Ok... ik moest lachenquote:Op zondag 28 juni 2020 16:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een parachutist vroeg ooit aan een instructeur hoelang je de tijd hebt om maatregelen te nemen als je chute niet opent. Het antwoord: de rest van je leven..
soms is dat misschien wel beter denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Oww...... ik dacht dat mensen dan sws dood waren, na zo'n mislukte sprong.
Gewoon doen dan. Zo'n bergje stelt dan nix meer voor.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
soms is dat misschien wel beter denk ik.
Ik wil het nu eigenlijk wel gaan doen
Eerst die badkuip zien te overleven en dan wie weetquote:Op zondag 28 juni 2020 16:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Gewoon doen dan. Zo'n bergje stelt dan nix meer voor.![]()
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een parachutist vroeg ooit aan een instructeur hoelang je de tijd hebt om maatregelen te nemen als je chute niet opent. Het antwoord: de rest van je leven..
Gaat je lukken!quote:Op zondag 28 juni 2020 16:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eerst die badkuip zien te overleven en dan wie weet
yayquote:Op zondag 28 juni 2020 16:12 schreef Sodeknetters het volgende:
Toch moet ik ook wel een keer aan een tandemsprong gaan geloven. Ik word straks verplicht om met een chute te gaan vliegen. Dan helpt het wel als je weet wat je kan verwachten als je aan die handgreep trekt.
I’m in!
Dat badkuipvaren lijkt me wel hilarisch zoals ik het ziequote:Op zondag 28 juni 2020 16:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eerst die badkuip zien te overleven en dan wie weet
ja dikke lol gewoonquote:Op zondag 28 juni 2020 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat badkuipvaren lijkt me wel hilarisch zoals ik het zie
Hoe dan?quote:Op zondag 28 juni 2020 16:19 schreef chufi het volgende:
Je kan ook ongelukkig terecht komen lijkt me..
En dikker ook, best stabiele dingen, een stuk stabieler dan bijvoorbeeld een surfplank.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:21 schreef Prisha het volgende:
ohhh @:Deisyy ik dacht nog aan je. Bij het zeilen gister zagen we mensen die les kregen op een supplank. Was leuk om te zien'
Die planken zijn iets breder dan ik me voorgesteld had.
Vanuit de lucht bedoel ik .. Je komt best met nog een vaartje naar beneden.. Enkels zij bv kwetsbaar, maar je kunt ook in het prikkeldraad terecht komen of in een boom of aan een elektriciteitsmast of kabels......quote:
ik dacht dat je het over de badkuip hadquote:Op zondag 28 juni 2020 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanuit de lucht bedoel ik .. Je komt best met nog een vaartje naar beneden.. Enkels zij bv kwetsbaar, maar je kunt ook in het prikkeldraad terecht komen of in een boom of aan een elektriciteitsmast of kabels......
Ik dacht dat je Prish met haar badkuip bedoeldequote:Op zondag 28 juni 2020 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanuit de lucht bedoel ik .. Je komt best met nog een vaartje naar beneden.. Enkels zij bv kwetsbaar, maar je kunt ook in het prikkeldraad terecht komen of in een boom of aan een elektriciteitsmast of kabels......
Ik zou dan denken: head first of zo. En vaarwel allen.... zoiets.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat risico is er wel ja. Maar dat schijnt vrij minimaal te zijn.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:19 schreef chufi het volgende:
Je kan ook ongelukkig terecht komen lijkt me..
Met een beetje gevoel voor drama kun je er nog wel een paar Youtube clicks uitpersen.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik zou dan denken: head first of zo. En vaarwel allen.... zoiets.
Ik weet niet of de rechten daarvan erfelijk overdraagbaar zijn?quote:Op zondag 28 juni 2020 16:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met een beetje gevoel voor drama kun je er nog wel een paar Youtube clicks uitpersen.![]()
Vast wel. Gewoon vast laten leggen.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik weet niet of de rechten daarvan erfelijk overdraagbaar zijn?
Dat is wel een goeie. 🤔quote:Op zondag 28 juni 2020 16:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik weet niet of de rechten daarvan erfelijk overdraagbaar zijn?
En iemand zal t moeten filmen!quote:Op zondag 28 juni 2020 16:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie. 🤔
Dan anderen mee laten springen en filmen. En hopen dat dat wel goed gaat natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |