Lief dat je er naar vraagt! @Smart_ass @Hilmo @MaJo en @Framblij89 trouwens ookquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:35 schreef Nolita het volgende:
Queens, geniet van je verlof! Ben benieuwd of je voor gaat kruipen dan gezien je termijn bij de vorige.![]()
Alvast succes voor morgen framblij!
NJ; Hoe gaat het vandaag met je vrouw? Volgens mij is het voor haar sowieso al een hele overwinning tov de vorige keer toch?![]()
Madam hoe was het bij de vk? Benieuwd of het een juni of toch juli kindje wordt bij jou!
Hier komen morgen nog klusjesmannen over de vloer en volgende week wordt er nog ergens 1 dag gevoegd aan de buitenkant.
Vensterbanken en deuren is nog niet bekend wanneer ze er zijn, hopelijk komen die pas als ik van een verse baby geniet.![]()
Ik hoop vooral niet dat ik weeën krijg met vreemden over de vloer.
Nog maar 17 uur!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:07 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
dit is echt super tofBizar als ze ook de datum goed heeft!
Morgen om 11:10 eerste echo afspraak bij de VK en ik ben zooohoho nerveus..
Voorderest zijn de symptomen echt op en top aanwezig, ben super moe, en 24/7 misselijk. En een ijzersmaakbest ‘grappig’ dat zwangerschappen zo kunnen verschillen van elkaar. Had bij Y. alleen de moeheid
mijn buik was uiteindelijk wel echt enorm, kon amper m’n evenwicht behouden. Ze zeggen bij een tweede zwangerschap dat het allemaal nog groter wordt toch?
![]()
@:Nicolasjoyhopen dat het deze x mee valt
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:19 schreef madam-april het volgende:
Strippen is goed gegaan, was een stuk pijnlijker dan de vorige keer maar dat is wel een goed teken. Heb nu al de tijd zo'n ongesteldheidsgevoel dus het heeft in ieder geval wel wat gedaan. Of het echt gaat doorzetten is nog even afwachten, maar was wel echt heel goed mogelijk zei de vk. Ik lig nu dus lekker met een dekentje en thee op de bank.
Dat is hopelijk niet iets dat blijft hoor! Heb het idee dat de baby gisteren weer gedraaid is en nu gewoon in een nare houding ligt..quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:16 schreef Hilmo het volgende:
Nicolas wat klinkt dat naarals je zelfs niet meer kan liggen, oh mijn hemel. Zo erg!
Herkenbaar. Hartstikke fijn als dat weer gedaan is.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:32 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Dat is hopelijk niet iets dat blijft hoor! Heb het idee dat de baby gisteren weer gedraaid is en nu gewoon in een nare houding ligt..
We hebben voor de gemoedstoestand vandaag opgeruimd.De schuur en zolder is het e.e.a. van naar de stort/kringloop gebracht. Opgeruimd huis = opgeruimd hoofd voor m'n vrouw nu.
En? Had je vriendin gelijk?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:19 schreef madam-april het volgende:
Strippen is goed gegaan, was een stuk pijnlijker dan de vorige keer maar dat is wel een goed teken. Heb nu al de tijd zo'n ongesteldheidsgevoel dus het heeft in ieder geval wel wat gedaan. Of het echt gaat doorzetten is nog even afwachten, maar was wel echt heel goed mogelijk zei de vk. Ik lig nu dus lekker met een dekentje en thee op de bank.
Leuk hè?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Spannend Madam!Succes!
![]()
Ik heb een mini mini mini bump!![]()
![]()
Sinds gister 10 weken en kan nu echt een kleine verdikking voelen en van bovenaf ook zien onder mijn eigen buikje!
![]()
Was de afgelopen 12 dagen vrij van werk, maar vandaag weer mijn eerste 12 uur dienst gehad. Flink moe! Maar gelukkig zetten ze mij nu vaak op de makkelijkste vloer (alhoewel dat nog altijd een drukke vloer is)!
Nog geen striae hier, maar nu begin ik wel aan te komen en niet alleen m'n buik. Maar eens wandelingetjes gaan organiseren of zoquote:Op woensdag 1 juli 2020 05:27 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk Bienelientjee!En snel al! Bij mij zag je bij 10 weken echt 0, haha.
NJ Ik hoop dat je vrouw zich snel beter voelt!!
@:Madam-april En?! Is het 30 juni geworden?!
Hebben jullie dames trouwens last van striae en zo ja, waar? Ik heb (nog) niets op mijn buik, maar sinds kort ineens vrij veel op de binnenkant van mijn bovenbenen en ook een klein beetje op mijn heupen en de onderkant van mijn borsten (maar dat zie je eigenlijk niet).
Ja, helaas. Bij U. kreeg ik het pas in de laatste weken. Deze keer nu al. Probeer niet te krabben wanneer het jeukt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 05:27 schreef Smart_ass het volgende:
Hebben jullie dames trouwens last van striae en zo ja, waar? Ik heb (nog) niets op mijn buik, maar sinds kort ineens vrij veel op de binnenkant van mijn bovenbenen en ook een klein beetje op mijn heupen en de onderkant van mijn borsten (maar dat zie je eigenlijk niet).
Ja ik had uit m'n puberteit nog streepjes op m'n lovehandles zeg maar en in de laatste weken van de vorige zwangerschap werden dat scheuren.quote:Op woensdag 1 juli 2020 05:27 schreef Smart_ass het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@NicolasJoy géén tweeling haha![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:38 schreef Framblij89 het volgende:
Kloppend hartje gezien![]()
!
Ben nu 8 weken zwanger, uitgerekende datum is om en nabij 8 februari 2021.
Ben zo opgelucht!Fijn! Goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby bump!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Spannend Madam!Succes!
![]()
Ik heb een mini mini mini bump!![]()
![]()
Sinds gister 10 weken en kan nu echt een kleine verdikking voelen en van bovenaf ook zien onder mijn eigen buikje!
![]()
Was de afgelopen 12 dagen vrij van werk, maar vandaag weer mijn eerste 12 uur dienst gehad. Flink moe! Maar gelukkig zetten ze mij nu vaak op de makkelijkste vloer (alhoewel dat nog altijd een drukke vloer is)!
Hier spataderen, maar geen striae, dus dat is hier nog iets...quote:Op woensdag 1 juli 2020 05:27 schreef Smart_ass het volgende:
!
Ben zo opgelucht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:nicolasjoy géén tweeling haha![]()
![]()
Liefde voor de frummel!
Mmm, het valt nog tegen. Ze is wel even gaan werken, paar uurtjes, gewoon om er te zijn geweest.. Dus ben benieuwd hoe het vanmiddag zal zijn nu.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:36 schreef SQ het volgende:
NJ, gaat het vandaag al wat beter met je vrouw?![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:16 schreef Sway- het volgende:
Mag er 'jongen' achter mijn naam? Ik wist echt zeker dat het een meisje werd
Zat lekker stom te gapen toen het licht blauw werd. Moet nog ff schakelen.
Enig idee hoe het komt Duman? Bloeddruk etc was allemaal goed?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Pff, voel me sinds 2 dagen echt weer heel slecht. Oververmoeid, hoofdpijn, geen puf om iets te doen.
Drink je genoeg? Hoewel de temperatuur wat minder is, blijf ik het wel warmig vinden buiten. Om in huis nog maar te zwijgenquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Pff, voel me sinds 2 dagen echt weer heel slecht. Oververmoeid, hoofdpijn, geen puf om iets te doen.
!
Ben zo opgelucht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:nicolasjoy géén tweeling haha![]()
aww
Resistance is futile.
Hopelijk snel beterquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:26 schreef madam-april het volgende:
Beterschap D.U.M.A.N.
Hier nog steeds geen teken van de kleine dame. Ik heb vandaag even een baaldag.. Mijn heupen en rug doen echt enorm veel pijn. De tijd kruipt echt voorbij.
Ik heb thuis ook zo’n bal. Eerste paar dagen veel op gezeten en daarna naar zolder gebracht omdat ik daar yoga wilde doen. Uiteindelijk nooit gedaan. De bal fungeert nu als grote stuiterbal voor U. Hij laat ‘m steeds naar de begane grond stuiteren.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:20 schreef Seven. het volgende:
Ik heb veel baat bij m'n yogabal op kantoor, aanzienlijk minder bandenpijn, dat zit bovendien meer in m'n kruis dan echt op de buik. Ook heb ik vrijwel geen startpijn meer. Sinds afgelopen vrijdag in gebruik.
Voor zwangeren met een kantoorbaan kan ik echt een aanrader. Voor 20-30 euro kun je je er ook niet echt een enorme bult aan vallen.
Ik overweeg er 1 voor thuis maar ik denk niet dat ik lekker chill TV ga kijken of zo.
Haha ik niet, die kleine dame doet datquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:34 schreef Wolken het volgende:
[..]
Enig idee hoe het komt Duman? Bloeddruk etc was allemaal goed?
Madam! Je houdt ons wel in spanning!
De afgelopen week nogal wat stress en spanning gehad en icm het nog niet voelen van Dino had ik voor vandaag een extra echo geboekt. Maar verklaarbaar want deze keer ligt de placenta aan de voorkant en hij was weer heerlijk aan het bewegen.
Hier geen striae maar ik ben dan ook al 20 jaar aan het jojo-en dus mijn huid is wel wat gewend inmiddels, daar zit ruimte zat in. En ook geen Linea Nigra.
Thanksquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:09 schreef SQ het volgende:
Ik ben ook kapotmoe momenteel. Boks voor duman.
En eenvoor madam-april. Het duurt nu echt niet lang meer, maar de laatste dagen van je zwangerschap voelen als een jaar
quote:
Voel je de baby nu nog goed schoppen enzo? Ik was ook overtijd, maar op het laatst kon ik de baby niet goed meer voelen. Ik vraag me af of dat standaard is.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ik niet, die kleine dame doet dat
[..]
Thanksen inderdaad er lijkt gewoon geen einde aan te komen..
[..]
Ik voel haar nog heel veel het is alleen niet echt schoppen meer maar meer een soort wurmen. Er steken regelmatig ledematen uit en die zie je dan langzaam bewegen. 😅quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Voel je de baby nu nog goed schoppen enzo? Ik was ook over tijd, maar op het laatst kon ik de baby niet goed meer voelen. Ik vraag me af of dat standaard is.
Ze hebben ook amper ruimte meer om te schoppen. Maar een paar dagen voor de bevalling had ik ook een controle ivm minder leven voelen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Voel je de baby nu nog goed schoppen enzo? Ik was ook overtijd, maar op het laatst kon ik de baby niet goed meer voelen. Ik vraag me af of dat standaard is.
Ik ook. En toen bleek de baby super actief. De ruimte was ook echt op. Dikker worden kon ook niet meer.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ze hebben ook amper ruimte meer om te schoppen. Maar een paar dagen voor de bevalling had ik ook een controle ivm minder leven voelen.
Oh, andere kunnen het nog lang niet zien hoor! Ik zie zelf de kleine verdikking van boven af net boven het schaambeen, en kan het nu ook voelen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 05:27 schreef Smart_ass het volgende:
Het is nog maar heeeeeel miniem. Zie hierboven!quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:08 schreef NicolasJoy het volgende:
Baby bump!Voor je eigen gevoel nu dan ook al niet meer te missen?
![]()
Pittig wel, 12 uur diensten?! Of ga je deze weken nog redelijk oké door?
Spannend!quote:
Je kan je even aanmelding op het “Borstvoedingsforum” op facebook (is een groep), daar kan je succesverhalen lezen. Het is idd mogelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2020 06:04 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Spannend!![]()
![]()
![]()
Ik heb nog even een rare vraag misschien. Ik heb 14 jaar geleden een borstreductie met tepelverplaatsing gehad. Destijds is tegen mij gezegd dat ik geen borstvoeding zou kunnen geven en dat ik medicatie zou moeten slikken om melkproductie tegen te gaan. Nu wordt er bij de verloskundige gezegd dat het voorkomt dat de melkkanalen toch weer aangroeien en er toch borstvoeding gegeven kan worden. Ik sta nu een beetje in tweestrijd. Enerzijds wil ik borstvoeding best proberen, maar anderzijds heb ik geen zin in een lange struggle als dit toch niet goed werkt. Ik hoor van vriendinnen dat borstvoeding toch best wel gepushed wordt... Is er misschien een dame die een borstreductie heeft gehad waarbij dit allemaal prima ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |