Dit recept lijkt me erg lekkerquote:Op maandag 29 juni 2020 17:03 schreef Molo het volgende:
Vanavond restjes van verjaardagsfeestjes, en erbij als groente dit
https://www.ah.nl/allerha(...)l-met-miso-pindasaus
Zónder de aardappel
Jam! Dit ziet er juist heerlijk uitquote:Op maandag 29 juni 2020 19:51 schreef maily het volgende:
Ravioli met eekhoorntjesbrood, met pastasaus van champignons, spekjes, ui, knoflook, een geklopt ei en parmezaanse kaas.
Helaas zonder aardappel.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat noem je chili sin carnequote:Op maandag 29 juni 2020 19:39 schreef stokj het volgende: Rijst met vegetarische chili con carne en een glas water.
hmmm pannenkoeken!!quote:
Mag ik dan ook? Ik ben ook dol op pankoeksquote:Op maandag 29 juni 2020 20:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
hmmm pannenkoeken!!
daar hoe ik van!
Pannenkoek met spek kaas banaan en rozijnen
en dan met een flinke scheut stroop!!!
kom je een keertje bij me eten?
Lekker manquote:Op maandag 29 juni 2020 19:51 schreef maily het volgende:
Ravioli met eekhoorntjesbrood, met pastasaus van champignons, spekjes, ui, knoflook, een geklopt ei en parmezaanse kaas.
Helaas zonder aardappel.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je ze gestapeld bij AH afgelopen week?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Het moet weer niet gekker worden ....
#Me#too
Nee ... er lag hier nog een zak in de kast ...quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je ze gestapeld bij AH afgelopen week?
Valt mee, anders kon je er 3 stapelen voor 2,50. Heb het ook niet gedaan want had nog 2 zakken. Goed hèquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ... er lag hier nog een zak in de kast ...
Spreek jij dat als fokbejaarde ook uit als eerfraajer?quote:
Nee, hoezo? Zou ik geen goed Engels kunnen?quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:00 schreef Molo het volgende:
Spreek jij dat als fokbejaarde ook uit als eerfraajer?![]()
Zou kunnenquote:Op woensdag 1 juli 2020 15:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Zou ik geen goed Engels kunnen?
Raarrrrrrrrrrrrrr.quote:
doet je koelkast het weer?quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:39 schreef Scheepskok het volgende:
Vanmorgen brood met kipfilet, vanavond aardappels met gehaktballen.
Ja, af en toe valt hij uit. Over een paar dagen komt de nieuwe, dan zal de vriezer hoop ik leeg zijn. Gisteren nog chili gegeten, dat was lekker.quote:
Wow!quote:
Vind je dat t lekkerst naturel en zonder aardappel of dieet?quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
Naturel gekookte bloemkool en een hamburger![]()
Ohne kartoffel
Nu nog een koffieeven nog wakker blijven
Uit het vorige topic:quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind je dat t lekkerst naturel en zonder aardappel of dieet?
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:56 schreef drakin het volgende:
gevulde paprika zonder aardappel en zalmsalade met aardappel
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:50 schreef drakin het volgende:
Die aardappels zijn gebakken in kokosolie echt superlekker.
Dubbele portie gehad.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow!
[..]
Vind je dat t lekkerst naturel en zonder aardappel of dieet?
Ah ja ik vond aardappels met bloemkool en hamburger een gewone prak dus wist niet dat het een grapje wasquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Is matig garpje na die post van drakin
Al eet ik eigenlijk sowieso weinig aardappel, saai gewas.
Ontbijt was idd vegetarisch beleg jaquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ah ja ik vond aardappels met bloemkool en hamburger een gewone prak dus wist niet dat het een grapje was
Als ontbijt zeker weer wat met vegetarisch beleg?
Ik had net weer een combi van druiven en Betuwe kersen.
Verder thee en een rijstwafel met kaas.
Vanmiddag groentesoep en kijk even bij de super.
Vanavond bij ouders.
Had je eindelijk inspiratie?quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:22 schreef Azula het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kipkebab
Yufka zelf gebakken
Salade
Keto maar gister wat veel zout gegeten dus nu afwaterenquote:
Spanning en sensatie hier jaquote:
Vind je die karamelkoekje lekker? Ik heb die geprobeerd en vond het wat flauwtjes. Die brownievariant is een beetje té maar ook weer net niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Thee en karamelkoekje (meesterbaksel)
Niet geweldig maar ok. Veel Verkade koekjes zijn wel lekkerder.quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Vind je die karamelkoekje lekker? Ik heb die geprobeerd en vond het wat flauwtjes. Die brownievariant is een beetje té maar ook weer net niet.
Ja, zoals dezequote:Op donderdag 2 juli 2020 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Niet geweldig maar ok. Veel Verkade koekjes zijn wel lekkerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |