Alleen mag ik dat nooit zeggen zonder dat je boos wordt.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgezien van mijn constante jacht op zijn hoofd vind hij dat ook hoor:P
Kloptquote:Op zondag 28 juni 2020 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen mag ik dat nooit zeggen zonder dat je boos wordt.
Als dorpspsycholoog kan ik je gerust stellen, hoofd is hier een metafoor voor mannelijk geslachtsorgaan.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen mag ik dat nooit zeggen zonder dat je boos wordt.
duidelijk een kwalzalverquote:Op zondag 28 juni 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dorpspsycholoog kan ik je gerust stellen, hoofd is hier een metafoor voor mannelijk geslachtsorgaan.
Die heb ik er ook liever niet afgehakt hoorquote:Op zondag 28 juni 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dorpspsycholoog kan ik je gerust stellen, hoofd is hier een metafoor voor mannelijk geslachtsorgaan.
meerdere zelfs?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Ben door steekvliegen gestoken op m’n benen dit weekend, super irritant die jeuk
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind ik zo veel leuker
Kwalzalver die je er bent
Ja geen idee. Misschien stukje wandelen. Moet eigenlijk nog een keer naar de primark want mijn zwarte slippers zijn uitgescheurd maar geen zin in de rij. Jij dan, malieveld streamen?quote:
Gezellig.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spring met je mee onder de douche
k neem nu champix 2quote:Op zondag 28 juni 2020 11:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik er ook liever niet afgehakt hoor
Ja weet niet of het weer zo uit de hand loopt. de mensen die nu komen worden weg gestuurdquote:Op zondag 28 juni 2020 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geen idee. Misschien stukje wandelen. Moet eigenlijk nog een keer naar de primark want mijn zwarte slippers zijn uitgescheurd maar geen zin in de rij. Jij dan, malieveld streamen?
Ja je blijft maar even een beetje uit de buurt hoorquote:
ja maar dan weet je hoe het verlooptquote:Op zondag 28 juni 2020 12:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je blijft maar even een beetje uit de buurt hoor
Was het wel een leuk weekend met je zus?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Ben door steekvliegen gestoken op m’n benen dit weekend, super irritant die jeuk
zijn het de orginele cups?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Godvers wat irritant, mijn Dolce Gusto begeeft het waardoor er af en toe zo'n cupje zowat ontploft.
Ik las al dat er een jogger ("Mogelijke demonstrant!") was aangesproken door 2 agentes op een volkomen leeg veld. Dat is nieuws tegenwoordig.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
er is trouwens een liveblog voor malieveld
https://www.ad.nl/den-haa(...)9tJ0PZirDD8_HHMwMras
ze zijn niet zo duur toch?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja van dat merk zelf ja, denk dat hij echt op en versleten is.
Als de demonstranten wat slimmer waren waren ze verkleed gekomen als sporterquote:Op zondag 28 juni 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las al dat er een jogger ("Mogelijke demonstrant!") was aangesproken door 2 agentes op een volkomen leeg veld. Dat is nieuws tegenwoordig.
quote:
Gehaktquote:
Stiekem ben ik al ondergedoken op een niet nader te noemen locatiequote:Op zondag 28 juni 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan weet je hoe het verlooptVoor je eigen veiligheid :p
Dat ga je nog wel vertellen hoor.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem ben ik al ondergedoken op een niet nader te noemen locatie
Ik ga na deze denk ik voor nespresso. Ze hebben daar geloof ik meer goedkopere alternatieven voor.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
109 euro die ik wil, even eentje bestellen.
Lig je nu al weer onder Bitterbals bed ?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt nietquote:
Ja nu twijfel ikquote:Op zondag 28 juni 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga na deze denk ik voor nespresso. Ze hebben daar geloof ik meer goedkopere alternatieven voor.
Welke ga je bestellen?
Flatje naast Wilders gehuurd?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En bij nespresso hoor ik ook nooit over ontplofte cups maar misschien hebben ze dat bij die ook welquote:
Ja bedankt he, nu kan ik weer verhuizenquote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bedankt he, nu kan ik weer verhuizenDacht ik juist de plek te hebben gevonden waar ze het laatste zou zoeken
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bedankt he, nu kan ik weer verhuizenDacht ik juist de plek te hebben gevonden waar ze het laatste zou zoeken
Nee nooit gehad met Nespresso, had die voorheen eentje maar die cupjes zijn wat irritant om aan te komen.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En bij nespresso hoor ik ook nooit over ontplofte cups maar misschien hebben ze dat bij die ook wel
de originele?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nooit gehad met Nespresso, had die voorheen eentje maar die cupjes zijn wat irritant om aan te komen.
Ja super leuk! Ze is nu weer onderweg naar huis, en ik ben toe aan wat rustquote:Op zondag 28 juni 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het wel een leuk weekend met je zus?
Ik heb veijdagavond 2 zakjes Läderach gekregenquote:
Oude negers?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Boeren, nouwers en motorclubs zouden via FB hebben opgeroepen naar Den Haag te komen.
Wat zijn nouwers?
Nou uh......quote:Op zondag 28 juni 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Boeren, nouwers en motorclubs zouden via FB hebben opgeroepen naar Den Haag te komen.
Wat zijn nouwers?
Vakantie om van de vakantie bij te komenquote:Op zondag 28 juni 2020 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja super leuk! Ze is nu weer onderweg naar huis, en ik ben toe aan wat rust
Lag er nog wat bijzonders onder het bed ?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja super leuk! Ze is nu weer onderweg naar huis, en ik ben toe aan wat rust
ja bij het koffievak in de ah hebben ze ze best veel nespresso alternatieve dus moet wel iets bij zitten wat goed isquote:
Een hoop stofquote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:17 schreef kwiwi het volgende:
@:crv deze zijn ook altijd leuk.. heb een witte blouse aan![]()
[ afbeelding ]
de kwalzalvers van de 21e eeuw.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Wat zijn nouwers?
Tot nadenkenquote:
Rietje erin jassenquote:Op zondag 28 juni 2020 12:17 schreef kwiwi het volgende:
@:crv deze zijn ook altijd leuk.. heb een witte blouse aan![]()
[ afbeelding ]
Zijn dat niet gewoon achterhoekse boeren ?quote:
Jaquote:Op zondag 28 juni 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gelukkig!
O, heb je in Duitse winkels trouwens mondkapjes nodig?
Maakt niet uit, spuit het door het rietje eruitquote:
quote:
Moet je maar gewoon onder zeeniveau gaan wonen, dan heb je zulke problemen nietquote:Op zondag 28 juni 2020 12:20 schreef crv het volgende:
[..]
Maakt niet uit, spuit het door het rietje eruit
Overdruk je weets
Ja en anders vragen ze wel of ik mijn rietje in hun drinkyoghurt wil rammenquote:Op zondag 28 juni 2020 12:21 schreef LTVDK het volgende:
Als UitStraling een leuke vrouw ziet is er maar één ding dat die wil doen, en dat is zijn
[..]
Als die klotefabrikanten zorgen dat er onderdruk is dan heb je dat ook nietquote:Op zondag 28 juni 2020 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon onder zeeniveau gaan wonen, dan heb je zulke problemen niet
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:21 schreef LTVDK het volgende:
Als UitStraling een leuke vrouw ziet is er maar één ding dat die wil doen, en dat is zijn
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
Als die klotefabrikanten zorgen dat er onderuk is dan heb je dat ook niet
Je vergeet ee Rquote:
Ja onderdrukken doen we dus niet meer in de huidige moderne inclusieve tijd hequote:Op zondag 28 juni 2020 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
Als die klotefabrikanten zorgen dat er onderuk is dan heb je dat ook niet
Voelde me de laatste maanden anders aard onderdruktquote:Op zondag 28 juni 2020 12:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja onderdrukken doen we dus niet meer in de huidige moderne inclusieve tijd he
In opstand komen en beelden in de tuin omgooien danquote:Op zondag 28 juni 2020 12:28 schreef crv het volgende:
[..]
Voelde me de laatste maanden anders aard onderdrukt
Als die kleine dictator was tegengekomen weet ik niet of ik mijn rem had gevondenquote:Op zondag 28 juni 2020 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In opstand komen en beelden in de tuin omgooien dan
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en anders vragen ze wel of ik mijn rietje in hun drinkyoghurt wil rammen
Ik ben helemaal geen dictator!quote:Op zondag 28 juni 2020 12:30 schreef crv het volgende:
[..]
Als die kleine dictator was tegengekomen weet ik niet of ik mijn rem had gevonden![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooooh shit, ben je er al onderuit?
Bromvlieg snap ik wel maar kaneel?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ruik nog naar kaneel en bromvlieg, momentje.
Beetje naar appeltaart.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruikt een beetje muf en stoffig toch?
'Wassen'quote:Op zondag 28 juni 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MI van jezelf wassen met appeltaart, raar brein van mij ook
Bedoelde ook een andere kleinequote:
nee heb je linkquote:Op zondag 28 juni 2020 12:46 schreef liesje1979 het volgende:
Lol bal kijk je stream? De filmer wordt weggestuurd.
Eerder oost-Brabant, Eindje en Tilly en zulke meuk.quote:
zegt die dan straks ook dat die is afgewerktquote:Op zondag 28 juni 2020 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerder oost-Brabant, Eindje en Tilly en zulke meuk.
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
wilde ee rondje malieveld doen voor de km's maar weet niet of ik nog durf
Niks mis meequote:Op zondag 28 juni 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zegt die dan straks ook dat die is afgewerkt
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zegt die dan straks ook dat die is afgewerkt
Jawel en dan die gast opzoeken met zijn camera, doen!!!!quote:Op zondag 28 juni 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
wilde ee rondje malieveld doen voor de km's maar weet niet of ik nog durf
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest lachen om je "voor de kilometers" Aagje.
hij staat normaal op het binnenhof geloof ikquote:Op zondag 28 juni 2020 12:54 schreef LTVDK het volgende:
Die gast die lekker op zijn dooie gemakje ijsjes staat te verkopen
Die ruikt businessquote:Op zondag 28 juni 2020 12:54 schreef LTVDK het volgende:
Die gast die lekker op zijn dooie gemakje ijsjes staat te verkopen
Nee, als je vertrekt. Vriend uit Deurne zei altijd: “Ik rij om 1 uur aan.” Waarop ik dan steevast vroeg: “Wie rij je aan?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat als je bent aangekomen op de plek?
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, als je vertrekt. Vriend uit Deurne zei altijd: “Ik rij om 1 uur aan.” Waarop ik dan steevast vroeg: “Wie rij je aan?”
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk zien we bitterbal een ijsje kopen en dat ijsje in de nek van een agent smeren, wie zet in op meer?
misschien toch vals alarm. even afwachtenquote:Op zondag 28 juni 2020 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wegens verboden stoepkrijtbezit?
wat is dat laatste?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik zeg ook altijd, ik rij aan en ik ben afgewerkt
Of, kijk die is van zijn eigen afgevallen
quote:Op zondag 28 juni 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niet gehoord :p Zijn zeker al die vrouwen die jou zien
Aaaaargh dat is de regio Deurne en Tilburg ook volgens mij specifiek, verschrikkelijk dat.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
In mijn deel van Brabant reden we niet aan en werkten we ook niet af. Of heb ik dat al die jaren gemist @:ltvdk?
Onsmammen en onspappen deden we ook al niet.
quote:Op zondag 28 juni 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Als je al het IQ op het Malieveld nu op gaat tellen heb je echt geen telraam nodig, de tering zeg
Viel me ook al op dat het een bijzonder type volk aantrekt.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Als je al het IQ op het Malieveld nu op gaat tellen heb je echt geen telraam nodig, de tering zeg
Die vreet dat ijsje gewoon op hoor de veelvraat.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk zien we bitterbal een ijsje kopen en dat ijsje in de nek van een agent smeren, wie zet in op meer?
Nee dat hebben we hier niet, we zijn ook een stukje nep-Brabant natuurlijk, tot niet zo heel lang geleden waren we gewoon Zuid-Holland en veel volk komt ook uit Dordt en Rotterdam dat hier woont.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
In mijn deel van Brabant reden we niet aan en werkten we ook niet af. Of heb ik dat al die jaren gemist @:ltvdk?
Onsmammen en onspappen deden we ook al niet.
Die rechtse heeft wel stevige benen met 150 kilo aan agente erop.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
machtige beesten zijn dat toch he paarden. En het zijn eigenlijk vluchtdieren ook en hier staan ze hun mannetje
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker 100+ km gefietst, ging verbazend goed vandaag, en lekkere koffie tussendoor
Ramptoerist.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is dit exact hetzelfde volk als dat er op de huishoudbeurs rondloopt.
Ja het is dat het zo ver rijden isquote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Die ene agente ziet eruit alsof ze he-le-maal niets van je piemel overlaat na een wijntje of twee.
Kan ik ook slecht tegenquote:Op zondag 28 juni 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaaargh dat is de regio Deurne en Tilburg ook volgens mij specifiek, verschrikkelijk dat.
we staan hier ook voor julliequote:Op zondag 28 juni 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Dat je denkt dat ze geen dommere leuzen kunnen bedenken...
Datquote:Op zondag 28 juni 2020 13:27 schreef DW457 het volgende:
Kan iemand dat mokkel even neerknuppelen? Ich habe das nicht gewüst...alsof ze er zelf bij was (al zou je dat met zo'n verlepte kop wel zeggen).
Ja, ik ben ook import, hoewel mijn wiegje wel in Brabant stond. Maar geen Brabants accent en ik plak ook geen ‘eeej’ achter elke zin. Mijn broer doet dat trouwens welquote:Op zondag 28 juni 2020 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat hebben we hier niet, we zijn ook een stukje nep-Brabant natuurlijk, tot niet zo heel lang geleden waren we gewoon Zuid-Holland en veel volk komt ook uit Dordt en Rotterdam dat hier woont.
Als agent sta je daar toch ook gewoon van 'waarom heb ik dit werk gekozen'.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:28 schreef crv het volgende:
Dit ziende, snap ik het volledig als die agenten er op los willen rammen
Wat een sneu volk inklusief die idioot die filmt.
Allemaal attention whores
Nog eenquote:
Lijkt me verdraaid lastig om je in te houden. Ik ben echt wel vredelievend van aard, maar krijg toch wel zin om flink te gaan meppen op die tokkies.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als agent sta je daar toch ook gewoon van 'waarom heb ik dit werk gekozen'.
Ik geef ze groot gelijk als ze die lui het licht uit de ogen slaanquote:Op zondag 28 juni 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als agent sta je daar toch ook gewoon van 'waarom heb ik dit werk gekozen'.
Natuurlijke selectie, toch?quote:Op zondag 28 juni 2020 13:30 schreef UitStraling het volgende:
"we laten ons niet vaccineren hoelaaahoelaa"
Ja ga kapot dan
Eeeeej?quote:Op zondag 28 juni 2020 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook import, hoewel mijn wiegje wel in Brabant stond. Maar geen Brabants accent en ik plak ook geen ‘eeej’ achter elke zin. Mijn broer doet dat trouwens wel
Mijn wiegje stond wel in Dordt maar heb er nooit gewoond, maar praktisch heel mijn familie komt uit die regionen. Heb ook niet echt een Brabants accent, moet vaker opletten dat ik geen Dordtse 'lange ij' hebquote:Op zondag 28 juni 2020 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook import, hoewel mijn wiegje wel in Brabant stond. Maar geen Brabants accent en ik plak ook geen ‘eeej’ achter elke zin. Mijn broer doet dat trouwens wel
*cringe*quote:Op zondag 28 juni 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn wiegje stond wel in Dordt maar heb er nooit gewoond, maar praktisch heel mijn familie komt uit die regionen. Heb ook niet echt een Brabants accent, moet vaker opletten dat ik geen Dordtse 'lange ij' heb
Ja ongelofelijk hoe lang die een ij kunnen makenquote:Op zondag 28 juni 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*cringe*
Dat Dordtse accent is ook wel heel lelijk hoor. We hadden vroeger bij de krant een schoonmaakster uit de Zeehavenbuurt. Mijn hemel
Vreselijk accent, ben echt blij dat ik dat nooit sprakquote:Op zondag 28 juni 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*cringe*
Dat Dordtse accent is ook wel heel lelijk hoor. We hadden vroeger bij de krant een schoonmaakster uit de Zeehavenbuurt. Mijn hemel
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen ze in ‘mijn’ deel van Brabant
Dit idd!quote:Op zondag 28 juni 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die jongen CNN aan het spelen met dat pragen in het Engels?
“Aaij heer feierwork in the Koekamp”
Waar hebben jullie het over?quote:Op zondag 28 juni 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Die ene agente ziet eruit alsof ze he-le-maal niets van je piemel overlaat na een wijntje of twee.
Plaatsvervangende schaamte ja.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die jongen CNN aan het spelen met dat praten in het Engels?
“Aaij heer feierwork in the Koekamp”
quote:Op zondag 28 juni 2020 13:40 schreef LTVDK het volgende:
De politie gaat hergroeperen, hebben zeker meegekregen dan bitterbal er zo aankomt.
quote:Op zondag 28 juni 2020 13:40 schreef LTVDK het volgende:
De politie gaat hergroeperen, hebben zeker meegekregen dan bitterbal er zo aankomt.
Doe ook ff streamenquote:
Nu is de demo zo overquote:
Echt het is tenenkrommendquote:
Stap zo even op de motor, denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke woeste plannen hebben jullie vanmiddag?
Gewoon onder de trein duwenquote:Op zondag 28 juni 2020 13:49 schreef DW457 het volgende:
Maar ze worden naar het Centraal Station geleidt....maar daar kunnen ze ook nergens heen, want ze willen geen mondkapje op....?
Dood spoor, idd.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon onder de trein duwenALleen jammer dat treinen daar nooit zo hard rijden.
Vroeger reden de treinen dan gewoon wat verder naar een mooie accomodatie in bosachtig gebied achteraf.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon onder de trein duwenALleen jammer dat treinen daar nooit zo hard rijden.
Zie TTquote:Op zondag 28 juni 2020 13:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke woeste plannen hebben jullie vanmiddag?
quote:Op zondag 28 juni 2020 13:51 schreef DW457 het volgende:
Gister zelfs in de Telegraaf gestaan...nee, dat is een prestatie en iets om trots op te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |