#TeamNooitMeerVoetbalquote:Op maandag 29 juni 2020 12:35 schreef showtimer het volgende:
Waar ga je dan voor? Team Oldenburger of team Van der Geer?
Klinkt als een gemiddelde Feyenoord-fan in De Kuip. Die springen al op als de bal op helft van tegenstander komtquote:Op maandag 29 juni 2020 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd stemverheffende JEROEN GRUETER als de bal in de buurt van de GOAL DREIGT TE KOMEN. OOOOHOOOHOOOOHHHHHH DAT SCHEELDE NIETS.
Bal ligt op de parkeerplaats.
Maar die bezorgen je geen hartverzakking als je eventjes niet oplet en door zijn geschreeuw denkt dat er iets enorm groots staat te gebeuren terwijl de bal in feite tien meter naast de goal wordt geschoten.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt als een gemiddelde Feyenoord-fan in De Kuip. Die springen al op als de bal op helft van tegenstander komt
Je moet echt de NOS-Voetbalpodcast eens gaan luisteren. Daar zitten meestal Arno, Grueter, Roelfs en Elshoff. Genieten van alle betweterigheid.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, dan Jan Roelfs. Die weet hoe het moet.
Rellende_Rotscholier, Rellende_Rotscholier, nog steeds Rellende_Rotscholier, Rellende_Rotscholier, en de goal. De goal van Rellende_Rotscholier.
Ik sterf nog liever.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je moet echt de NOS-Voetbalpodcast eens gaan luisteren. Daar zitten meestal Arno, Grueter, Roelfs en Elshoff. Genieten van alle betweterigheid.
Dat is wel te zien aan die vette plofkop van 'm.quote:
Heb je je naam elke keer netjes uitgetypt of heb je het gekopieerd en geplakt?quote:Op maandag 29 juni 2020 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rellende_Rotscholier, Rellende_Rotscholier, nog steeds Rellende_Rotscholier, Rellende_Rotscholier, en de goal. De goal van Rellende_Rotscholier.
Ik heb niet zoveel tegen Wytse, ik vind Simon Zijlemans een grotere verschrikking. Gelukkig is de Europa League geen toernooi.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel te zien aan die vette plofkop van 'm.
Toevallig vorige week gedaan. Grueter durfde zelfs daar gewoon helemaal niets over de hele VI/Oranje heisa te zeggen. Een of ander vaag trauma uit de Galgenwaard.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je moet echt de NOS-Voetbalpodcast eens gaan luisteren. Daar zitten meestal Arno, Grueter, Roelfs en Elshoff. Genieten van alle betweterigheid.
Gewoon typen.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je je naam elke keer netjes uitgetypt of heb je het gekopieerd en geplakt?
#dtv
Stay classy.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tegen Wytse, ik vind Simon Zijlemans een grotere verschrikking. Gelukkig is de Europa League geen toernooi.
Ja bijzonder vreemd verhaal.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Toevallig vorige week gedaan. Grueter durfde zelfs daar gewoon helemaal niets over de hele VI/Oranje heisa te zeggen. Een of ander vaag trauma uit de Galgenwaard.
Jan OWOWOW Roelfsquote:Op maandag 29 juni 2020 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het idee dat FOX al tijden terrein verliest op Ziggo Sportquote:Op maandag 29 juni 2020 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind van Basten naar Ziggy ook geen leuke ontwikkeling, dat was de enige reden om de eretribune nog wel eens aan te slingeren op een saaie zaterdagavond.
Kijkcijfers van Rondo zijn wel heel bedroevend.quote:Op maandag 29 juni 2020 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat FOX al tijden terrein verliest op Ziggo Sport
quote:Op maandag 29 juni 2020 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vergeet langlaufen niet!quote:Op maandag 29 juni 2020 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook wel bijzonder dat je bij de NOS tennis, voetbal en paardjetrippeltrappel mag combineren.
Vergeet langlaufen maar wel als het over Jan Roelfs gaat.quote:
En dan door de McDrivequote:Op maandag 29 juni 2020 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch ook wel een shirt voor Mani.
Of juist langs de Burger King.quote:
Best wel cringe ja, maar dat is juist wel weer de kracht van die podcast, ongemak.quote:Op maandag 29 juni 2020 13:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lachen dat ze ook echt een rondje 'ik vind jouw aanwezigheid hier goed want..." gingen doen.
De media is wel bij uitstek een sector waar connecties je heel ver kunnen brengen volgens mij, familie is dan natuurlijk het makkelijkst.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik wist niet dat Wytze ook al een papa in de media heeft. Lijkt wel of de halve sportjournalistiek via zijn of haar vader in het wereldje terecht is gekomen.
https://www.cyclingboards(...)leeve-tj2970048.htmlquote:Op maandag 29 juni 2020 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch ook wel een shirt voor Mani.
Op welke zomergasten hopen jullie verder nog?!quote:Rapper Typhoon eerste Zomergast
Typhoon, artiestennaam van Glenn de Randamie, opent op 19 juli het nieuwe seizoen van VPRO Zomergasten. Janine Abbring interviewt hem over zijn ideale televisieavond.
Meest vermoeiende discussie van het jaarquote:Op maandag 29 juni 2020 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op welke zomergasten hopen jullie verder nog?!
Alleen als je sport uitermate serieus neemt, en dat kun je maar beter niet doen.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:49 schreef hhh38 het volgende:
Zijn er überhaupt mensen in de sportwereld die een interessante zomergast zouden zijn?
Koopje.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
https://www.cyclingboards(...)leeve-tj2970048.html
Mart Smeets, maar die wil volgens mij niet.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:49 schreef hhh38 het volgende:
Zijn er überhaupt mensen in de sportwereld die een interessante zomergast zouden zijn?
Dit valt me van je tegenquote:Op maandag 29 juni 2020 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb echt nog nooit naar Zomergasten gekeken.
Harry Vermeegen.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:49 schreef hhh38 het volgende:
Waarom? Dat programma gaat echt helemaal nergens over.quote:
Het gaat juist wel ergens over, de ideale tv-avond van de gast!quote:Op maandag 29 juni 2020 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom? Dat programma gaat echt helemaal nergens over.
Je bent als mens ook wel af als je op de uitnodiging ingaat om drie uur lang over jezelf te praten.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het gaat juist wel ergens over, de ideale tv-avond van de gast!
Johan Derksen, avondje americana, blues en country.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op welke zomergasten hopen jullie verder nog?!
Het is voor mijn gevoel door de jaren heen wel steeds meer een praatavond geworden met tussendoor wat fragmenten.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het gaat juist wel ergens over, de ideale tv-avond van de gast!
Ja klopt, soms iets teveel College Tour achtig geworden. Ik stel al mijn vertrouwen op Gijs Groenteman als toekomstig presentator a la Ischa Meijer.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het is voor mijn gevoel door de jaren heen wel steeds meer een praatavond geworden met tussendoor wat fragmenten.
Ken hem niet zo goed maar zou denk ik wel passen bij dit programma.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja klopt, soms iets teveel College Tour achtig geworden. Ik stel al mijn vertrouwen op Gijs Groenteman als toekomstig presentator a la Ischa Meijer.
Ja verdorie, niet aan gedacht.quote:
Dit kan niet.twitter:sporza_koers twitterde op maandag 29-06-2020 om 15:32:24Vriendin Roxanne verklapt wie het idool is van @mathieuvdpoel: "Hij zingt en danst mee met @justinbieber"
https://t.co/A6CxtfrImY https://t.co/nJRfMjgdxA reageer retweet
Oei moeten we hem een keer smaak bij brengen?quote:Op maandag 29 juni 2020 15:55 schreef franklop het volgende:
Dit kan niet.twitter:sporza_koers twitterde op maandag 29-06-2020 om 15:32:24Vriendin Roxanne verklapt wie het idool is van @:mathieuvdpoel: "Hij zingt en danst mee met @:justinbieber"
https://t.co/A6CxtfrImY https://t.co/nJRfMjgdxA reageer retweet
Daar vraag je me wat zeg, bijna onmogelijk. Maar oke, een poging, sowieso af en toe wat oude VI-fragmenten tussendoor om het luchtig te houden:quote:Op maandag 29 juni 2020 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe ziet jouw ideale tv-avond er precies uit @:Slobeend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2020 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar vraag je me wat zeg, bijna onmogelijk. Maar oke, een poging, sowieso af en toe wat oude VI-fragmenten tussendoor om het luchtig te houden:Die koefnoen sketch van Chris Zegers is echt fantastisch ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Daar vraag je me wat zeg, bijna onmogelijk. Maar oke, een poging, sowieso af en toe wat oude VI-fragmenten tussendoor om het luchtig te houden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis de uitzending dat Rasmussen uit de Tour werd gezet.
Die staat niet op Joetoep.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mis de uitzending dat Rasmussen uit de Tour werd gezet.
Leuk hoor! Wat vind jij hier van?quote:
Schitterendquote:Op maandag 29 juni 2020 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik kwam net toch een mooie foto tegen jongens.
[ afbeelding ]
Als tiener luisterde ik wel veel naar Korn, de laatste tijd niet echt. Deze plaat is primaquote:
'99?quote:Op maandag 29 juni 2020 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik kwam net toch een mooie foto tegen jongens.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik zeg de app, wat zeggen jullie dan?
Komt niet iets in me op nu.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer niet op YT wat je zou willen laten zien?
De hele avond probleemwijken.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Komt niet iets in me op nu.
Gooi me jullie ideale tv-avond @:iedereen!!!
[..]
Daar vraag je me wat zeg, bijna onmogelijk. Maar oke, een poging, sowieso af en toe wat oude VI-fragmenten tussendoor om het luchtig te houden:Welke moraliserende boodschap wil je hiermee uitdragen? Wat is het thema???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minpunten voor Marieke Lucas van Rijneveld die met dat ene kutboek al meer aandacht heeft gekregen dan die overdadige verzameling beeldspraak waard was. Verder wel een vermakelijke tv-avond.
Slob heeft een zwak voor het tafelmens.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Welke moraliserende boodschap wil je hiermee uitdragen? Wat is het thema???
Minpunten voor Marieke Lucas van Rijneveld die met dat ene kutboek al meer aandacht heeft gekregen dan die overdadige verzameling beeldspaak waard was. Verder wel een vermakelijke tv-avond.
En verder dit ja.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb echt nog nooit naar Zomergasten gekeken.
Je wil een avondje met thema 'Altijd tegen mij'?quote:Op maandag 29 juni 2020 16:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gevolgd door de docu van Barney en als afsluiter Rutger leert Stappen.
[..]
Daar vraag je me wat zeg, bijna onmogelijk. Maar oke, een poging, sowieso af en toe wat oude VI-fragmenten tussendoor om het luchtig te houden:Zitten leuke dingen tussen Slob. Helemaal geen probleem om nog eens naar Parijs-Tours en de Amstel Gold Race te kijken. Prima fragmentjes van VI. Arcade Fire is altijd goed. Een van mijn favoriete fragmenten van The Wire. De Mart die college geeft aan een collega is ook altijd vermakelijk. Nee, wij komen de avond wel door zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Dat goede televisie niet zonder markante persoonlijkheden kan. Tims Tent speciaal voor @maxi-musquote:Op maandag 29 juni 2020 16:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Welke moraliserende boodschap wil je hiermee uitdragen? Wat is het thema???
Minpunten voor Marieke Lucas van Rijneveld die met dat ene kutboek al meer aandacht heeft gekregen dan die overdadige verzameling beeldspraak waard was. Verder wel een vermakelijke tv-avond.
2 jeuktypes bij elkaar.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat goede televisie niet zonder markante persoonlijkheden kan. Tims Tent speciaal voor @:maxi-mus
De afgelopen tijd was het medium TV toch behoorlijk springlevend.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
Een hoop pagina's tekst en dat alleen om het verder aftakelende medium Televisie.
Ik vind de afslag die deze band heeft genomen nog steeds bijzonder. Het is muziek voor SkyRadio geworden.quote:
Schuld van de Rabobank themaquote:Op maandag 29 juni 2020 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil een avondje met thema 'Altijd tegen mij'?
Valt doorgaans mee, maar het voelt wel bevrijdend als het weer gewoon over wielrennen of andere bijzaken gaatquote:Op maandag 29 juni 2020 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dat hoe het voor jou hier voelt @:Immerdebestebob?
Het is nog aardig mild vergeleken met de post-Giro discussiequote:Op maandag 29 juni 2020 16:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt doorgaans mee, maar het voelt wel bevrijdend als het weer gewoon over wielrennen of andere bijzaken gaat
Iets van dumpert hier proberen te plaatsen werkt nooit Hans.quote:
Oh, dat is nieuw voor mij.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iets van dumpert hier proberen te plaatsen werkt nooit Hans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |