Tja, de grootaandeelhouder van dat bedrijf is ook grootaandeelhouder van McLaren.quote:Op maandag 29 juni 2020 13:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Oei, weer een bedrijf uit een land waar mensen rechten met de voet betreden worden.
Gelukkig wordt hier door de F1 hard tegenop getreden.
Er gaat niks boven een beetje self-torture en een lekkere bak klagen.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat ging je met de andere graphics ook al doen. En uiteindelijk toch gewoon weer kijken he
Wat bedoel je? Er is nog geen race verreden sinds ik die uitspraak gedaan heb, dus waar heb ik naar kunnen kijken?quote:Op maandag 29 juni 2020 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat ging je met de andere graphics ook al doen. En uiteindelijk toch gewoon weer kijken he
Dat zeker. Maar dat tenenkrommende verhaal eromheen.. Ik vraag me af of het idee bij mercedes of bij Lewis wegkomt.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Heel dat gedoe er omheen heb ik weinig trek in, maar de kleur van de Merc is zo wel echt tig keer toffer dan degelijk Duits zilvergrijs
Misschien heeft de ontwerper bij Mercedes nu eindelijk eens een keer een goed excuus gevonden om van dat degelijke zilvergrijs af te komenquote:Op maandag 29 juni 2020 15:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar dat tenenkrommende verhaal eromheen.. Ik vraag me af of het idee bij mercedes of bij Lewis wegkomt.
Bij Williams zijn ze druk in overleg of het afgezaagd is om mee te doen. ;pquote:Op maandag 29 juni 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft de ontwerper bij Mercedes nu eindelijk eens een keer een goed excuus gevonden om van dat degelijke zilvergrijs af te komen
Ik zou er niet teveel van verwachten. Als de omstandigheden te moeilijk worden voor de heren coureurs dan hangen ze de rode vlag uit omdat verder rijden onverantwoord zou zijn. Vervolgens net zolang achter de safetycar rijden totdat er een droge lijn is ontstaan. Full wets zijn compleet overbodig geworden.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:21 schreef Pumpalov het volgende:
Met een beetje geluk gaan we zelfs de full-wets zien
tering wat ben jij toch een zuurpruimquote:Op maandag 29 juni 2020 15:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten. Als de omstandigheden te moeilijk worden voor de heren coureurs dan hangen ze de rode vlag uit omdat verder rijden onverantwoord zou zijn. Vervolgens net zolang achter de safetycar rijden totdat er een droge lijn is ontstaan. Full wets zijn compleet overbodig geworden.
twitter:lawrobarretto twitterde op maandag 29-06-2020 om 15:50:02New spec @HondaRacingF1 PU for @redbullracing and @AlphaTauriF1 in Austria. Because of restrictions on PU development, the ICE, turbo and MGU-H are froze from race one aside from tweaks for reliability. It is believed this is a good step forward for Honda in terms of power. #f1 reageer retweet
En dan hele weekend regen en er niks aan hebbenquote:Op maandag 29 juni 2020 16:32 schreef opreis het volgende:
honda upgrades
https://www.formula1.com/(...)4gxalaxrecFliDk.html
Heb je het hele seizoen profijt van. Dit is gewoon een extra motor upgrade die niet als ware zo meegenomen wordt in het aantal gebruikte motoren.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:54 schreef Justevo het volgende:
[..]
En dan hele weekend regen en er niks aan hebben
Ferrari 12 jaarquote:Op maandag 29 juni 2020 17:01 schreef Newone82 het volgende:
Komen heel wat positieve signalen uit het Red Bull kamp. Nu ze eens echt waar gaan maken. Laatste WK uit dat kamp is alweer 7 jaar geleden. Word tijd.
Kimiquote:
Williams 22 jaarquote:
Dit jaquote:Op maandag 29 juni 2020 17:47 schreef Mansjester het volgende:
Wel genot al die boze users omdat een teampje als statement met een zwarte auto rijdt.
Je zal er maar boos om worden hahahaha
Verstappen: "It's been very positive"quote:Op maandag 29 juni 2020 17:01 schreef Newone82 het volgende:
Komen heel wat positieve signalen uit het Red Bull kamp. Nu ze eens echt waar gaan maken. Laatste WK uit dat kamp is alweer 7 jaar geleden. Word tijd.
Alfa Romeo 69quote:
Dat wat er dit jaar rond rijdt is geen Alfa Romeo maar een Sauberquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |