abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193860616
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:22 schreef alpeko het volgende:

[..]

Wel specifiek op één plek. Karviná. In het uiterste oosten van het land. Bijna 10 x zo veel als de regio met de op één na meeste gevallen. Het Leicester van Tsjechië.
En dan nog specifieker 1000 medewerkers van een mijn in Karviná zijn positief getest.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_193860618
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:24 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik heb het overwogen. Maar dan nog : mevrouw weet toch zelf wel dat het gewoon verplicht is. Waarom moet ik haar daaraan herinneren?
[..]

Buschauffeur wil geen politieagent spelen (en ik kan hem geen ongelijk geven, maar tegelijkertijd zou ik het wel fijn vinden als hij zich als de gastheer opstelt die bepaalt wat er gebeurt in zijn bus. Deed de buschauffeur van de heenreis wel en dat vond ik veel prettiger.

Was ook nog in de begintijd, waarin iedereen nog een beetje onwennig met die dingen op zat.
Dan moet je ook niet zeiken. Spreek er gewoon op aan of zeik niet.
pi_193860667
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:24 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En dan nog specifieker 1000 medewerkers van een mijn in Karviná zijn positief getest.
Klopt. Het gevaar van als mensen enkel naar de cijfers kijken en niet naar de context. Meer testen kan ook een piek geven zonder dat het reden is om te denken aan een tweede golf.
pi_193860673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:24 schreef Noordzijde het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet zeiken. Spreek er gewoon op aan of zeik niet.
Ik zeik toch ook niet? Ik zeg alleen dat ik het prettig vind dat er vanaf nu op gehandhaafd wordt.
Somebody that I used to know
pi_193860798
In de New York times een artikel over de verspreiding van dit virus en dat men vermoed dat het voornamelijk komt door superspreading events.

https://www.nytimes.com/2(...)navirus-spreads.html
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:49:22 #256
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193860946
IC: -2, dus 29 mensen liggen nog steeds op IC. 559 mensen liggen met andere aandoening op IC, 32 meer dan gisteren. Op verpleegafdeling liggen 160 coronapatienten verspreid over alle ziekenhuizen in heel Nederland,
Humor, serieus en vrolijk!
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 16:55:14 #257
249559 crew  Lavenderr
pi_193861016
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:49 schreef Ven1972 het volgende:
IC: -2, dus 29 mensen liggen nog steeds op IC. 559 mensen liggen met andere aandoening op IC, 32 meer dan gisteren. Op verpleegafdeling liggen 160 coronapatienten verspreid over alle ziekenhuizen in heel Nederland,
Dan zie je toch dat de corona aan het vertrekken is?
pi_193861562
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:38 schreef Basp1 het volgende:
In de New York times een artikel over de verspreiding van dit virus en dat men vermoed dat het voornamelijk komt door superspreading events.

https://www.nytimes.com/2(...)navirus-spreads.html
Mede daarom was het waarschijnlijk al genoeg geweest als ze evenementen hadden verboden een paar maanden terug; wellicht icm het thuis werken en het hameren op thuis blijven bij klachten. Zullen we helaas nooit weten alleen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gaat echt de goede kant op ja :Y
pi_193861693
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mede daarom was het waarschijnlijk al genoeg geweest als ze evenementen hadden verboden een paar maanden terug; wellicht icm het thuis werken en het hameren op thuis blijven bij klachten. Zullen we helaas nooit weten alleen.

Rare vermoedens. Met 2% van de mensen verantwoordelijk voor 20% van de gevallen zoals beschreven ben je er nog lang niet. Verder is er vooral nog heel veel onduidelijk over de gevallen waarin mensen nou precies superspreaders worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193861834
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

[..]

Gaat echt de goede kant op ja :Y
Nee, mede omdat het een ongekende situatie was/is misschien? Godsamme, om de haverklap komt dat hier terug maar willen mensen soms niet inzien dat men beslissingen moest nemen op basis van 10-25-50% van de kennis? Dat achteraf gelul.. “ja als carnaval was verboden, dan..” :r Wees blij dat we als land relatief goed door die eerste golf heen zijn gekomen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_193861896
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:55 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nee, mede omdat het een ongekende situatie was/is misschien? Godsamme, om de haverklap komt dat hier terug maar willen mensen soms niet inzien dat men beslissingen moest nemen op basis van 10-25-50% van de kennis? Dat achteraf gelul.. “ja als carnaval was verboden, dan..” :r Wees blij dat we als land relatief goed door die eerste golf heen zijn gekomen.
Een van de hoogste aantal doden per miljoen inwoners ter wereld. Grapjas.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:59:25 #262
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193861908
Een nog onbekend aantal medewerkers van het visverwerkingsbedrijf Profish in het Gelderse Twello is besmet geraakt met het coronavirus, meldt De Stentor dinsdag. Het bedrijf en de lokale GGD willen nog niet melden om hoeveel personen het precies gaat.

Profish wordt voorlopig nog niet gesloten, maar het bedrijf kijkt wel of er maatregelen moeten worden genomen. De directeur van de visverwerker zegt nauw contact te hebben met het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de GGD.
Bron: nu.nl
pi_193862121
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:55 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nou, nou, iets vriendelijker mag wel. Ik uit een vermoeden. Wat ik toen overigens ook al riep (dus niks achteraf aan). Daar hoef je het niet mee eens te zijn hoor. Uiteraard ben ik blij dat we het ergste gehad lijken te hebben. Dat zou alleen niet hoeven te betekenen dat we niet mogen filosoferen over bepaalde maatregelen in het verleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2020 18:21:18 ]
  dinsdag 30 juni 2020 @ 18:33:49 #264
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193862374
29% van de Nederlanders vindt dat de maatregelen veel te snel worden versoepeld (1Vandaag).
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_193862481
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:24 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik heb het overwogen. Maar dan nog : mevrouw weet toch zelf wel dat het gewoon verplicht is. Waarom moet ik haar daaraan herinneren?
[..]

Waarom moet de politie controleren op rijden onder invloed?

Man man man, eng he.. iemand aanspreken? maar dan wel op een forum komen janken, daar heb je Klaagbaak voor.
dikke doei
pi_193862490
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:33 schreef hooibaal het volgende:
29% van de Nederlanders vindt dat de maatregelen veel te snel worden versoepeld (1Vandaag).
Ja en 47% vond het een prima tempo, terwijl 21% het veel te traag vond. Of wilde je dat er liever niet bij vermeld zien?
pi_193862537
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja en 47% vond het een prima tempo, terwijl 21% het veel te traag vond. Of wilde je dat er liever niet bij vermeld zien?
En wat vond de overige 3%? Of wilde je dat er liever niet bij vermeld zien?
  dinsdag 30 juni 2020 @ 18:47:12 #268
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193862575
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die 21% is vooral WIlders en Forumstemmers. Die vinden altijd alles kut, dus dat is niet zo'n interessante groep.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_193862607
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:58 schreef Confetti het volgende:

[..]

Een van de hoogste aantal doden per miljoen inwoners ter wereld. Grapjas.
We zijn dan ook een van de meest dichtbevolkte landen ter wereld, of is dat niet van belang verder?
pi_193862616
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:47 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Die 21% is vooral WIlders en Forumstemmers. Die vinden altijd alles kut, dus dat is niet zo'n interessante groep.
Uiteraard wordt die 21% zo eventjes weggezet :') Je laat je wel kennen zeg. Kan ik ook wel wat over die 29% zeggen maar ik zal me er maar niet toe laten verleiden.

Elke procent is hier even interessant.
I'll give you something to do
pi_193862630
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:44 schreef lighted het volgende:

[..]

En wat vond de overige 3%? Of wilde je dat er liever niet bij vermeld zien?
Die had waarschijnlijk geen mening.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 18:56:53 #272
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193862689
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

China heeft nog meer ijzers in het vuur:

quote:
China study warns of possible new 'pandemic virus' from pigs

SHANGHAI (Reuters) - A new flu virus found in Chinese pigs has become more infectious to humans and needs to be watched closely in case it becomes a potential “pandemic virus”, a study said, although experts said there is no imminent threat.

A team of Chinese researchers looked at influenza viruses found in pigs from 2011 to 2018 and found a “G4” strain of H1N1 that has “all the essential hallmarks of a candidate pandemic virus”, according to the paper, published by the U.S. journal, Proceedings of the National Academy of Sciences (PNAS).

Pig farm workers also showed elevated levels of the virus in their blood, the authors said, adding that “close monitoring in human populations, especially the workers in the swine industry, should be urgently implemented”.

The study highlights the risks of viruses crossing the species barrier into humans, especially in densely populated regions in China, where millions live close to farms, breeding facilities, slaughterhouses and wet markets.

The current coronavirus sweeping the world is believed to have originated in horseshoe bats in southwest China and could have spread to humans via a seafood market in the central city of Wuhan, where the virus was first identified.

The World Health Organization (WHO) will read the Chinese study carefully, spokesman Christian Lindmeier told a Geneva briefing on Tuesday, saying it was important to collaborate on findings and keep tabs on animal populations.

“It also highlights we cannot let our guard down on influenza and need to be vigilant and continue surveillance even in the coronavirus pandemic,” he added.

Chinese Foreign Ministry spokesman Zhao Lijian told a daily news conference on Tuesday that China was closely following developments. “We will take all necessary measures to prevent the spread and outbreak of any virus,” he said.

The study said pigs were considered important “mixing vessels” for the generation of pandemic influenza viruses and called for “systematic surveillance” of the problem.

China took action against an outbreak of avian H1N1 in 2009, restricting incoming flights from affected countries and putting tens of thousands of people into quarantine.

The new virus identified in the study is a recombination of the 2009 H1N1 variant and a once prevalent strain found in pigs.

But while it is capable of infecting humans, there is no imminent risk of a new pandemic, said Carl Bergstrom, a biologist at the University of Washington.

“There’s no evidence that G4 is circulating in humans, despite five years of extensive exposure,” he said on Twitter. “That’s the key context to keep in mind.”

More than 10.3 million people have been reported to be infected by the novel coronavirus globally and 504,269​ have died, according to a Reuters tally.
Reuters
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 18:59:06 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_193862719
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

China heeft nog meer ijzers in het vuur:
[..]

Reuters
Damn.
pi_193862846
Ziet er naar uit dat het nu eindelijk definitief is: de travel ban voor bepaalde landen en de mogelijkheid om weer naar de EU te reizen voor andere landen.

EU agrees to reopen borders to 14 countries, extends travel ban for US tourists

EU agrees to reopen borders to 14 countries, extends travel ban for US tourists

The US, Brazil and Russia have made it on a list of countries whose nationals are indefinitely banned from entering the bloc. European officials said the ban "is an exercise of self-responsibility" amid global surges.

"The European Union on Tuesday extended a ban on travelers from the United States and most other countries beyond July 1, citing epidemiological factors for the decision.

Over the past month, the US has seen its number of cases steadily rise after most states eased lockdown measures. A lack of interstate coordination and an uneven response from the federal government has contributed to several new outbreaks across the country.

Other countries on the list include Brazil, Russia and India, which have seen their number of positive cases surge in recent weeks. The US, Brazil, Russia and India are the countries with the highest number of confirmed cases in the world.

"This is not an exercise to be nice or unfriendly to other countries," Spanish Foreign Minister Arancha Gonzalez Laya told local radio station Cadena ahead of the list's publication. "This is an exercise of self-responsibility."

Approved for travel

Meanwhile, the EU has approved visits from Australia, Canada and Japan. Chinese travelers will be allowed to visit pending reciprocal access to China for EU visitors.

Other countries approved for EU travel include Algeria, Georgia, Montenegro, Morocco, New Zealand, Rwanda, Serbia, South Korea, Thailand, Tunisia and Uruguay.

The countries were chosen based on certain criteria, including that the number of new cases over a 14-day period had to be "close to order below the EU average." The countries also needed to have a "stable or decreasing trend of new cases over this period."

The UK will be treated as part of the EU, according to the Council, until the end of the year. The UK currently has a mandatory quarantine period of 14 days for those traveling to the country. Other EU countries have withdrawn similar mandatory periods.

In due time

The list of permitted countries is technically a recommendation. According to the European Council, member states will have the final say in how the restrictions are eased for countries on the list.

"The authorities of the member states remain responsible for implementing the content of the recommendation," said the Council. "They may, in full transparency, lift only progressively travel restrictions towards countries listed."

The EU has kept a travel ban in place at its external borders since mid-March. The ban was extended to non-EU Schengen area member states, including Switzerland, Norway, Iceland and Liechtenstein.

The list of banned and permitted countries will be updated every 14 days to take into account progress or lack thereof, according to the Council."

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 19:11:18 #275
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193862874
Sorry mensen, we kunnen niet altijd het virus voorkomen... eerlijk gezegd overkomt ons wel echt wel een keer als we aan de beurt zijn om besmet te worden. Terwijl dit ook heel lastig is om het virus onder controle te houden en kost men ook veel mankracht en tijd om alles weer schoon van virus te krijgen. Juist ook dat het voor ons allemaal nog wel een spannende tijd in Nederland gaande is, op dit moment is alles weer rustig en moeten we nog steeds aan nieuw normaal te werken.
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 19:12:21 #276
249559 crew  Lavenderr
pi_193862889
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:11 schreef Ven1972 het volgende:
Sorry mensen, we kunnen niet altijd het virus voorkomen... eerlijk gezegd overkomt ons wel echt wel een keer als we aan de beurt zijn om besmet te worden. Terwijl dit ook heel lastig is om het virus onder controle te houden en kost men ook veel mankracht en tijd om alles weer schoon van virus te krijgen. Juist ook dat het voor ons allemaal nog wel een spannende tijd in Nederland gaande is, op dit moment is alles weer rustig en moeten we nog steeds aan nieuw normaal te werken.
Het oude normaal vond ik prima.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 19:18:56 #277
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193862970
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het oude normaal vond ik prima.
Ja maar, nu is oude normaal nog niet aan de orde... Ik vond oude normaal ook prima. maar nu is nieuwe normaal echt nog noodzakelijk om alle besmettingen voor te komen.
pi_193863083
Ik ben serieus blij dat ik niemand meer hoef te zoenen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 19:29:33 #279
5428 crew  miss_sly
pi_193863129
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:56 schreef AchJa het volgende:
But while it is capable of infecting humans, there is no imminent risk of a new pandemic, said Carl Bergstrom, a biologist at the University of Washington.

“There’s no evidence that G4 is circulating in humans, despite five years of extensive exposure,” he said on Twitter. “That’s the key context to keep in mind.”

Het zal zo'n vaart niet lopen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193863172
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:29 schreef miss_sly het volgende:

Het zal zo'n vaart niet lopen.
Zeiden we dat een maand of 6 geleden ook niet tegen elkaar toen het enkel in China speelde?
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 19:33:58 #281
5428 crew  miss_sly
pi_193863206
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zeiden we dat een maand of 6 geleden ook niet tegen elkaar toen het enkel in China speelde?
Dit 'nieuwe' virus is niet nieuw, bestaat al jaren en is nog nooit overgegaan op mensen, ondanks "extensive exposure".
  dinsdag 30 juni 2020 @ 19:35:38 #282
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193863238
De komende jaren krijg je waarschijnlijk genoeg van die berichten te zien over (nieuwe) virussen. Normaal haalt dat het nieuws niet, maar nu zit iedereen er boven op natuurlijk.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 19:36:25 #283
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193863252
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:25 schreef Soury het volgende:
Komt nog wel weer, als het alles weer normaal is zodat alle maatregelen opgeheven worden over een tijdje.
pi_193863297
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:25 schreef Soury het volgende:
Ja, er zijn echt wel zegeningen te tellen afgelopen periode.
Dat niet meer zoenen is hier ook een blijvertje. Geen verjaardagen hoeven vieren, vond ik ook prima! Meer ruimte tussen de tafels in een restaurant zodat je bij het opstaan je stoel niet tegen andermans stoel aanbotst, ook prima! Meer sterren kunnen zien door minder luchtvervuiling mag van mij ook een blijvertje zijn, net als minder vliegtuigstrepen, heerlijk!
pi_193863368
Ik zag afgelopen zondag een vriendin met haar man en ik heb altijd een schurft hekel aan de manier waarop hij zoent qua begroeting. Gruwel. Maar dat hoefde nu niet _O_ zo fijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 juni 2020 @ 19:47:56 #286
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193863432
We hebben soms wel behoefte aan zoenen toch... dat is normaal...
pi_193863531
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:47 schreef Ven1972 het volgende:
Daar heb ik m’n partner voor :D Bij anderen als begroeting vond ik het altijd maar awkward. Blij dat dat nu even niet hoeft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:18 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja maar, nu is oude normaal nog niet aan de orde... Ik vond oude normaal ook prima. maar nu is nieuwe normaal echt nog noodzakelijk om alle besmettingen voor te komen.
Ik snap die noodzaak niet om het ‘het nieuwe normaal’ te noemen. Het impliceert dat we nooit meer terug gaan naar het oude normaal en er is absoluut geen reden om ervan uit te gaan dat we nooit meer terug gaan/kunnen. Ze hadden het beter het ‘tijdelijke nieuwe normaal’ kunnen noemen als het überhaupt nodig is/was om die woorden (nieuw normaal) te gebruiken.
pi_193863553
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:47 schreef Ven1972 het volgende:
Met degene in het huishouden ja.
Pls pls, laat het tot 20 januari zo blijven.

Mensen die ik graag zie knuffel ik trouwens wel want yolo.
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 19:58:52 #289
5428 crew  miss_sly
pi_193863602
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Daar heb ik m’n partner voor :D Bij anderen als begroeting vond ik het altijd maar awkward. Blij dat dat nu even niet hoeft.
[..]

Er zijn zeker wel mensen buiten mijn partner die ik graag een knuffel en/of kus geef als ik ze ontmoet. Dat vind ik an sich helemaal niet gek.
Maar er zijn zeker ook mensen waarbij ik het heel erg fijn vind dat een begroeting en afscheid zonder aanraking kan plaatsvinden. Ik denk dat ik dat nog fijner vind dan dat ik het jammer vind dat ik bepaalde anderen niet kan knuffelen/zoenen.
pi_193863701
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zijn zeker wel mensen buiten mijn partner die ik graag een knuffel en/of kus geef als ik ze ontmoet. Dat vind ik an sich helemaal niet gek.
Maar er zijn zeker ook mensen waarbij ik het heel erg fijn vind dat een begroeting en afscheid zonder aanraking kan plaatsvinden. Ik denk dat ik dat nog fijner vind dan dat ik het jammer vind dat ik bepaalde anderen niet kan knuffelen/zoenen.
Ik bedoel ook niet dat ik het raar vind dat er mensen zijn die het fijn vind om mensen buiten een relatie te knuffelen of te kussen. Ik hield het gewoon even bij mezelf. Zelf vind ik dat juist niet fijn; beetje wat jij omschrijft in je laatste zinnetjes, maar dat trek ik voor mezelf het liefst door naar iedereen behalve partner (en familie als die behoefte er echt is). Wil niet zeggen dat ik anderen geen knuffel geef als ze die kunnen gebruiken overigens. Maar als begroeting liever niet. :@

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2020 20:05:29 ]
  dinsdag 30 juni 2020 @ 20:08:14 #291
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193863755
Heel eerlijk gezegd zoenen mensen echt wel als ze met elkaar gaan vrijen...
  dinsdag 30 juni 2020 @ 20:19:28 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193863944
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:08 schreef Ven1972 het volgende:
Meestal niet als je naar de hoeren gaat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 20:19:39 #293
5428 crew  miss_sly
pi_193863948
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:08 schreef Ven1972 het volgende:
Zou het?
  dinsdag 30 juni 2020 @ 20:20:02 #294
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193863959
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Meestal niet als je naar de hoeren gaat
Dat bedoel ik, maar als je zelf een partner hebt kan dat wel... zo vertrouwd en veilig.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 20:20:29 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193863969
En ik snap dat niet zo hoor, je kunt toch gewoon zonder krampachtigheid zeggen dat je niet aan zoenen doet. Punt.
Dat erom heen draaien, moeilijk gedoe. Of dat nou partners van kennissen of collega's zijn
  dinsdag 30 juni 2020 @ 20:20:29 #296
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193863970
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zou het?
Ja natuurlijk als ze dat willen maar het hoeft niet.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 20:20:50 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193863979
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:20 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, maar als je zelf een partner hebt kan dat wel... zo vertrouwd en veilig.
Tenzij je partner corona heeft ^O^
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 20:21:23 #298
5428 crew  miss_sly
pi_193863986
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
En ik snap dat niet zo hoor, je kunt toch gewoon zonder krampachtigheid zeggen dat je niet aan zoenen doet. Punt.
Dat erom heen draaien, moeilijk gedoe. Of dat nou partners van kennissen of collega's zijn
Zo simpel is het helaas echt niet altijd. Zoals bij schoonfamilie, bijvoorbeeld.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 20:23:10 #299
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193864041
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Tenzij je partner corona heeft ^O^
Als het zo is, dan kan het niet... als iemand corona heeft is er geen seks,
pi_193864109
quote:
Leunt het RIVM te veel op oude waarheden, gaat het Outbreak Management Team (OMT) in haar adviezen aan de regering wel mee in de nieuwste ontwikkelingen? Of is de kritiek van Maurice de Hond gevaarlijk, en heeft hij ongelijk als hij zegt dat anderhalve meter afstand houden niet nodig is en vooral piepkleine druppeltjes in slecht geventileerde ruimtes de belangrijkste oorzaak van besmettingen met COVID-19 zijn? Vanavond in debat: drs. Maurice de Hond en dr. Andreas Voss, hoogleraar infectiepreventie en lid van het OMT.
Gaat Op1 nu ook al zo'n 'debat' uitzenden? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')