daar krijgt die nog wel spijt van als die echt gaatquote:
zie post hierboven #251quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:16 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
daar krijgt die nog wel spijt van als die echt gaat
quote:
Dit mailtje is daarna nog gestuurd:quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Degene die dit telefoontje heeft gepleegd is een held![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit mailtje is daarna nog gestuurd:
[ twitter ]
Nu werkt er bij Human Factor (het productiehuis van ZML) niemand genaamd Richard van den Polder, maar toevallig heeft ons aller drs. Groenendijk MSc ook een keer een mail gekregen met die afzender.![]()
https://www.brighteon.com/c28ec1db-18b6-49c1-863b-28037d179806
Is blijkbaar een wappie-troller actief.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
zie post hierboven #251
Geeft wel weer aan dat je deze lui alles kunt wijsmaken.
Nu op tv. Tinusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:44 schreef Tourniquet het volgende:
Komen weer een paar bekenden in voor:
Zaterdag geloof ik weer demonstreren op het Malieveld?
Ja zit t ook te kijken. De eerste die je zag was Tinusquote:
Morgen even begin terug kijken, nog niet helemaal gezien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja zit t ook te kijken. De eerste die je zag was Tinus
Dat lijkt mij wel een goed idee ja!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Morgen even begin terug kijken, nog niet helemaal gezien.
Wordt het niet eens tijd om dit topic een ander, brede titel te geven? Bijvoorbeeld “Corona demonstraties” maakt het iets algemener met de vele clubjes die er tegen zijn en meedoen.
Deze zat in mijn mail:quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:44 schreef Tourniquet het volgende:
Komen weer een paar bekenden in voor:
Zaterdag geloof ik weer demonstreren op het Malieveld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze zat in mijn mail:Waarom krijg je deze mail?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
“Jullie scheren ons allemaal over n kam!” En in dezelfde zin hetzelfde doen over “de media”.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja zit t ook te kijken. De eerste die je zag was Tinus
En in de hele aflevering alle vooroordelen bevestigenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
“Jullie scheren ons allemaal over n kam!” En in dezelfde zin hetzelfde doen over “de media”.
Zo kennen we haar weerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:38 schreef Starhopper het volgende:
Revrouwlutie is ook onderweg. Met een peuk in der bek![]()
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/361060888674169/
Ze zei net dat er ook een anti Willem Engel groep komt
Ik kijk ook zo nu en dan ja. Even gezellig dansenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:20 schreef Starhopper het volgende:
Revrouwlutie is weer live:
https://fb.watch/1j-T3N0Pqp/
Ze houden zich niet aan de 1,5 meter. Hopelijk grijpt de politie keihard in
Ik schakel in en krijg meteen een Godwin om mijn oren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:20 schreef Starhopper het volgende:
Revrouwlutie is weer live:
https://fb.watch/1j-T3N0Pqp/
Ze houden zich niet aan de 1,5 meter. Hopelijk grijpt de politie keihard in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |