https://www.ad.nl/show/rt(...)-naam-beau~a0ca6661/quote:De nieuwe talkshow van RTL met Beau van Erven Dorens krijgt een simpele naam. Het programma gaat Beau heten, zo werd vandaag in RTL Boulevard bekendgemaakt. Het showbizzprogramma liet ook het kersverse logo zien.
In april meldde RTL al dat de talkshow van Beau niet opnieuw Late Night zou gaan heten. De naam Beau doet vermoeden dat er geen andere hosts bij de show betrokken zijn. RTL stelde eerder dat er mogelijk een of meerdere presentatoren zouden komen omdat Beau ook andere programma's voor RTL blijft maken. Daarbij werd de naam van Art Rooijakkers genoemd. Beau wordt vanaf begin september opgenomen in Studio Artis, dezelfde plek waar momenteel Zomer met Art wordt gemaakt.
Beau werd al lange tijd genoemd als talkshowhost voor RTL. Hij presenteerde in de zomer van 2017 RTL Summer Night, als vervanger van Humberto Tans RTL Late Night, en kreeg veel goede reacties. Beau werd daarom als ideale vervanger gezien van Humberto Tan, toen die gedwongen moest stoppen. RTL koos echter voor Twan Huys. Aan zijn talkshowavontuur kwam begin dit jaar een einde.
Vanaf 2 september 2019 - RTL 4 22:30.
kinderbedtijdquote:Op maandag 29 juni 2020 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment om de tanden te poetsen. @:coco.
Kom vechten dan. HiddemaGOATquote:Op maandag 29 juni 2020 22:09 schreef Merkie het volgende:
Wat zien mensen toch in Hiddema? Wat een inhoudsloze nepclown. Een soort Guido Wijers van de politiek.
Die gaat alleen voor de centen..quote:Op maandag 29 juni 2020 22:09 schreef Merkie het volgende:
Wat zien mensen toch in Hiddema? Wat een inhoudsloze nepclown. Een soort Guido Wijers van de politiek.
Beetje vroegquote:Op maandag 29 juni 2020 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Langdradig, zegt niks, totaal geen humor. Een opa die nog in de jaren '60 leeft.quote:
Mooi moment om pils te pakkenquote:Op maandag 29 juni 2020 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Zo zie ik het graagquote:Op maandag 29 juni 2020 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
lekker maat
ik heb nog 5 kratjes staan
Kan mij het schelen wat een ander er van vindtquote:Op maandag 29 juni 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://www.biernet.nl/nieuws/uitslag-biertest-kassa
quote:Op maandag 29 juni 2020 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wat een ander er van vindt
poah lekker hoorquote:Op maandag 29 juni 2020 22:23 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
goed bezig, [ afbeelding ] zal ook ff 1 meester maken
Deze is echt puur genotquote:Op maandag 29 juni 2020 22:23 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
goed bezig, [ afbeelding ] zal ook ff 1 meester maken
je hebt ook literblikken met 10%quote:Op maandag 29 juni 2020 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze is echt puur genot![]()
Laatst een paar van een collega gekregen, soms in de aanbieding bij je aldi
Ja die heb ik wel eens in Duitsland zien staan, nooit gehad verderquote:
Kijkcijfers, mensen zien hem graag spartelen op tv met z’n zolderkamer gezwetsquote:Op maandag 29 juni 2020 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat je Baudet nog uitnodigt, er komt werkelijk waar alleen maar nietszeggende retoriek uit zonder antwoord te geven op vragen
Zoals Gore Vidal zijn rivaal William Buckley ooit noemde: crypto-nazi.quote:
'De rechtspraak in Nederland is volstrekt onafhankelijk.'quote:Op maandag 29 juni 2020 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd wat ie zegt als de rechter hem ongelijk geeft
Dikastocratiequote:Op maandag 29 juni 2020 22:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
'De rechtspraak in Nederland is volstrekt onafhankelijk.'
Bij elke vraag begint hij z'n standaardverhaal over klimaathysterie, partijkartel en massa-immigratie af te draaien, ook als daar niet om gevraagd wordt. Wat een walgelijk figuur, zo nep in alles wat hij zegt en doet. Wat zien mensen toch in deze droeftoeter.quote:Op maandag 29 juni 2020 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat je Baudet nog uitnodigt, er komt werkelijk waar alleen maar nietszeggende retoriek uit zonder antwoord te geven op vragen
Hebben ze al eens provincie Utrecht gehad hee?quote:Op maandag 29 juni 2020 22:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Niemand boeit wat Iris lult over dat saaie Limburg. Maar omdat iedereen haar wil doen knikken ze mee:)
Hugo niet echtquote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wopke en Hugo hebben het prima gedaan.
Ze gaat zelfmoord plegen met 2 kogels in haar achterhoofd.quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Prins Andrew heeft een probleem als zij gaat praten.
Eerst moet een verzoek worden ingediend bij de rechter-commissaris voordat er daadwerkelijk tot hacken wordt overgegaan. De bevoegdheid wordt getoetst op subsidiariteit, proportionaliteit en hoe dringend het opsporingsbelang is.quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Vraagje, op basis waarvan mag de politie zomaar de servers van een (neem ik aan) legaal bedrijf hacken voor dit soort praktijken?
Ja maar ho even, het kan toch niet zo zijn dat men vrolijk toestemming geeft om Google te gaan hacken zonder dat Google daarvan op de hoogte is omdat er criminelen hun mail mee verzorgen? Dat is toch belachelijk?quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerst moet een verzoek worden ingediend bij de rechter-commissaris voordat er daadwerkelijk tot hacken wordt overgegaan. De bevoegdheid wordt getoetst op subsidiariteit, proportionaliteit en hoe dringend het opsporingsbelang is.
Worstjes gaan naar Henk Krol.quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk wordt dat vlees na dit itempje niet weggeflikkerd
Prima gastenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
Gerard Joling, Peter R. de Vries, Mischa Blok, Sunnery James en Ryan Marciano.
zolang Peter lult krijgen anderen niet de kans hun verhaal te doen, dat is de tactiekquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:25 schreef OProg het volgende:
Je kan Peter een enorme lul vinden maar toch weet Peter zich altijd zeer goed uit dit soort situaties te praten.
Mwah, die gasten van het AD quoten die advocaat, dus het blijft de mening van die persoon. Het is gewoon een interview waarbij ze om wederhoor vragen van Peter R. en dat hebben ze gepubliceerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:25 schreef OProg het volgende:
Je kan Peter een enorme lul vinden maar toch weet Peter zich altijd zeer goed uit dit soort situaties te praten.
Dit is het dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Peter is een kwal, maar die twee gastjes van het AD zijn echt twee nobodies die dachten een sappig verhaal te hebben en nu keihard platgewalst worden door iemand die al tientallen jaren in het vak zit
Dat was apart jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:33 schreef matthijst het volgende:
Wat een rare lul die kale.
Wat wil ie nou.
Peter zegt geen klacht. En zelf zegt die kneus hetzelfde.
maffiamaatjequote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Echt heel zwak van Peter om om die bronnen te vragen... die zou toch beter moeten weten
ach het zijn wel sympathieke gastenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:39 schreef Bugno3 het volgende:
Sunnery James en Ricky Marciano![]()
Waarom altijd weer bij die meuk uitkomen
Alsof dat de top van NL'se dj-scene is
Ze zijn vooral heel blij met zichzelf.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:39 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ach het zijn wel sympathieke gasten
Peter is gewoon een lul.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Peter die zegt dat de advocaat niet anoniem moest zijn maar gewoon met naam. Ja hoor tuurlijk, na al die moorden.![]()
Maar als Peter zijn naam genoemd wordt voelt hij dat als een bedreiging.
Ook dat jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Peter die zegt dat de advocaat niet anoniem moest zijn maar gewoon met naam. Ja hoor tuurlijk, na al die moorden.![]()
Maar als Peter zijn naam genoemd wordt voelt hij dat als een bedreiging.
Geweldigquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]Net als deze tweet staat mij dit ook bij.twitter:Conny1661 twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 22:32:04#beau Volgens mij heb ik Peter R. Bij boulevard horen zeggen dat hij in december al bezig was met de kroongetuige .... @:ADnl reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]Net als deze tweet staat mij dit ook bij.twitter:Conny1661 twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 22:32:04#beau Volgens mij heb ik Peter R. Bij boulevard horen zeggen dat hij in december al bezig was met de kroongetuige .... @:ADnl reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |