Dat is waar inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De intentie maakt niet meer uit tegenwoordig, er moet en zal een vergrootglas bij
Klopt. De rel was net gaan liggen en nu rakelt die alles weer op. Not so smart🤨quote:Op zondag 28 juni 2020 23:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hij is daar veel te vroeg gaan zitten. Weekje later had beter geweest. Wel leukere tv voor ons
Eensquote:Op zondag 28 juni 2020 23:50 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat is echt de aids van de samenleving momenteel, vooral al die huil bn-ers met hun schijt instagram accounts
Ook wel fijn dat Fidan een kleurtje heeft anders werd alles weer zo afgedaan als 'wittemensenpraat'quote:Op zondag 28 juni 2020 23:49 schreef De_Kraam het volgende:
Pauw en Fidan zijn wel honderd keer beter dan die twee slapzakken die er gisteren zaten.
Zeer zeker de beste van allemaal . Jeroen zeker.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:49 schreef De_Kraam het volgende:
Pauw en Fidan zijn wel honderd keer beter dan die twee slapzakken die er gisteren zaten.
Saaie TV, iedereen geeft hem gelijkquote:Op zondag 28 juni 2020 23:51 schreef TLC het volgende:
Volgende week Genee waarschijnlijk bij M, daar kunnen ze met hem meehuilen![]()
TEAM FIDANquote:Op zondag 28 juni 2020 23:51 schreef fetX het volgende:
Nu krijgt Fidan morgen natuurlijk de wind van voren, let maar op.
Op naar het PSV topic!quote:Op zondag 28 juni 2020 23:52 schreef MakkieR het volgende:
Genee lijdt al aardig onder het Calimero Syndroom. Ik zag echt een presentator die zijn baan is kwijtgeraakt. Emotioneel, gefrustreerd, en verward. Heel herkenbaar overigens.
Jij bent ontslagen bij NAC TV?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:52 schreef MakkieR het volgende:
Genee lijdt al aardig onder het Calimero Syndroom. Ik zag echt een presentator die zijn baan is kwijtgeraakt. Emotioneel, gefrustreerd, en verward. Heel herkenbaar overigens.
Nee dat is het Masmeijer syndroom, en dan gaat een Belgische tv ploeg verkapt een drama serie over je maken en het Over Water noemen en dat komt dan weer op Netflix waarvan seizoen 2 overigens op 3 juni is en ik raad het iedereen aanquote:Op zondag 28 juni 2020 23:52 schreef MakkieR het volgende:
Eens.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
Arie en Co waren dat.
Heeft ze gelijk in, die speuren elk programma af of er iets gezegd wordt dat als racisme o.i.d. kan worden uitgelegd en maken daar een rel over zodat iedereen monddood wordt gemaakt.
Inderdaad NSB gedrag
Nee maar ik ben wel eens ontslagen geweest, dan krijg je dezelfde reacties die Genee nu heeft.quote:
@PSVCL vindt deze post leukquote:Op zondag 28 juni 2020 23:52 schreef MakkieR het volgende:
quote:Op zondag 28 juni 2020 23:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel eens ontslagen geweest, dan krijg dezelfde reacties die Genee nu heeft.
Ca va? Ca va!quote:Op zondag 28 juni 2020 23:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee dat is het Masmeijer syndroom, en dan gaat een Belgische tv ploeg verkapt een drama serie over je maken en het Over Water noemen en dat komt dan weer op Netflix waarvan seizoen 2 overigens op 3 juni is en ik raad het iedereen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |