Dat vind ik dus de moeite niet waard. Ik verlang een groter publiek voor mijn kunstenquote:Op maandag 29 juni 2020 21:35 schreef Zilverenvis het volgende:
[..]
Jouw leven stelt niks voor dus waarom geen act opvoeren voor die enige drie vrienden van je?
Dan wil ik een and3r account terugquote:Op maandag 29 juni 2020 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Al deze users hierboven mogen verwijderd worden @:yvonne
Iedereen weet dat de Z de beste letter is van het alfabet.quote:Op maandag 29 juni 2020 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar staat die Z eigenlijk voor?
Dragon Ball Zambia? HAHAHAHAHA
Zenkai (laatste keer)quote:Op maandag 29 juni 2020 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Z staat voor Zeer goed. Heb je het wel eens gekeken? Ik durf met gerust hart te stellen dat de DB saga met kop en schouders boven de rest uitsteektquote:Op maandag 29 juni 2020 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je de baas bent ben je nou eenmaal de baas.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:34 schreef JochemSjakie het volgende:
Overigen, jezelf als baas bestempelen moet toch wel het meest trieste zijn wat ik hier ooit meegemaakt heb.
Er is een groot verschil tussen de baas zijn, en baas zijn. Dit trio is geen van beiden.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je de baas bent ben je nou eenmaal de baas.
Heb je haar gedaan?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
net treinmeisje tegengekomen in de supermarkt......................................................................
Nog even met je tong over je lip gestreken en in je kruis geknepen?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
net treinmeisje tegengekomen in de supermarkt......................................................................
GT werd door een ander team geproduceerd. Verder gemengde gevoelens over. Het was echt iets anders.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:44 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Zenkai (laatste keer)
Wat overigens een leugen was want daarna had je geloof ik nog Dragon Ball Grand Tour ofzo.
hey broerquote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog even met je tong over je lip gestreken en in je kruis geknepen?
Beetje jammer van die laatste zin.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
Fiere strijders van het Westen, we staan midden op het veld, oog in oog met de vele vijanden die zich tegen ons verenigd hebben. Het geroffel van de oorlogstrommels dat ooit in de verte klonk, is veranderd in luide dreunen.
De pijlen vliegen ons om de oren. Het is hier, het is nu. Onder ons scharen zich verraders en deserteurs. Zij zijn niet bereid het zwaard in hand te nemen wat voor ze geslepen is. In plaats daarvan verstoppen zij zich in hoekjes en struiken en roepen ons dingen toe om onze moraal naar beneden te halen.
Zij zijn bang voor hun eigen lot, maar zelfs te midden van deze chaos zijn zij nog in ontkenning. Besef je, al deze mensen zijn verloren! Geef ze geen gehoor, laat ze LINKS liggen! Strijder, richt je op de taak voor hande, wees dapper, streef het goede en God zal je beschermen.
Goedemiddag profquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hee Haags, wat ontzettend fijn om jou weer eens te zien posten
Nu jij nogquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:12 schreef Speciale het volgende:
Mooi dit, stond net nog een danny topique in KLB
Maar die is helemaal verwaiderd
Insgelijks vriend.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hee Haags, wat ontzettend fijn om jou weer eens te zien posten
quote:
quote:
droogkloot 😂quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor op je brood of voor koken?
Leef jij ook nog sowquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat een mooie dag om te fokken zeg
Amen, broeder. Laat het zwaard der rechtvaardigheid de leugen doormidden klieven. Dring door tot de donkerste krochten alwaar je je eeuwige licht zal schijnen. Niets houd je tegen, je wordt gedragen door jouw drang naar eenheid, liefde en samenhorigheid.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
Fiere strijders van het Westen, we staan midden op het veld, oog in oog met de vele vijanden die zich tegen ons verenigd hebben. Het geroffel van de oorlogstrommels dat ooit in de verte klonk, is veranderd in luide dreunen.
De pijlen vliegen ons om de oren. Het is hier, het is nu. Onder ons scharen zich verraders en deserteurs. Zij zijn niet bereid het zwaard in hand te nemen wat voor ze geslepen is. In plaats daarvan verstoppen zij zich in hoekjes en struiken en roepen ons dingen toe om onze moraal naar beneden te halen.
Zij zijn bang voor hun eigen lot, maar zelfs te midden van deze chaos zijn zij nog in ontkenning. Besef je, al deze mensen zijn verloren! Geef ze geen gehoor, laat ze LINKS liggen! Strijder, richt je op de taak voor hande, wees dapper, streef het goede en God zal je beschermen.
Myrr?? Wat heb je nu weer met je account gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2020 21:36 schreef Azula het volgende:
[..]
Hee
Heb je ff ben pas aan wijn nummer twee begonnen.
Ga je je Azpilicueta vorm proberen te herpakken?quote:
Gewoon net als m’n interieur zo nu en dan omgooien. Myrr is dood het is nu of wild of Azula prinses van de vuurnatie.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Myrr?? Wat heb je nu weer met je account gedaan
[..]
Ga je je Azpilicueta vorm proberen te herpakken?
Die ben ik gelukkig nooit uit het oog verlorenquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Myrr?? Wat heb je nu weer met je account gedaan
[..]
Ga je je Azpilicueta vorm proberen te herpakken?
quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Gewoon net als m’n interieur zo nu en dan omgooien. Myrr is dood het is nu of wild of Azula prinses van de vuurnatie.
Wat knap na verwijderingquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die ben ik gelukkig nooit uit het oog verloren
Geile chick vond ik datquote:
Jeetje als je van die saaie reacties gaat geven dan laat maar hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wat knap na verwijdering
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:19 schreef Azula het volgende:
[..]
Jeetje als je van die saaie reacties gaat geven dan laat maar hoor.
Kan hier niet aan tippenquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:21 schreef Azula het volgende:
Wil Azula eigenlijk alleen maar op haar bek stampen met een berg maarja.
Ken ik niet meerquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:20 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb dat met Suki, omdat ze ook lief is enzo.
Aardesturenquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:21 schreef Azula het volgende:
Wil Azula eigenlijk alleen maar op haar bek stampen met een berg maarja.
Ah ik dacht eerst nog effe die kleine blindequote:
Dat is Toph Beifong.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah ik dacht eerst nog effe die kleine blinde
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat is Toph Beifong.
Binge het elke paar jaar als ik een paar dagen ziek op bed lig.
Laatste glas en momjeans en Nike croptop met zwarte bralette eronder kuswinkquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh euhh hoeveel wijn heb je al achter de kiezen en wat heb je aan ;$
Ja het is een leuke korte serie die nog stamt uit de tijd dat je echt naar de wc of keuken moest rennen tijdens de reclames. Soms hadden ze van die weekenders op de nakomer van Foxkids ben de naam kwijt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Was wel mooie serie eig dus je hebt smaak meid.
Lekker hoor, en dan dadelijk een kast in elkaar timmeren of iets anders dat kabaal maakt ;ppquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:57 schreef Azula het volgende:
[..]
Laatste glas en momjeans en Nike croptop met zwarte bralette eronder kuswink
Nee maar heb wel behangen vandaagquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker hoor, en dan dadelijk een kast in elkaar timmeren of iets anders dat kabaal maakt ;pp
;pquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker hoor, en dan dadelijk een kast in elkaar timmeren of iets anders dat kabaal maakt ;pp
Ja alles wat niet perfect aansluit op patroon is niet goed genoeg.quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je dat een beetje strak en doe je dat ook met een slok op
Haha die edit steeds 🤓quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:23 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja alles wat niet perfect aansluit op patroon is niet goed genoeg.
Uitlijnen tot op de decimalen na is mijn ding.
Okquote:Op donderdag 2 juli 2020 01:17 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
Een neher, SJW en een conservatief lopen samen een bar binnen. Zegt die vogeltjesdans ey bierrtje?
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 2 juli 2020 01:17 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
Een neher, SJW en een conservatief lopen samen een bar binnen. Zegt die vogeltjesdans ey bierrtje?
Jetix.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja het is een leuke korte serie die nog stamt uit de tijd dat je echt naar de wc of keuken moest rennen tijdens de reclames. Soms hadden ze van die weekenders op de nakomer van Foxkids ben de naam kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |