quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Gijp was totaal niet geëmotioneerd, het deed hem allemaal niets.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:27 schreef Martinello het volgende:
Gijp had de verkeerde pillen deze week.
ja precies, lelijkquote:Op zondag 28 juni 2020 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Normaal ziet ie er zo uit:
[ afbeelding ]
Eerst even schijten dus.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:29 schreef Coco. het volgende:
VBL onderwerp aan het einde van de uitzending.
Gras is groen.
Je verwacht het niet.
Zij is samen met Sander als duo echt heel slecht.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Welmoed viel mij gister wel tegen, is zij altijd zo slecht Slob?
Zo vaak kijk ik niet hoor, maar vind haar niet heel sterk nee.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Vergeleken met Giovanca...quote:Op zondag 28 juni 2020 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zij is samen met Sander als duo echt heel slecht.
Jammer dat @:el-stinho dat niet ziet.
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef Ronald het volgende:
Gijp en Derksen kijken ook altijd naar Op1, dus misschien biedt dit een opening naar de grote verzoening
tuurlijk allemaal voor de klindjes hypotheek etc etcquote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gommers wat lul je nou man
We moeten gewoon werken voor ons ..geld!
Wel de mooiste, niet de beste van allemaal.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon afmakenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Benieuwd of Pauw kritisch durft te zijn. Hij en Wilfred zijn volgens mij vrienden (of iig goede collega's) en hebben veel contact over en weer. Hij ziet dat Wilfred op huilen staat.
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:29 schreef Coco. het volgende:
VBL onderwerp aan het einde van de uitzending.
Gras is groen.
Je verwacht het niet.
Pauw geeft alle ruimte voor verzoeningquote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Benieuwd of Pauw kritisch durft te zijn. Hij en Wilfred zijn volgens mij vrienden (of iig goede collega's) en hebben veel contact over en weer. Hij ziet dat Wilfred op huilen staat.
volgens mij heeft hij wel goed contact met alle 3.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Moest glimlachenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou je wel willen he, flikkertje
En terecht.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Wilfred leid er veel onder de ruzie. Ik vind hem slecht uitzien.
vertel dat links maarquote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Een hoger salaris voor de zorg gaat ten koste van andere groepen. Je kunt niet zomaar gratis geld uitdelen.
Pauw heeft hem ook gecoacht volgens mij.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Oh dat kan prima, dat zie je nu wel aan andere sectoren.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Een hoger salaris voor de zorg gaat ten koste van andere groepen. Je kunt niet zomaar gratis geld uitdelen.
Ja, klopt.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij wel goed contact met alle 3.
Kiezen ze zelf voorquote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef svann het volgende:
Veel IC-ers hebben ptss opgelopen of zijn op zijn minst enigszins overwerkt.
Te lange uren, teveel dagen achter elkaar.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef svann het volgende:
Kan ik mij goed voorstellen, maar minimaal 80% hoefde volgens mij helemaal niet meer te werken.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef svann het volgende:
Heel veel presentatoren.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Pauw heeft hem ook gecoacht volgens mij.
Hij was gisteren jarig. Baco katertje.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Die hetze tegen Wilfred mag wel eens stoppen. Hij heeft ook genoeg redenen om boos te zijn als je zijn verhaal moet geloven.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Waar zou hij precies op moeten inhakken dan?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar nu zit Genee er. Hij kan echt epische televisie maken als hij op zijn Pauw's erin gaat
KLM krijgt geen gratis geld; die krijgen een lening met 6% rente.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat kan prima, dat zie je nu wel aan andere sectoren.
Meestal als Jeroen op tv is.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef Ronald het volgende:
Gijp en Derksen kijken ook altijd naar Op1, dus misschien biedt dit een opening naar de grote verzoening
Ik zeg toch niet dat hij ongefundeerd moet hakken?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die hetze tegen Wilfred mag wel eens stoppen. Hij heeft ook genoeg redenen om boos te zijn als je zijn verhaal moet geloven.
Daar is hij nu ook achterquote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Genee heeft derksen en gijp harder nodig dan andersom
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan ik mij goed voorstellen, maar minimaal 80% hoefde volgens mij helemaal niet meer te werken.
TEAM JOHAN DERKSENquote:Op zondag 28 juni 2020 22:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die hetze tegen Wilfred mag wel eens stoppen. Hij heeft ook genoeg redenen om boos te zijn als je zijn verhaal moet geloven.
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef svann het volgende:
De hypocrisie van Wilfred.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar zou hij precies op moeten inhakken dan?
Nee ik doel ook niet op jou.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij ongefundeerd moet hakken?
hij ziet zijn salaris al wegvliegen, natuurlijk ziet hij er daarom slecht uitquote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
De hele zorrug, dus ook de schoonmakers, gehandicaptegeleiders etc. Als ik wat om mij heen hoor maakten die gewoon normale uren, of zelfs minder. In onze provincie in ieder geval, zal in Brabant wel wat anders zijn. (en je kiest voor werk in de zorg dus ze motte niet zo zeiken maar dit geheel terzijde)quote:
Nee,nee, neequote:
Vind ik ook. Gijp en Derksen hebben zich achteraf ongelofelijk overgevoelig en kleinzerig gedragen. Kom op man stelletje jankers, doorgaan!quote:Op zondag 28 juni 2020 22:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou ja, het probleem is een beetje dat mensen er dan dus niet meer voor kiezen. In het bedrijfsleven zie je van simpelweg dat de lonen stijgen of het werk gewoon verdwijnt omdat het niet rendabel kan worden uitgevoerd. In de zorg teer je vooral op de medemenselijkheid van werknemers. Als mijn werkgever dat denkt te moeten doen ben ik zo vertrokken.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die slaven in Qatar ook.
was getekend,
Henk ten Cate
Is zo.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef svann het volgende:
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die slaven in Qatar ook.
was getekend,
Henk ten Cate
Dat is een vrij gunstig tarief, maar KLM krijgt veel meer dan dat.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KLM krijgt geen gratis geld; die krijgen een lening met 6% rente.
Brillen zitten er helemaal niet meer in.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Dure boomer behandelingen en multifocale brillen van de zorgverzekering krijgen.
2/5 miljard per jaar?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:36 schreef Gehrman het volgende:
Hoeveel miljard moest de afschaffing van de dividendbelasting ook alweer kosten. Kan makkelijk naar de zorgverleners.
Dat is hetzelfde als een baan hebben als militair en dan stoppen als de oorlog uitbreektquote:Op zondag 28 juni 2020 22:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, het probleem is een beetje dat mensen er dan dus niet meer voor kiezen. In het bedrijfsleven zie je van simpelweg dat de lonen stijgen of het werk gewoon verdwijnt omdat het niet rendabel kan worden uitgevoerd. In de zorg teer je vooral op de medemenselijkheid van werknemers. Als mijn werkgever dat denkt te moeten doen ben ik zo vertrokken.
Je weet toch waar je aan begint bij zo'n studie?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
Beetje hetzelfde als die leraren die het hele jaar door staken terwijl ze 9 maanden per jaar vrij zijn
Net gelezen dat werkgever voor een veilige omgeving moet zorgen dus niets mis meequote:Op zondag 28 juni 2020 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een baan hebben als militair en dan stoppen als de oorlog uitbreekt
En de andere helft kreeg je terug via de belastingaangifte.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Brillen zitten er helemaal niet meer in.
Toen de boomers jong waren waren ze voor de helft gratis.
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
Beetje hetzelfde als die leraren die het hele jaar door staken terwijl ze 9 maanden per jaar vrij zijn
Gewoon doorbetaald krijgen met maanden vakantie en 13e naand. Toch staken genot.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
ik wooooooooooooon vlakbijquote:
Inderdaad, die hebben de afgelopen 4 maanden geen flikker hoeven doen.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
Ja, alleen kun je moeilijk bij een concurrerend leger aan de slag. Al zijn de huurlingen ook in opkomst. Dat is natuurlijk ook wel een mooi alternatief. Betere arbeidsvoorwaarden, niet al die vervelende regeltjes.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een baan hebben als militair en dan stoppen als de oorlog uitbreekt
Maakt niet uit. Je moet gewoon maar wat schreeuwen.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
betaal je nog geen week de salariskosten van alle zorgmedewerkers in NL
Gewoon schuiven met die knaken. Ik ben wel echt link. De tweede keer dat Rutte me niet gaat betalen. Hier met die 2k. 2kzooiquote:Op zondag 28 juni 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
Volgens mij wachten we daar allemaal op, het blijft onderwerp van gesprekquote:Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Zit Jeroen te wachten op tweede golf van corona
Daar denken wij in Enschede toch anders over.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik wooooooooooooon vlakbijisniets is mee hoor
Maar het merendeel heeft geen HBO hè, er is meer dan alleen IC verpleging.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Verpleegkundigen hebben gemiddeld hoogste salaris van hbo studies toch
Jij hebt toch zoveel geld dat je niet meer weet wat je ermee aan moet?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon schuiven met die knaken. Ik ben wel echt link. De tweede keer dat Rutte me niet gaat betalen. Hier met die 2k. 2kzooi
Ja hebt het geld toch niet nodig dus wat zeur je?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon schuiven met die knaken. Ik ben wel echt link. De tweede keer dat Rutte me niet gaat betalen. Hier met die 2k. 2kzooi
allemaal de schuld van de Rabobankquote:Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
#schuivenmetdieknakenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, jij spijbelde teveel.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
Dus jij bent niet te verstaanquote:Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Daar denken wij in Enschede toch anders over.
Die had hij, morgen.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]waarom krijgt hij geen hele uitzending
Maar volgens mij hebben alleen IC verpleging extra hard gewerkt. Andere afdelingen waren zelfs rustiger.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar het merendeel heeft geen HBO hè, er is meer dan alleen IC verpleging.
Wat denk je dat die mensen anders zouden verdienen als er geen zorg was?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt toch zoveel geld dat je niet meer weet wat je ermee aan moet?
Nodig hem uit voor en Q en A op FOK! Feest.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]waarom krijgt hij geen hele uitzending
En op de IC na heeft de zorg grotendeels plat gelegenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een vreemde conclusie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:40 schreef matthijst het volgende:
Elke keer dat gedrum op de tafel, geef die kerel een stomp.
De vragen van VBL'ers worden toch structureel weggemoderd @capriciaquote:Op zondag 28 juni 2020 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nodig hem uit voor en Q en A op FOK! Feest.
Meeste mensen met MBO of minder hebben ook geen topsalaris. Vraag me af waarom MBO-verpleegkundigen wel 4k bruto/maand moeten verdienen.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
wanbeleidquote:Op zondag 28 juni 2020 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De vragen van VBL'ers worden toch structureel weggemoderd @:capricia
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
2e golf is zo 1983Dit is een facelift-versie van 1989.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, it’s not a lie if you believe it.
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En op de IC na heeft de zorg grotendeels plat gelegen
Ándere afdelingen, maar voor je de IC op moest, of alsje erweer vanaf kwam, die afdelingen hebben niet alleen hbo-ers in dienst.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben alleen IC verpleging extra hard gewerkt. Andere afdelingen waren zelfs rustiger.
Ik ga jullie werk niet doen.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nodig hem uit voor en Q en A op FOK! Feest.
Oké Mao.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies. Jij zou je geld sowieso af moeten staan.
SCHANDE OPSTANDquote:Op zondag 28 juni 2020 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeer vermoeiend ja, zo kun je overal een punt aan lullenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:42 schreef Drekkoning het volgende:
Die vergelijking met de KLM de hele tijd
En die werden onvoorbereid op de IC's ingezet, ook dubbele diensten.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Maar volgens mij hebben alleen IC verpleging extra hard gewerkt. Andere afdelingen waren zelfs rustiger.
Als expert in de ziekenhuiswereld kan ik dit bevestigen.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ándere afdelingen, maar voor je de IC op moest, of alsje erweer vanaf kwam, die afdelingen hebben niet alleen hbo-ers in dienst.
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nogmaals, wat zouden die mensen zonder zorg verdienen?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ándere afdelingen, maar voor je de IC op moest, of alsje erweer vanaf kwam, die afdelingen hebben niet alleen hbo-ers in dienst.
We gaan gewoon naar Kaataar.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeer vermoeiend ja, zo kun je overal een punt aan lullen
Zo dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Meeste mensen met MBO of minder hebben ook geen topsalaris. Vraag me af waarom MBO-verpleegkundigen wel 4k bruto/maand moeten verdienen.
Terechte vergelijking.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:42 schreef Drekkoning het volgende:
Die vergelijking met de KLM de hele tijd
Rens woont in Frieslandquote:Op zondag 28 juni 2020 22:43 schreef svann het volgende:
[..]
En die werden onvoorbereid op de IC's ingezet, ook dubbele diensten.
Heb je die frontberichten gemist?
Luiaardquote:
Sander geeft nota bene zelf toe dat hij het presenteren nog moeilijk vindt. Wie ben ik dan om te doen alsof dat niet zo is?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zij is samen met Sander als duo echt heel slecht.
Jammer dat @:el-stinho dat niet ziet.
Lee Towers is zijn buurman.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
Denk dat een ochtendklok weinig zin heeft op Curacao
Of mag deze grap niet meer?
Met welke beroepsgroep wil je ze vergelijken dan?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogmaals, wat zouden die mensen zonder zorg verdienen?
Dit kan echt nietquote:Op zondag 28 juni 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
Ja, laten we elke verpleegster een lening van 10.000¤ geven tegen 7% rente.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
Met mensen met een vergelijkbaar opleidingsniveau?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met welke beroepsgroep wil je ze vergelijken dan?
leraar ofzo?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met mensen met een vergelijkbaar opleidingsniveau?
Anders liepen ze nu nog rond met een peniskokerquote:Op zondag 28 juni 2020 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ga je toch wel begrijpen waarom slavernij nodig was
Ik ga godverdomme niet voor elke slechte grap op dit forum adverteerders bellen. Dan blijf ik bezig.quote:
???quote:Op zondag 28 juni 2020 22:48 schreef Tjacka het volgende:
Judas_Leonard kan zijn TR's weer gebruiken.
Overigens TR gezet tegen mortaxx.
Ja is net klaarquote:Op zondag 28 juni 2020 22:48 schreef GGMM het volgende:
Oh ja vergeten
Is dit al begonnen is Genee al aan het woord geweest?
Neequote:Op zondag 28 juni 2020 22:48 schreef GGMM het volgende:
Oh ja vergeten
Is dit al begonnen is Genee al aan het woord geweest?
jajaquote:Op zondag 28 juni 2020 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
niet liegen, hij is al aan het woord geweest
Ja, nee, ja okequote:Op zondag 28 juni 2020 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
niet liegen, hij is al aan het woord geweest
coke is goedkoop daarquote:Op zondag 28 juni 2020 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
Kom op met z'n allen naar Curaçao, bier zuipen en coke snuiven.
Die jongen zit er echt helemaal doorheenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Normaal had Wilfred Genee al 100x ingegrepen aan tafel om ook zijn zegje te doen. Hij is vaak vervelend aanwezig. Hij is verdacht stil vanavond.
Rens schetst hier even de situatiequote:Op zondag 28 juni 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Normaal had Wilfred Genee al 100x ingegrepen aan tafel om ook zijn zegje te doen. Hij is vaak vervelend aanwezig. Hij is verdacht stil vanavond.
Dat is toch eik niet te vergelijken?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met mensen met een vergelijkbaar opleidingsniveau?
Hij ziet het allemaal niet meer zo zitten volgens mijquote:Op zondag 28 juni 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft opdrachten gehad van Jeroen natuurlijkquote:Op zondag 28 juni 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
ff Wopke bellenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Voel me meer verbonden met Curaçao dan met Italië of Spanje. Liever die economie ondersteunen dan miljarden in de Zuid-Europese put storten.
We nemen het mee in het besluitquote:Op zondag 28 juni 2020 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Voel me meer verbonden met Curaçao dan met Italië of Spanje. Liever die economie ondersteunen dan miljarden in de Zuid-Europese put storten.
Hij gaat vertellen dat morgen de uitzending gewoon doorgaatquote:Op zondag 28 juni 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe voel jij dat?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Ingegrepen, sta jij ff voor lulquote:Op zondag 28 juni 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Springt binnenkort van de Erasmusbrug af.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij ziet het allemaal niet meer zo zitten volgens mij
Gaan Cor en Don nog naar Curaçao of gaan die alleen nog maar naar Turkije?quote:
Iemand moet het doenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Springt binnenkort van de Erasmusbrug af.
Wilfred leest mee en grijpt meteen inquote:Op zondag 28 juni 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Is ie een paar dagen te laat, vrijdag was echt moker warmquote:Op zondag 28 juni 2020 22:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Springt binnenkort van de Erasmusbrug af.
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is ie een paar dagen te laat, vrijdag was echt moker warm
Trouw aan zijn achterbanquote:Op zondag 28 juni 2020 22:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wilfred leest mee en grijpt meteen in
en terechtquote:Op zondag 28 juni 2020 22:52 schreef Drekkoning het volgende:
Als Genee dalijk wat kritische vragen krijgt breekt hij in janken uit.
Ongelezen afvinken, mist niemand wat aanquote:Op zondag 28 juni 2020 22:53 schreef GGMM het volgende:
Oh Tjacka is ook aanwezig
Dus er staan weer 17 onzin-TR's open
tjacka nsb ole olequote:Op zondag 28 juni 2020 22:53 schreef GGMM het volgende:
Oh Tjacka is ook aanwezig
Dus er staan weer 17 onzin-TR's open
Bepaal jij niet. Ik heb helemaal niets met die andere bananenrepubliekjes in het Koninkrijk.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze maken onderdeel uit van het Nederlands Koninkrijk. Daar mag je best solidair mee zijn.
Wie?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
Oh jee, GGMM is er. Als @:onlogisch maar weg blijft.
RTL weerquote:Op zondag 28 juni 2020 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Waar ken ik die labiele vrouw aan tafel van
Beter sturen we Don en Ad naar Curacaoquote:Op zondag 28 juni 2020 22:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gaan Cor en Don nog naar Curaçao of gaan die alleen nog maar naar Turkije?
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
Oh jee, GGMM is er. Als @:onlogisch maar weg blijft.
Ik heb ook maar meegedaan. Maar die lijken me redelijk terechtquote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
normaal praat genee wel mee , hij heeft nog geen een woord gezegt
Die kerel loopt vast op z’n tandvlees.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:54 schreef yvonne het volgende:
Ik doe niks aan die tr's hoor, bekijk het ff.
gezegtquote:Op zondag 28 juni 2020 22:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Daar heb je voetvolk als @GGMM voorquote:Op zondag 28 juni 2020 22:54 schreef yvonne het volgende:
Erg teleurstellendquote:Op zondag 28 juni 2020 22:54 schreef yvonne het volgende:
BLACKEDquote:Op zondag 28 juni 2020 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter sturen we Don en Ad naar Curacao
Bohhh
Moet jij wetenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:54 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik heb ook maar meegedaan. Maar die lijken me redelijk terecht
woudquote:
Mod geweest op FOK!quote:Op zondag 28 juni 2020 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Waar ken ik die labiele vrouw aan tafel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |