Da's wel een prestatie.quote:Op zondag 28 juni 2020 06:33 schreef pullup het volgende:
Sly is er niet veel maar leest nog steeds alles zie ik.
Zeg er dat dan gelijk bij droplul, hij vraagt de prijs voor 2 opsturen.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gestuurd. Hij vroeg eerst om verzendkosten, en dit was vraag 2
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zeg er dat dan gelijk bij droplul, hij vraagt de prijs voor 2 opsturen.
Meneer droplul dan hequote:Op zondag 28 juni 2020 12:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zeg er dat dan gelijk bij droplul, hij vraagt de prijs voor 2 opsturen.
2 van die kutautotjes halen lang geen 2 kg dus tel je de prijs van de 2e erbij op, phoe phoe dat was ingewikkeld hoor.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:24 schreef D. het volgende:
[..]
Meneer droplul dan he
Ik had hem de prijs gegeven voor verzenden tot 2kg. Da's ook in Frankrijk een gebruikte eenheid
Gaat het om autootjes?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:24 schreef D. het volgende:
[..]
Meneer droplul dan he
Ik had hem de prijs gegeven voor verzenden tot 2kg. Da's ook in Frankrijk een gebruikte eenheid
Hij vroeg de kosten voor verzendenquote:Op zondag 28 juni 2020 12:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
2 van die kutautotjes halen lang geen 2 kg dus tel je de prijs van de 2e erbij op, phoe phoe dat was ingewikkeld hoor.
Majorette is toch een merk speelgoedautootjes.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, geen cheerleaders, wat Google translate er van maakt
Echt een slimme verkoper ben je niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:30 schreef D. het volgende:
[..]
Hij vroeg de kosten voor verzenden
Ik gaf hem een prijs voor een pakket incl. tracking t/m 2 kg en ging er vanuit dat ie snapte dat ie dus behalve dat ene autootje nog veel meer verzonden kan hebben, maar dat was niet zo
Ja, maar dat ziet Google translate nietquote:Op zondag 28 juni 2020 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Majorette is toch een merk speelgoedautootjes.
Ja plastic meuk.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Majorette is toch een merk speelgoedautootjes.
Waar precies doe ik het niet goed dan? Volgens mij juist heel duidelijk, alleen snapt hij, en kennelijk jij ook, het nietquote:Op zondag 28 juni 2020 12:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Echt een slimme verkoper ben je niet.
Ik had 'm al 10 van die dingen aangesmeerdquote:Op zondag 28 juni 2020 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Waar precies doe ik het niet goed dan? Volgens mij juist heel duidelijk, alleen snapt hij, en kennelijk jij ook, het niet
ik heb ‘m er 100 aangeboden om op te bieden, het is Ebayquote:Op zondag 28 juni 2020 12:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik had 'm al 10 van die dingen aangesmeerd
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zondag 28 juni 2020 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb m er 100 aangeboden om op te bieden, het is Ebay
Ik denk dat hij naar andere autootjes vraagt, maar anders geeft een simpel 'que?' misschien wel duidelijkheidquote:
Het is Ebay, dus als het goed is weet hij de weg en kan hij ze allemaal zien, maar heb 'm een linkje gestuurdquote:Op zondag 28 juni 2020 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar andere autootjes vraagt, maar anders geeft een simpel 'que?' misschien wel duidelijkheid
Graag gedaan.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:48 schreef D. het volgende:
[..]
Het is Ebay, dus als het goed is weet hij de weg en kan hij ze allemaal zien, maar heb 'm een linkje gestuurd
2 vragen schrijf je zelf.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:55 schreef D. het volgende:
Gezien zijn feedback wel vreemd dat ie met al die vragen komt, maar hij zal wel alleen Frans spreken
Helemaal niet lastig, ik help iemand graagquote:
Maak gewoon een mooi prijsje incl verzenden voor 100 stuks en je bent van die zooi af.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
Helemaal niet lastig, ik help iemand graag
Alleen alles wat ie vroeg staat al op Ebay, dus overbodig, maar voor hem kennelijk wat onduidelijk
Ik heb ze zelf voor 'een mooi prijsje', de bedoeling is nu dat het zoveel mogelijk opbrengt, zodat het de genomen moeite waard was, dus dan moet het toch per stukquote:Op zondag 28 juni 2020 13:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Maak gewoon een mooi prijsje incl verzenden voor 100 stuks en je bent van die zooi af.
Succes met al die kut Fransen.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf voor 'een mooi prijsje', de bedoeling is nu dat het zoveel mogelijk opbrengt, zodat het de genomen moeite waard was, dus dan moet het toch per stuk
Dank jequote:
Geëmigreerde Fransen.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Is mijn eerste Franse klant, maar da's vast omdat het Majorette is
Meeste bieders zijn UK en USA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |