Een eng wereldje, dat is het.quote:
quote:
Mensen die vanwege een lijsttrekker op een partij stemmenquote:Op maandag 29 juni 2020 00:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Fidan lijsttrekker van het CDA wordt stem ik voor het eerst CDA
Op Fidan ook nog echt. Omdat ze een keer een kritische vraag stelt aan Wilfred Genee? Meestal komt ze al hakkelend totaal niet uit haar woorden, maar goed.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen die vanwege een lijsttrekker op een partij stemmen
Het is geen presidentsverkiezing
Je weet dat ook Verdonk ipv Rutte premier had kunnen zijn hèquote:Op maandag 29 juni 2020 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen die vanwege een lijsttrekker op een partij stemmen
Het is geen presidentsverkiezing
quote:Op maandag 29 juni 2020 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op Fidan ook nog echt. Omdat ze een keer een kritische vraag stelt aan Wilfred Genee? Meestal komt ze al hakkelend totaal niet uit haar woorden, maar goed.
Fidan wordt nu ineens overal op het schild gehesen. De opportunistenbegraafplaats is overvol.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op Fidan ook nog echt. Omdat ze een keer een kritische vraag stelt aan Wilfred Genee? Meestal komt ze al hakkelend totaal niet uit haar woorden, maar goed.
Haha, maar in ieder geval wel op basis van inhoud.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fidan wordt nu ineens overal op het schild gehesen. De opportunistenbegraafplaats is overvol.
Dat is dan maar zo. Uiteindelijk zijn het partijprogramma, het regeerakkoord wat uiteindelijk gemaakt wordt en de Tweede Kamer stemmingen bij belangrijke thema's mijn meetlat. Partijpolitiek is vermakelijk maar ik heb geen zin om me daarmee te gaan bemoeien.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je weet dat ook Verdonk ipv Rutte premier had kunnen zijn hè
Ik vind dit weer zo'n post zonder nuance waar echt niets mee te beginnen valt. Sorry maat.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Wel leuk dat je er op in gaat.
Vandaag was ze wel prima, voor de rest kijk ik te weinig. Ben blij dat er iemand is die het belangrijker vindt dat er vrijheid is dan dat ze rekening wil houden met of iemand zich gekwetst gaat voelen.
Een tijdje terug kon ze er nog niks van na dat interviewtje met Louis.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fidan wordt nu ineens overal op het schild gehesen. De opportunistenbegraafplaats is overvol.
https://youtu.be/UUkv3q3yYCI?t=280quote:
De bromfiets.quote:
Senk youquote:Op maandag 29 juni 2020 01:09 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/06/29/context-bij-niets-a4004333
Marcel over Arnold Karskens.
Het is niet echt vuurwerk hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2020 01:05 schreef maxi-mus het volgende:
Slob spuwt tegenwoordig vuur bij het woordje tribunaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |