Wat meer vrijheid ja. En inderdaad niet al dat gedoe wat je met vliegen wél hebt.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waarMaar inderdaad, ik hou best van treinreizen, zeker met het comfort van zo'n HSL
Na een uurtje of zo even naar de bar lopen om wat te drinken en je benen te strekken, heerlijk.
quote:Op zondag 28 juni 2020 17:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat meer vrijheid ja. En inderdaad niet al dat gedoe wat je met vliegen wél hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En het uitzicht is ook leuk in treinen.
Ook wel ja. In een trein kan ik ook slapen. In een vliegtuig lukt me dat absoluut niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja slapen tijdens het vliegen is voor mij ook vrijwel onmogelijk inderdaad. Gelukkig is de laatste intercontinentale vlucht alweer vijf jaar geleden.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ook wel ja. In een trein kan ik ook slapen. In een vliegtuig lukt me dat absoluut niet.
Ah dáárom ben je in Spanje gaan wonen, zodat je Nederland weer gaat waarderenquote:Op zondag 28 juni 2020 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]Nederland is sowieso ook een mooi land. Vaak heb je dat helemaal niet door als je er woont.
Precies, jij hebt het doorquote:Op zondag 28 juni 2020 17:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dáárom ben je in Spanje gaan wonen, zodat je Nederland weer gaat waarderen
Ik moet nog intercontinentaal vliegen. Lijkt me wel gaaf naar een ander continent, maar aan de andere kant ook best vervelend als het lang vliegen is. Ik kan niet slapen op stoelen o.i.d. dus dat gaat me inderdaad niet lukkenquote:Op zondag 28 juni 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja slapen tijdens het vliegen is voor mij ook vrijwel onmogelijk inderdaad. Gelukkig is de laatste intercontinentale vlucht alweer vijf jaar geleden.
Nederland is prachtig. Ik kom daar de laatste jaren achter. Echt mooiquote:Op zondag 28 juni 2020 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]Nederland is sowieso ook een mooi land. Vaak heb je dat helemaal niet door als je er woont.
Ik heb het regelmatig naar Colombia gedaan (ook een keer Atlanta maar dat was dan ook een overstap om naar Colombia te komen). Ik vind het altijd stressen. Helpt ook niet dat je altijd moe bent inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet nog intercontinentaal vliegen. Lijkt me wel gaaf naar een ander continent, maar aan de andere kant ook best vervelend als het lang vliegen is. Ik kan niet slapen op stoelen o.i.d. dus dat gaat me inderdaad niet lukken
Ik snap het ergens ook wel, maar het is voor ons gewoon zo normaal geworden. Maar Nederlandse natuur kan ik wel ontzettend van genieten. Steden heb ik iets minder mee als plattelandsjongen maar bossen, duinen, poldersquote:Op zondag 28 juni 2020 17:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, jij hebt het door
Maar ik geniet er echt van hoor, hoe Nederland er in de lente en zomer uitziet. Dat type groen van de bomen daar vind ik heel erg bij Nederland passen.
Ik vind steden ook mooi, vooral de gezellige centrums danquote:Op zondag 28 juni 2020 17:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap het ergens ook wel, maar het is voor ons gewoon zo normaal geworden. Maar Nederlandse natuur kan ik wel ontzettend van genieten. Steden heb ik iets minder mee als plattelandsjongen maar bossen, duinen, polders
Och nee dat vind ik ook echt niet te doen. Heb het van een vlucht van Amerika naar hier ook geprobeerd, maar ik zat uiteindelijk maar wat doodmoe in mijn stoel te hangenquote:Op zondag 28 juni 2020 17:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ook wel ja. In een trein kan ik ook slapen. In een vliegtuig lukt me dat absoluut niet.
En zeker steunend en kreunend de hele vlucht wakker te houden hè?quote:Op zondag 28 juni 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och nee dat vind ik ook echt niet te doen. Heb het van een vlucht van Amerika naar hier ook geprobeerd, maar ik zat uiteindelijk maar wat doodmoe in mijn stoel te hangen
Ja binnen Europa als het even kan ga ik voortaan ook altijd met de treinquote:Op zondag 28 juni 2020 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waarMaar inderdaad, ik hou best van treinreizen, zeker met het comfort van zo'n HSL
Na een uurtje of zo even naar de bar lopen om wat te drinken en je benen te strekken, heerlijk.
quote:Op zondag 28 juni 2020 17:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dáárom ben je in Spanje gaan wonen, zodat je Nederland weer gaat waarderen
Tijdens mijn fietstocht dinsdag zat ik ook wel zo van 'he gek, dit is zo dicht bij huis en best mooi die natuur, maar realiseer het anders nooit'quote:Op zondag 28 juni 2020 17:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, jij hebt het door
Maar ik geniet er echt van hoor, hoe Nederland er in de lente en zomer uitziet. Dat type groen van de bomen daar vind ik heel erg bij Nederland passen.
Ja heerlijk hè? En zo'n station voelt ook veel ontspannener dan een luchthaven.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja binnen Europa als het even kan ga ik voortaan ook altijd met de treinAfgelopen anderhalf jaar een keer naar Berlijn en een keer naar Parijs geweest; allebei met de trein en echt inderdaad veel minder gedoe dan als ik zou hebben gevlogen.
Ik zou deze zomer met de trein naar Berlijn gaan maar dat gaat niet door. Ben er nog nooit met de trein geweest dus was wel benieuwd ook hoe dat zou gaan. Fijn dat het is bevallen, het plan wordt waarschijnlijk een jaartje uitgesteld.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja binnen Europa als het even kan ga ik voortaan ook altijd met de treinAfgelopen anderhalf jaar een keer naar Berlijn en een keer naar Parijs geweest; allebei met de trein en echt inderdaad veel minder gedoe dan als ik zou hebben gevlogen.
Mooi dat je het nu wel ziet dan in elk gevalquote:Op zondag 28 juni 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tijdens mijn fietstocht dinsdag zat ik ook wel zo van 'he gek, dit is zo dicht bij huis en best mooi die natuur, maar realiseer het anders nooit'
Zekerquote:Op zondag 28 juni 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
HErkenbaar. Ineens zo'n openbaring is dat.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tijdens mijn fietstocht dinsdag zat ik ook wel zo van 'he gek, dit is zo dicht bij huis en best mooi die natuur, maar realiseer het anders nooit'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |