https://www.telegraaf.nl/(...)at-voelt-toch-andersquote:Op maandag 29 juni 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat jammer
De pagina is misschien verwijderd, de naam is gewijzigd of tijdelijk niet beschikbaar.
Probeer de zoekbalk hieronder of ga naar onze voorpagina
En niemand vroeg zich af waarom er zoveel wespen rondvlogenquote:Op maandag 29 juni 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)at-voelt-toch-anders
quote:Op maandag 29 juni 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)at-voelt-toch-anders
Je salade smaakte niet?quote:
Misschien kwam er niemand in die kamerquote:Op maandag 29 juni 2020 19:08 schreef crv het volgende:
[..]
En niemand vroeg zich af waarom er zoveel wespen rondvlogen
Die wespen moeten er toch ook in en uitvliegen dus zijn ook om het huisquote:
jawel maar zo'n plaatje van zo'n wespennest hoef ik niet te zien.quote:
Ik had vorig jaar een enorm nest op m'n balkon in een kast, is me totaal niet opgevallen in het begin.. De wespen vlogen altijd maar alleen of hoogstens 2 tegelijk rond m'n balkon. Als die kamer een raam heeft aan een kant van het huis waar je niet veel komt kan ik me wel voorstellen dat je het niet in de gaten hebt.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:10 schreef crv het volgende:
[..]
Die wespen moeten er toch ook in en uitvliegen dus zijn ook om het huis
En als die kamer GEEN raam heeft aan die kant, ben ik heel benieuwd HOE DAN?quote:Op maandag 29 juni 2020 19:16 schreef kwiwi het volgende:
Als die kamer een raam heeft aan een kant van het huis waar je niet veel komt kan ik me wel voorstellen dat je het niet in de gaten hebt.
Dat weet ik ook nog nietquote:
Dat wordt op vakantie daarheen en daar kopen. Heb je wel iets exclusiefsquote:Op maandag 29 juni 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Extreem zeldzaam biljet op eBay gespot, goeie prijs, hebbuh hebbuhMaar het is in Australië en die gast biedt geen international shipping aan
![]()
![]()
Wat ben je denkende man. Dat je kopers in Australië wonen?![]()
Ja nog ff zegquote:Op maandag 29 juni 2020 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat wordt op vakantie daarheen en daar kopen. Heb je wel iets exclusiefs
Als je het echt hebben wil dan moet je dokkenquote:Op maandag 29 juni 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Extreem zeldzaam biljet op eBay gespot, goeie prijs, hebbuh hebbuhMaar het is in Australië en die gast biedt geen international shipping aan
![]()
![]()
Ja dat is het punt op zich niet. Maar damn je snapt als seller toch wel dat er niet zo veel kopers voor zoiets zijn? Waarom zou je je beperken tot de Australische markt? Waar nog geen half % van de wereldbevolking woont? En bovendien nou niet bepaald het bovengemiddeld geïnteresseerde half procent?quote:Op maandag 29 juni 2020 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
Als je het echt hebben wil damn moet je dokken
Australische forwarding service.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |