Bambi!quote:Op zondag 28 juni 2020 17:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met de juiste piloot is het vliegtuig eerder beneden dan wij.
Vanuit een zweefvliegtuig kun je niet springen denk ik...te laag?quote:Op zondag 28 juni 2020 17:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met de juiste piloot is het vliegtuig eerder beneden dan wij.
En is het nog steeds bruikbaar ook!![]()
![]()
Nee hoor dat kan prima. Er zit zelfs een noodhandel om de kap af te werpen in geval van nood.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vanuit een zweefvliegtuig kun je niet springen denk ik...te laag?
edit: nou je je kant overal uit uit springen maar je snapt me wel
Spirit?quote:
In de tweede wereldoorlog werden verveelvuldig gliders gebruikt , zowel om uit te springen of om mee te landen.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
edit: nou ja je kan overal uit uit springen maar je snapt me wel
quote:Op zondag 28 juni 2020 17:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Klopt de Horza werden best veel gebruikt.
Kan me ze herrinneren uit de film: The longest day, langste dag.quote:
Dat is natuurlijk ook een hele goede film.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan me ze herrinneren uit de film: The longest day, langste dag.
Als kind had ik die film op genomen op VHS en ken nog steeds de tekst uit mijn hoofd in alle talen
Nooit gezienquote:Op zondag 28 juni 2020 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan me ze herrinneren uit de film: The longest day, langste dag.
Als kind had ik die film op genomen op VHS en ken nog steeds de tekst uit mijn hoofd in alle talen
Dat is toch wel een klassieker hoor.quote:
ja blijkbaar. Wel van gehoord maar nooit gezien. Zo zijn er wel meer.quote:
Jawel hoor, kan prima. Als je maar genoeg hoogte hebt.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
edit: nou ja je kan overal uit uit springen maar je snapt me wel
Heel veel beelden voor de film zijn toen op vliegveld Terlet geschoten.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja blijkbaar. Wel van gehoord maar nooit gezien. Zo zijn er wel meer.
zo danquote:Op zondag 28 juni 2020 17:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel hoor, kan prima. Als je maar genoeg hoogte hebt.
Sowieso qua productie een indrukwekkende film.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Heel veel beelden voor de film zijn toen op vliegveld Terlet geschoten.
Eens.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sowieso qua productie een indrukwekkende film.
Veel op locatie, veel met origineel militair materieel. Alle spelers spraken hun originele taal, veel (destijds) topsterren cast en.. uiteraard: Een indrukwekkend verslag van een memoriabele dag in de niet zo verre historie.
quote:Op zondag 28 juni 2020 17:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo danHij vliegt op de kop en ze laat zich er gewoon uitvallen
Het kan ook wat relaxter.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo danHij vliegt op de kop en ze laat zich er gewoon uitvallen
Zag gister een filmpje over een glider piloot en die maakte loopings.. ging vlak over de grond om weer op te stijgen. Die dingen kunnen meer dan ik dachtquote:
jesusquote:
Die dingen kunnen alles wat een motorkist ook kan. Soms zelfs meer vanwege het vleugelprofiel.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zag gister een filmpje over een glider piloot en die maakte loopings.. ging vlak over de grond om weer op te stijgen. Die dingen kunnen meer dan ik dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |