(LOL)twitter:tomlouwerse twitterde op maandag 29-06-2020 om 09:09:43Een fusiepartij van ex-PvdD'er, ex-50PLUSser, en ex-FvD'ers. Dat lijkt voorsorteren op inhoudelijke conflicten. Stemgedrag van die partijen in de Tweede Kamer komt niet erg overeen. https://t.co/d7gBVoXvZf https://t.co/eXlW40l8cS reageer retweet
Hoe kan dat ooit één partij worden?quote:Op maandag 29 juni 2020 08:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fractie Otten sluit zich aan bij Partij voor de Toekomst van Krol en Van Kooten-Arissen.
Zitten we hierom te juichen?
Wel uit een, te waarderen, standpunt dat de kiezer splinterpartijen zat is. Licht ironisch wel maar goed.
Lijkt me ook meer een publiciteitsstunt dan een serieuze partij. Wat Stijn ook al tweet; ze liggen nogal ver uit elkaar. Dan moet of Otten of Van Kooten-Arissen een flinke ruk naar andere kant op gaan makenquote:Op maandag 29 juni 2020 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kan dat ooit één partij worden?
Die staan overal en nergens voor
Kan dit?twitter:ComedyCentralNL twitterde op maandag 29-06-2020 om 09:30:19Veronica Inside GAAT DOOR met SCHEIDSRECHTER! #VI #VeronicaInside https://t.co/iLelJoWjJT reageer retweet
Alle eigen content van Comedy Central kan niet. Dus nee.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:32 schreef showtimer het volgende:
Kan dit?twitter:ComedyCentralNL twitterde op maandag 29-06-2020 om 09:30:19Veronica Inside GAAT DOOR met SCHEIDSRECHTER! #VI #VeronicaInside https://t.co/iLelJoWjJT reageer retweet
Henk Otten bepaalt het programma en verder zeggen ze ook nog iets over bejaarden. Femkes rol is wel uitgespeeld - je moet nooit als opportunist in zee gaan met een nog grotere opportunist (Krol).quote:Op maandag 29 juni 2020 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kan dat ooit één partij worden?
Die staan overal en nergens voor
Ja nogal Slobbers.quote:Op maandag 29 juni 2020 11:27 schreef Slobeend het volgende:
Waarschijnlijk ben ik laat bij het feestje.
Delen?quote:Op maandag 29 juni 2020 11:22 schreef Slobeend het volgende:
Kennen jullie dit uitstekende account al? (@:Eritropoetina): https://twitter.com/Eritropoetina?s=09 Frank Heinen heeft er een column over.
quote:Op maandag 29 juni 2020 11:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Delen?![]()
Piepoli was in '95 best een mooie jongen voor een lijk (~Boogie) hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vervelend paternalistisch hoe die steeds Fidan bij naam noemde.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Einde tijdperk rattenlach.
Mensen die continu de naam van de ander noemen moet je sowieso wantrouwen.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat vervelend paternalistisch hoe die steeds Fidan bij naam noemde.
Giniquote:Op maandag 29 juni 2020 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die continu de naam van de ander noemen moet je sowieso wantrouwen.
Nou, dan gooi ik de volgende ergernis er ook maar meteen in: Wytse van der Goot. Die wordt nu ineens genoemd als kandidaat om Genee eventueel op te volgen. Wat een irritant gozertje is dat zeg. Die CL-avondjes met hem zijn een worsteling van jewelste. Gini Wijnaldum! Bobby Firmino! TIE-EE-EE. Rot op man, je bent geen scouser, hijgerige kwijlnek. Je bent een omhooggevallen lul omdat je pa toevallig bij de tv werkte. Voor jou is het Georginio Wijnaldum, Roberto Firmino en Trent Alexander-Arnold. Kutlul.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 12:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, dan gooi ik de volgende ergernis er ook maar meteen in: Wytse van der Goot. Die wordt nu ineens genoemd als kandidaat om Genee eventueel op te volgen. Wat een irritant gozertje is dat zeg. Die CL-avondjes met hem zijn een worsteling van jewelste. Gini Wijnaldum! Bobby Firmino! TIE-EE-EE. Rot op man, je bent geen scouser, hijgerige kwijlnek. Je bent een omhooggevallen lul omdat je pa toevallig bij de tv werkte. Voor jou is het Georginio Wijnaldum, Roberto Firmino en Trent Alexander-Arnold. Kutlul.
Sow.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, dan gooi ik de volgende ergernis er ook maar meteen in: Wytse van der Goot. Die wordt nu ineens genoemd als kandidaat om Genee eventueel op te volgen. Wat een irritant gozertje is dat zeg. Die CL-avondjes met hem zijn een worsteling van jewelste. Gini Wijnaldum! Bobby Firmino! TIE-EE-EE. Rot op man, je bent geen scouser, hijgerige kwijlnek. Je bent een omhooggevallen lul omdat je pa toevallig bij de tv werkte. Voor jou is het Georginio Wijnaldum, Roberto Firmino en Trent Alexander-Arnold. Kutlul.
Ja, dit moest ik even kwijt Slob. Lucht wel op!quote:
Daar ben ik het wel meen eens, dan ontstaat er gelijk een doodeng inteelt sfeertje.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie Wytse van der Goot is maar ik moest toch lachen om je post.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |