begin van de naald. Dan is de tweede vraag, hoe gaat row 2 aan het eind van die naald als ik geen steken heb om averecht in te breien?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193980693


De bijna witte draad is row 1 in het patroon, maar dan moet ik keren en meer steken doen dan ik heb.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193980751
Je begint row 1 inderdaad aan het begin van de naald. Dan ga je keren zoals aangegeven. En zoals ik het zie meerder je in row 1 precies twee steken, waardoor je in row 2 weer uitkomt zoals aangegeven.

Ik denk dat je het 'gewoon' even moet doen, dan voelt het gelijk logischer.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_193980864
Row 1 heb ik inderdaad gewoon 19 steken. Ik weet niet wat ik heb vandaag. :')

Ik ga het nog een keer proberen met row 2. B-)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193980922
Geeft niks, zeker met patronen waarin veel gebeurd ben ik het ook wel eens kwijt. Als je straks een paar rijen verder bent, heb je meer houvast. Succes! ^O^
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_193980935
Dit doet me eraan denken dat ik ook echt hoognodig weer eens moet breien. Die eerste weken zwangerschapsvermoeidheid zijn echt niet grappig. :X :Z
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_193980940
Het klopt gewoon. Ik begrijp niet waarom ik dan zo moeilijk deed.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193980952
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:41 schreef Nanuke het volgende:
Dit doet me eraan denken dat ik ook echt hoognodig weer eens moet breien. Die eerste weken zwangerschapsvermoeidheid zijn echt niet grappig. :X :Z
Oh nee, dat vond ik ook naar. Hopelijk wordt het snel beter!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193981014
En dank voor het meekijken! O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193981023
Graag gedaan. Ik houd van breien en mensen helpen is leuk. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_193981146
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:46 schreef Nanuke het volgende:
Graag gedaan. Ik houd van breien en mensen helpen is leuk. O+
*O* fijn topic is dit
pi_193981266
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:41 schreef Sumppi het volgende:
Het klopt gewoon. Ik begrijp niet waarom ik dan zo moeilijk deed.
Naja... heeft iedereen toch wel eens :* Kan je uren je verstaren en dan zo
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193981272
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

*O* fijn topic is dit
Helemaal mee eens !
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193981454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... heeft iedereen toch wel eens :* Kan je uren je verstaren en dan zo
Komt ook door de haakpatronen waar ik mee bezig ben. Dan zie je heel duidelijk in welke steek je moet werken en dat is hierbij dus niet. :+ Inderdaad uren kijken, terwijl ik gewoon verder had moeten breien. Was de vorige keer ook zo toen ik hulp kreeg van Nanuke _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193981464
Iets met een ezel en een steen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_193981481
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 22:06 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Komt ook door de haakpatronen waar ik mee bezig ben. Dan zie je heel duidelijk in welke steek je moet werken en dat is hierbij dus niet. :+ Inderdaad uren kijken, terwijl ik gewoon verder had moeten breien. Was de vorige keer ook zo toen ik hulp kreeg van Nanuke _O-
Hahahahahaha, naja, beter zo dan dat niemand eruit komt ;)

En gelukkig ben je een mens en geen ezel ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193981527
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 7 juli 2020 @ 22:43:58 #165
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193982121
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 22:06 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Komt ook door de haakpatronen waar ik mee bezig ben. Dan zie je heel duidelijk in welke steek je moet werken en dat is hierbij dus niet. :+ Inderdaad uren kijken, terwijl ik gewoon verder had moeten breien. Was de vorige keer ook zo toen ik hulp kreeg van Nanuke _O-
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193984736
Goedemorgen

Even een lekker dagje vrij genomen! Het enige dat moet is even een offerte goedkeuren en dan wil ik even lekker mijn oude huisje soppen, boodschapjes doen en verder zie ik wel. Voor mijn part is het de hele dag Netflix. Morgen weer een dag met drukke nuttige dingen, vrijdag een drukke dag. Nu even niks moeten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193984945
Klinkt goed CotS. Daar heb ik ook wel behoefte aan. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_193985075
Slim CotS :)

Mijn vader komt zo om te helpen de nieuwe regendouche/thermostaatkraan te installeren.
pi_193985763
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:16 schreef Nanuke het volgende:
Klinkt goed CotS. Daar heb ik ook wel behoefte aan. :P
Hahahaha volgens mij iedereen wel als-ie de keus had ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:33 schreef Sarabi het volgende:
Slim CotS :)

Mijn vader komt zo om te helpen de nieuwe regendouche/thermostaatkraan te installeren.
Ja :) ik merk nu al dat het me even goed doet. Ik ben echt heel trots op mezelf hoe ik dit aanpak en hoe goed alles loopt

Oooooh dat klinkt wel als een heerlijk iets, een regendouche. Geniet er van zou ik zeggen. Fijn dat je vader dat doet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193987369
Ja superblij met hem O+
pi_193988496
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:52 schreef Sarabi het volgende:
Ja superblij met hem O+
Snap ik :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193988509
Vandaag is zo'n dag dat de vermoeidheid als een dekentje over me heen valt. Morgen en vrijdag nog even bikkelen, dan is het weekend
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194002557
Goedemorgen :W

Gisteren ging de dag niet zoals gepland.
Eind van de middag met kat 1 naar de dierenarts, viel allemaal mee.
Bij thuis komst wil kat 2 niets meer van ons en kat 1 weten (grommen en blazen).

Bleh was niet gezellig.
Nu is alles iets rustiger. Wij mogen weer gewoon knuffelen met kat 2. Maar de katten houden nog wel netjes 1,5m afstand onderling :') hopelijk zijn ze snel weer echt vriendjes.
pi_194002673
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Gisteren ging de dag niet zoals gepland.
Eind van de middag met kat 1 naar de dierenarts, viel allemaal mee.
Bij thuis komst wil kat 2 niets meer van ons en kat 1 weten (grommen en blazen).

Bleh was niet gezellig.
Nu is alles iets rustiger. Wij mogen weer gewoon knuffelen met kat 2. Maar de katten houden nog wel netjes 1,5m afstand onderling :') hopelijk zijn ze snel weer echt vriendjes.
Ow.... Rook poes 1 anders dan voorheen oid? Snap dat het niet gezellig is :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194002755
Hier een beetje nerveus. Ondanks dat ik alles twee keer opgemeten heb ben ik bang voor meetfouten... maar goed... het loopt vast wel los en anders tja... eigen schuld dikke bult ;)

Verder niks crea gedaan eigenlijk. Wanneer alles weer een beetje rustig is komt dat ook wel weer. Nu nog vol in de actie-modus en elke dag moe als alles gedaan is (gisteren mislukte mijn vrije dag... Toch nog even iets voor de vloer regelen, toch nog even ergens achteraan bellen, toch maar even internet/water/gas/licht overzetten, toch nog even meubels opzoeken)...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194002879
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ow.... Rook poes 1 anders dan voorheen oid? Snap dat het niet gezellig is :*
Denk het :Y ookal mag dat nu dan toch wel snel minder worden -O- we knuffelen ze de hele tijd. Ze liggen op gebruikte dekentjes dus genoeg normale geuren.
pi_194002889
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier een beetje nerveus. Ondanks dat ik alles twee keer opgemeten heb ben ik bang voor meetfouten... maar goed... het loopt vast wel los en anders tja... eigen schuld dikke bult ;)

Verder niks crea gedaan eigenlijk. Wanneer alles weer een beetje rustig is komt dat ook wel weer. Nu nog vol in de actie-modus en elke dag moe als alles gedaan is (gisteren mislukte mijn vrije dag... Toch nog even iets voor de vloer regelen, toch nog even ergens achteraan bellen, toch maar even internet/water/gas/licht overzetten, toch nog even meubels opzoeken)...
Ik zal dan maar niet van onze meetfout gisteren vertellen _O- maar ook dan komt het weer goed *knuffel*

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 09-07-2020 10:01:38 ]
pi_194003137
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Denk het :Y ookal mag dat nu dan toch wel snel minder worden -O- we knuffelen ze de hele tijd. Ze liggen op gebruikte dekentjes dus genoeg normale geuren.
Hm... dan houdt mijn boeren wijsheid op. Ach ja... mensen hebben ook wel eens ruzie, dus waarom katten niet ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zal dan maar niet van onze meedoet gisteren vertellen _O- maar ook dan komt het weer goed *knuffel*
Hahahaa, je maakt me wel nieuwsgierig nu ;)
Jawel... Zou een beetje jammer geld zijn, maar goedkomen doet het sowieso. Ik vraag gewoon of ze de zolder het laatst doen :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194003276
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zal dan maar niet van onze meedoet gisteren vertellen _O- maar ook dan komt het weer goed *knuffel*
meedoet? Of is dat autocorrectie voor meetfout? ;)

Ik vrees een vreselijke baaldag vandaag... ben op de weegschaal gaan staan en dat ding gilde nog net niet dat ik er meteen weer vanaf moest... heb weer zo'n last van m'n rug dat ik amper m'n voeten afgedroogd krijg en kan me nergens anders toe zeggen dan eten, snaaien en hangen...

De fb reminder over het event vandaag helpt ook niet meer voor mijn humeur :'( (zou vanavond met mijn ouders naar Maastricht gaan voor zo'n Vrijthof concert van André Rieu, maar we moeten nu nog 52 weken geduld hebben)
pi_194003331
meetfout:Y na een jaar nog steeds niet gewend aan die stomme autocorrect

@CotS de douchestang was te lang. Terwijl ik het gemeten had en mijn vader ook nog eens apart van mij....vreemd. Dus nu hebben we gewoon de oude stang gebruikt (moet ik wel een keer gaan boenen :@ )
pi_194003344
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:58 schreef Shandaly het volgende:

[..]

meedoet? Of is dat autocorrectie voor meetfout? ;)

Ik vrees een vreselijke baaldag vandaag... ben op de weegschaal gaan staan en dat ding gilde nog net niet dat ik er meteen weer vanaf moest... heb weer zo'n last van m'n rug dat ik amper m'n voeten afgedroogd krijg en kan me nergens anders toe zeggen dan eten, snaaien en hangen...

De fb reminder over het event vandaag helpt ook niet meer voor mijn humeur :'( (zou vanavond met mijn ouders naar Maastricht gaan voor zo'n Vrijthof concert van André Rieu, maar we moeten nu nog 52 weken geduld hebben)
Snap dat je dan even van alles baalt -O-
Ik heb geen tips, ik ben gisteren ook gaan snaaien en rosé drinken :+
pi_194003390
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:58 schreef Shandaly het volgende:

[..]

meedoet? Of is dat autocorrectie voor meetfout? ;)

Ik vrees een vreselijke baaldag vandaag... ben op de weegschaal gaan staan en dat ding gilde nog net niet dat ik er meteen weer vanaf moest... heb weer zo'n last van m'n rug dat ik amper m'n voeten afgedroogd krijg en kan me nergens anders toe zeggen dan eten, snaaien en hangen...

De fb reminder over het event vandaag helpt ook niet meer voor mijn humeur :'( (zou vanavond met mijn ouders naar Maastricht gaan voor zo'n Vrijthof concert van André Rieu, maar we moeten nu nog 52 weken geduld hebben)
Dikke knuffel... dat klinkt als een niet-leuke dag... Hopelijk weet je toch nog een beetje een positieve draai te vinden. Sterkte :*

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:03 schreef Sarabi het volgende:
meetfout:Y na een jaar nog steeds niet gewend aan die stomme autocorrect

@:CotS de douchestang was te lang. Terwijl ik het gemeten had en mijn vader ook nog eens apart van mij....vreemd. Dus nu hebben we gewoon de oude stang gebruikt (moet ik wel een keer gaan boenen :@ )
Ah ja... dat soort dingen snap ik. Wel vreemd... klopt die stang wel, want twee mensen die apart van elkaar hetzelfde meten akn niet missen toch?

Naja.. ik heb de vloer ruim gemeten :') en het bedrijf koopt ook ruim in. Dus in theorie moet het lukken. En de gordijnen.. twee keer gemeten op de manier die op de HEMA site staat, dus dat moet wel goed zitten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 9 juli 2020 @ 11:14:37 #183
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194004193
Komt vast goed CotS. Ik ben ook zo....tig keer na meten en dan als ik besteld en betaald heb constant twijfelen of ik het wel goed gemeten heb....en dan weer meten.... -O-

Gister was er spoedonderhoud aan de servers dus was het vanaf 15.00 uur onmogelijk om te werken. Dus ik denk dan start ik eindelijk maar eens met final fantasy 7.....Eerst had de ps4 een update, daarna had ik te weinig opslagruimte en toen duurde de installatie van het spel een uur.....uiteindelijk pas na het avondeten kunnen spelen. _O-
pi_194004262
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dikke knuffel... dat klinkt als een niet-leuke dag... Hopelijk weet je toch nog een beetje een positieve draai te vinden. Sterkte :*
[..]

Ah ja... dat soort dingen snap ik. Wel vreemd... klopt die stang wel, want twee mensen die apart van elkaar hetzelfde meten akn niet missen toch?

Naja.. ik heb de vloer ruim gemeten :') en het bedrijf koopt ook ruim in. Dus in theorie moet het lukken. En de gordijnen.. twee keer gemeten op de manier die op de HEMA site staat, dus dat moet wel goed zitten
Ja daar kan ik nu niet de motivatie voor vinden om na te meten. Misschien als het wat rustiger in huis is, want je hebt wel een punt.

En dat klinkt wel goed hoor CotS O+
pi_194004273
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:14 schreef Patapon het volgende:
Komt vast goed CotS. Ik ben ook zo....tig keer na meten en dan als ik besteld en betaald heb constant twijfelen of ik het wel goed gemeten heb....en dan weer meten.... -O-

Gister was er spoedonderhoud aan de servers dus was het vanaf 15.00 uur onmogelijk om te werken. Dus ik denk dan start ik eindelijk maar eens met final fantasy 7.....Eerst had de ps4 een update, daarna had ik te weinig opslagruimte en toen duurde de installatie van het spel een uur.....uiteindelijk pas na het avondeten kunnen spelen. _O-
Ahhh dat is zo jammer. Ik moet ook echt weer FF gaan spelen maar ik zit nu helemaal in Animal Crossing.
  donderdag 9 juli 2020 @ 11:51:33 #186
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194004653
Animal Crossing. O+ Ik kom ook nergens anders aan toe. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194005399
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:14 schreef Patapon het volgende:
Komt vast goed CotS. Ik ben ook zo....tig keer na meten en dan als ik besteld en betaald heb constant twijfelen of ik het wel goed gemeten heb....en dan weer meten.... -O-

Gister was er spoedonderhoud aan de servers dus was het vanaf 15.00 uur onmogelijk om te werken. Dus ik denk dan start ik eindelijk maar eens met final fantasy 7.....Eerst had de ps4 een update, daarna had ik te weinig opslagruimte en toen duurde de installatie van het spel een uur.....uiteindelijk pas na het avondeten kunnen spelen. _O-
Heel herkenbaar... maar nu is alles besteld. Dus het is zoals het is. En zoals mijn moeder zegt: anders vinden we wel een oplossing

Naja :P Na het avondeten is spelen is ook spelen ;) Was het leuk?

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja daar kan ik nu niet de motivatie voor vinden om na te meten. Misschien als het wat rustiger in huis is, want je hebt wel een punt.

En dat klinkt wel goed hoor CotS O+
Ach ja, het was gewoon een gedachte van me ;)

Komt allemaal wel goed! Ik heb nu lekker de rest van de dag niks, omdat alle regeldingen die voor een verhuizing gedaan moeten worden, gedaan zijn *O* Lekker chillen nu :) ! (lees "ik vertrek" bingen omdat ik me dan zo goed voorbereid en georganiseerd voel :@ )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194005415
Zo... ik heb mijn zachtste en warmte pyjamabroek aangetrokken (HP-pyjama O+) met mijn grootste hoodie. Haar in een knot, pot thee naast me. Heerlijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 9 juli 2020 @ 12:59:23 #189
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194005476
@CotS, de hele avond lekker zitten spelen. Erg leuk spel.
pi_194005490
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 12:59 schreef Patapon het volgende:
@:CotS, de hele avond lekker zitten spelen. Erg leuk spel.
Fijn!

_O- ik ben zo'n type die wel een DS zou willen hebben, maar ik weet dat-ie na een week onder een meter stof verdwijnt, omdat ik niet kan gamen (mijn hoofd kan zich er niet op richten... soms lijkt het me zo lekker omdat te kunnen).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194009779
Er zijn pakjes bezorgd bij de nieuwe buren... Ik vind het stiekem heel erg eng om morgen bij hen aan te bellen :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194010139
Heb je ze nog helemaal niet gezien? Als ze ze hebben aangenomen voor je komt het vast goed.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194010197
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:41 schreef Sumppi het volgende:
Heb je ze nog helemaal niet gezien? Als ze ze hebben aangenomen voor je komt het vast goed.
Nee, nog niet. Ik heb wel al een kaartje in de brievenbussen gedaan waarin ik mezelf voorstel, excuseer voor de verhuisoverlast en mijn telefoonnummer + e-mailadres, zodat ze bij overlast me kunnen bereiken. Ik had wel mail dat ze het aangenomen hadden :) Dus loopt vast wel los
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194010271
Wat netjes van je!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194019210
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Ik heb wel al een kaartje in de brievenbussen gedaan waarin ik mezelf voorstel, excuseer voor de verhuisoverlast en mijn telefoonnummer + e-mailadres, zodat ze bij overlast me kunnen bereiken. Ik had wel mail dat ze het aangenomen hadden :) Dus loopt vast wel los
Wat netjes O+ daar denk ik nooit aan.

Goedemorgen trouwens :W
Gisteren avond de verjaardag van mijn vader gevierd, was fijn alleen met het gezin.
pi_194019528
Nog gefeliciteerd dan. *O* Het is zo leuk om zulke berichten te lezen, waaruit blijkt hoe goed jullie band is.

En CotS, succes vandaag met aanbellen.

Ik ben al een paar dagen van slag door een stunt van mijn schoonmoeder. Het is verdrietig te zien hoe de verhoudingen steeds slechter worden tussen haar en haar kinderen en kleinkinderen. Ze kiest telkens weer voor de oplossing die het slechter maakt in plaats van beter. -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194019578
Leuker nieuws. Er komt vanmiddag een nieuw vriendinnetje spelen en morgen gaat zoon bij een nieuw vriendje op bezoek. *O*

En mijn breiwerk gaat goed! De verkorte toeren maken het leuk om te blijven breien. Bij eerdere shawls vond ik de toeren al snel saai worden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 10 juli 2020 @ 10:35:55 #198
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194019702
Wtf, wat een actie Sump :o

Wel fijn van de nieuwe vriendjes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 10 juli 2020 @ 10:41:28 #199
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_194019773
:W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_194020039
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:21 schreef Sumppi het volgende:
Nog gefeliciteerd dan. *O* Het is zo leuk om zulke berichten te lezen, waaruit blijkt hoe goed jullie band is.

En CotS, succes vandaag met aanbellen.

Ik ben al een paar dagen van slag door een stunt van mijn schoonmoeder. Het is verdrietig te zien hoe de verhoudingen steeds slechter worden tussen haar en haar kinderen en kleinkinderen. Ze kiest telkens weer voor de oplossing die het slechter maakt in plaats van beter. -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de band met mijn ouders kan misschien ook wel als klef over komen.....

Wat een actie van je schoonmoeder, dat helpt dan helemaal niet -O-
pi_194020049
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:25 schreef Sumppi het volgende:
Leuker nieuws. Er komt vanmiddag een nieuw vriendinnetje spelen en morgen gaat zoon bij een nieuw vriendje op bezoek. *O*

En mijn breiwerk gaat goed! De verkorte toeren maken het leuk om te blijven breien. Bij eerdere shawls vond ik de toeren al snel saai worden.
Wat stoer van je kinderen dat ze al nieuwe vriendjes maken O+
pi_194026987
Ze kunnen het wel met veel kinderen goed vinden in de klas. :Y Je kunt goed merken dat ze op school veel aandacht besteden aan de groepsvorming.

M'n man heeft nu 4 weken vakantie. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194027194
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 19:36 schreef Sumppi het volgende:
Ze kunnen het wel met veel kinderen goed vinden in de klas. :Y Je kunt goed merken dat ze op school veel aandacht besteden aan de groepsvorming.

M'n man heeft nu 4 weken vakantie. *O*
Klinkt als een goede school.

Hebben jullie plannen?
pi_194027247
Thuis na een hele dag klussen. Drie dagen vrij. Geen verhuizing. Dinsdag ben ik weer bezig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 10 juli 2020 @ 20:46:49 #205
382129 crew  Donna
pi_194027807
Ik heb vanmiddag ruim 30cm haar laten afknippen en zit nu in de verf.
Even de grijze haren wegwerken.

Verder dit weekend geen plannen eigenlijk. Wat administratie, series kijken en borduren.

En huishouden. HEEL VEEL WAS!
pi_194032500
Goedemorgen

Om de een of andere reden was ik al om drie uur wakker. Heb nul slaap. Als ik om acht uur boodschappen heb gedaan ga ik denk ik weer even slapen. Net voor mezelf een haakpakketje samengesteld voor als ik moet wachten op klussende mannen. Gewoon simpele pannenlappen. Eenvoudig, maar met de radio aan wel gezellig om mee bezig te gaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194036536
Heb je nog kunnen slapen CotS?
Wij zijn net klaar met brouwen :) een bockbiertje.

Nu afwachten of we nog F1 te zien gaan krijgen vandaag.
pi_194038889
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 14:36 schreef Sarabi het volgende:
Heb je nog kunnen slapen CotS?
Wij zijn net klaar met brouwen :) een bockbiertje.

Nu afwachten of we nog F1 te zien gaan krijgen vandaag.
Ja, ik heb heel veel geslapen vandaag. Overal spierpijn (zelfs in mijn handen). maar ik ben trots op mezelf; ik heb vandaag niks voor de verhuizing gedaan! Dat mag dinsdag weer

Wat maakt een bockbiertje anders dan andere biertjes?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194041196
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja, ik heb heel veel geslapen vandaag. Overal spierpijn (zelfs in mijn handen). maar ik ben trots op mezelf; ik heb vandaag niks voor de verhuizing gedaan! Dat mag dinsdag weer

Wat maakt een bockbiertje anders dan andere biertjes?
Is een vrij sterk qua smaak biertje. Mooie warme kleur. En we maken hem ondergistend, voor het eerst want we hebben pas sinds kort daar de apparatuur voor.
pi_194041205
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 19:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is een vrij sterk qua smaak biertje. Mooie warme kleur. En we maken hem ondergistend, voor het eerst want we hebben pas sinds kort daar de apparatuur voor.
Dank je voor de uitleg! ('k ben geen bierdrinker). Leuk dat jullie daar nu de apparatuur voor hebben :)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194042894
Nu heb ik trek in een biertje, maar ik wil in de herfst ook weer in m'n lievelingsjurken passen en dat mijn nieuwe jas net wat beter zit dan nu. :+

En dankzij Lienekien weet ik nu dat ik het liefst doorknoopjurken draag. Dat zoekt ook wat fijner dan: 'ik zoek een jurk als een soort overhemd'. Hoe is het met je naaiproject @Lienekien?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194042975
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 21:51 schreef Sumppi het volgende:
Nu heb ik trek in een biertje, maar ik wil in de herfst ook weer in m'n lievelingsjurken passen en dat mijn nieuwe jas net wat beter zit dan nu. :+

En dankzij Lienekien weet ik nu dat ik het liefst doorknoopjurken draag. Dat zoekt ook wat fijner dan: 'ik zoek een jurk als een soort overhemd'. Hoe is het met je naaiproject @:Lienekien?
Ik vind jouw onschrijving perfect!

En bier is natuurlijk ook gewoon vies ;) :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194043567
M'n lievelingsjurk heb ik vorig jaar gekocht in de Zwanestraat Stoeldraaierstraat in Groningen, bedenk ik me nu. Was ik een weekendje alleen weg. Denk dat ik dit jaar een weekendje alleen op pad maar over zal slaan. Maar Groningen is wel dichterbij. O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Sumppi op 11-07-2020 22:31:12 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194043588
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 21:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]


En bier is natuurlijk ook gewoon vies ;) :P
}:|

;)
pi_194043819
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 22:20 schreef Sumppi het volgende:
M'n lievelingsjurk heb ik vorig jaar gekocht in de Zwanestraat in Groningen, bedenk ik me nu. Was ik een weekendje alleen weg. Denk dat ik dit jaar een weekendje alleen op pad maar over zal slaan. Maar Groningen is wel dichterbij. O+
Ooooh ik denk dat ik weet welk winkeltje je bedoelt. Folkinge straat heeft ook een hele leuke jurkenwinkel. Tip

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 22:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

}:|

;)
Iemand moet je het eens vertellen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194043890
Zheng bedoelde ik, zit helemaal niet in de Zwanestraat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194043921
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 22:34 schreef Sumppi het volgende:
Zheng bedoelde ik, zit helemaal niet in de Zwanestraat.
:P Zwanestraat heeft ook een leuke winkel (of had, draag geen jurken, maar ik heb me wel eens verlekkert voor de etalages daar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194043936
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 22:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

:P Zwanestraat heeft ook een leuke winkel (of had, draag geen jurken, maar ik heb me wel eens verlekkert voor de etalages daar
Volgens mij veel leuke winkeltjes daar. :Y Ik heb daar panty's gekocht die passen en heerlijk zitten! _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door Sumppi op 11-07-2020 22:48:49 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194044105
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 22:35 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Volgens mij veel leuke winkeltjes daar. :Y
Ja... alleen allemaal pokkeduur... maar goed. Ik geef weinig om kleding en koop me arm bij Van Der Velde en de Floktra en Pipoos ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194044258
Ik vond 1 jurk en panty's ook wel genoeg. :Y

Maarre, Flokstra, daar kun je je ook wel arm kopen.



*O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194044315
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 22:51 schreef Sumppi het volgende:
Ik vond 1 jurk en panty's ook wel genoeg. :Y

Maarre, Flokstra, daar kun je je ook wel arm kopen.

[ afbeelding ]

*O*
Jij snapt me helemaal O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194044330
(ik heb letterlijk twee broeken, drie truien en vijf 7 T-shirts _O- )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194044416
Geen keuzestress!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194044464
Mijn man is wat dat betreft net als Donald Duck. :') Alleen zijn truien zijn wat verschillend.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194044573
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 22:56 schreef Sumppi het volgende:
Geen keuzestress!
Inderdaad... al wil ik aan het eind van de zomer er twee jeans bij. Om luxe te doen

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 22:58 schreef Sumppi het volgende:
Mijn man is wat dat betreft net als Donald Duck. :') Alleen zijn truien zijn wat verschillend.
Geen broek aan, maar wel een trui?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194044582
:+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194044625
Bedtijd hier. Morgen hoeven we helemaal niets. *O* Ik heb weer een bak kersen gekregen van de buurvrouw en denk dat ik ze morgen ga verwerken in een soort cake of taart.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 11 juli 2020 @ 23:05:44 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194044633
De (proef)jurk was een mislukking. Ben verder gegaan met een ander model. -O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_194044660
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:05 schreef Lienekien het volgende:
De (proef)jurk was een mislukking. Ben verder gegaan met een ander model. -O-
Wat jammer. -O-

Wat voor model ga je nu maken?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194044717
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:05 schreef Lienekien het volgende:
De (proef)jurk was een mislukking. Ben verder gegaan met een ander model. -O-
Ow balen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 11 juli 2020 @ 23:12:43 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194044757
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:07 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat jammer. -O-

Wat voor model ga je nu maken?
Met een aangerimpelde rok. Het is een hele klus, met vrij flodderige viscose, belegjes, understitching, striklinten, etc. Ik doe deze direct in de beoogde stof. Die was niet zo duur, maar inmiddels wel uitverkocht. Het wordt allemaal hartstikke mooi en netjes (de knoopsgaten zijn al goed gelukt), maar ik heb nog steeds niet echt een idee of het me staat. :+
Deze:
https://www.chalkandnotch.com/shop/fringe/
The love you take is equal to the love you make.
pi_194044775
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Met een aangerimpelde rok. Het is een hele klus, met vrij flodderige viscose, belegjes, understitching, striklinten, etc. Ik doe deze direct in de beoogde stof. Die was niet zo duur, maar inmiddels wel uitverkocht. Het wordt allemaal hartstikke mooi en netjes (de knoopsgaten zijn al goed gelukt), maar ik heb nog steeds niet echt een idee of het me staat. :+
Deze:
https://www.chalkandnotch.com/shop/fringe/
Ik ben onder de indruk... heb je een foto?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194044780
Die jurk van de link? :o
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 11 juli 2020 @ 23:14:36 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194044784
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die jurk van de link? :o
Ja.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194044801
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja.
_O_
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194044831
Wat een leuke!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194044843
Ik heb een heuse ¤3,50 uitgegeven aan een boekje... als de klusmannen bezig zijn zit ik ergens in het huis pannenlappen te haken

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 11 juli 2020 @ 23:18:49 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194044844
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

_O_
Met jersey kan ik wel prima uit de voeten, maar ik wil ook niet alleen maar T-shirts en T-shirtjurkjes maken.

Dus ik ben wel heel tevreden met de progressie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194044867
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Met jersey kan ik wel prima uit de voeten, maar ik wil ook niet alleen maar T-shirts en T-shirtjurkjes maken.

Dus ik ben wel heel tevreden met de progressie.
Terecht! Je kan echt heel mooie dingen maken O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 11 juli 2020 @ 23:20:33 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194044871
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een heuse ¤3,50 uitgegeven aan een boekje... als de klusmannen bezig zijn zit ik ergens in het huis pannenlappen te haken

[ afbeelding ]
Nuttig!
The love you take is equal to the love you make.
pi_194044887
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nuttig!
Jep en restjes opmaken ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 11 juli 2020 @ 23:25:11 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194044934
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jep en restjes opmaken ;)
Ga je ook vaatdoekjes haken? Schijnt ook in te zijn om die zelf te haken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194044974
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ga je ook vaatdoekjes haken? Schijnt ook in te zijn om die zelf te haken.
Weet ik nog niet... daar heb ik wel veel van :) Hangt even van de motivatie af. Wanneer ik verhuisd ben wil ik ook nog placemats maken, dus waarschijnlijk niet.
(eerst koop ik er gewoon een paar bij de action en dan breien uit het boek van Arne en Carlos
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 11 juli 2020 @ 23:42:26 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194045145
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Weet ik nog niet... daar heb ik wel veel van :) Hangt even van de motivatie af. Wanneer ik verhuisd ben wil ik ook nog placemats maken, dus waarschijnlijk niet.
(eerst koop ik er gewoon een paar bij de action en dan breien uit het boek van Arne en Carlos
Ik ben benieuwd of mijn zin in breien en haken weer terug zal komen. Ik zie mezelf voorlopig eigenlijk alleen achter de naaimachine(s) zitten.

Fijn hoe het allemaal loopt met je nieuwe huis!
The love you take is equal to the love you make.
pi_194045162
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 23:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of mijn zin in breien en haken weer terug zal komen. Ik zie mezelf voorlopig eigenlijk alleen achter de naaimachine(s) zitten.

Fijn hoe het allemaal loopt met je nieuwe huis!
Ach haak/breispullen bederven niet. Een keer een andere creatic is ook leuk :)

ik ben echt heel content met het huis!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194048120
Goedemorgen,

Spierpijn... maar ach... hoort erbij. Vandaag een heel klein to-do-lijstje. Even afwassen, vooruit koken, was opruimen en haken aan een sjaal.

Twee van de vier dingen zijn al afgestreept. Nog steeds weekend, dus niks voor de verhuizing doen. (gezien ik vorige week alles regeldingen al heb gedaan). Heerlijk.

Echt zin om zo even te haken O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194057682
Avond :W
@Sumppi, echt fijn dat het zo goed gaat met de kinderen op hun nieuwe school en lekker dat je man 4 weken vakantie heeft, geniet ervan! *O*

@Lienekien, wat een gave jurk zeg, veel succes ^O^

@ChildoftheStars, goed bezig hoor met de balans vinden en niet teveel doen voor je verhuizing. Leuk boekje! Hoe gaat het nu met je spierpijn?

Ik heb wel weer een gezellig weekend :D Gisteren kwam een vriend op bezoek en zijn we lekker wezen zwemmen in een subtropisch zwemparadijs en daarna heerlijk uit eten geweest :9
En daarna thuis gewoon lekker film en cabaret gekeken :)
Hij is vanochtend vroeg weer weggegaan, ik heb een rustig middagje thuis gehad met de laptop en Formule1 op tv. En heb even gewandeld en bij een kraampje een lekkere crępe met Nutella, banaan en aardbei gehaald :9
En vriendlief kan niet wachten tot morgenochtend vroeg om te komen, dus hij komt vanavond al *O* *;
pi_194059664
Spierpijn zeurt een beetje en ik negeer het een beetje. Dinsdag weer een klusdag daar, dus morgen nog even lui. Lekker witgoed uitzoeken voor de nieuwe woning!
Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194064751
Poeh wat een nacht weer... ik had langer willen slapen, maar dat kan niet omdat ik moet wachten op de apotheek. En mijn moeder komt vanmiddag langs om samen online witgoed uit te zoeken.

Straks een beetje opruimen, net al schoongemaakt. Nu even een stukje haken.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194064826
Goedemorgen :W

Tijd om te gaan klussen in huis.
pi_194064840
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 08:57 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Tijd om te gaan klussen in huis.
Succes! Zet hem op!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194065838
Wat een leven @_Hestia_ O+

Er zat een egeltje verstopt in de veegmachine. Achter de borstel in de bak. Die heb ik een veiliger plek gegeven in de tuin. Ik hou niet van aangeharkte tuintjes, dus ik denk dat hij het hier wel naar zijn zin zal hebben. O+ Nog even bedenken of en hoe ik droge slaapplekken voor egels kan maken, voor de winterslaap.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194066022
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 10:50 schreef Sumppi het volgende:
Wat een leven @:_Hestia_ O+

Er zat een egeltje verstopt in de veegmachine. Achter de borstel in de bak. Die heb ik een veiliger plek gegeven in de tuin. Ik hou niet van aangeharkte tuintjes, dus ik denk dat hij het hier wel naar zijn zin zal hebben. O+ Nog even bedenken of en hoe ik droge slaapplekken voor egels kan maken, voor de winterslaap.
Dit maakt jou nou zo'n fantastisch mens O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194066697
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 10:50 schreef Sumppi het volgende:
Wat een leven @:_Hestia_ O+

Er zat een egeltje verstopt in de veegmachine. Achter de borstel in de bak. Die heb ik een veiliger plek gegeven in de tuin. Ik hou niet van aangeharkte tuintjes, dus ik denk dat hij het hier wel naar zijn zin zal hebben. O+ Nog even bedenken of en hoe ik droge slaapplekken voor egels kan maken, voor de winterslaap.
Wat lief van je O+
En echt een heel zwaar leven idd :+
Lekker uitgeslapen samen, zitten nu in de zon op het balkon en vanmiddag de stad in en een terrasje pakken ^O^

Succes met klussen @Sarabi ^O^
pi_194066956
Nou tot nu toe valt het niet tegen. In 2u echt al veel gedaan. Alleen een splinter in mijn duim die er niet uit wil, iemand nog tips?
  maandag 13 juli 2020 @ 12:42:36 #256
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194067425
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:05 schreef Sarabi het volgende:
Nou tot nu toe valt het niet tegen. In 2u echt al veel gedaan. Alleen een splinter in mijn duim die er niet uit wil, iemand nog tips?
Weken in een sodabadje?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 13 juli 2020 @ 12:59:41 #257
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194067628
Ik heb een steelstofzuiger gekocht. Ding kwam net binnen. Ik voel me net iemand uit star trek met een mega lasergun. 🤣
pi_194069836
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Weken in een sodabadje?
Net geprobeerd, nog geen resultaat. Nu maar trekzalf er op.
pi_194069889
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:59 schreef Patapon het volgende:
Ik heb een steelstofzuiger gekocht. Ding kwam net binnen. Ik voel me net iemand uit star trek met een mega lasergun. 🤣
Leuk zijn ze he :D

Meiden willen jullie duimen dat het morgen droog is? We zijn buiten aan het schilderen -O-
pi_194070302
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk zijn ze he :D

Meiden willen jullie duimen dat het morgen droog is? We zijn buiten aan het schilderen -O-
Ben nu begonnen met duimen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194071750
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dit maakt jou nou zo'n fantastisch mens O+
Lief!

quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk zijn ze he :D

Meiden willen jullie duimen dat het morgen droog is? We zijn buiten aan het schilderen -O-
Ik hoop het voor je. Hier gaat het denk ik wel flink regenen. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194071790
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:59 schreef Patapon het volgende:
Ik heb een steelstofzuiger gekocht. Ding kwam net binnen. Ik voel me net iemand uit star trek met een mega lasergun. 🤣
:D

Werkt het goed?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 13 juli 2020 @ 17:53:55 #263
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194071812
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 17:52 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D

Werkt het goed?
Prima. Ik dacht dat het een zwaar ding zou zijn, maar dat valt reuze mee. En hij zuigt op de normale stand goed. ( harde vloeren)
  maandag 13 juli 2020 @ 20:37:17 #264
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194074388
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 15:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk zijn ze he :D

Meiden willen jullie duimen dat het morgen droog is? We zijn buiten aan het schilderen -O-
Ik duim, maar ik haal voor de zekerheid mijn spullen uit de tuin naar binnen. :X

Morgen een dagje binnen aanklooien dus. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194074439
Ja het ziet er niet goed uit... nouja deze week heeft nog meer dagen
pi_194074591
Hier idd ook geen droge voorspellingen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194077245
Oei @Sarabi, de weersvoorspelling beloofd weinig goeds de komende dagen om te schilderen. Maar ik zal duimen ^O^

Ik heb echt een heerlijk dagje met vriendlief gehad *;
Vanmiddag op terrasje gedronken, wandelingetje door het park gemaakt. Vanavond op ander terrasje (saté+patat) gegeten :9 en nog even thuis gezeten voor hij weer naar huis moest. Waren weer 86.400 seconden genieten samen O+
pi_194079312
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:12 schreef _Hestia_ het volgende:
Waren weer 86.400 seconden genieten samen O+
Wat lief O+

Goedemorgen :W
De ochtend lijkt hier redelijk droog te zijn. Dus wat is wijsheid....het is echt een heel klein stukje dat ik in de grondverf wil zetten.
pi_194079363
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 08:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat lief O+

Goedemorgen :W
De ochtend lijkt hier redelijk droog te zijn. Dus wat is wijsheid....het is echt een heel klein stukje dat ik in de grondverf wil zetten.
Hm... Even op buienradar kijken? Zonde als het over moet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194079403
Ah dagvaarding voor de vorige bewoner gevonden. Heeft zich niet uitgeschreven. Dus dat wordt de gemeente bellen. Donderdag tijd voor. Dus dat doe ik dan.

Nu een dag wachten. Op de energiewacht op de schilder voor een offerte op de slotenmaker en op een pakje. Ik heb een haaktas samengesteld. Nu even mijn koffie opdrinken en dan maar eens boven aan de slag met de inbouwkasten.

Donderdag achter wat dingen aanbellen. Dus vandaag op 1 telefoontje na doe ik niks op dat gebied.

Maar goed... Eerst klussen/schoonmaken en dan pannenlappen haken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194079671
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hm... Even op buienradar kijken? Zonde als het over moet
Je hebt gelijk, besloten vandaag niets te doen.

Nouja gewoon het huishouden.
pi_194079820
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, besloten vandaag niets te doen.

Nouja gewoon het huishouden.
Buiten het huishouden om niks doen klinkt als een goede dag. Het is in theorie zomer, dus die droge dagen komen nog wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 09:25:33 #273
382129 crew  Donna
pi_194080044
Ik werk vandaag tot 1 uur en dan ga ik naar de Blokker om zo'n zwanger/babydoos op te halen. Verder ga ik ook huishouden doen en hopelijk nog borduren vanmiddag.
pi_194080151
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Buiten het huishouden om niks doen klinkt als een goede dag. Het is in theorie zomer, dus die droge dagen komen nog wel :*
Ja, alleen is deze week de laatste vrije week van mijn vader -O-
Ik had verwacht dat het steeds te warm zou zijn om te schilderen :') niet te nat.
Ach hij komt nu wel even alvast schuren.
pi_194080161
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:25 schreef Donna het volgende:
Ik werk vandaag tot 1 uur en dan ga ik naar de Blokker om zo'n zwanger/babydoos op te halen. Verder ga ik ook huishouden doen en hopelijk nog borduren vanmiddag.
Altijd leuk cadeaus *O*
pi_194080195
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 08:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat lief O+

Goedemorgen :W
De ochtend lijkt hier redelijk droog te zijn. Dus wat is wijsheid....het is echt een heel klein stukje dat ik in de grondverf wil zetten.
Grondverf zou moeten kunnen, is vrij snel droog en natuurlijk niet de eindlaag.. je gaat het toch nog een keer schuren enzo

Ik heb kozijnen en dorpels enzo ook in de grondverf staan...schilders zouden afgelopen vrijdag komen om de boel af te lakken, maar ivm nattigheid ging dat niet door. Gister kon ik niet (dagje uit met de kinderen O+) en vandaag konden zij niet... nu staat de afspraak dus voor morgen, maar ik heb er nog een hard hoofd in dat dat door gaat gaan...

Vandaag weer een poging tot productief thuis werken :X Echter knallende koppijn en zoekgeraakte motivatie, dus dat wordt nog wat...
Volgende week mag/moet ik weer naar kantoor!!! *O* Inclusief waslijst aan regeltjes en restricties, maar toch!! Kantoor!!!
  dinsdag 14 juli 2020 @ 10:10:13 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194080649
Je pakt het allemaal heel grondig aan, CotS! Ik vind dat knap.

Ik vraag me af hoe dat tegenwoordig gaat bij de gemeentelijke inschrijving. Ik denk dat het systeem daar wel gaat piepen als zich een nieuwe bewoner komt inschrijven op het adres en er staat er nog een. Ben benieuwd, ook of de woningbouw hier ook iets mee doet. Ik denk dat niemand zit te wachten op dagvaardingen/deurwaarders voor een vorige bewoner.

Ik hoef alleen nog maar knoopjes aan te naaien en mijn jurk is af. Durfde nu pas proeg tr passen en... Hij past! :+ *O*

Edit: proeg? Proeg? _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Lienekien op 14-07-2020 10:56:32 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_194080804
Dat heb je snel gedaan Lienekien! Fijn dat hij past! *O* Mooi jurkje voor de zomer.

@Sarabi toch fijn dat je vader het voorbereidende werk komt doen. Schuren vind ik altijd een vervelend klusje.

@Donna Hopelijk zit er iets leuks en bruikbaars in die doos en kom je aan het borduren toe. Wat borduur je?

@Shandaly Zo blij dat je weer naar kantoor mag! :D Sterkte met de hoofdpijn.

@_Hestia_ mooi dat jullie de seconden nog tellen! :D O+

@ChildoftheStars dat gaat een fijne plek worden. In ons vorige huis waren mensen vertrokken met onbekende bestemming en het heeft ruim een jaar geduurd voor we dat goed door kregen bij de gemeente en de rechtbank. Hoop dat ze het inmiddels beter regelen (ook een andere gemeente en jij huurt via de woningbouw, natuurlijk). We hebben er in elk geval nooit echt gedoe mee gehad.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194080820
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:39 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Grondverf zou moeten kunnen, is vrij snel droog en natuurlijk niet de eindlaag.. je gaat het toch nog een keer schuren enzo
Heb je helemaal gelijk in :Y
We zijn nu toch even bezig 😁
pi_194080831
beterschap met de hoofdpijn Shandaly

En benieuwd naar de jurk Lien :D
  dinsdag 14 juli 2020 @ 10:55:32 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194081378
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:24 schreef Sarabi het volgende:
beterschap met de hoofdpijn Shandaly

En benieuwd naar de jurk Lien :D
Tja, de dag dat ik hier een foto van mezelf ga posten, zie ik nog niet naderen. :o
The love you take is equal to the love you make.
pi_194081462
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Tja, de dag dat ik hier een foto van mezelf ga posten, zie ik nog niet naderen. :o
Van de jurk kan toch wel? :D je hoeft hem niet aan te doen
pi_194082341
*O* toch nog genoeg gedaan vandaag. Morgen kunnen we gaan aflakken (en 1 nieuw raam bestellen }:| )
pi_194086064
Goed bezig geweest Sarabi! ^O^

Vanaf morgen hebben we de rest van de week bezoek en logees (en de weken hierna ook, maar dan wat meer verspreid). Vandaag raakte ik er van in de stress, zoals eigenlijk altijd voor het bezoek komt. Ik wilde dat ik het alleen maar leuk en gezellig zou vinden, zoals in reclames! -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194086375
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:50 schreef Sumppi het volgende:
Goed bezig geweest Sarabi! ^O^

Vanaf morgen hebben we de rest van de week bezoek en logees (en de weken hierna ook, maar dan wat meer verspreid). Vandaag raakte ik er van in de stress, zoals eigenlijk altijd voor het bezoek komt. Ik wilde dat ik het alleen maar leuk en gezellig zou vinden, zoals in reclames! -O-
:*
Zo herkenbaar...

Het lot van perfectionisten/control freaks/pleasers/all of the above... 8)7
pi_194086396
Hopelijk kan je er wel van genieten als ze er zijn Sumppi

Ben je weer wat vrijer geworden met mensen ontmoeten?
pi_194088472
Thuis
Pizza besteld
Doe niks meer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 14 juli 2020 @ 18:46:06 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194088638
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thuis
Pizza besteld
Doe niks meer
Jawel, pizza eten. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_194088666
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 18:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jawel, pizza eten. :+
Hahahaahah vooruit ;) maar dat is ook de max
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194088768
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaahah vooruit ;) maar dat is ook de max
Welke heb je besteld? :9
pi_194088892
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 18:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Welke heb je besteld? :9
Met champignons, paprika en ui
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194088983
Alleen een massage mist nog in mijn leven. De enige reden waarom ik een partner wil. Mag me masseren als ik moe ben en verder niks ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194089173
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Met champignons, paprika en ui
Lekker :9

Ik moet echt weer eens zelf pizza maken
pi_194090055
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen een massage mist nog in mijn leven. De enige reden waarom ik een partner wil. Mag me masseren als ik moe ben en verder niks ;)
Ik was anders wel blij vanmiddag dat die van mij een kraan heeft vervangen en de auto heeft gerepareerd. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:09 schreef Shandaly het volgende:

[..]

:*
Zo herkenbaar...

Het lot van perfectionisten/control freaks/pleasers/all of the above... 8)7
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben. :+ Gelukkig heb ik het niet bij alle mensen die op visite komen, maar zeker wel bij familie. En ze blijven ook langer, omdat het zo'n eind rijden is. Er staat nu een kersen-kruimelcake in de oven voor bij de koffie (met kersen uit de tuin van de buren), we hebben een uitgebreide lunch en mijn man is alles aan het voorbereiden voor de rijsttafel van morgen (nadat we eerst zelf curry hadden staan maken en pizza voor de kinderen). Donderdag bestellen we bij de snackbar heb ik al gezegd. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:10 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk kan je er wel van genieten als ze er zijn Sumppi

Ben je weer wat vrijer geworden met mensen ontmoeten?
Als ze er zijn is het allemaal goed.

En ja, we zijn wat vrijer geworden. Mensen zijn zichzelf uit gaan nodigen. :') Nu spreken we vooral in de tuin af en hebben we een overkapping waar we onder kunnen zitten bij regen. De meesten kamperen in de tuin, dat scheelt ook.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194090817


Met dochter gebakken. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194095082
Goedemorgen,

Ziet er goed uit @Sumpii !

Ik heb heerlijk geslapen. Deze week vliegt :) De komende tijd is rustiger. Ik moet er dan vooral zijn voor handige mannetjes. En in augustus begin ik met inpakken.

Vandaag therapie en iemand komt foto's maken van het oude huis en het opmeten. Verder wil ik lekker haken. In het nieuwe huis maak ik pannenlappen. In het oude huis bezig met een sjaal. Even simpel niet nadenken. Vandaag wil ik ook lekker veel lezen. Gewoon even lummelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194096104
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 21:08 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Met dochter gebakken. O+
:9

Je klinkt rustig CotS :) fijn om te horen.

Ik ga weer een dagje buiten klussen met ons pap.
Het weer is nu perfect.

Morgen komen ze in de tuin graven voor de laadpaal dus dan heb ik even een dagje vrij :+
pi_194096429
Ik heb de schilders over de vloer, de kinderen thuis (PS4 is babysit voor nu), man op pad voor werk en probeer zelf te werken... 8)7

Duimen jullie mee dat mijn man iig vanavond op tijd thuis is voor mijn wekelijkse avondwandelingetje met vriendinnen?

(Wat is het toch met schilders dat ze zo'n vreselijke muzieksmaak hebben? Altijd voorkeur voor 't smartlappengenre :X :X )
pi_194098793
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 10:15 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb de schilders over de vloer, de kinderen thuis (PS4 is babysit voor nu), man op pad voor werk en probeer zelf te werken... 8)7

Duimen jullie mee dat mijn man iig vanavond op tijd thuis is voor mijn wekelijkse avondwandelingetje met vriendinnen?

(Wat is het toch met schilders dat ze zo'n vreselijke muzieksmaak hebben? Altijd voorkeur voor 't smartlappengenre :X :X )
Ik duim voor je :)

En bedenk me net dat wij helemaal geen muziek aan hebben staan tijdens het schilderen :D

Nou volgens mij zijn we weer zo goed als klaar voor vandaag. Alles moet eerste weer goed droog zijn.

Nu eerst lunchen en dan eens goed kijken of er nog iets te doen is. Anders ga ik in een warm bad.
pi_194103647
Nu aan het wachten op AH.
Straks nog bed verschonen en stofzuigen.
Helemaal geen zin in maar moet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')