abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193936592
Wow Queens, dat is nog eens snel bevallen! Gefeliciteerd en geniet van je gezin! :*
  zondag 5 juli 2020 @ 09:29:00 #252
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193936649
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 06:44 schreef Queens het volgende:
Egopost met baby aan de borst!

Gisteren rond 17 uur begon het wat te rommelen, rond 18 uur het ziekenhuis alvast ter info gebeld en vervolgens gewacht op de oppas voor onze peuter. Toen de oppas er eenmaal was stapten we net voor 20 uur in de auto (we wonen dichtbij het ziekenhuis) en om 20:06 is onze zoon, net niet in de rolstoel, geboren!

We zijn er beide zonder kleerscheuren vanaf gekomen maar ik moest toch een nachtje ter observatie blijven ivm mijn hoge bloeddruk (inmiddels al gezakt gelukkig).

We zijn opnieuw verliefd O+
:D

Die zag ik niet aankomen, gefeliciteerd! En wat fijn dat het zo vlot ging. Lekker genieten O+ .
Resistance is futile.
pi_193936672
Gefeliciteerd!

Het doet mij denken aan het filmpje van de week van de vrouw die staand op het parkeerterein van het ziekenhuis bevalt.

"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_193936740
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 06:44 schreef Queens het volgende:
Egopost met baby aan de borst!

Gisteren rond 17 uur begon het wat te rommelen, rond 18 uur het ziekenhuis alvast ter info gebeld en vervolgens gewacht op de oppas voor onze peuter. Toen de oppas er eenmaal was stapten we net voor 20 uur in de auto (we wonen dichtbij het ziekenhuis) en om 20:06 is onze zoon, net niet in de rolstoel, geboren!

We zijn er beide zonder kleerscheuren vanaf gekomen maar ik moest toch een nachtje ter observatie blijven ivm mijn hoge bloeddruk (inmiddels al gezakt gelukkig).

We zijn opnieuw verliefd O+
Gefeliciteerd! Surprise surprise ineens! *) Wat een snelheid! :o
Geniet van je verliefde vlinders! O+ O+
  zondag 5 juli 2020 @ 09:37:40 #255
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193936746
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 09:30 schreef Wolken het volgende:
Gefeliciteerd!

Het doet mij denken aan het filmpje van de week van de vrouw die staand op het parkeerterein van het ziekenhuis bevalt.

Geniaal filmpje is dit _O-

En dan vooral die nabrander van die griet die nog aan komt rennen als de baby er al lang en breed is :D

' -O- '

[ Bericht 11% gewijzigd door Seven. op 05-07-2020 09:46:12 ]
Resistance is futile.
pi_193936807
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 21:32 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Hier niet zoveel hoor, 25 max.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:13 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Hier ook niet, jammer is dat eigenlijk! Ik vind het wel heel leuk namelijk, zijn zoveel schattige geboortekaartjes O+. De enige die ik hier vond waren dan direct gepersonaliseerd inclusief babyfoto en dat wil ik niet. Ik bestel ze gewoon in Nederland en laat mijn moeder ze versturen naar familie en vrienden daar :D.
Vanwege Amerika dan ook dat je dan maar 25 doet, of heb je er sowieso niet zoveel mee?

Ik heb ook niet zoveel met die foto's inderdaad.. Wel nóg persoonlijker, maar toch..

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 23:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Hier in Engeland doen ze denk ik niet echt aan de typisch Nederlandse geboorte kaartjes. Toen ik het man vertelde, snapte die er niets van! :D
Vind je het jammer? Of niet echt een gemis? :9
pi_193936930
Wow, Queens. Voorpiepen in stijl noem ik dat. :D
Gefeliciteerd met jullie zoon. *O*
Ik ben wel benieuwd of je aanvoelde dat hij er zó snel zou zijn toen je in de auto stapte.
  zondag 5 juli 2020 @ 09:58:55 #258
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_193936976
Queens! *O* Whoaaaa, verrassing! Gefeliciteerd!

quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 09:42 schreef NicolasJoy het volgende:

Vind je het jammer? Of niet echt een gemis? :9
Op zich niet echt een gemis, maar denk dat ik wel ga rondkijken voor een kaartje. Al hoef ik er waarschijnlijk maar 5 ofzo! :D
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 10:28:52 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193937368
Wow Queens, dat is nogal een verrassing! Maar je had al het vermoeden dat je eerder zou bevallen toch? Geniet ervan O+

Wij gaan denk ik voor een stuk of 75 geboortekaartjes. Het valt me op dat hier best voor weinig gegaan wordt?
5 - 28 februari Thailand O+
pi_193937399
Oh wauwie @Queens gefeliciteerd! O+
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 5 juli 2020 @ 10:35:00 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_193937424
Ja nou ja, vroeger was zo'n kaartje een aankondiging, maar tegenwoordig is het dat in het beste geval alleen nog voor vage kennissen en hele verre familie, de rest weet het toch meestal wel binnen 24 uur :')

Eigenlijk de voornaamste reden dat ik nu ook weer voor veel kaartjes ga is dat we onze lijn van eigen kaartjes graag afsluiten, het is zo stom om het wel voor je bruiloft en je eerste 2 kinderen te doen maar voor de laatste niet :') :@
disclaimer
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 11:43:15 #262
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193938393
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 10:35 schreef SQ het volgende:
Ja nou ja, vroeger was zo'n kaartje een aankondiging, maar tegenwoordig is het dat in het beste geval alleen nog voor vage kennissen en hele verre familie, de rest weet het toch meestal wel binnen 24 uur :')

Eigenlijk de voornaamste reden dat ik nu ook weer voor veel kaartjes ga is dat we onze lijn van eigen kaartjes graag afsluiten, het is zo stom om het wel voor je bruiloft en je eerste 2 kinderen te doen maar voor de laatste niet :') :@
Maar een kaartje is toch ook gewoon leuk? O+ In mijn omgeving stuurt iedereen nog kaartjes. Heb ook een hele verzameling kaartjes om ons te feliciteren met de zwangerschap. Ik hou wel van de traditie O+
5 - 28 februari Thailand O+
pi_193939850
Wauw, Queens gefeliciteerd! O+ *O*
pi_193940134
Hier stuurt bijna iedereen ook nog wel een kaartje, maar zie je het vaak wel al eerder via Facebook, Instagram o.i.d. ...

Hier is de wens ook om het kaartje voor die tijd af te hebben, de enveloppen geschreven en de postzegels geplakt. :9 Saar werd geboren op een vrijdagavond, volgens mij zaterdag de kaartjes besteld, dinsdagochtend ontvangen, dinsdagmiddag gepost.

Qua aantal zitten wij waarschijnlijk wel (een stuk) hoger. Onder andere veel zakenrelaties zeg maar. Hoort er toch nog een beetje bij.
pi_193941216
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 10:35 schreef SQ het volgende:

Zoals @MaJo zegt, een kaartje is gewoon tof!

Mijn vrouw heeft een aquarel gemaakt die we hebben ingescand en op een kaart gaan laten drukken :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 5 juli 2020 @ 15:32:38 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_193941974
Ooh ja, ik vind kaartjes ook leuk, begrijp me niet verkeerd, maar er werd gevraagd waarom er maar zo weinig kaartjes verstuurd werden ;)
disclaimer
pi_193942369
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 09:42 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

[..]

Vanwege Amerika dan ook dat je dan maar 25 doet, of heb je er sowieso niet zoveel mee?

Ik heb ook niet zoveel met die foto's inderdaad.. Wel nóg persoonlijker, maar toch..
[..]

Ik ben denk ik best wel selectief naar wie ik een kaartje stuur. En ik heb een hele kleine familie. Een heleboel vage kennissen en minder goede vrienden weten niet eens dat ik zwanger ben :D :'( . En die stuur ik ook geen kaartje. En niemand hier in de VS krijgt een kaartje, want ik vind de kaartjes hier dus niet zo leuk en het is minder gebruikelijk. Stuur dus alleen naar de mensen in Nederland, dus dat scheelt ook weer wat mensen. Maar ik vind geboortekaartjes wel super leuk verder, dus ze worden zeker wel verstuurd :D.

Wow, gefeliciteerd @Queens! Zo snel kan het gaan dus! O+
  zondag 5 juli 2020 @ 15:48:04 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_193942409
Als je de kaartjes niet zo leuk vindt kun je ze ook zelf ontwerpen en naar de drukker gaan eventueel. Doen wij ook altijd ;)
disclaimer
pi_193942484
Ik vind juist teveel kaartjes leuk hier in Nederland! Vind het best wel moeilijk kiezen!

En hier in de VS inderdaad niet maar aangezien het hier toch niet gebruikelijk is ga ik daar ook geen moeite voor doen. Die 15 mensen horen het wel op een andere manier :') .
pi_193942895
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 16:06 schreef Hilmo het volgende:
Oh ja vooruit plannen: waar zouden jullie op school op trakteren als baby (jongen) er is? Voor meisjes kan je op roze koeken ofzo. Moet tegenwoordig kant en klaar hé. Enige wat ik zo zag in de winkel wat blauw is, is bounty dus denk dat R gaat trakteren op bountys :D zijn er ijsjes met blauwe verpakking, iemand die dat weet?
Wij hadden destijds koekjes met een laagje chocolade en muisjes. Kwam volgens mij van de Hema en alle koekjes waren individueel verpakt!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_193943119
Queens gefeliciteerd zeg!!! Ben benieuwd naar de rest van het verhaal. Turbo bevalling ja! En met hoeveel weken nu bevallen dan??

Kaartjes, ik ben nogal kritisch, en we wilden dit keer gemakkelijk. Gaat via een kaartjes verstuur website die ze ook gaan versturen voor ons. Paar losse kaarten om aan de buren uit te delen enzo. Komen dan op zon 50 kaartjes denk ik. Ik vind het wel leuk, bewaar ze van vrienden ook vaak. Ook is het een soort aankondiging van: vanaf nu kan er gevraagd worden om langs te komen. Ze gaan dan ook pas na een week de deur uit. Ouders zullen meteen wel horen maar alle zussen van man komt later wel eens of moet man maar doen. Op fb enzo zet ik het ook misschien niet eens. Vriendinnen krijgen een app als ik bekomen ben maar wil daar denk ik nu ook niet eens de prio aan geven. We zien dan wel.
pi_193945445
Ik vind geboortekaartjes heel leuk maar we gaan er deze keer wel veel minder versturen dan bij Y. Ik was nogal overprikkeld en had geen idee dat zo’n kaartje ook gelijk als uitnodiging werd gezien :D niet dat mensen zomaar op bezoek kwamen, ze vroegen het wel netjes, maar hebben wel mensen over de vloer gehad die we doorgaans amper zien/spreken. Mijn beste vriendin is grafisch vormgever en zij heeft toen het kaartje ontworpen, nu gaat ze dat weer doen O+

Denk ook niet dat ik deze keer überhaupt iets op fb ga plaatsen :’) de belangrijkste mensen weten het toch al.
  zondag 5 juli 2020 @ 17:50:12 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_193945466
Oh maak je geen zorgen framblij. Het is je tweede :')
disclaimer
pi_193945554
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:49 schreef Framblij89 het volgende:
Ik vind geboortekaartjes heel leuk maar we gaan er deze keer wel veel minder versturen dan bij Y. Ik was nogal overprikkeld en had geen idee dat zo’n kaartje ook gelijk als uitnodiging werd gezien :D niet dat mensen zomaar op bezoek kwamen, ze vroegen het wel netjes, maar hebben wel mensen over de vloer gehad die we doorgaans amper zien/spreken. Mijn beste vriendin is grafisch vormgever en zij heeft toen het kaartje ontworpen, nu gaat ze dat weer doen O+

Denk ook niet dat ik deze keer überhaupt iets op fb ga plaatsen :’) de belangrijkste mensen weten het toch al.
Wat @SQ zegt. :9 Er schijnen echt véél minder mensen langs te komen dan bij een eerste...

En kritisch zijn op tegen wie je ja zegt en wanneer hé... :+
Ik had meer moeite met mensen die niet snapten hoe lang je kunt blijven met kraamvisite. :9
pi_193945576
Maar qua aantal... We gaan gestaag richting de 200 kaartjes intussen. Nu al zin in het schrijven. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')