Ik zou het melden bij de OR. Minnen is op vrijwillige basis, plussen ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:19 schreef V__L_N het volgende:
Goh, en daar is weer de 2 maandelijkse opleving van tl/rm. Verplicht minnen of plussen, als je precies uitkomt (wat volgens hem niet kan) dan moet je 1 minuut plussen.
Walgelijk gezeik. 95 van de 165 zouden het nu doen. Ik geloof d'r geen moer van.
Wat ook grappig is: je kunt niet zodanig minnen dat je op nul uitkomt.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:19 schreef V__L_N het volgende:
Verplicht minnen of plussen, als je precies uitkomt (wat volgens hem niet kan) dan moet je 1 minuut plussen.
Ik heb hem meteen doorgestuurd naar de or. De vorige keer hebben ze me beloofd het te bespreken met de directie operations. Maar toch komt het nu dan na 2 maanden weet boven...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik zou het melden bij de OR. Minnen is op vrijwillige basis, plussen ook.
Bij mij speelt hetzelfde gedoe sinds begin mei. Ik heb de or hier ook over gemaild, maar ze negeren mijn berichten stelselmatig.quote:Op woensdag 29 juli 2020 09:58 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik heb hem meteen doorgestuurd naar de or. De vorige keer hebben ze me beloofd het te bespreken met de directie operations. Maar toch komt het nu dan na 2 maanden weet boven...
Inmiddels heb ik ook geen reactie. Als ik morgen tijd heb ga ik even een mail opstellen en rechtstreeks sturen naar een or-lid waar ik de gegevens van heb. Dan zal ik ook zeggen dat er meerdere mensen zijn die hebben geprobeerd dit onder hun aandacht te brengen en genegeerd worden.quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:57 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Bij mij speelt hetzelfde gedoe sinds begin mei. Ik heb de or hier ook over gemaild, maar ze negeren mijn berichten stelselmatig.
Ze zijn ook actief in Belgie. Er is ook een postnl.be met eigen klantenservice afdeling en allesquote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik ben geen medewerker maar heb een vraag.
Afgelopen week naar Leuven gereden en toen viel mij op dat PostNL echt enorme distributiecentra heeft in Belgie.
Weet iemand waarom dat is? Ze hebben toch geen pakketdienst in Belgie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
Van facebook geplukt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
Van facebook geplukt:als ze een held zijn gaan ze er en persona op af,altijd weer stiekem via het fbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
Van facebook geplukt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weet ik weer waarom dit topic begon als "TPG vs Kutklanten"
wat een eikelquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:26 schreef Thomas-sama het volgende:
20 minuten afgekeurd omdat Calamiteiten zonder uitleg.. Ik word moe van sommige mensen. TL is zeker niet buiten gekomen.
Onzin. Als je structureel op een wijk moet plussen, dan staat de basistijd niet goed.quote:
Ze willen dat je een losse melding maakt via Mijn Meldingenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe kun je daar iets bijzetten dan? Je kunt toch alleen iets aanvinken?
Oh oke is mij nog nooit verteld haha.quote:Op zondag 9 augustus 2020 08:44 schreef LibriCarruci het volgende:
[..]
Ze willen dat je een losse melding maakt via Mijn Meldingen
Volgens mij is dat ook geen landelijk beleid. Bij ons hoef je geen verdere toelichting te verschaffen anders dan de standaardopties die je kunt selecteren als je plust. Alleen als je echt heel veel uitloop hebt (bijv. 2 uur uitloop op een wijk van 2.30) wordt het wel gewaardeerd als je even een kort berichtje aan de TC stuurtquote:Op zondag 9 augustus 2020 12:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh oke is mij nog nooit verteld haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |