abonnement Unibet Coolblue
pi_193858394
Queens, geniet van je verlof! Ben benieuwd of je voor gaat kruipen dan gezien je termijn bij de vorige. :D

Alvast succes voor morgen framblij!

NJ; Hoe gaat het vandaag met je vrouw? Volgens mij is het voor haar sowieso al een hele overwinning tov de vorige keer toch? :*

Madam hoe was het bij de vk? Benieuwd of het een juni of toch juli kindje wordt bij jou!

Hier komen morgen nog klusjesmannen over de vloer en volgende week wordt er nog ergens 1 dag gevoegd aan de buitenkant.
Vensterbanken en deuren is nog niet bekend wanneer ze er zijn, hopelijk komen die pas als ik van een verse baby geniet. :)
Ik hoop vooral niet dat ik weeën krijg met vreemden over de vloer. :X
pi_193858944
Strippen is goed gegaan, was een stuk pijnlijker dan de vorige keer maar dat is wel een goed teken. Heb nu al de tijd zo'n ongesteldheidsgevoel dus het heeft in ieder geval wel wat gedaan. Of het echt gaat doorzetten is nog even afwachten, maar was wel echt heel goed mogelijk zei de vk. Ik lig nu dus lekker met een dekentje en thee op de bank. :D
pi_193860025
Spannend!!!! O+
pi_193861835
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 13:35 schreef Nolita het volgende:
Queens, geniet van je verlof! Ben benieuwd of je voor gaat kruipen dan gezien je termijn bij de vorige. :D

Alvast succes voor morgen framblij!

NJ; Hoe gaat het vandaag met je vrouw? Volgens mij is het voor haar sowieso al een hele overwinning tov de vorige keer toch? :*

Madam hoe was het bij de vk? Benieuwd of het een juni of toch juli kindje wordt bij jou!

Hier komen morgen nog klusjesmannen over de vloer en volgende week wordt er nog ergens 1 dag gevoegd aan de buitenkant.
Vensterbanken en deuren is nog niet bekend wanneer ze er zijn, hopelijk komen die pas als ik van een verse baby geniet. :)
Ik hoop vooral niet dat ik weeën krijg met vreemden over de vloer. :X
Lief dat je er naar vraagt! @Smart_ass @Hilmo @MaJo en @Framblij89 trouwens ook :*

Het is vandaag helaas niet veel beter, dan niet erger.. Ze moet de rust echt nemen nu, maar ze kan vandaag niet zitten, liggen, hurken, hangen... Elke houding irriteert na 4 seconden. :9 Dus ja, lastige dag. Ben benieuwd of werken morgen iets wordt.

Maar het is idd wel een hele overwinning. Nu al minimaal 7 weken langer aan het werk! Maar ze zou zo graag die laatste 2,5 week nog volmaken..

[ Bericht 0% gewijzigd door NicolasJoy op 30-06-2020 17:55:54 (typo) ]
pi_193861854
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:07 schreef Framblij89 het volgende:

[..]

dit is echt super tof 8-) Bizar als ze ook de datum goed heeft!

Morgen om 11:10 eerste echo afspraak bij de VK en ik ben zooohoho nerveus..

Voorderest zijn de symptomen echt op en top aanwezig, ben super moe, en 24/7 misselijk. En een ijzersmaak :X best ‘grappig’ dat zwangerschappen zo kunnen verschillen van elkaar. Had bij Y. alleen de moeheid :') mijn buik was uiteindelijk wel echt enorm, kon amper m’n evenwicht behouden. Ze zeggen bij een tweede zwangerschap dat het allemaal nog groter wordt toch? :D

@:Nicolasjoy O+ hopen dat het deze x mee valt :*
Nog maar 17 uur! :* O+

Misschien krijg je nu wel een tweeling...... *)
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 14:19 schreef madam-april het volgende:
Strippen is goed gegaan, was een stuk pijnlijker dan de vorige keer maar dat is wel een goed teken. Heb nu al de tijd zo'n ongesteldheidsgevoel dus het heeft in ieder geval wel wat gedaan. Of het echt gaat doorzetten is nog even afwachten, maar was wel echt heel goed mogelijk zei de vk. Ik lig nu dus lekker met een dekentje en thee op de bank. :D
:* :*
Ik ga voor je duimen!
pi_193862938
Nicolas wat klinkt dat naar :'( als je zelfs niet meer kan liggen, oh mijn hemel. Zo erg!
pi_193863178
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:16 schreef Hilmo het volgende:
Nicolas wat klinkt dat naar :'( als je zelfs niet meer kan liggen, oh mijn hemel. Zo erg!
Dat is hopelijk niet iets dat blijft hoor! Heb het idee dat de baby gisteren weer gedraaid is en nu gewoon in een nare houding ligt..

We hebben voor de gemoedstoestand vandaag opgeruimd. :s) De schuur en zolder is het e.e.a. van naar de stort/kringloop gebracht. Opgeruimd huis = opgeruimd hoofd voor m'n vrouw nu. :9
pi_193863562
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:32 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Dat is hopelijk niet iets dat blijft hoor! Heb het idee dat de baby gisteren weer gedraaid is en nu gewoon in een nare houding ligt..

We hebben voor de gemoedstoestand vandaag opgeruimd. :s) De schuur en zolder is het e.e.a. van naar de stort/kringloop gebracht. Opgeruimd huis = opgeruimd hoofd voor m'n vrouw nu. :9
Herkenbaar. Hartstikke fijn als dat weer gedaan is.
pi_193864422
Stom dat het vandaag niet beter ging NJ, laat haar maar goed naar haar lichaam luisteren. Hopelijk snel vooruitgang.

Spannend madam!

Hier sinds het eten last van een onrustige buik en krijg meteen flashbacks naar het begin van de vorige bevalling. :o Wel grappig hoe dat werkt.
Hopelijk idd echt van het eten, over 24 uur mag het losgaan. (Ik ga ervan uit dat het sowieso nog wel een weekje zal duren).
  dinsdag 30 juni 2020 @ 21:44:19 #110
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_193865014
Spannend Madam! O+ Succes! ^O^

Ik heb een mini mini mini bump! O+ *O* O+ Sinds gister 10 weken en kan nu echt een kleine verdikking voelen en van bovenaf ook zien onder mijn eigen buikje! :D

Was de afgelopen 12 dagen vrij van werk, maar vandaag weer mijn eerste 12 uur dienst gehad. Flink moe! Maar gelukkig zetten ze mij nu vaak op de makkelijkste vloer (alhoewel dat nog altijd een drukke vloer is)!
pi_193867776
Leuk Bienelientjee! O+ En snel al! Bij mij zag je bij 10 weken echt 0, haha.

NJ Ik hoop dat je vrouw zich snel beter voelt!!

@madam-april En?! Is het 30 juni geworden?! :D

Hebben jullie dames trouwens last van striae en zo ja, waar? Ik heb (nog) niets op mijn buik, maar sinds kort ineens vrij veel op de binnenkant van mijn bovenbenen en ook een klein beetje op mijn heupen en de onderkant van mijn borsten (maar dat zie je eigenlijk niet).
  woensdag 1 juli 2020 @ 06:08:33 #112
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193867942
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 14:19 schreef madam-april het volgende:
Strippen is goed gegaan, was een stuk pijnlijker dan de vorige keer maar dat is wel een goed teken. Heb nu al de tijd zo'n ongesteldheidsgevoel dus het heeft in ieder geval wel wat gedaan. Of het echt gaat doorzetten is nog even afwachten, maar was wel echt heel goed mogelijk zei de vk. Ik lig nu dus lekker met een dekentje en thee op de bank. :D
En? Had je vriendin gelijk? *)
Resistance is futile.
  woensdag 1 juli 2020 @ 06:09:33 #113
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193867944
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 21:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Spannend Madam! O+ Succes! ^O^

Ik heb een mini mini mini bump! O+ *O* O+ Sinds gister 10 weken en kan nu echt een kleine verdikking voelen en van bovenaf ook zien onder mijn eigen buikje! :D

Was de afgelopen 12 dagen vrij van werk, maar vandaag weer mijn eerste 12 uur dienst gehad. Flink moe! Maar gelukkig zetten ze mij nu vaak op de makkelijkste vloer (alhoewel dat nog altijd een drukke vloer is)!
Leuk hè? O+
Hoe reageerde je schoonmoeder?
Resistance is futile.
  woensdag 1 juli 2020 @ 06:11:46 #114
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193867947
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 05:27 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk Bienelientjee! O+ En snel al! Bij mij zag je bij 10 weken echt 0, haha.

NJ Ik hoop dat je vrouw zich snel beter voelt!!

@:Madam-april En?! Is het 30 juni geworden?! :D

Hebben jullie dames trouwens last van striae en zo ja, waar? Ik heb (nog) niets op mijn buik, maar sinds kort ineens vrij veel op de binnenkant van mijn bovenbenen en ook een klein beetje op mijn heupen en de onderkant van mijn borsten (maar dat zie je eigenlijk niet).
Nog geen striae hier, maar nu begin ik wel aan te komen en niet alleen m'n buik. Maar eens wandelingetjes gaan organiseren of zo :+ . Ik ben nu 8 kilo aangekomen. Op zich nog netjes.
Resistance is futile.
  woensdag 1 juli 2020 @ 06:48:14 #115
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_193868011
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 05:27 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk Bienelientjee! O+ En snel al! Bij mij zag je bij 10 weken echt 0, haha.

NJ Ik hoop dat je vrouw zich snel beter voelt!!

@:Madam-april En?! Is het 30 juni geworden?! :D

Hebben jullie dames trouwens last van striae en zo ja, waar? Ik heb (nog) niets op mijn buik, maar sinds kort ineens vrij veel op de binnenkant van mijn bovenbenen en ook een klein beetje op mijn heupen en de onderkant van mijn borsten (maar dat zie je eigenlijk niet).
Ja, helaas. Bij U. kreeg ik het pas in de laatste weken. Deze keer nu al. Probeer niet te krabben wanneer het jeukt.
Protège moi de mes désirs.
  Moderator woensdag 1 juli 2020 @ 08:08:15 #116
382129 crew  Donna
pi_193868399
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 05:27 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk Bienelientjee! O+ En snel al! Bij mij zag je bij 10 weken echt 0, haha.

NJ Ik hoop dat je vrouw zich snel beter voelt!!

@:Madam-april En?! Is het 30 juni geworden?! :D

Hebben jullie dames trouwens last van striae en zo ja, waar? Ik heb (nog) niets op mijn buik, maar sinds kort ineens vrij veel op de binnenkant van mijn bovenbenen en ook een klein beetje op mijn heupen en de onderkant van mijn borsten (maar dat zie je eigenlijk niet).
Ja ik had uit m'n puberteit nog streepjes op m'n lovehandles zeg maar en in de laatste weken van de vorige zwangerschap werden dat scheuren.
Die scheuren jeuken nu alweer zo nu en dan.
Op m'n buik had ik maar een paar streepjes rond m'n navel.
pi_193872091
Kloppend hartje gezien *O* O+!
Ben nu 8 weken zwanger, uitgerekende datum is om en nabij 8 februari 2021.
Ben zo opgelucht!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@NicolasJoy géén tweeling haha :')
  woensdag 1 juli 2020 @ 13:34:24 #118
403520 Sway-
La vie est belle
pi_193873047
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:38 schreef Framblij89 het volgende:
Kloppend hartje gezien *O* O+!
Ben nu 8 weken zwanger, uitgerekende datum is om en nabij 8 februari 2021.
Ben zo opgelucht!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn! Goed nieuws :)
  woensdag 1 juli 2020 @ 13:36:47 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_193873099
Gefeliciteerd framblij!

NJ, gaat het vandaag al wat beter met je vrouw?
disclaimer
pi_193874680
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 21:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Spannend Madam! O+ Succes! ^O^

Ik heb een mini mini mini bump! O+ *O* O+ Sinds gister 10 weken en kan nu echt een kleine verdikking voelen en van bovenaf ook zien onder mijn eigen buikje! :D

Was de afgelopen 12 dagen vrij van werk, maar vandaag weer mijn eerste 12 uur dienst gehad. Flink moe! Maar gelukkig zetten ze mij nu vaak op de makkelijkste vloer (alhoewel dat nog altijd een drukke vloer is)!
Baby bump! *O* Voor je eigen gevoel nu dan ook al niet meer te missen? :D

Pittig wel, 12 uur diensten?! Of ga je deze weken nog redelijk oké door?
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 05:27 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk Bienelientjee! O+ En snel al! Bij mij zag je bij 10 weken echt 0, haha.

NJ Ik hoop dat je vrouw zich snel beter voelt!!

@:Madam-april En?! Is het 30 juni geworden?! :D

Hebben jullie dames trouwens last van striae en zo ja, waar? Ik heb (nog) niets op mijn buik, maar sinds kort ineens vrij veel op de binnenkant van mijn bovenbenen en ook een klein beetje op mijn heupen en de onderkant van mijn borsten (maar dat zie je eigenlijk niet).
Hier spataderen, maar geen striae, dus dat is hier nog iets...

Vorige keer had ze wel ook zo'n zwangerschapslijn over haar hele buik, rondje om de navel. :+ Maar die is er nu gek genoeg ook nog niet...
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:38 schreef Framblij89 het volgende:
Kloppend hartje gezien *O* O+!
Ben nu 8 weken zwanger, uitgerekende datum is om en nabij 8 februari 2021.
Ben zo opgelucht!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:nicolasjoy géén tweeling haha :')
O+ O+ Liefde voor de frummel! *O*
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:36 schreef SQ het volgende:

NJ, gaat het vandaag al wat beter met je vrouw?
Mmm, het valt nog tegen. Ze is wel even gaan werken, paar uurtjes, gewoon om er te zijn geweest.. Dus ben benieuwd hoe het vanmiddag zal zijn nu. :9
pi_193874710
Fijn Framblij!

Ik ben eind deze week 28 weken (3e trimester al, gaat hard!!) dus wie weet hoeveel striae er nog bijkomt :P. Goede tip om niet te krabben, gelukkig jeukt het (nu nog) niet. En lekker blijven smeren maar :D.
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:02:49 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_193875373
Smeren gaat je niet helpen tegen striae hoor, helaas ;)

Nu mijn buik weer dik is ziet mijn striae er gewoon weer uit als striae in plaats van als treurig diepe rimpels. Gelukkig ben ik bijna 40.
disclaimer
pi_193875501
De vorige keer heb ik het zonder straie gered, ik denk niet dat ik er dit keer zo genadig vanaf kom gezien mijn buik nu al een week of 6 voorloopt. :+

NJ, vervelend voor je vrouw zeg. Ik snap dat ze het graag vol wil maken, maar wat niet kan dat is niet anders. Hopelijk gaat het snel weer beter. :*

Framblij, gefeliciteerd! O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:16:13 #124
403520 Sway-
La vie est belle
pi_193875567
Mag er 'jongen' achter mijn naam O+ ? Ik wist echt zeker dat het een meisje werd :') Zat lekker stom te gapen toen het licht blauw werd. Moet nog ff schakelen.
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:56:18 #125
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_193876141
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:16 schreef Sway- het volgende:
Mag er 'jongen' achter mijn naam O+ ? Ik wist echt zeker dat het een meisje werd :') Zat lekker stom te gapen toen het licht blauw werd. Moet nog ff schakelen.
:D Gefeliciteerd! O+
Protège moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')