Alleen mag ik dat nooit zeggen zonder dat je boos wordt.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgezien van mijn constante jacht op zijn hoofd vind hij dat ook hoor:P
Kloptquote:Op zondag 28 juni 2020 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen mag ik dat nooit zeggen zonder dat je boos wordt.
Als dorpspsycholoog kan ik je gerust stellen, hoofd is hier een metafoor voor mannelijk geslachtsorgaan.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen mag ik dat nooit zeggen zonder dat je boos wordt.
duidelijk een kwalzalverquote:Op zondag 28 juni 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dorpspsycholoog kan ik je gerust stellen, hoofd is hier een metafoor voor mannelijk geslachtsorgaan.
Die heb ik er ook liever niet afgehakt hoorquote:Op zondag 28 juni 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dorpspsycholoog kan ik je gerust stellen, hoofd is hier een metafoor voor mannelijk geslachtsorgaan.
meerdere zelfs?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Ben door steekvliegen gestoken op m’n benen dit weekend, super irritant die jeuk
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind ik zo veel leuker
Kwalzalver die je er bent
Ja geen idee. Misschien stukje wandelen. Moet eigenlijk nog een keer naar de primark want mijn zwarte slippers zijn uitgescheurd maar geen zin in de rij. Jij dan, malieveld streamen?quote:
Gezellig.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spring met je mee onder de douche
k neem nu champix 2quote:Op zondag 28 juni 2020 11:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik er ook liever niet afgehakt hoor
Ja weet niet of het weer zo uit de hand loopt. de mensen die nu komen worden weg gestuurdquote:Op zondag 28 juni 2020 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geen idee. Misschien stukje wandelen. Moet eigenlijk nog een keer naar de primark want mijn zwarte slippers zijn uitgescheurd maar geen zin in de rij. Jij dan, malieveld streamen?
Ja je blijft maar even een beetje uit de buurt hoorquote:
ja maar dan weet je hoe het verlooptquote:Op zondag 28 juni 2020 12:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je blijft maar even een beetje uit de buurt hoor
Was het wel een leuk weekend met je zus?quote:Op zondag 28 juni 2020 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Ben door steekvliegen gestoken op m’n benen dit weekend, super irritant die jeuk
zijn het de orginele cups?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Godvers wat irritant, mijn Dolce Gusto begeeft het waardoor er af en toe zo'n cupje zowat ontploft.
Ik las al dat er een jogger ("Mogelijke demonstrant!") was aangesproken door 2 agentes op een volkomen leeg veld. Dat is nieuws tegenwoordig.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
er is trouwens een liveblog voor malieveld
https://www.ad.nl/den-haa(...)9tJ0PZirDD8_HHMwMras
ze zijn niet zo duur toch?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja van dat merk zelf ja, denk dat hij echt op en versleten is.
Als de demonstranten wat slimmer waren waren ze verkleed gekomen als sporterquote:Op zondag 28 juni 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las al dat er een jogger ("Mogelijke demonstrant!") was aangesproken door 2 agentes op een volkomen leeg veld. Dat is nieuws tegenwoordig.
quote:
Gehaktquote:
Stiekem ben ik al ondergedoken op een niet nader te noemen locatiequote:Op zondag 28 juni 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan weet je hoe het verlooptVoor je eigen veiligheid :p
Dat ga je nog wel vertellen hoor.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem ben ik al ondergedoken op een niet nader te noemen locatie
Ik ga na deze denk ik voor nespresso. Ze hebben daar geloof ik meer goedkopere alternatieven voor.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
109 euro die ik wil, even eentje bestellen.
Lig je nu al weer onder Bitterbals bed ?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt nietquote:
Ja nu twijfel ikquote:Op zondag 28 juni 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga na deze denk ik voor nespresso. Ze hebben daar geloof ik meer goedkopere alternatieven voor.
Welke ga je bestellen?
Flatje naast Wilders gehuurd?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En bij nespresso hoor ik ook nooit over ontplofte cups maar misschien hebben ze dat bij die ook welquote:
Ja bedankt he, nu kan ik weer verhuizenquote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bedankt he, nu kan ik weer verhuizenDacht ik juist de plek te hebben gevonden waar ze het laatste zou zoeken
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bedankt he, nu kan ik weer verhuizenDacht ik juist de plek te hebben gevonden waar ze het laatste zou zoeken
Nee nooit gehad met Nespresso, had die voorheen eentje maar die cupjes zijn wat irritant om aan te komen.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En bij nespresso hoor ik ook nooit over ontplofte cups maar misschien hebben ze dat bij die ook wel
de originele?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nooit gehad met Nespresso, had die voorheen eentje maar die cupjes zijn wat irritant om aan te komen.
Ja super leuk! Ze is nu weer onderweg naar huis, en ik ben toe aan wat rustquote:Op zondag 28 juni 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het wel een leuk weekend met je zus?
Ik heb veijdagavond 2 zakjes Läderach gekregenquote:
Oude negers?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Boeren, nouwers en motorclubs zouden via FB hebben opgeroepen naar Den Haag te komen.
Wat zijn nouwers?
Nou uh......quote:Op zondag 28 juni 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Boeren, nouwers en motorclubs zouden via FB hebben opgeroepen naar Den Haag te komen.
Wat zijn nouwers?
Vakantie om van de vakantie bij te komenquote:Op zondag 28 juni 2020 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja super leuk! Ze is nu weer onderweg naar huis, en ik ben toe aan wat rust
Lag er nog wat bijzonders onder het bed ?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja super leuk! Ze is nu weer onderweg naar huis, en ik ben toe aan wat rust
ja bij het koffievak in de ah hebben ze ze best veel nespresso alternatieve dus moet wel iets bij zitten wat goed isquote:
Een hoop stofquote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:17 schreef kwiwi het volgende:
@:crv deze zijn ook altijd leuk.. heb een witte blouse aan![]()
[ afbeelding ]
de kwalzalvers van de 21e eeuw.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Wat zijn nouwers?
Tot nadenkenquote:
Rietje erin jassenquote:Op zondag 28 juni 2020 12:17 schreef kwiwi het volgende:
@:crv deze zijn ook altijd leuk.. heb een witte blouse aan![]()
[ afbeelding ]
Zijn dat niet gewoon achterhoekse boeren ?quote:
Jaquote:Op zondag 28 juni 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gelukkig!
O, heb je in Duitse winkels trouwens mondkapjes nodig?
Maakt niet uit, spuit het door het rietje eruitquote:
quote:
Moet je maar gewoon onder zeeniveau gaan wonen, dan heb je zulke problemen nietquote:Op zondag 28 juni 2020 12:20 schreef crv het volgende:
[..]
Maakt niet uit, spuit het door het rietje eruit
Overdruk je weets
Ja en anders vragen ze wel of ik mijn rietje in hun drinkyoghurt wil rammenquote:Op zondag 28 juni 2020 12:21 schreef LTVDK het volgende:
Als UitStraling een leuke vrouw ziet is er maar één ding dat die wil doen, en dat is zijn
[..]
Als die klotefabrikanten zorgen dat er onderdruk is dan heb je dat ook nietquote:Op zondag 28 juni 2020 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon onder zeeniveau gaan wonen, dan heb je zulke problemen niet
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:21 schreef LTVDK het volgende:
Als UitStraling een leuke vrouw ziet is er maar één ding dat die wil doen, en dat is zijn
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
Als die klotefabrikanten zorgen dat er onderuk is dan heb je dat ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |