@ikweethetookniet vindt deze post leukquote:Op zondag 28 juni 2020 23:56 schreef JortKelder het volgende:
Fidan komt normaal gesproken weinig zinnigs uit. Maar vandaag was ze. Waarschijnlijk wilde ze Wilfred ook nog even terugpakken. Eindelijk eens wat tegengas bij Op1
![]()
Wel benieuwd wat Hans de Boer nog wilde zeggen. En het einde. Niemand die even bedenkt om nog even 10 seconden langer uit te zenden?![]()
Fidangodin
Ja en terwijl Rene aan zn verha begint Wilfred hem onderbreekt en de vraag/uitleg naar Johan richt.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:55 schreef shiitake het volgende:
Wat verwacht je dan als redactie van VI wanneer je tijdens de uitzending een foto laat zien van een Zwarte Piet tijdens een BLM-demonstratie? Dan was het toch de bedoeling dat Johan 'm zou inkoppen?
Halsema kreeg ook wel onverwachts pittige vragen toen ze er zat na BLM protest op de Dam.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:56 schreef JortKelder het volgende:
Fidan komt normaal gesproken weinig zinnigs uit. Maar vandaag was ze. Waarschijnlijk wilde ze Wilfred ook nog even terugpakken. Eindelijk eens wat tegengas bij Op1
![]()
Wel benieuwd wat Hans de Boer nog wilde zeggen. En het einde. Niemand die even bedenkt om nog even 10 seconden langer uit te zenden?![]()
Fidangodin
herhaling is nuquote:Op zondag 28 juni 2020 23:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb het niet gezien, maar ik heb gehoord dat een moslima iemand een NSBer heeft genoemd?
Lachen man, ik kom niet meer bij![]()
En is het nu blank of wit?
Niet gezien. Er zijn weinig mensen die ik niet kan uit staan maar zij is er wel een van.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Halsema kreeg ook wel onverwachts pittige vragen toen ze er zat na BLM protest op de Dam.
Ja en Wilfred weet precies wat er gaat komen dan. Het lijkt bijna vooropgezet allemaal door Wilfred.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja en terwijl Rene aan zn verha begint Wilfred hem onderbreekt en de vraag/uitleg naar Johan richt.
Ik vind het eerder komisch dat rechts Nederland opeens een moslima in een positief licht zienquote:Op maandag 29 juni 2020 00:06 schreef RipCity het volgende:
Geinig wel. Nu alle linkse deugers woest op Fidanlaat maar zien dat ze niet gewend zijn dat op de NPO eens een mening te horen is die niet in die hoek ‘hoort’.
Ook grappig dat alle rechtse #SaneerdeNPO types ineens heel blij zijn met Op1. Laat zien dat die verwijten dat het een echokamer is nergens op slaan.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:06 schreef RipCity het volgende:
Geinig wel. Nu alle linkse deugers woest op Fidanlaat maar zien dat ze niet gewend zijn dat op de NPO eens een mening te horen is die niet in die hoek ‘hoort’.
Een echte Judas streek.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wilfred is wel goed bezig al zijn bruggen te verbranden, ook nog even de appjes van Pauw erbij halen, je zag dat Pauw dat nut dun vond
Zij is helemaal geen moslima.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik vind het eerder komisch dat rechts Nederland opeens een moslima in een positief licht zien![]()
twitter:NadiaBouras twitterde op maandag 29-06-2020 om 00:11:47Het gesprek bij @op1npo was een dieptepunt. Fidan vliegt door de rechtse bocht door Arie Boomsma en anderen weg te zetten als NSB’ers. Ze houdt een monoloog over Derksen als het ware slachtoffer en noemt zijn racistische grap ‘goed’. Ontluisterend en ongepast. reageer retweet
Dit hoor ik haar nooit zeggen over M als die haar mening geeft in een gesprek. Omdat ze daar steeds te gast is...twitter:NadiaBouras twitterde op maandag 29-06-2020 om 00:17:49Een presentor hoort kritische vragen te stellen en het gesprek in goede banen te leiden. Je platte stokpaardjes berijden doe je maar in je eigen tijd.
Gelukkig greep Diederik Gommers in. reageer retweet
Ik kijk altijd naar M en heb nog nooit van deze vrouw gehoord. #fakenewsquote:Op maandag 29 juni 2020 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:NadiaBouras twitterde op maandag 29-06-2020 om 00:11:47Het gesprek bij @:op1npo was een dieptepunt. Fidan vliegt door de rechtse bocht door Arie Boomsma en anderen weg te zetten als NSB’ers. Ze houdt een monoloog over Derksen als het ware slachtoffer en noemt zijn racistische grap ‘goed’. Ontluisterend en ongepast. reageer retweet
Dit hoor ik haar nooit zeggen over M als die haar mening geeft in een gesprek. Omdat ze daar steeds te gast is...twitter:NadiaBouras twitterde op maandag 29-06-2020 om 00:17:49Een presentor hoort kritische vragen te stellen en het gesprek in goede banen te leiden. Je platte stokpaardjes berijden doe je maar in je eigen tijd.
Behoorlijk vaak in het M-panel gezeten aan tafelquote:Op maandag 29 juni 2020 00:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar M en heb nog nooit van deze vrouw gehoord. #fakenews
Ze heeft er twee keer gezeten.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar M en heb nog nooit van deze vrouw gehoord. #fakenews
Wie is deze nobuddy?quote:Op maandag 29 juni 2020 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:NadiaBouras twitterde op maandag 29-06-2020 om 00:11:47Het gesprek bij @:op1npo was een dieptepunt. Fidan vliegt door de rechtse bocht door Arie Boomsma en anderen weg te zetten als NSB’ers. Ze houdt een monoloog over Derksen als het ware slachtoffer en noemt zijn racistische grap ‘goed’. Ontluisterend en ongepast. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |