Liefst vanuit meerdere hoeken. Dat wordt nog een hele crew van boord schoppen.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En iemand zal t moeten filmen!
Ik doe m'n GoPro omquote:Op zondag 28 juni 2020 16:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Liefst vanuit meerdere hoeken. Dat wordt nog een hele crew van boord schoppen.
de grond? wut? Je springt toch wel mee???quote:
Nee, want dan kan ik niet vanaf de grond filmen.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
de grond? wut? Je springt toch wel mee???
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik niet vanaf de grond filmen.
Ik begrijp jou wel..quote:Op zondag 28 juni 2020 16:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik niet vanaf de grond filmen.
He, iemand moet het doen.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:00 schreef Prisha het volgende:
[..]tssssk een beetje Lara Croft springt én filmt tegelijk
Strak plan.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Anders laten we jou de para’s poepen.
op z'n Belgisch?quote:Op zondag 28 juni 2020 17:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Anders laten we jou de para’s poepen.
ja..ik snap hem niet geloof ikquote:
Dat dacht ik al.quote:
ohhhhh ik dacht dat je de Belgische betekenis bedoelde. Ik dacht al. Ik zag dat niet zo zittenquote:Op zondag 28 juni 2020 17:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Piloten die parachutisten droppen noemen dat vaak para’s poepen. Een vriend van me doet dat, zodoende weet ik dat.
Ga je ook mee springenquote:
Eeeuh.. ik Val er net in...quote:
Naar verluid wordt de term nog wat extra benadrukt als er Belgische springers instappen.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhhhh ik dacht dat je de Belgische betekenis bedoelde. Ik dacht al. Ik zag dat niet zo zitten
yep. Wel een tendem sprongquote:Op zondag 28 juni 2020 17:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.. ik Val er net in...
Je bedoelt uit een perfect functionerend vliegtuig op grote hoogte?
Op lage hoogte heeft het weinig zin, dan opend het scherm niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
wehehequote:Op zondag 28 juni 2020 17:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Naar verluid wordt de term nog wat extra benadrukt als er Belgische springers instappen.
Met de juiste piloot is het vliegtuig eerder beneden dan wij.quote:Op zondag 28 juni 2020 17:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2020 17:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Op lage hoogte heeft het weinig zin, dan opend het scherm niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |