daar krijgt die nog wel spijt van als die echt gaatquote:
zie post hierboven #251quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:16 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
daar krijgt die nog wel spijt van als die echt gaat
Dit mailtje is daarna nog gestuurd:quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Degene die dit telefoontje heeft gepleegd is een held![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit mailtje is daarna nog gestuurd:
[ twitter ]
Nu werkt er bij Human Factor (het productiehuis van ZML) niemand genaamd Richard van den Polder, maar toevallig heeft ons aller drs. Groenendijk MSc ook een keer een mail gekregen met die afzender.![]()
https://www.brighteon.com/c28ec1db-18b6-49c1-863b-28037d179806
Is blijkbaar een wappie-troller actief.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
zie post hierboven #251
Geeft wel weer aan dat je deze lui alles kunt wijsmaken.
Nu op tv. Tinusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:44 schreef Tourniquet het volgende:
Komen weer een paar bekenden in voor:
Zaterdag geloof ik weer demonstreren op het Malieveld?
Morgen even begin terug kijken, nog niet helemaal gezien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja zit t ook te kijken. De eerste die je zag was Tinus
Dat lijkt mij wel een goed idee ja!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Morgen even begin terug kijken, nog niet helemaal gezien.
Wordt het niet eens tijd om dit topic een ander, brede titel te geven? Bijvoorbeeld “Corona demonstraties” maakt het iets algemener met de vele clubjes die er tegen zijn en meedoen.
Deze zat in mijn mail:quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:44 schreef Tourniquet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze zat in mijn mail:Waarom krijg je deze mail?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Jullie scheren ons allemaal over n kam!” En in dezelfde zin hetzelfde doen over “de media”.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja zit t ook te kijken. De eerste die je zag was Tinus
En in de hele aflevering alle vooroordelen bevestigenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
“Jullie scheren ons allemaal over n kam!” En in dezelfde zin hetzelfde doen over “de media”.
Zo kennen we haar weerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:38 schreef Starhopper het volgende:
Revrouwlutie is ook onderweg. Met een peuk in der bek![]()
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/361060888674169/
Ze zei net dat er ook een anti Willem Engel groep komt
Ik kijk ook zo nu en dan ja. Even gezellig dansenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:20 schreef Starhopper het volgende:
Revrouwlutie is weer live:
https://fb.watch/1j-T3N0Pqp/
Ze houden zich niet aan de 1,5 meter. Hopelijk grijpt de politie keihard in
Ik schakel in en krijg meteen een Godwin om mijn oren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:20 schreef Starhopper het volgende:
Revrouwlutie is weer live:
https://fb.watch/1j-T3N0Pqp/
Ze houden zich niet aan de 1,5 meter. Hopelijk grijpt de politie keihard in
Hier spreekt die Tinus zich uit tegen de bedreigingen, maar hij deed dat toch zelf ook en moet nu voorkomen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:44 schreef Tourniquet het volgende:
Ze moeten om 18:30 stoppen ipv 20:00 zie ik net op Twitter van de politie. Het is dan nog niet donker dus die zullen wel boos worden denk ikquote:
Tinus is dol op bedreigingen en mensen uitkafferen. Hij kan er ook goed over liegen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier spreekt die Tinus zich uit tegen de bedreigingen, maar hij deed dat toch zelf ook en moet nu voorkomen?
Ik vraag me dus af of ik nu mensen door elkaar haal
Thnx, duidelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Tinus is dol op bedreigingen en mensen uitkafferen. Hij kan er ook goed over liegen.
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/679258053004160quote:
Hoe kom je erbij dat de maatregelen draaien om de IFR?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:23 schreef Red_85 het volgende:
Gekkies of niet.
Maar hoe groot is de ifr op het moment? En weerhouden de maatregelen dan wel hun waarde?
Ergens begin ik wel wat te twijfelen. Of dit het waard is om de hele wereld plat te leggen.
Hij moet inderdaad op 6 november voorkomen voor het bedreigen van burgemeester Van Zanen. Dat was volgens Tinus even een foutje van hem waarbij hij zich helaas iets te veel heeft laten gaan. Maar verder is hij poeslief hoor!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier spreekt die Tinus zich uit tegen de bedreigingen, maar hij deed dat toch zelf ook en moet nu voorkomen?
Ik vraag me dus af of ik nu mensen door elkaar haal
Express als bron gebruiken. Dat is een satire krant.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
If today's very British Covid rebellion spreads no power in the world will stop it
[knip] zie link voor eerste deel artikel
No, this was the quiet fury of Britain's famous silent majority – the rump of us, perhaps the best of us, politicians fear the most. Because these protesters are not all sound and fury signifying nothing, these protesters weaponise the ballot box and remove administrations they disagree with.
There were doctors in this crowd, nurses, shopkeepers, businessmen, and everyone from glam young things who'd lost their jobs in the beauty industry to blue-rinse retired ladies from the Home Counties rubbing shoulders with concerned Rastafarians and baffled Hari Krishnas.
But what linked everyone today was that they were here because universally they'd had enough.
One of the big chants of the day was about the 99 percent- to roars of approval. Basically these people know the majority of people in Britain no longer have control over their own lives.
They object to the new normal – to the supine acceptance of a very small number of not-necessarily very well informed people telling them whether they can work or not work, whether their kids can go to school or not go to school, whether they can stay out past 10pm and who they can and cannot see.
And they accuse the people at the top of actually enjoying this abuse of power.
In simple terms the people I spoke to today are against what they see as a disproportionate response from the powers that be – that “cure” the has a worse impact on people's lives than the virus.
Of course the crowd contained more than a smattering of shall we say “fringe” elements, the anti-vaxxers, the 5G mobile phone mast blamers, and the tin-foil hat brigade.
But overwhelmingly the protesters were nice, unassuming, salt of the earth Brits whose most antagonistic act of rebellion was to wave their masks at the assembled police.
And speaking of police I saw first hand again just how confused and conflicted our boys and girls in blue are.
Last night Commander Ade Adelekan warned the Rule of Six should be obeyed on the march and that officers would intervene if it was flouted.
In the event it was more a Rule of Six Thousand as all of us marched maskless, shoulder to shoulder.
And even the greenest copper knows that he might be able to corale six people but if 6,000 become refusniks it is wise to stand your men down.
Boris Johnson and Matt Hancock should take heed.
Britain is at a Covid crossroads – these protesters are the tip of a lockdown-weary, coronavirus cynical nation. And if these 6,000 refuseniks were to become 60millon refuseniks neither Boris Johnson nor any power on Earth could stop it.
https://www.express.co.uk(...)tier-3-tier-2-tier-1
Het is een tabloid. Maar geen speld ofso hoor...dat is totaal wat anders.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Express als bron gebruiken. Dat is een satire krant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |