Als ik wat anoniemer was had ik dat gedaan maar inmiddels ken ik zoveel mensen ook in het echt dat de naam dan wel bij heel veel mensen bekend isquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:44 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dan kan je de naam ook wel met ons delen toch? Als dank voor alle support![]()
![]()
![]()
.
Hier met 20 weken echt nog (veel) te dichtbij, met de controle met week 29 ver weg genoeg!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
We zijn ook uit de naam! Man wilde heel graag een naam waar ik in het begin niet aan kon wennen, terwijl ik ‘m zelf had geopperd. Maar hoe vaker ik hem tegen kom, hoe mooier en passender hij wordt. Dus ik heb een mooi hydrofieldekentje besteld waarop de naam wordt geborduurd, als cadeautje dat ik de naam goedkeur.(Ik wilde dat dekentje gewoon, oké).
Oja, met de 20 wekenecho bleek m’n placenta op 1,7 cm van m’n baarmoedermond te zitten. In principe geen probleem, maar hij moet rond de 32 weken op minimaal 2 cm zitten. Anders mag ik wss niet thuis bevallen.Ze zei dat het waarschijnlijk wel goed komt. Heeft iemand hier ervaring mee gehad? Is je placenta toen idd voldoende omhoog getrokken door de groei van je baarmoeder?
Verlof!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag mijn laatste dag gewerkt en dan nu verlofNog een heel leuk pakje gekregen van collega's
![]()
Ook gewoon heel raar, wanneer ik weer moet werken heb ik gewoon een baby(Ja, ik realiseer het me nog steeds niet voor de volle 100%).
Aanstaande maandag afspraak bij VK, we gaan dingetjes rond de bevalling bespreken. Oh god, bevallen... Dat komt ook al zo snel... Ik ga denk ik straks een reality check krijgen waar je u tegen zegt
Thuis schoonmaken en opruimen vooral. Ook nog ergens het kinderfeestje van mijn dochter vieren, maar daar doe ik niks intensiefs bij. Hier thuis lunchen en daarna mogen ze zichzelf gaan vermaken in een grote speeltuin hier in de buurt. Voor de rest ga ik netflixen en tijdschriften lezenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:09 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Verlof!![]()
Heb je nog (veel) plannen voor in je weken voor de bevalling?
Wat klote voor jullie zegquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:23 schreef MaJo het volgende:
Sunshine wat lekker verlofJe hebt het verdient om nu lekker met de voetjes omhoog te liggen
NicolasJoy wij zijn ook met het geboortekaartje bezig. We hebben een aantal kanshebbers, er is zoveel leuks! Denk dat we maar wat proefdrukken aan moeten vragen en dan kijken wat er in het echt het meest bevalt
Hier trouwens slecht nieuws, onze zaak gaat het niet redden. Het zat er al aan te komen maar nu is het definitief. Dus de komende tijd gaan laten bezinken wat we met de toekomst willen. Aan de andere kant hebben we nu wel tijd om dingetjes in huis te gaan doen.
Financieel bedrijf in de culturele sector. Dat ligt compleet op z'n gat en ziet er niet naar uit dat dit snel gaat verbeteren, dus helaas de stekker eruit moeten trekkenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat klote voor jullie zegIk heb dat gemist; watvoor bedrijf hebben jullie?
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:23 schreef MaJo het volgende:
Sunshine wat lekker verlofJe hebt het verdient om nu lekker met de voetjes omhoog te liggen
NicolasJoy wij zijn ook met het geboortekaartje bezig. We hebben een aantal kanshebbers, er is zoveel leuks! Denk dat we maar wat proefdrukken aan moeten vragen en dan kijken wat er in het echt het meest bevalt
Hier trouwens slecht nieuws, onze zaak gaat het niet redden. Het zat er al aan te komen maar nu is het definitief. Dus de komende tijd gaan laten bezinken wat we met de toekomst willen. Aan de andere kant hebben we nu wel tijd om dingetjes in huis te gaan doen.
We hebben gelukkig wel wat spaargeld maar daar teer je natuurlijk wel snel op in als je beiden opeens 70% verdient. Dus hopelijk vinden we snel nieuw werk en moeten we tot die tijd wat zuiniger aan doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:49 schreef SQ het volgende:
Wat ontzettend klote, majotrekken jullie het zelf financieel nog wel?
Oei! Wat een grote klap zo.. ook net tijdens je zwangerschap. Hoop dat veel stress je bespaard zal blijven en jullie snel een nieuwe baan vinden!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben gelukkig wel wat spaargeld maar daar teer je natuurlijk wel snel op in als je beiden opeens 70% verdient. Dus hopelijk vinden we snel nieuw werk en moeten we tot die tijd wat zuiniger aan doen.
Moet het blauw zijn dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:06 schreef Hilmo het volgende:
Oh ja vooruit plannen: waar zouden jullie op school op trakteren als baby (jongen) er is? Voor meisjes kan je op roze koeken ofzo. Moet tegenwoordig kant en klaar hé. Enige wat ik zo zag in de winkel wat blauw is, is bounty dus denk dat R gaat trakteren op bountyszijn er ijsjes met blauwe verpakking, iemand die dat weet?
Gewoon wat lekkers met een briefje eraan dat je kind een broertje heeft gekregen?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:06 schreef Hilmo het volgende:
Oh ja vooruit plannen: waar zouden jullie op school op trakteren als baby (jongen) er is? Voor meisjes kan je op roze koeken ofzo. Moet tegenwoordig kant en klaar hé. Enige wat ik zo zag in de winkel wat blauw is, is bounty dus denk dat R gaat trakteren op bountyszijn er ijsjes met blauwe verpakking, iemand die dat weet?
Blauwe badeendjes, blauwe stoepkrijt (kan je in vormpjes laten drukken), of gewoon spekjes met een blauw lintje om de verpakking.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:30 schreef Hilmo het volgende:
Ja misschien ook wel geen zin in hoorhet is weken na de geboorte idd. Man wil gewoon op wat lekkers trakteren. Oh ja raket en Smurfen ijs, voor warm weer goed idee. Ik vond ook al bij ah van die voorverpakte wafels met choco in blauwe verpakking
nou ja komt wel goed en dan tzt maar kijken. Misschien ben ik er dan helemaal niet mee bezig maar R misschien juist wel.
Wat klote zeg! Hopelijk vinden jullie vrij snel iets anders, en proberen niét teveel te stressen!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Financieel bedrijf in de culturele sector. Dat ligt compleet op z'n gat en ziet er niet naar uit dat dit snel gaat verbeteren, dus helaas de stekker eruit moeten trekken
Maar staar je nou niet te veel blind op dat blauw, je kunt er ook een blauw kaartje of lintje aan hangen (zoals al werd gesuggereerd) als je dat belangrijk vindtquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:30 schreef Hilmo het volgende:
Ja misschien ook wel geen zin in hoorhet is weken na de geboorte idd. Man wil gewoon op wat lekkers trakteren. Oh ja raket en Smurfen ijs, voor warm weer goed idee. Ik vond ook al bij ah van die voorverpakte wafels met choco in blauwe verpakking
nou ja komt wel goed en dan tzt maar kijken. Misschien ben ik er dan helemaal niet mee bezig maar R misschien juist wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:40 schreef madam-april het volgende:
Dankjewel allemaal voor de lieve felicitaties!
Het gaat hier echt super goed. Op wat naweeën na helemaal nergens meer last van, borstvoeding gaat super en het is echt een heerlijk rustig kleintje.Lief neusje heeft zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt alsof je er volop van geniet
Resistance is futile.
We zijn allemaal helemaal verliefdquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lief neusje heeft ze
Klinkt alsof je er volop van geniet
Het gaat hier echt super goed. Op wat naweeën na helemaal nergens meer last van, borstvoeding gaat super en het is echt een heerlijk rustig kleintje.Aahw wat een schatje! Geniet ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat hier echt super goed. Op wat naweeën na helemaal nergens meer last van, borstvoeding gaat super en het is echt een heerlijk rustig kleintje.Aw cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker genieten!
Bedankt meiden voor de lieve woordenook hier komen we wel weer bovenop, maar de timing is erg rottig ja
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Een maand terug zijn hier twee ontwerpen langsgekomen, maar ik ben nu vervolgens de websites/ontwerpen kwijt. Heel handig...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:23 schreef MaJo het volgende:
Het gaat hier echt super goed. Op wat naweeën na helemaal nergens meer last van, borstvoeding gaat super en het is echt een heerlijk rustig kleintje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat hier echt super goed. Op wat naweeën na helemaal nergens meer last van, borstvoeding gaat super en het is echt een heerlijk rustig kleintje.Ahhh cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat alles goed verloopt
![]()
Hier niet zoveel hoor, 25 max.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:14 schreef NicolasJoy het volgende:
Mbt geboortekaartjes ben ik altijd wel nieuwsgierig.. Hoeveel kaartjes verwachten jullie globaal te versturen?
Het gaat hier echt super goed. Op wat naweeën na helemaal nergens meer last van, borstvoeding gaat super en het is echt een heerlijk rustig kleintje.Wat een heerlijk klein frutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniet lekker van elkaar!
disclaimer
Uhhh, stuk of 80?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:14 schreef NicolasJoy het volgende:
Mbt geboortekaartjes ben ik altijd wel nieuwsgierig.. Hoeveel kaartjes verwachten jullie globaal te versturen?
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aw cuteNu lekker genieten!
Bedankt meiden voor de lieve woordenook hier komen we wel weer bovenop, maar de timing is erg rottig ja
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:14 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Een maand terug zijn hier twee ontwerpen langsgekomen, maar ik ben nu vervolgens de websites/ontwerpen kwijt. Heel handig...
Klote van de zaak!Hoe is de rest er onder? Allemaal erg gelaten of valt het mee?
[..]![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ahhh cuteFijn dat alles goed verloopt
Dankjewel allemaalquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat een heerlijk klein frutjegeniet lekker van elkaar!
Het gaat hier echt super goed. Op wat naweeën na helemaal nergens meer last van, borstvoeding gaat super en het is echt een heerlijk rustig kleintje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Protège moi de mes désirs.
Hier ook niet, jammer is dat eigenlijk! Ik vind het wel heel leuk namelijk, zijn zoveel schattige geboortekaartjesquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Hier in Engeland doen ze denk ik niet echt aan de typisch Nederlandse geboorte kaartjes. Toen ik het man vertelde, snapte die er niets van!
Gefeliciteerd Queens! En wow, wat snel is dat gegaan!quote:Op zondag 5 juli 2020 06:44 schreef Queens het volgende:
Egopost met baby aan de borst!
Gisteren rond 17 uur begon het wat te rommelen, rond 18 uur het ziekenhuis alvast ter info gebeld en vervolgens gewacht op de oppas voor onze peuter. Toen de oppas er eenmaal was stapten we net voor 20 uur in de auto (we wonen dichtbij het ziekenhuis) en om 20:06 is onze zoon, net niet in de rolstoel, geboren!
We zijn er beide zonder kleerscheuren vanaf gekomen maar ik moest toch een nachtje ter observatie blijven ivm mijn hoge bloeddruk (inmiddels al gezakt gelukkig).
We zijn opnieuw verliefd
Jeminee, weer een babyquote:Op zondag 5 juli 2020 06:44 schreef Queens het volgende:
Egopost met baby aan de borst!
Gisteren rond 17 uur begon het wat te rommelen, rond 18 uur het ziekenhuis alvast ter info gebeld en vervolgens gewacht op de oppas voor onze peuter. Toen de oppas er eenmaal was stapten we net voor 20 uur in de auto (we wonen dichtbij het ziekenhuis) en om 20:06 is onze zoon, net niet in de rolstoel, geboren!
We zijn er beide zonder kleerscheuren vanaf gekomen maar ik moest toch een nachtje ter observatie blijven ivm mijn hoge bloeddruk (inmiddels al gezakt gelukkig).
We zijn opnieuw verliefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |