quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Gewoon net als m’n interieur zo nu en dan omgooien. Myrr is dood het is nu of wild of Azula prinses van de vuurnatie.
Wat knap na verwijderingquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die ben ik gelukkig nooit uit het oog verloren
Geile chick vond ik datquote:
Jeetje als je van die saaie reacties gaat geven dan laat maar hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wat knap na verwijdering
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:19 schreef Azula het volgende:
[..]
Jeetje als je van die saaie reacties gaat geven dan laat maar hoor.
Kan hier niet aan tippenquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:21 schreef Azula het volgende:
Wil Azula eigenlijk alleen maar op haar bek stampen met een berg maarja.
Ken ik niet meerquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:20 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb dat met Suki, omdat ze ook lief is enzo.
Aardesturenquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:21 schreef Azula het volgende:
Wil Azula eigenlijk alleen maar op haar bek stampen met een berg maarja.
Ah ik dacht eerst nog effe die kleine blindequote:
Dat is Toph Beifong.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah ik dacht eerst nog effe die kleine blinde
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat is Toph Beifong.
Binge het elke paar jaar als ik een paar dagen ziek op bed lig.
Laatste glas en momjeans en Nike croptop met zwarte bralette eronder kuswinkquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh euhh hoeveel wijn heb je al achter de kiezen en wat heb je aan ;$
Ja het is een leuke korte serie die nog stamt uit de tijd dat je echt naar de wc of keuken moest rennen tijdens de reclames. Soms hadden ze van die weekenders op de nakomer van Foxkids ben de naam kwijt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Was wel mooie serie eig dus je hebt smaak meid.
Lekker hoor, en dan dadelijk een kast in elkaar timmeren of iets anders dat kabaal maakt ;ppquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:57 schreef Azula het volgende:
[..]
Laatste glas en momjeans en Nike croptop met zwarte bralette eronder kuswink
Nee maar heb wel behangen vandaagquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker hoor, en dan dadelijk een kast in elkaar timmeren of iets anders dat kabaal maakt ;pp
;pquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker hoor, en dan dadelijk een kast in elkaar timmeren of iets anders dat kabaal maakt ;pp
Ja alles wat niet perfect aansluit op patroon is niet goed genoeg.quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je dat een beetje strak en doe je dat ook met een slok op
Haha die edit steeds 🤓quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:23 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja alles wat niet perfect aansluit op patroon is niet goed genoeg.
Uitlijnen tot op de decimalen na is mijn ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |