SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2020 10:31 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
TT verzamel spoiler in t klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis
[ afbeelding ]
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
[ afbeelding ]
Te huur per uur:
[ afbeelding ]
Je kan ook nog matten met Haags
[ afbeelding ]
En Cinda danst met David
[ afbeelding ]Dan pak ik de fipo wel😅😂🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2020 10:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Mooi, heb ik vandaag weer mijn werk gedaan😛
Veel geslapen want lig nog in bed, moet maar eens opstaan voordat ik hoofdpijn ga krijgen. Hoe gaat het daar?quote:
Beetje fappen zekerquote:Op zondag 28 juni 2020 10:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Veel geslapen want lig nog in bed, moet maar eens opstaan voordat ik hoofdpijn ga krijgen. Hoe gaat het daar?
Kluunquote:Op zondag 28 juni 2020 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, zit je Kluun z'n Pakitopics weer eens door te snuffelen?
Toevallig net in de douche gedaanquote:
Neuh ik ook niet ..nooit gehad ook..en nu kom je wel op een leeftijd dat dat ook niet echt iets meer gaat worden..heeft ook zo zijn voordelenquote:Op zondag 28 juni 2020 11:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Toevallig net in de douche gedaanNee joh, dat is niet goed voor je handen. Op natuurlijke wijze is altijd beter maar ja geen vriendin
Ken anders genoeg verstokte vrijgezellen die uiteindelijk toch nog een relatie kregen hoorquote:Op zondag 28 juni 2020 11:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh ik ook niet ..nooit gehad ook..en nu kom je wel op een leeftijd dat dat ook niet echt iets meer gaat worden..heeft ook zo zijn voordelen![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, daar neigt het wel naar toe inderdaad. Maarja het loopt zoals het schijnbaar moet lopen.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh ik ook niet ..nooit gehad ook..en nu kom je wel op een leeftijd dat dat ook niet echt iets meer gaat worden..heeft ook zo zijn voordelen![]()
![]()
![]()
![]()
Inclusief kinderen van hunzelf (dus geen bonuskinderen)quote:Op zondag 28 juni 2020 11:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ken anders genoeg verstokte vrijgezellen die uiteindelijk toch nog een relatie kregen hoor
Op een gegeven moment zijn dat dan wel volwassen kids ook hè, dat is toch anders dan dat je ze nog mee moet opvoedenquote:Op zondag 28 juni 2020 11:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Inclusief kinderen van hunzelf (dus geen bonuskinderen)
Ik had het niet goed gezegd, ik bedoelde eigenlijk of ze dan ook nog aan een baby beginnen.quote:Op zondag 28 juni 2020 11:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn dat dan wel volwassen kids ook hè, dat is toch anders dan dat je ze nog mee moet opvoeden
Ah zo......nou voor mij hoeft het niet meer al vond ik het heerlijk om zwanger te zijn, maar ik wacht wel op kleinkindjesquote:Op zondag 28 juni 2020 11:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had het niet goed gezegd, ik bedoelde eigenlijk of ze dan ook nog aan een baby beginnen.
Met de medische wonderen kan je op elk leeftijd bijna een kind krijgen.
Joah maar die hebben vaak al wel een relatie gehad of wat gescharreld ...als je op je bijna 35e nog helemaal vanaf 0 moet beginnen ...(doe er zelf ook niks voor daar niet van, lekker in de comfortzone blijven)quote:Op zondag 28 juni 2020 11:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ken anders genoeg verstokte vrijgezellen die uiteindelijk toch nog een relatie kregen hoor
Misschien kom je ooit toch iemand tegen die dat ook nog nooit gehad/gedaan heeft? Hoewel een relatie hebben ook niet altijd zaligmakend isquote:Op zondag 28 juni 2020 11:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Joah maar die hebben vaak al wel een relatie gehad of wat gescharreld ...als je op je bijna 35e nog helemaal vanaf 0 moet beginnen ...(doe er zelf ook niks voor daar niet van, lekker in de comfortzone blijven)
Wie weet ! Het is wel lekker simpel leven zo..niemand die zeurt dat ik nu een biertje opentrekquote:Op zondag 28 juni 2020 11:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien kom je ooit toch iemand tegen die dat ook nog nooit gehad/gedaan heeft? Hoewel een relatie hebben ook niet altijd zaligmakend is
Nu al bier?? Foei.....quote:Op zondag 28 juni 2020 11:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie weet ! Het is wel lekker simpel leven zo..niemand die zeurt dat ik nu een biertje opentrek![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh......ik heb nog niet eens een boterham op......moet nog niet denken aan een lap vlees nuquote:Op zondag 28 juni 2020 12:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan heeft hij het nog niet gehad over dat stuk stier dat boven zijn BBQ hangt.
Ik heb ff 2 tosties gemaakt in de koekenpanquote:Op zondag 28 juni 2020 12:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Boh......ik heb nog niet eens een boterham op......moet nog niet denken aan een lap vlees nu
Ja ik wou eigenlijk naar een hamburgertentje hiero maar die is pas om 1530 open,,,quote:Op zondag 28 juni 2020 12:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan heeft hij het nog niet gehad over dat stuk stier dat boven zijn BBQ hangt.
quote:Op zondag 28 juni 2020 11:59 schreef stokj het volgende:
Ik heb weleens gehad dat ik werd voorgesteld aan een leuke meid die al 1 of meerdere relaties achter de rug had en dat ze mij op basis van ervaring afwees. Want ze wou niet nog iemand opvoeden die nog geen echte relatie had gehadJa ...ik werk ook alleen maar laat en feestdagen veel weekenden ..sja eerder ging ik nog wel eens het terras op...tik je ff 5 halve liters weg plus een bittergarnituur ...ben je 32 euro kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Daar heb ik thuis 64 halve liters voor, of zoals gister een heerlijk dagje rijden en bij de lokale bakker een broodje eten..![]()
Ik zwaai naar dieren.
Oh goed idee welquote:Op zondag 28 juni 2020 12:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb ff 2 tosties gemaakt in de koekenpan
Daarom, meestal betaal je verkapt ook nog voor de bediening op het terrasquote:Op zondag 28 juni 2020 12:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja ...ik werk ook alleen maar laat en feestdagen veel weekenden ..sja eerder ging ik nog wel eens het terras op...tik je ff 5 halve liters weg plus een bittergarnituur ...ben je 32 euro kwijt![]()
![]()
![]()
Daar heb ik thuis 64 halve liters voor, of zoals gister een heerlijk dagje rijden en bij de lokale bakker een broodje eten..![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief zorgt ervoor, die had een logee vannacht![]()
Met witbrood en boter is het wat smaakvollerquote:
Zo te horen zijn ze al ver gevorderd als ze al mag blijven slapen.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief zorgt ervoor, die had een logee vannacht![]()
Een week elkaar elke dag gezien, via Tinder elkaar leren kennenquote:Op zondag 28 juni 2020 12:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo te horen zijn ze al ver gevorderd als ze al mag blijven slapen.
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Een week elkaar elke dag gezien, via Tinder elkaar leren kennen
Komt wel goedquote:Op zondag 28 juni 2020 12:31 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
hopelijk komt daar echt iets moois uit!
ging over fappen tochquote:Op zondag 28 juni 2020 16:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Hahahageen idee waar het over ging maar het zal wel aangenaam zijn.
Ha ha dat lijkt me ook weer overdreven, maar niks mis met het doenquote:Op zondag 28 juni 2020 16:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Ooh ja, nou ja, je zou maar een lijstje bijhouden van hoe vaak je dat hebt gedaan en al
Klopt, hoe vaak doe jij het danquote:Op zondag 28 juni 2020 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha dat lijkt me ook weer overdreven, maar niks mis met het doen![]()
Wat een brutale vraag meneer HoSquote:
niet 24/7 geil ?quote:Op zondag 28 juni 2020 16:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat een brutale vraag meneer HoSmaar ligt er een beetje aan hoe druk ik het heb of juist niet....welke stemming ben
Gewoon motorrijden bier drinken en werkenquote:Op zondag 28 juni 2020 16:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Neuh.....vrouwen heb vooral altijd iets om over te piekeren hè, of druk maken
Wat kan het leven heerlijk simpel zijn hèquote:Op zondag 28 juni 2020 16:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon motorrijden bier drinken en werken![]()
![]()
en fappen
![]()
![]()
![]()
yes simpel levenquote:Op zondag 28 juni 2020 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat kan het leven heerlijk simpel zijn hè![]()
Wanneer nietquote:Op zondag 28 juni 2020 16:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De biertjes smaken goed vandaag?
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we gaan toch ook niet moeilijk lopen doen over die decembermoorden van jou?
Juist, je moet wel in de juiste stemming zijn om er intens en volledig van te kunnen genieten.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat een brutale vraag meneer HoSmaar ligt er een beetje aan hoe druk ik het heb of juist niet....welke stemming ben
Ik vind dat niet echt meerwaardequote:Op zondag 28 juni 2020 16:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Met een dag er tussen kan je er voor zorgen dat je meer kan spuiten dan normaal hé.
Toen Bouterse enkele mensen in Suriname doodde. Liet doden.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:00 schreef Geerd het volgende:
decembermoorden ff googlen wat dat ook alweer was
Ja dat was niet bepaalde netjes van onze HoS.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Toen Bouterse enkele mensen in Suriname doodde. Liet doden.
Haha! Is hij de Bouterse van Bagger?quote:Op zondag 28 juni 2020 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was niet bepaalde netjes van onze HoS.
Heb ik een reden om bang te moeten zijn?quote:
Ben benieuwd wat de eigenaar van de snor daarvan vindtquote:Op zondag 28 juni 2020 17:01 schreef RTR het volgende:
Ik ga hier al de hele dag stuk om
https://imgur.com/a/5p6Em7W
geeft zo een rommel altijdquote:Op zondag 28 juni 2020 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou ja, als je komt wil je toch ook wel wat te spuiten hebben
quote:Op zondag 28 juni 2020 17:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de eigenaar van de snor daarvan vindt
Dat is klaarkomen zonder dat er pagga uitkomt. Als je vaak achter elkaar klaarkomt komt er alleen maar vocht (van je prostaat) of niks meer eruit maar ervaar je wel dat klaarkom gevoel.quote:
mwja na 1 keer ben ik er wel weer klaar mee ..quote:Op zondag 28 juni 2020 17:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is klaarkomen zonder dat er pagga uitkomt. Als je vaak achter elkaar klaarkomt komt er alleen maar vocht (van je prostaat) of niks meer eruit maar ervaar je wel dat klaarkom gevoel.
quote:Op zondag 28 juni 2020 18:07 schreef stokj het volgende:
[..]
De stroop is niet het probleem, wel de schaafijs.
Ja heerlijk dat straateten,,,quote:Op zondag 28 juni 2020 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me meteen denken aan de Filipijnen; zie je een ouwe roestige vrachtwagen waar dan lange blokken ijs op de smerige bodem liggen.
Stappen wat kerels in met slippers waarmee ze over straat naar de laadruimte gelopen hebben en rammen roestige haken in het ijs om het er uit te trekken.
En dat ijs wordt voor schaaf/crushed ice gebruikt voor desserts.
of in pakistan ,,lekker zo een ijsje eten van water uit het riool etc..quote:Op zondag 28 juni 2020 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeffff dat ja! Dit vertel ik ook vaak aan mensen als het over China gaat of over street food.
quote:Op zondag 28 juni 2020 18:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
of in pakistan ,,lekker zo een ijsje eten van water uit het riool etc..
Snap niet wat mensen in die landen zien ..
Zolang het maar het middelste laagje van de ijs isquote:Op zondag 28 juni 2020 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me meteen denken aan de Filipijnen; zie je een ouwe roestige vrachtwagen waar dan lange blokken ijs op de smerige bodem liggen.
Stappen wat kerels in met slippers waarmee ze over straat naar de laadruimte gelopen hebben en rammen roestige haken in het ijs om het er uit te trekken.
En dat ijs wordt voor schaaf/crushed ice gebruikt voor desserts.
quote:Op zondag 28 juni 2020 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]Joy!
Of India, waarin street food vaak in diesel gebakken wordt.
Kan je zelf maken.quote:Op zondag 28 juni 2020 18:07 schreef stokj het volgende:
[..]
De stroop is niet het probleem, wel de schaafijs.
Ja dusquote:Op zondag 28 juni 2020 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ijsblokje op de markt kopen voor 50 cent en er dan vervolgens op stampen!
Hmm, je brengt me wel op een idee inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2020 18:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Een grote blok ijs maken. In een groten plastic bak bijv. En dan schaven.
quote:Op zondag 28 juni 2020 18:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Een grote blok ijs maken. In een groten plastic bak bijv. En dan schaven.
Kan ie dat hebben jaquote:Op zondag 28 juni 2020 19:16 schreef ToT het volgende:
Sow, er is hier eentje dol op Pringles Hot&Spicy!
Ja hij zat met die bus te spelen en ineens ging de dop er af.quote:
Ahwquote:Op zondag 28 juni 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
.....op z'n knieën om je hand vragen, gok ik!
Heerlijk ha ha, persoonlijk vind ik die best pittigquote:Op zondag 28 juni 2020 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij zat met die bus te spelen en ineens ging de dop er af.
Ik probeerde alles zo snel mogelijk voor zijn tengeltjes weg te graaien, maar kon niet alles op tijd weg krijgen.
En nu probeert hij die bus de hele tijd te pakken!
Ik vind ze vooral erg smakeloos, met een vleugje pittigheid.quote:Op zondag 28 juni 2020 19:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heerlijk ha ha, persoonlijk vind ik die best pittig
Ha ha gauw van papa afpakken MiniToT!quote:Op zondag 28 juni 2020 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind ze vooral erg smakeloos, met een vleugje pittigheid.
Die Red Curry variant is pittiger.
Oh God, komt er weer eentje bedelen hier!
GEKOMEN!!!quote:Op zondag 28 juni 2020 19:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vastbinden en alleen met een wachtwoord kom je vrij
Valt mee; hij besloot op de stekker van een USB-kabel te gaan kauwen!quote:Op zondag 28 juni 2020 19:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha gauw van papa afpakken MiniToT!
hmm zou nu even ingrijpenquote:Op zondag 28 juni 2020 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt mee; hij besloot op de stekker van een USB-kabel te gaan kauwen!
Drinkt hij al cola?quote:Op zondag 28 juni 2020 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hij is er al weer mee klaar.
Moest zeker ff z'n tandjes flossen na die chips!
Döt 't niej.quote:Op zondag 28 juni 2020 19:22 schreef stokj het volgende:
Deze boerin spreekt goed boers
https://www.facebook.com/25eba2f1-1308-4007-be1b-001911925036
Niks mis mee goed voor de tandjes 1quote:Op zondag 28 juni 2020 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt mee; hij besloot op de stekker van een USB-kabel te gaan kauwen!
Vond dat destijds zo irritant.....ze wilde natuurlijk regelmatig bij klasgenootjes spelen waar ze dan juist die troep kregen.....quote:Op zondag 28 juni 2020 19:24 schreef ToT het volgende:
Nee sowieso wil ik niet dat hij al te veel snoept of zoetigheid binnen krijgt.
Hij krijgt ook nog geen suikerhoudende sapjes enzo, behalve bij anderen.
quote:Op zondag 28 juni 2020 19:24 schreef ToT het volgende:
Nee sowieso wil ik niet dat hij al te veel snoept of zoetigheid binnen krijgt.
Hij krijgt ook nog geen suikerhoudende sapjes enzo, behalve bij anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |