Ik heb morgen om 10:40 de afspraak bij de VK.. dus gelukkig wel op tijd.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
@:NicolasJoy Ah, ja dan moet ze nog eventjes! Hopelijk gaat het morgen beter, anders worden het een lange 8 dagen.. en als het niet beter gaat dan thuisblijven natuurlijk!
@:Madam-April Ze heeft het wel goed daar binnen bij jou dus!
Hoelaat ga je morgen eventueel gestript worden? Hier alles zijn gangetje, buik is aardig gegroeid en ze is een stuk beweeglijker.
Ik heb zo'n gevoel dat het vannacht gaat gebeurenquote:Op maandag 29 juni 2020 20:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 10:40 de afspraak bij de VK.. dus gelukkig wel op tijd.
Fijn dat het goed gaat, gezellig gevoel is het hè?
Hopelijk gebeurt het inderdaad voor die tijd (vannacht) of anders dus morgen! 30 juni is wel een mooie datum haha! Jaaa zeker gezellig! Vind het er zo grappig uitzien ook als je je buik ook echt ziet bewegenquote:Op maandag 29 juni 2020 20:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 10:40 de afspraak bij de VK.. dus gelukkig wel op tijd.
Fijn dat het goed gaat, gezellig gevoel is het hè?
quote:Op maandag 29 juni 2020 20:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat het vannacht gaat gebeuren
Mijn beste vriendin zegt al vanaf het begin dat ze de 30ste geboren wordtquote:Op maandag 29 juni 2020 21:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt het inderdaad voor die tijd (vannacht) of anders dus morgen! 30 juni is wel een mooie datum haha! Jaaa zeker gezellig! Vind het er zo grappig uitzien ook als je je buik ook echt ziet bewegen.
Haha jaquote:Op maandag 29 juni 2020 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha wat bijzonder! Laten we hopen dat ze het inderdaad weer bij het rechte eind heeft dan.
quote:Op maandag 29 juni 2020 19:56 schreef NicolasJoy het volgende:
Slechte dag vandaag hier thuis. Na een uurtje werken is ze naar huis gegaan, i.v.m. harde buiken en voorweeën. Nu natuurlijk angst dat dit nu blijft.. Vanavond dus maar een rustige avond op de bank..
Heeft je beste vriendin ook een glazen bol?quote:Op maandag 29 juni 2020 21:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Mijn beste vriendin zegt al vanaf het begin dat ze de 30ste geboren wordtEen paar weken voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was, sprak ik haar aan de telefoon en toen zei ze 'je bent over een paar weken onverwacht zwanger en je krijgt weer een meisje'. Ik verklaarde haar voor gek omdat ik een spiraaltje had en dus ook echt niet van plan was om zwanger te worden. 2maanden later ofzo kwam ik erachter dat ik ondanks mijn spiraaltje inderdaad zwanger was en het is ook inderdaad weer een meisje.. Dus wie weet heeft ze ook gelijk wat de datum betreft
Nee, dat kan echt geen kwaadquote:Op maandag 29 juni 2020 21:57 schreef MaJo het volgende:
Spannend madam april, hopelijk komt ze vannacht! Kreeftjes zijn sowieso leuk![]()
NJ wat vervelend, hopelijk gaat het weer beter!![]()
Vraagje: ik heb net 2 fireballs op en bedenk opeens dat teveel kaneel niet slim is tijdens de zwangerschapzou het kwaad kunnen?
Het zal wel meevalln, maar niet wekenlang elke dag 15 fireballs wegtikkenquote:Op maandag 29 juni 2020 21:57 schreef MaJo het volgende:
Spannend madam april, hopelijk komt ze vannacht! Kreeftjes zijn sowieso leuk![]()
NJ wat vervelend, hopelijk gaat het weer beter!![]()
Vraagje: ik heb net 2 fireballs op en bedenk opeens dat teveel kaneel niet slim is tijdens de zwangerschapzou het kwaad kunnen?
Echt hè! Op weg naar school vroeger was er een klein snoepwinkeltje en daar kocht ik ze vaakquote:Op maandag 29 juni 2020 22:21 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Nee, dat kan echt geen kwaad.
En fireballs!! Waar kan je die nog kopen? Ik wil ook.
We hadden een pakketje weggebracht bij een tabakswinkel en daar lagen ze. Ik werd ook meteen enthousiast! Ouderwetse prijzen ook, 5 fireballs voor 50 cent. Gelijk maar een paar meegenomenquote:Op maandag 29 juni 2020 22:21 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Nee, dat kan echt geen kwaad.
En fireballs!! Waar kan je die nog kopen? Ik wil ook.
Op maandag 29 juni 2020 14:58 schreef MaJo het volgende:
Wat grappig! Zou wel een heel mooi verhaal zijn als ze gelijk kreegquote:Op maandag 29 juni 2020 21:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Mijn beste vriendin zegt al vanaf het begin dat ze de 30ste geboren wordtEen paar weken voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was, sprak ik haar aan de telefoon en toen zei ze 'je bent over een paar weken onverwacht zwanger en je krijgt weer een meisje'. Ik verklaarde haar voor gek omdat ik een spiraaltje had en dus ook echt niet van plan was om zwanger te worden. 2maanden later ofzo kwam ik erachter dat ik ondanks mijn spiraaltje inderdaad zwanger was en het is ook inderdaad weer een meisje.. Dus wie weet heeft ze ook gelijk wat de datum betreft
dit is echt super tofquote:Op maandag 29 juni 2020 21:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
God no.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:17 schreef SQ het volgende:
framblij, de eindbuik wordt meestal niet echt groter, maar je bereikt dat punt al veel eerder
Bij de eerste zag je pas met 20 weken dat ik zwanger was, bij de tweede rond de 16 weken, bij de derde kon ik het met 13 weken niet echt meer ontkennen
het is het allemaal net niet he.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:28 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Buiken
Ik wil zo graag shoppen!!! Maar je hebt nu overal zomerkleertjes liggen. Ook net te laat voor de sale van winterkleertjes.
Moet wel zeggen dat de new born collectie me overal tegenvalt.
Lidl heeft geen verkeerde kleding. Ik heb daar ook wat babykleding besteldquote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik koop geen positieshirts meer, draag nu enkel nog jurkjes.
Heb voor het laatst 2 shirtjes gehaald bij Lidl (ja, echt). https://www.lidl-shop.nl/(...)apsshirts/p100263127 Links.
Voor de dagen dat een broek handiger is.Vind het wel prima zo.
Heb voor dochter ook regelmatig kleding van de Lidl. En ook pyjamas en slaapzakken. Blijven allemaal heel mooi en kost bijna niks!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lidl heeft geen verkeerde kleding. Ik heb daar ook wat babykleding besteld
Ik heb echt geworsteld om wat leuke shirts te vinden.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:33 schreef SQ het volgende:
Ik vond vooral de collectie positieshirts gruwelijk saai dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |