quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Jij laat het racisme gewoon staan?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:54 schreef yvonne het volgende:
Ik doe niks aan die tr's hoor, bekijk het ff.
Dat verwqcht ook niemand toch? Jij bent er vooral voor de gezelligheidquote:Op zondag 28 juni 2020 22:54 schreef yvonne het volgende:
Ik doe niks aan die tr's hoor, bekijk het ff.
je wou slaven typenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:54 schreef JanCees het volgende: [..] Daar heb je voetvolk als @:ggmm voor
je wou slaven typenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:56 schreef michiel_merk het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 28 juni 2020 22:54 schreef JanCees het volgende: [..] Daar heb je voetvolk als @:ggmm voor
ik keur dit afquote:
donder op , is dat goed nederlands?quote:
Ik ga ze toch niet lezen malle jongen.quote:
Nee, je vergeet een paar hoofdlettersquote:Op zondag 28 juni 2020 22:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
donder op , is dat goed nederlands?
Dan moet jij het maar doen. Met die fop (F)A'squote:
Ze teren voor 100% op toerisme. Als dat wegvalt, dan is het logisch dat je in de shit zit.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:55 schreef Ronald het volgende:
Dat hele ‘land’ telt nog geen 200.000 inwoners, absurd dat het daar zo’n zooitje is
Helaas ben ik niet groen meerquote:Op zondag 28 juni 2020 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Rode admin, donkerblauwe admin, blauwe mod en pleb-users, wat een diversiteit hier
beetje zoals wanneer in Kaatsheuvel geen toeristen meer komenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze teren voor 100% op toerisme. Als dat wegvalt, dan is het logisch dat je in de shit zit.
Verdient wel meer dan jij en ik bij elkaarquote:Op zondag 28 juni 2020 22:58 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk 2 minuten maar die vrouw kan echt niet presenteren.
Eerst Helgaquote:Op zondag 28 juni 2020 22:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nog steeds geen Genee dus. Waardeloos.
Maar zou je raken?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:58 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk 2 minuten maar die vrouw kan echt niet presenteren.
Daar heb ik het toch niet overquote:Op zondag 28 juni 2020 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verdient wel meer dan jij en ik bij elkaar
He wat toevallig, die heb ik ook net op.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kijk nu ook. Met een zak wokkels.
Straks Wilfred Godnee
Wokkelsquote:Op zondag 28 juni 2020 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Straks Wilfred Godnee
Vakantie is aangebrokenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:59 schreef Evertjan het volgende:
zou de vrouw van Genee al de koffers hebben gepakt?
Toegegeven, ik ben een beetje dronken, dus ik gebruik geen argumenten @Whiskers2009quote:Op zondag 28 juni 2020 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over
Waarom brengen mensen toch altijd geld als argument naar boven terwijl het daar totaal niet over gaat
Dik varken.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
He wat toevallig, die heb ik ook net op.
ditquote:Op zondag 28 juni 2020 22:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wokkels
Ben je 12? Klein dit zwijntje
Smerige big.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Straks Wilfred Godnee
quote:
Dit soort kolder opmerkingenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verdient wel meer dan jij en ik bij elkaar
Was prima jaquote:Op zondag 28 juni 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Stagiaire heeft weer zijn best gedaan om dit bij elkaar te zoeken
Ze wachten met het enige noemenswaardige interview tot op het laatst natuurlijkquote:
Jeroen heeft de halve Curaçaose bevolking al uit elkaar getrokken op de boot.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:01 schreef michaelmoore het volgende:
Jeroen is er 8 maande per jaar op curacao
Ja Ja dat zal wel , geloof er niks van, dit jaar gaat het zeker niet lukken
@itsthebradgeherequote:
Piet Paulusma ftwquote:Op zondag 28 juni 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Helga heeft het vak van weervrouw een compleet andere dimensie gegeven, die zat er elke dag naast.
Toch leuk dat jij het nu ook kan volgen?quote:Op zondag 28 juni 2020 23:03 schreef Tjacka het volgende:
Ze legt het uit alsof we op de basisschool zitten
niet iedereen kan het anders volgen maatquote:Op zondag 28 juni 2020 23:03 schreef Tjacka het volgende:
POW POW POWquote:Op zondag 28 juni 2020 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch leuk dat jij het nu ook kan volgen?
dat is dus je niveauquote:Op zondag 28 juni 2020 23:03 schreef Tjacka het volgende:
Je bent een klootzak.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
niet iedereen kan het anders volgen maat
ik roddel niet; @:scrummie2.1
ja maak even dezelfde grap godsammequote:Op zondag 28 juni 2020 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
FOK! Basisschool.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:03 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op zondag 28 juni 2020 23:03 schreef Tjacka het volgende:
Ze legt het uit alsof we op de basis lom school zitten
Je hoeft niet te kijken, jeetjequote:Op zondag 28 juni 2020 23:04 schreef leeell het volgende:
Wat is dit voor kut programma man. Gerecyclede filmpjes, HelgaGovert
Alleen die ondernemer is wel oké.
Weer karakteriserend voor de kwaliteit vanNederland
Ik geef regelmatig les in WKN anders.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor na 5 jaar mn tv kastje afgestoft, na die investering wilde ik het niet direct afzetten. Straks gaat dat ding weer diep de kast in.quote:
Niet gelezenquote:Op zondag 28 juni 2020 23:06 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor na 5 jaar mn tv kastje afgestoft, na die investering wilde ik het niet direct afzetten. Straks gaat dat ding weer diep de kast in.
Ik voel me substantieel dommer nadat ik weer Nederlandse televisie heb gekeken.
Als je dit een paar weken doet dan snap ik dat mensen FvD gaan stemmen
niet gelezenquote:Op zondag 28 juni 2020 23:06 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor na 5 jaar mn tv kastje afgestoft, na die investering wilde ik het niet direct afzetten. Straks gaat dat ding weer diep de kast in.
Gaat huilen bedoel je.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Genee gaat ze allemaal dissen zodirect
[..]
Ook niet gelezen.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:06 schreef leeell het volgende:
[..]
Ga lekker lavendel snuiven.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:06 schreef leeell het volgende:
[..]
[..]
Zou wel mooi zijn als hij alle mails heeft uitgeprint en mee heeft genomen.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Genee gaat ze allemaal dissen zodirect
Ja!quote:
[..]
Die ouwe ziekenhuisgast.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:07 schreef De_Kraam het volgende:
Wie zit er steeds tegen die microfoon aan te meppen? Was gisteren ook al.
waar kijken we naar Rens ik wil NSB Genee zienquote:Op zondag 28 juni 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Zo zonde dat het unieke talent van Jeroen Pauw niet gebruikt wordt met dit soort zaaddodende items.
Misschien dat Fidan straks nog wat met het unieke talent van Jeroen Pauw doet.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Zo zonde dat het unieke talent van Jeroen Pauw niet gebruikt wordt met dit soort zaaddodende items.
Dit duurt te lang. Straks maar 5 minuten voor Geneequote:Op zondag 28 juni 2020 23:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waar kijken we naar Rens ik wil NSB Genee zien
Jonguh, ik ben hier voor @Caland.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand heeft om jouw mening gevraagd. Stil jij.
quote:Op zondag 28 juni 2020 23:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Daar denkt je moeder inmiddels anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |