abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193884619
quote:
Op Fox News hebben ze de alternate truth methode, dus wat daar gezegd wordt kan je allemaal met een dikke korrel zout nemen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193884689
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193884739
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 08:16 schreef PippenScottie het volgende:
Het aantal dagelijkse besmettingen in Arizona is ongeveer even hoog als het aantal dagelijkse besmettingen in de hele EU.

Note, Arizona heeft 7 miljoen inwoners, de EU 446 miljoen.
Daar moet wel even bij worden aangetekend dat staten als Arizona nu eigenlijk pas in hun 'eerste golf' zitten en die in de EU al aardig voorbij is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193884785
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een logica _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193884916
Ik blijf mij steeds meer verbazen over dat land. Weet nog dat ik als kleine jongen in de jaren 90 opkeek naar Amerika. Maar wat een veredeld derde wereld land is dat geworden zeg.
pi_193884921
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 08:50 schreef Simmertje het volgende:
Ik blijf mij steeds meer verbazen over dat land. Weet nog dat ik als kleine jongen in de jaren 90 opkeek naar Amerika. Maar wat een veredeld derde wereld land is dat geworden zeg.
Of was het dat altijd al en word je daar nu gewoon veel meer mee geconfronteerd?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 2 juli 2020 @ 08:57:05 #132
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_193884960
quote:
Toen kende je het denk ik ook alleen van films en popmuziek?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 2 juli 2020 @ 08:59:47 #133
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_193884984
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 08:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Of was het dat altijd al en word je daar nu gewoon veel meer mee geconfronteerd?
Denk dit. Ik stond ook ooit te juichen als tiener bij de beelden van de luchtaanvallen op Bagdad. Nu die gemene dictator weg is wordt het vast een prachtig land, dacht ik :') Al snel werd duidelijk wat voor clusterfuck het allemaal was.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 2 juli 2020 @ 09:11:01 #134
426493 crew  PippenScottie
pi_193885098
quote:
Amerika wist de armoede altijd wel goed verborgen te houden.
Het was eigenlijk pas na Katrina dat op tv goed duidelijk werd dat hele delen van de VS nauwelijks te onderscheiden zijn van een derde wereld land.
My friends all drive horses
pi_193885213
quote:
LOL, stond net op het punt om dit ook te plaatsen.

Ik dacht, ik ga eens voor de grap op Fox News kijken of ze nu iets zeggen over dat Rusland gedoe met die bounties (ik kijk nooit op FN). En ik zag dat artikel en dat interview met Lt. Gov. Patrick. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 02:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heeft Patrick ook uitgelegd hoe het komt dat de ziekenhuizen vol zijn in Texas nu?
Volgens hem klopt het allemaal van geen kant, is het kwade media-opzet, en is de stijging op de IC's enkel te wijten aan niet-Coronapatiėnten die nu wel naar de ziekenhuizen durven te komen terwijl ze dat eerder niet durfden i.v.m. de Coronasituatie.

https://www.foxnews.com/m(...)d-his-advice-anymore

Bekijk het interview met ons lieverdje van Fox News maar.

"Locking down doesn't work..."

"Fauci said today, that he is concerned that states like Texas skipped over certain things. He doesn't know what he is talking about. We haven't skipped over anything. The only thing I am skipping over is listening to him."

"No thank you Dr. Fauci."

Priceless. 8)7

EDIT:

Oh wacht even, dit is deze man! :D

Patrick has repeatedly pushed for keeping sectors of the economy open throughout the pandemic. In an interview on Fox News in April, the state official said that "there are more important things than living, and that's saving this country for my children and grandchildren and saving this country for all of us."

[ Bericht 14% gewijzigd door Salina op 02-07-2020 09:34:39 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193885267
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juli 2020 08:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Denk dit. Ik stond ook ooit te juichen als tiener bij de beelden van de luchtaanvallen op Bagdad. Nu die gemene dictator weg is wordt het vast een prachtig land, dacht ik :') Al snel werd duidelijk wat voor clusterfuck het allemaal was.
Haha zou kunnen. Voor mij staan de jaren 90 sowieso bij als een vreedzame en gelukkige periode, al kan dat ook komen doordat ik een vrij onbezorgde jeugd had.
pi_193885486
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:11 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Het was eigenlijk pas na Katrina dat op tv goed duidelijk werd dat hele delen van de VS nauwelijks te onderscheiden zijn van een derde wereld land.
Wat het beeld (de beeldvorming) misschien wel wat complexer maakt is dat de VS altijd wel vooraan stond op economisch, militair en politiek vlak, en b.v. op het wetenschappelijke vlak.
Maar sociaal en cultureel is het echt een totaal ander verhaal. En b.v. qua infrastructuur, gezondheidszorg, sociaal-economische infrastructuur en dergelijke.

Dat de VS al tijden lang voor tig triljarden in de min staat heeft er nooit zoveel toe gedaan, maar nu worden investeerders en economen begreep ik toch wel een beetje bang dat - als dit zo langer doorgaat in de VS - er toch eens een kentering kan gaan komen. Als de investeerders het vertrouwen in de VS gaan verliezen heb je als land een megaramp te pakken volgens dat artikel dat ik las (Bloomberg dacht ik, goed artikel).
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 2 juli 2020 @ 10:30:13 #138
489693 Markesh
Antispecisist
pi_193886058
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 02:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heeft Patrick ook uitgelegd hoe het komt dat de ziekenhuizen vol zijn in Texas nu?
Dat zijn degenen die eerder niet naar het ziekenhuis durven komen beweerd hij
pi_193886090
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:11 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Bij mij waren dat de tentenkampen bij de kredietcrisis.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193886247
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 22:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik gok dat de VS morgen of woensdag wel over de 50.000 gevallen per dag heen gaat. En misschien dreunt die opmerking van Trump, om minder te testen, toch door. Functionarissen die net even iets minder pushen om testen in te kopen, managers die net even minder gemotiveerd zijn om te zorgen dat alles in orde is om op maximale capaciteit te kunnen draaien, etc.
Volgens Worldometer gister 51.097, Johns Hopkins zit meestal iets lager. Het lijkt er in sommige gebieden (Dallas) op dat het lastiger wordt om getest te kunnen worden. Ze gaan mogelijk de kant op van Europa in maart/april waar veel mensen symptomen hadden maar niet getest konden worden. Dan zou het aantal bevestigde gevallen niet veel meer stijgen komende week, maar mogelijk het aantal doden per dag nog wel over 3-4 weken.
  donderdag 2 juli 2020 @ 10:48:25 #141
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193886252
StephBuffamonte twitterde op woensdag 01-07-2020 om 22:27:10 RIGHT NOW: Dozens are marching in Sanford chanting “My body. My choice.” They are protesting after a mask order went into place in Seminole County today. https://t.co/kMT7EebDKN reageer retweet
pi_193886271
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Je zou eens onder de bruggen rond Seattle moeten kijken, hele tentendorpen. En trailerkampen en de staat van huizen in veel stadjes in het mid-Westen geven je ook niet het gevoel dat je in een welvarend land bent. Van de landen waar ik gewoond heb zou ik het onder Botswana plaatsen.
  donderdag 2 juli 2020 @ 11:00:04 #143
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193886399

Als je hier naar luistert dan is het in Texas en Florida nu ook heel lastig om nu een test te krijgen. Resultaten laten ook vaak meer dan een week op zich wachten (eerste half uur van het filmpje)
pi_193886422
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
StephBuffamonte twitterde op woensdag 01-07-2020 om 22:27:10 RIGHT NOW: Dozens are marching in Sanford chanting “My body. My choice.” They are protesting after a mask order went into place in Seminole County today. https://t.co/kMT7EebDKN reageer retweet
Die begrijpen dus niet dat het masker niet bedoeld is om jezelf te beschermen...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_193886433
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Tentenkampen die er nog altijd staan zoals hier in Skid Row: https://www.google.nl/map(...)3D100!7i16384!8i8192
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 2 juli 2020 @ 11:09:21 #146
208890 June.
Seriously?
pi_193886526
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tentenkampen die er nog altijd staan zoals hier in Skid Row: https://www.google.nl/map(...)3D100!7i16384!8i8192
Bizar
Shine bright like a diamond.
pi_193886602
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die begrijpen dus niet dat het masker niet bedoeld is om jezelf te beschermen...
Dat begrijpen ze heel goed hoor.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 2 juli 2020 @ 11:15:53 #148
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_193886617
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:14 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dat begrijpen ze heel goed hoor.
Als ik andere mensen doodziek wil maken dan is dat mijn godgegeven recht. :(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_193886686
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 11:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als ik andere mensen doodziek wil maken dan is dat mijn godgegeven recht. :(
Dat is toch ook zo? De consequenties zijn er natuurlijk ook naar.
pi_193886708
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
Een pro abortus demonstatie met die leus? 8-) :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')