quote:Op zondag 5 juli 2020 06:44 schreef Queens het volgende:
Egopost met baby aan de borst!
Gisteren rond 17 uur begon het wat te rommelen, rond 18 uur het ziekenhuis alvast ter info gebeld en vervolgens gewacht op de oppas voor onze peuter. Toen de oppas er eenmaal was stapten we net voor 20 uur in de auto (we wonen dichtbij het ziekenhuis) en om 20:06 is onze zoon, net niet in de rolstoel, geboren!
We zijn er beide zonder kleerscheuren vanaf gekomen maar ik moest toch een nachtje ter observatie blijven ivm mijn hoge bloeddruk (inmiddels al gezakt gelukkig).
We zijn opnieuw verliefd
Gefeliciteerd! Surprise surprise ineens!quote:Op zondag 5 juli 2020 06:44 schreef Queens het volgende:
Egopost met baby aan de borst!
Gisteren rond 17 uur begon het wat te rommelen, rond 18 uur het ziekenhuis alvast ter info gebeld en vervolgens gewacht op de oppas voor onze peuter. Toen de oppas er eenmaal was stapten we net voor 20 uur in de auto (we wonen dichtbij het ziekenhuis) en om 20:06 is onze zoon, net niet in de rolstoel, geboren!
We zijn er beide zonder kleerscheuren vanaf gekomen maar ik moest toch een nachtje ter observatie blijven ivm mijn hoge bloeddruk (inmiddels al gezakt gelukkig).
We zijn opnieuw verliefd
Geniaal filmpje is ditquote:Op zondag 5 juli 2020 09:30 schreef Wolken het volgende:
Gefeliciteerd!
Het doet mij denken aan het filmpje van de week van de vrouw die staand op het parkeerterein van het ziekenhuis bevalt.
quote:
Vanwege Amerika dan ook dat je dan maar 25 doet, of heb je er sowieso niet zoveel mee?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hier ook niet, jammer is dat eigenlijk! Ik vind het wel heel leuk namelijk, zijn zoveel schattige geboortekaartjes. De enige die ik hier vond waren dan direct gepersonaliseerd inclusief babyfoto en dat wil ik niet. Ik bestel ze gewoon in Nederland en laat mijn moeder ze versturen naar familie en vrienden daar
.
Vind je het jammer? Of niet echt een gemis?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Hier in Engeland doen ze denk ik niet echt aan de typisch Nederlandse geboorte kaartjes. Toen ik het man vertelde, snapte die er niets van!
Op zich niet echt een gemis, maar denk dat ik wel ga rondkijken voor een kaartje. Al hoef ik er waarschijnlijk maar 5 ofzo!quote:Op zondag 5 juli 2020 09:42 schreef NicolasJoy het volgende:
Vind je het jammer? Of niet echt een gemis?
Maar een kaartje is toch ook gewoon leuk?quote:Op zondag 5 juli 2020 10:35 schreef SQ het volgende:
Ja nou ja, vroeger was zo'n kaartje een aankondiging, maar tegenwoordig is het dat in het beste geval alleen nog voor vage kennissen en hele verre familie, de rest weet het toch meestal wel binnen 24 uur
Eigenlijk de voornaamste reden dat ik nu ook weer voor veel kaartjes ga is dat we onze lijn van eigen kaartjes graag afsluiten, het is zo stom om het wel voor je bruiloft en je eerste 2 kinderen te doen maar voor de laatste niet![]()
Zoals @MaJo zegt, een kaartje is gewoon tof!quote:Op zondag 5 juli 2020 10:35 schreef SQ het volgende:
Ja nou ja, vroeger was zo'n kaartje een aankondiging, maar tegenwoordig is het dat in het beste geval alleen nog voor vage kennissen en hele verre familie, de rest weet het toch meestal wel binnen 24 uur
Eigenlijk de voornaamste reden dat ik nu ook weer voor veel kaartjes ga is dat we onze lijn van eigen kaartjes graag afsluiten, het is zo stom om het wel voor je bruiloft en je eerste 2 kinderen te doen maar voor de laatste niet![]()
Ik ben denk ik best wel selectief naar wie ik een kaartje stuur. En ik heb een hele kleine familie. Een heleboel vage kennissen en minder goede vrienden weten niet eens dat ik zwanger benquote:Op zondag 5 juli 2020 09:42 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
[..]
Vanwege Amerika dan ook dat je dan maar 25 doet, of heb je er sowieso niet zoveel mee?
Ik heb ook niet zoveel met die foto's inderdaad.. Wel nóg persoonlijker, maar toch..
[..]
Wij hadden destijds koekjes met een laagje chocolade en muisjes. Kwam volgens mij van de Hema en alle koekjes waren individueel verpakt!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:06 schreef Hilmo het volgende:
Oh ja vooruit plannen: waar zouden jullie op school op trakteren als baby (jongen) er is? Voor meisjes kan je op roze koeken ofzo. Moet tegenwoordig kant en klaar hé. Enige wat ik zo zag in de winkel wat blauw is, is bounty dus denk dat R gaat trakteren op bountyszijn er ijsjes met blauwe verpakking, iemand die dat weet?
Wat @SQ zegt.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:49 schreef Framblij89 het volgende:
Ik vind geboortekaartjes heel leuk maar we gaan er deze keer wel veel minder versturen dan bij Y. Ik was nogal overprikkeld en had geen idee dat zo’n kaartje ook gelijk als uitnodiging werd gezienniet dat mensen zomaar op bezoek kwamen, ze vroegen het wel netjes, maar hebben wel mensen over de vloer gehad die we doorgaans amper zien/spreken. Mijn beste vriendin is grafisch vormgever en zij heeft toen het kaartje ontworpen, nu gaat ze dat weer doen
![]()
Denk ook niet dat ik deze keer überhaupt iets op fb ga plaatsen :’) de belangrijkste mensen weten het toch al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |