Ha ha dat lijkt me ook weer overdreven, maar niks mis met het doenquote:Op zondag 28 juni 2020 16:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Ooh ja, nou ja, je zou maar een lijstje bijhouden van hoe vaak je dat hebt gedaan en al
Klopt, hoe vaak doe jij het danquote:Op zondag 28 juni 2020 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha dat lijkt me ook weer overdreven, maar niks mis met het doen![]()
Wat een brutale vraag meneer HoSquote:
niet 24/7 geil ?quote:Op zondag 28 juni 2020 16:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat een brutale vraag meneer HoSmaar ligt er een beetje aan hoe druk ik het heb of juist niet....welke stemming ben
Gewoon motorrijden bier drinken en werkenquote:Op zondag 28 juni 2020 16:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Neuh.....vrouwen heb vooral altijd iets om over te piekeren hè, of druk maken
Wat kan het leven heerlijk simpel zijn hèquote:Op zondag 28 juni 2020 16:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon motorrijden bier drinken en werken![]()
![]()
en fappen
![]()
![]()
![]()
yes simpel levenquote:Op zondag 28 juni 2020 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat kan het leven heerlijk simpel zijn hè![]()
Wanneer nietquote:Op zondag 28 juni 2020 16:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De biertjes smaken goed vandaag?
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we gaan toch ook niet moeilijk lopen doen over die decembermoorden van jou?
Juist, je moet wel in de juiste stemming zijn om er intens en volledig van te kunnen genieten.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat een brutale vraag meneer HoSmaar ligt er een beetje aan hoe druk ik het heb of juist niet....welke stemming ben
Ik vind dat niet echt meerwaardequote:Op zondag 28 juni 2020 16:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Met een dag er tussen kan je er voor zorgen dat je meer kan spuiten dan normaal hé.
Toen Bouterse enkele mensen in Suriname doodde. Liet doden.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:00 schreef Geerd het volgende:
decembermoorden ff googlen wat dat ook alweer was
Ja dat was niet bepaalde netjes van onze HoS.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Toen Bouterse enkele mensen in Suriname doodde. Liet doden.
Haha! Is hij de Bouterse van Bagger?quote:Op zondag 28 juni 2020 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was niet bepaalde netjes van onze HoS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |