https://www.telegraaf.nl/(...)at-voelt-toch-andersquote:Op maandag 29 juni 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat jammer
De pagina is misschien verwijderd, de naam is gewijzigd of tijdelijk niet beschikbaar.
Probeer de zoekbalk hieronder of ga naar onze voorpagina
En niemand vroeg zich af waarom er zoveel wespen rondvlogenquote:Op maandag 29 juni 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)at-voelt-toch-anders
quote:Op maandag 29 juni 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)at-voelt-toch-anders
Je salade smaakte niet?quote:
Misschien kwam er niemand in die kamerquote:Op maandag 29 juni 2020 19:08 schreef crv het volgende:
[..]
En niemand vroeg zich af waarom er zoveel wespen rondvlogen
Die wespen moeten er toch ook in en uitvliegen dus zijn ook om het huisquote:
jawel maar zo'n plaatje van zo'n wespennest hoef ik niet te zien.quote:
Ik had vorig jaar een enorm nest op m'n balkon in een kast, is me totaal niet opgevallen in het begin.. De wespen vlogen altijd maar alleen of hoogstens 2 tegelijk rond m'n balkon. Als die kamer een raam heeft aan een kant van het huis waar je niet veel komt kan ik me wel voorstellen dat je het niet in de gaten hebt.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:10 schreef crv het volgende:
[..]
Die wespen moeten er toch ook in en uitvliegen dus zijn ook om het huis
En als die kamer GEEN raam heeft aan die kant, ben ik heel benieuwd HOE DAN?quote:Op maandag 29 juni 2020 19:16 schreef kwiwi het volgende:
Als die kamer een raam heeft aan een kant van het huis waar je niet veel komt kan ik me wel voorstellen dat je het niet in de gaten hebt.
Dat weet ik ook nog nietquote:
Dat wordt op vakantie daarheen en daar kopen. Heb je wel iets exclusiefsquote:Op maandag 29 juni 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Extreem zeldzaam biljet op eBay gespot, goeie prijs, hebbuh hebbuhMaar het is in Australië en die gast biedt geen international shipping aan
![]()
![]()
Wat ben je denkende man. Dat je kopers in Australië wonen?![]()
Ja nog ff zegquote:Op maandag 29 juni 2020 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat wordt op vakantie daarheen en daar kopen. Heb je wel iets exclusiefs
Als je het echt hebben wil dan moet je dokkenquote:Op maandag 29 juni 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Extreem zeldzaam biljet op eBay gespot, goeie prijs, hebbuh hebbuhMaar het is in Australië en die gast biedt geen international shipping aan
![]()
![]()
Ja dat is het punt op zich niet. Maar damn je snapt als seller toch wel dat er niet zo veel kopers voor zoiets zijn? Waarom zou je je beperken tot de Australische markt? Waar nog geen half % van de wereldbevolking woont? En bovendien nou niet bepaald het bovengemiddeld geïnteresseerde half procent?quote:Op maandag 29 juni 2020 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
Als je het echt hebben wil damn moet je dokken
Australische forwarding service.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
Nooit van gehoordquote:Op maandag 29 juni 2020 19:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Australische forwarding service.
Zijn er van US enzo ook
Nee kun je eenmalig gebruiken. Je laat het naar een lokaal adres sturen, en zij sturen het door naar jou.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit van gehoordWat kost dat? Of moet ik dan een soort postbus oprichten en jaarlijks doekoes schokken?
Dat gaat wel wat ver natuurlijk.
Ik ben toch zelf geen rode uiquote:
Rood is wel wat beperkend ja, het neigt meer naar paars eigenlijk.quote:
Je krijgt dan een Australisch adres als je een account aanmaakt.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit van gehoordWat kost dat? Of moet ik dan een soort postbus oprichten en jaarlijks doekoes schokken?
Ken je niemand in kangaroeland?quote:Op maandag 29 juni 2020 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I seequote:Op maandag 29 juni 2020 20:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je krijgt dan een Australisch adres als je een account aanmaakt.
En je betaald dan voor hun service om het verder te zenden naar jouw huis.
Ik vind het een beetje kut dat die gast ook geen vragen wil beantwoorden. Maar ik heb wel mijn Australische mede-Svalbardnumismaat getipt. Misschien heeft hij er wat aanquote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kut dat die gast ook geen vragen wil beantwoorden. Maar ik heb wel mijn Australische mede-Svalbardnumismaat getipt. Misschien heeft hij er wat aan
8.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:31 schreef UitStraling het volgende:
7.
https://www.mirror.co.uk/(...)aw-letter-x-22269054
quote:
quote:Those who draw their X from the bottom left and out of order set the tone for others.
You're a trendsetter, and you own it.
Nou dat is dan voor het eerst sinds 1981quote:
Handen goed gewassen? Je weet niet of en hoeveel honden er tegen aan hebben gezekenquote:Op maandag 29 juni 2020 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer stukje gewandeldOveral onkruid uit de stoep
@:Liesje1979
Lavendel bij een paaltje![]()
[ afbeelding ]
Lavendel rondom een boom![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lavendel leuk voor thuis![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En er waren ook stokrozen![]()
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en morgen komt ie met z'n onkruidbrander langsquote:Op maandag 29 juni 2020 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het rook gewoon lekker hoorquote:Op maandag 29 juni 2020 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Handen goed gewassen? Je weet niet of en hoeveel honden er tegen aan hebben gezeken
quote:Op maandag 29 juni 2020 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
en morgen komt ie met z'n onkruidbrander langs
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
https://9gag.com/gag/aP7YnZR
Hey @:bitterbal even bij die blauwe auto's uit de buurt blijven okee
waardeloos..quote:Op maandag 29 juni 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee ten eerste is dat hoereding er morgen niet
nog waardelozer..quote:en ten tweede is het geen brander
Vol rol je wel het makkelijkst natuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kan niet meerHeb zelfs niet eens naar huis kunnen lopen
raar filmpje ook toch hequote:Op maandag 29 juni 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
https://9gag.com/gag/aP7YnZR
Hey @:bitterbal even bij die blauwe auto's uit de buurt blijven okee
Leuk! Maar nog geen lavendelplantje gekocht?quote:Op maandag 29 juni 2020 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Taxi genomen?quote:Op maandag 29 juni 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kan niet meerHeb zelfs niet eens naar huis kunnen lopen
Hij zal wel stout geweest zijnquote:Op maandag 29 juni 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar filmpje ook toch heDie gast zit daar gwoon op zijn scootah en dan ineens zo dat busje in worden getrokken
![]()
Dat meisje zag ik die scooter parkeren, dacht dat ze met scooter er doorheen wilde rijden en daarom zo boos was
Nee vergetequote:Op maandag 29 juni 2020 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! Maar nog geen lavendelplantje gekocht?
Loop je elke dag tien km?quote:Op maandag 29 juni 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee naar huis gebrachtnu heb ik de 10 km niet gehaald
tssskquote:Op maandag 29 juni 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee naar huis gebrachtnu heb ik de 10 km niet gehaald
quote:Op maandag 29 juni 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gisteren niet gehaald en dag daarvoor geloof ik ook neit.
vandaag 8 km
niet erg tochquote:Op maandag 29 juni 2020 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb niet gewandeld vandaag.
Ja, en ik ben in een luie buiquote:Op maandag 29 juni 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet erg tochStaat ook irritant veel wind
Die gast is gekquote:Op maandag 29 juni 2020 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ook vandaag mijn dagdoel nog niet gehaald. Ik zit op 28.303 stappen (88%)
Misschien toch maar bijstellen..![]()
bos slooft ook wel wat uit hoorquote:Op maandag 29 juni 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ben straks een week vrijen dan ga ik wel wat meer wandelen denk ik
![]()
Maar niet elke dag 30kDenk dat als ik gemiddeld over de 7000 kom voor die 9 dagen, dat het al heel wat wordt
.
Heb je de App SamenGezond? Daarmee spaar je punten voor kados en korting.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik sta nu op 3167, en dat is inclusief onkruidrondje. En het is zomedalek bedtijd
Dat vind ik echt zo'n naaistreek he. Ga je werk doen hufterquote:Op maandag 29 juni 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
genieten dit
https://9gag.com/gag/arVG9G7
Neequote:Op maandag 29 juni 2020 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je de App SamenGezond? Daarmee spaar je punten voor kados en korting.
Mijn Fitscore daar is 780 (gem. 553)
hoor je hem niet gniffelenquote:Op maandag 29 juni 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n naaistreek he. Ga je werk doen hufter
en hoeveel korting heb je al gespaard?quote:Op maandag 29 juni 2020 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je de App SamenGezond? Daarmee spaar je punten voor kados en korting.
Mijn Fitscore daar is 780 (gem. 553)
Haha dat vind ik nou leukquote:Op maandag 29 juni 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
genieten dit
Bijna een gratis Garmin horloge nuquote:Op maandag 29 juni 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en hoeveel korting heb je al gespaard?
oh joh? Hoe lang heb je daarover gedaan?quote:Op maandag 29 juni 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bijna een gratis Garmin horloge nu
Een jaarquote:Op maandag 29 juni 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh? Hoe lang heb je daarover gedaan?
Tientje per maand korting op een ziektekostenverzekeringspremie dat lijkt me interessanterquote:
Wow zo bijzonder?quote:Op maandag 29 juni 2020 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is het punt op zich niet. Maar damn je snapt als seller toch wel dat er niet zo veel kopers voor zoiets zijn? Waarom zou je je beperken tot de Australische markt? Waar nog geen half % van de wereldbevolking woont? En bovendien nou niet bepaald het bovengemiddeld geïnteresseerde half procent?
Besides zelfs al vind je een geïnteresseerde Australiër, waarom schakel je überhaupt de mogelijkheid uit om vragen te stellen? Hoe denk je ooit zoiets te gaan verkopen dan?Fuckhead.
Ik zou in Noorwegen kunnen gaan informeren of het sowieso wel een echte kan zijn. Ik ken een handelaar (die ook DE catalogus geschreven heeft) die weet te melden dat er 2 of 3 bekend zijn in de hele wereld. Dan weet je ook welke serienummers dat zouden moeten zijn
Yep die kwamen vroeger zowat overal voor.quote:
Dat is mijn zorg nietquote:Op maandag 29 juni 2020 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
Wow zo bijzonder?
Waarom verkoopt ie het dan?
gohquote:Op maandag 29 juni 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep die kwamen vroeger zowat overal voor.
Die waren ook klein genoeg om te temmen als wapen, de Savanneolifant vonden ze toch iets te groot blijkbaar.
Wat raaskal je toch?quote:Op maandag 29 juni 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik en mijn drang naar kennis, van de Punische oorlogen naar de Loxodonta Cyclotis.
De musth is de periode waarin de bul bronstig is, en kan 1 tot 103 dagen duren. Een gezwollen klier op de slaap scheidt continu een vloeibare stof af, en uit de bijna constante stijve penis druppelt urine en een groenige sterk ruikende vloeistof.
En US zijn hunkering daarnaar.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat over de stijve lul van een bosolifant
Ja en groen stinkend spul dat daaruit drupt.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat over de stijve lul van een bosolifant
Zou ook een teken voor vervalsing kunnen zijnquote:
quote:
Inderdaad tussen quotesquote:
Mooi dat je smacht naar kennis.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo'n enorm hoofd had?
quote:Op maandag 29 juni 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi dat je smacht naar kennis.
Verlicht ons oh grote brein.
Nou ja het enkele feit DAT hij het verkoopt is dat op zich niet. En de scan ziet er wat mij betreft goed uit.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
Zou ook een teken voor vervalsing kunnen zijn
Thierry Trumpquote:Op maandag 29 juni 2020 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh mijn onkruidvernietiger komt toch morgen. Tussen '14-'18 uurHoe zal ik hem noemen?
He bah nee. Iets met Armageddon of zo erin.quote:
Old Painless uiteraardquote:Op maandag 29 juni 2020 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh mijn onkruidvernietiger komt toch morgen. Tussen '14-'18 uurHoe zal ik hem noemen?
Meh. Ik ga er nog een nachtje over slapenquote:
Koe.quote:Op maandag 29 juni 2020 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gisteren niet gehaald en dag daarvoor geloof ik ook neit.
vandaag 8 km
Zit je nou jezelf te quoten?quote:Op maandag 29 juni 2020 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
And on that bombshell... g'nite y'all
Tanja.quote:Op maandag 29 juni 2020 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles noemt het een 'hem' dus dan zou ik gaan voor Boris of Sergei.quote:
Keith dan.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fles noemt het een 'hem' dus dan zou ik gaan voor Boris of Sergei.
Het is overal stil. Fok, social media. Allemaal stille ellende.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn jullie allemaal stilletjes vanavond?
Is het einde der tijden dan toch eindelijk nabij?quote:Op maandag 29 juni 2020 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is overal stil. Fok, social media. Allemaal stille ellende.
quote:Op maandag 29 juni 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het einde der tijden dan toch eindelijk nabij?
Had het ook wel wat spectaculairder verwacht, weinig explosies nog maar.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had het ook wel wat spectaculairder verwacht, weinig explosies nog maar.
The Road is zo'n beetje de meest deprimerende post-apocalytische film die er is dus dat liever ook niet, eerder gewoon Mad Max achtig.quote:
samen vervelenquote:Op maandag 29 juni 2020 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Je zou juist denken dat iedereen geen zak te doen heeft en zich hier komt vervelen, zoals ik.
Rob.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fles noemt het een 'hem' dus dan zou ik gaan voor Boris of Sergei.
Rob de allesvernietiger klinkt toch niet heel erg indrukwekkend hoor.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rob de allesvernietiger klinkt toch niet heel erg indrukwekkend hoor.
Tikje angstaanjagender dan Fluffy nog net wel.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rob de allesvernietiger klinkt toch niet heel erg indrukwekkend hoor.
Dan liever gewoon Nico met een vlammenwerper hoor.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rob weet raad met onkruid.
Rob is gay. Wel een beetje inclusief doenquote:Op maandag 29 juni 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan liever gewoon Nico met een vlammenwerper hoor.
Nog nooit een bitterbal iets te laat uit het vet of oven gehaald zeker.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vrouwen. Maar van bitterballen vond ik het schokkender
zo gaat het hier iedere ochtendquote:Op maandag 29 juni 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog nooit een bitterbal iets te laat uit het vet of oven gehaald zeker.
Zo vaak en zo veel en zo kwebbelgek erover.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vrouwen. Maar van bitterballen vond ik het schokkender
Exploderende bitterballen in de airfryerquote:Op maandag 29 juni 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog nooit een bitterbal iets te laat uit het vet of oven gehaald zeker.
Ja die dagen heeft ze ook af en toe.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Exploderende bitterballen in de airfryer
Flatulente bitterballenquote:Op maandag 29 juni 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet weer waarover ik ga dromen, dankie
Je kunt er ook nog een combinatie van maken.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog net iets beter dan lekkende halfstijve olifantenlullen, net.
Dit lijkt me een mooie uitdaging voor Bos om eens te tekenen.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt er ook nog een combinatie van maken.
nicequote:Op maandag 29 juni 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
genieten dit
hoeveel KM is dat?quote:Op maandag 29 juni 2020 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ook vandaag mijn dagdoel nog niet gehaald. Ik zit op 28.303 stappen (88%)
Misschien toch maar bijstellen..![]()
teveelquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 06:36 schreef crv het volgende:
Ik hoop nog een keer met de zusters te kunnen douchengewoon telefoonnummers hosselen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders vraag je dat leuke buurmeisje/vrouwtje om te helpen![]()
quote:DEN HAAG - Gemeenten zijn door de coronacrisis financieel in zwaar weer beland en dreigen de rekening door hogere belastingen bij de burger te leggen. Voorts wordt er mogelijk gesnoeid in de dienstverlening.
Leuk buurmeisje /vrouwtjequote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon telefoonnummers hosselen..
anders vraag je dat leuke buurmeisje/vrouwtje om te helpen
Bij @mschol: vermoed ikquote:
Euh dat is nooit geroepen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:04 schreef crv het volgende:
En maar blijven roepen dat de kosten van de crisis niet op de burger verhaald wordt.....
[..]
Tja we kunnen natuurlijk ook aan de kikkers of de honden vragen of ze de rekening willen betalen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:04 schreef crv het volgende:
En maar blijven roepen dat de kosten van de crisis niet op de burger verhaald wordt.....
[..]
Ik weet niet waar zijn huis woontquote:
mij is wel duidelijk wie er voor opdraaitquote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja we kunnen natuurlijk ook aan de kikkers of de honden vragen of ze de rekening willen betalen.
Wonen scholletjes niet op de zeebodem?quote:
geen idee, ik ken ze alleen in een plastic bakje in de supermarkt, of gebakken op mn bord.quote:
Dat hebben ze in het begin wel degelijk geroepen die droeftoeters. Terwijl iedere boerenlul weet waar het geld vandaankomtquote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh dat is nooit geroepen.
Tuurlijk dragen we met zijn allen die kosten. Dit gaat enorm veel kosten.
Dat gemeentes het eerst janken is wel weer typisch, terwijl ambtenaren nog steeds thuis zitten te niksen
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik ken ze alleen in een plastic bakje in de supermarkt, of gebakken op mn bord.
Limburg he, een visboer is hier zelfzaam.quote:
Vis in een diepvriesdoos kan ik me iets bij indenken, maar in een plastic bakjequote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Limburg he, een visboer is hier zelfzaam.
Gelukkig zit ik vandaag weer in brabant en is er kibbeling.
Kibbeling en lekkerbekje worden meestal geserveerd in een plastic bakje toch ?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vis in een diepvriesdoos kan ik me iets bij indenken, maar in een plastic bakje
ja vers van de visboer misschien. Of in een papieren zak trouwens. Maar in de supermarkt toch niet? Ik zou het niet kopen iigquote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:44 schreef crv het volgende:
[..]
Kibbeling en lekkerbekje worden meestal geserveerd in een plastic bakje toch ?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vers van de visboer misschien. Of in een papieren zak trouwens. Maar in de supermarkt toch niet? Ik zou het niet kopen iig
Ik zou zelfs niet weten waar ze het anders in verkopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ze verkopen bij de supermarkt toch onwijs veel vis in plastic bakjes?
https://www.ah.nl/product(...)vis/verse-vis?page=1
Ook schol zie ik.
Oh die plastic bakjes okeequote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ook schol zie ik.
Mooi. Aan het werkquote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:58 schreef crv het volgende:
Crv‘s hospitaladventures zijn voorbij
Bedankt voor de steun en gezelligheid
Visboer, frietzaak, restaurantquote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet weten waar ze het anders in verkopen.
Mwehh nu zo thuis 6 weken op de bank met poot omhoogquote:
Hink nog eens binnenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:58 schreef crv het volgende:
Doeiquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:58 schreef crv het volgende:
Zal helaas niet veel fokken wordenquote:
Ik gingquote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:09 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nou zeg, dat is ook niet aardig...maar ik ga al hoor
Probeer ikquote:
Krijgen we nu de thuisrevalidatiestruggles?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:58 schreef crv het volgende:
Niet zo frequentquote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we nu de thuisrevalidatiestruggles?
Krijg je maar beperkte schermtijd van de huisfeeksquote:
Haha ja precies.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja we kunnen natuurlijk ook aan de kikkers of de honden vragen of ze de rekening willen betalen.
boehhquote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:58 schreef crv het volgende:
*snel. breek zijn andere been*quote:
blijft het langer goed he..quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ook schol zie ik.
Helemaal leuk als iedereen door elkaar heen gaat praten, op verkeerde knopjes drukken of gewoon totaal niet weten hoe het programma werkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Eerste videomeeting is weer een en al verwarring en onduidelijkheid
Geluktquote:
ik ookquote:
Dat valt gelukkig mee. Maar het verbaast me steeds weet dat je iets bespreekt, tot een conclusie komt. En dat je een dag later weer precies hetzelfde moet bespreken om weer tot dezelfde conclusie te komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:00 schreef DW457 het volgende:
[..]
Helemaal leuk als iedereen door elkaar heen gaat praten, op verkeerde knopjes drukken of gewoon totaal niet weten hoe het programma werkt.
Ja 6 weken lang minimaalquote:
Zo, maar dat is vermoeiend!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig mee. Maar het verbaast me steeds weet dat je iets bespreekt, tot een conclusie komt. En dat je een dag later weer precies hetzelfde moet bespreken om weer tot dezelfde conclusie te komen.
quote:
Ik ben weleens geneigd om sommige collega's te vragen of ze hun korte termijngeheugen eens kunnen laten checken.quote:
Gewoon alles onder druk zetten, want onder druk wordt alles vloeibaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben weleens geneigd om sommige collega's te vragen of ze hun korte termijngeheugen eens kunnen laten checken.
msischien kunnen we hem ontvoeren naar een chillere plek :pquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, want mevrouw crv is ook in de buurt
Als ik zo'n grote tuin had, zou ik in een tuinhuisje gaan wonenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
msischien kunnen we hem ontvoeren naar een chillere plek :p
Ligquote:
Zeg dat maar eens tegen koolstof.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:08 schreef DW457 het volgende:
[..]
Gewoon alles onder druk zetten, want onder druk wordt alles vloeibaar.
dan bouwen we dat met een gracht er omheen vol met mensetende dierenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik zo'n grote tuin had, zou ik in een tuinhuisje gaan wonen
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
msischien kunnen we hem ontvoeren naar een chillere plek :p
Klinkt een beetje als Foquevillequote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan bouwen we dat met een gracht er omheen vol met mensetende dieren
Waar ik vervolgens hinkend indonderquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan bouwen we dat met een gracht er omheen vol met mensetende dieren
Nee, hard.quote:
Je moet dan ook gewoon je rust nemen en niet gaan lopen hinken.quote:
oh jaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Foqueville
waait lekker door jaquote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je maar beperkte schermtijd van de huisfeeks
En ik ben verdorie op de fiets.quote:
We gingen niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe is trouwens je fiets feestje afgelopen?
Ik was sowieso zwaar beroerd dankzij de warmte, dus ik lag een beetje voor pampus te liggen.quote:
En tegelijk ook scherpquote:
je wilde gewoon niet fietsenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was sowieso zwaar beroerd dankzij de warmte, dus ik lag een beetje voor pampus te liggen.
gratis workout.quote:
Nee, ik word daadwerkelijk fysiek naar van temperaturen boven de 28 graden blijkbaar.quote:
Moet toch ergens pissen, tuinhuis geeft geen toiletquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet dan ook gewoon je rust nemen en niet gaan lopen hinken.
maar heb je nu een onwijs leuk feestje gemist?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik word daadwerkelijk fysiek naar van temperaturen boven de 28 graden blijkbaar.
Dan pis je maar gewoon tegen die schele tuinkabouter aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:25 schreef crv het volgende:
[..]
Moet toch ergens pissen, tuinhuis geeft geen toilet
Wellicht, maar ergens zo goed als ziek heen gaan, levert sowieso geen leuke avonden.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar heb je nu een onwijs leuk feestje gemist?
Ik had gisteren al gesport.quote:
Volgend jaar weerquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht, maar ergens zo goed als ziek heen gaan, levert sowieso geen leuke avonden.
+1quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik word daadwerkelijk fysiek naar van temperaturen boven de 28 graden blijkbaar.
Ja maar ja, wat is voor jou "normaal gedrag" dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
vanaf vandaag moet ik 2 pillen per dag jongens, dus bied alvast mijn excuses aan voor eventueel raar gedrag :p
* Checkt of deur op slot zit.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
vanaf vandaag moet ik 2 pillen per dag jongens, dus bied alvast mijn excuses aan voor eventueel raar gedrag :p
ja dus jullie zullen ook niet echt verschil merken neequote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ja, wat is voor jou "normaal gedrag" dan?We zijn wel wat gewend inmiddels
we gaan er aanquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)kt-bij-varkens-china
Als ze opeens allemaal logische dingen gaat zeggen moet je oppassenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ja, wat is voor jou "normaal gedrag" dan?We zijn wel wat gewend inmiddels
Daar ben ik niet zo snel bang voorquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze opeens allemaal logische dingen gaat zeggen moet je oppassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |