Alleen mag ik dat nooit zeggen zonder dat je boos wordt.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgezien van mijn constante jacht op zijn hoofd vind hij dat ook hoor:P
Kloptquote:Op zondag 28 juni 2020 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen mag ik dat nooit zeggen zonder dat je boos wordt.
Als dorpspsycholoog kan ik je gerust stellen, hoofd is hier een metafoor voor mannelijk geslachtsorgaan.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen mag ik dat nooit zeggen zonder dat je boos wordt.
duidelijk een kwalzalverquote:Op zondag 28 juni 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dorpspsycholoog kan ik je gerust stellen, hoofd is hier een metafoor voor mannelijk geslachtsorgaan.
Die heb ik er ook liever niet afgehakt hoorquote:Op zondag 28 juni 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dorpspsycholoog kan ik je gerust stellen, hoofd is hier een metafoor voor mannelijk geslachtsorgaan.
meerdere zelfs?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Ben door steekvliegen gestoken op m’n benen dit weekend, super irritant die jeuk
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind ik zo veel leuker
Kwalzalver die je er bent
Ja geen idee. Misschien stukje wandelen. Moet eigenlijk nog een keer naar de primark want mijn zwarte slippers zijn uitgescheurd maar geen zin in de rij. Jij dan, malieveld streamen?quote:
Gezellig.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spring met je mee onder de douche
k neem nu champix 2quote:Op zondag 28 juni 2020 11:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik er ook liever niet afgehakt hoor
Ja weet niet of het weer zo uit de hand loopt. de mensen die nu komen worden weg gestuurdquote:Op zondag 28 juni 2020 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geen idee. Misschien stukje wandelen. Moet eigenlijk nog een keer naar de primark want mijn zwarte slippers zijn uitgescheurd maar geen zin in de rij. Jij dan, malieveld streamen?
Ja je blijft maar even een beetje uit de buurt hoorquote:
ja maar dan weet je hoe het verlooptquote:Op zondag 28 juni 2020 12:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je blijft maar even een beetje uit de buurt hoor
Was het wel een leuk weekend met je zus?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Ben door steekvliegen gestoken op m’n benen dit weekend, super irritant die jeuk
zijn het de orginele cups?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Godvers wat irritant, mijn Dolce Gusto begeeft het waardoor er af en toe zo'n cupje zowat ontploft.
Ik las al dat er een jogger ("Mogelijke demonstrant!") was aangesproken door 2 agentes op een volkomen leeg veld. Dat is nieuws tegenwoordig.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
er is trouwens een liveblog voor malieveld
https://www.ad.nl/den-haa(...)9tJ0PZirDD8_HHMwMras
ze zijn niet zo duur toch?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja van dat merk zelf ja, denk dat hij echt op en versleten is.
Als de demonstranten wat slimmer waren waren ze verkleed gekomen als sporterquote:Op zondag 28 juni 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las al dat er een jogger ("Mogelijke demonstrant!") was aangesproken door 2 agentes op een volkomen leeg veld. Dat is nieuws tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |