quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Gijp was totaal niet geëmotioneerd, het deed hem allemaal niets.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:27 schreef Martinello het volgende:
Gijp had de verkeerde pillen deze week.
ja precies, lelijkquote:Op zondag 28 juni 2020 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Normaal ziet ie er zo uit:
[ afbeelding ]
Eerst even schijten dus.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:29 schreef Coco. het volgende:
VBL onderwerp aan het einde van de uitzending.
Gras is groen.
Je verwacht het niet.
Zij is samen met Sander als duo echt heel slecht.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Welmoed viel mij gister wel tegen, is zij altijd zo slecht Slob?
Zo vaak kijk ik niet hoor, maar vind haar niet heel sterk nee.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Vergeleken met Giovanca...quote:Op zondag 28 juni 2020 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zij is samen met Sander als duo echt heel slecht.
Jammer dat @:el-stinho dat niet ziet.
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef Ronald het volgende:
Gijp en Derksen kijken ook altijd naar Op1, dus misschien biedt dit een opening naar de grote verzoening
tuurlijk allemaal voor de klindjes hypotheek etc etcquote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gommers wat lul je nou man
We moeten gewoon werken voor ons ..geld!
Wel de mooiste, niet de beste van allemaal.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon afmakenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Benieuwd of Pauw kritisch durft te zijn. Hij en Wilfred zijn volgens mij vrienden (of iig goede collega's) en hebben veel contact over en weer. Hij ziet dat Wilfred op huilen staat.
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:29 schreef Coco. het volgende:
VBL onderwerp aan het einde van de uitzending.
Gras is groen.
Je verwacht het niet.
Pauw geeft alle ruimte voor verzoeningquote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Benieuwd of Pauw kritisch durft te zijn. Hij en Wilfred zijn volgens mij vrienden (of iig goede collega's) en hebben veel contact over en weer. Hij ziet dat Wilfred op huilen staat.
volgens mij heeft hij wel goed contact met alle 3.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Moest glimlachenquote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou je wel willen he, flikkertje
En terecht.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Wilfred leid er veel onder de ruzie. Ik vind hem slecht uitzien.
vertel dat links maarquote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Een hoger salaris voor de zorg gaat ten koste van andere groepen. Je kunt niet zomaar gratis geld uitdelen.
Pauw heeft hem ook gecoacht volgens mij.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Oh dat kan prima, dat zie je nu wel aan andere sectoren.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Een hoger salaris voor de zorg gaat ten koste van andere groepen. Je kunt niet zomaar gratis geld uitdelen.
Ja, klopt.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij wel goed contact met alle 3.
Kiezen ze zelf voorquote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef svann het volgende:
Veel IC-ers hebben ptss opgelopen of zijn op zijn minst enigszins overwerkt.
Te lange uren, teveel dagen achter elkaar.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef svann het volgende:
Kan ik mij goed voorstellen, maar minimaal 80% hoefde volgens mij helemaal niet meer te werken.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef svann het volgende:
Heel veel presentatoren.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Pauw heeft hem ook gecoacht volgens mij.
Hij was gisteren jarig. Baco katertje.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Wilfred leid er veel onder de ruzie. Ik vind hem slecht uitzien.
Die hetze tegen Wilfred mag wel eens stoppen. Hij heeft ook genoeg redenen om boos te zijn als je zijn verhaal moet geloven.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Waar zou hij precies op moeten inhakken dan?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar nu zit Genee er. Hij kan echt epische televisie maken als hij op zijn Pauw's erin gaat
KLM krijgt geen gratis geld; die krijgen een lening met 6% rente.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat kan prima, dat zie je nu wel aan andere sectoren.
Meestal als Jeroen op tv is.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef Ronald het volgende:
Gijp en Derksen kijken ook altijd naar Op1, dus misschien biedt dit een opening naar de grote verzoening
Ik zeg toch niet dat hij ongefundeerd moet hakken?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die hetze tegen Wilfred mag wel eens stoppen. Hij heeft ook genoeg redenen om boos te zijn als je zijn verhaal moet geloven.
Daar is hij nu ook achterquote:Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Genee heeft derksen en gijp harder nodig dan andersom
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan ik mij goed voorstellen, maar minimaal 80% hoefde volgens mij helemaal niet meer te werken.
TEAM JOHAN DERKSENquote:Op zondag 28 juni 2020 22:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die hetze tegen Wilfred mag wel eens stoppen. Hij heeft ook genoeg redenen om boos te zijn als je zijn verhaal moet geloven.
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:31 schreef svann het volgende:
De hypocrisie van Wilfred.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar zou hij precies op moeten inhakken dan?
Nee ik doel ook niet op jou.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij ongefundeerd moet hakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |