Ik heb geen flauw idee waar ze mee vliegen.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Gaan we dan met deze, @:D. ? Dan wil ik wel mee.
[ afbeelding ]
Dat hebben ze alle drie. De FST, de JMP en de SWP.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar ze mee vliegen.
In ieder geval eentje met het luik achter de vleugels, ijkt me
Had je een bedrijf gevonden die dat aanbiedt?quote:Op zondag 28 juni 2020 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar ze mee vliegen.
In ieder geval eentje met het luik achter de vleugels, ijkt me
JMP klinkt wel JUMP, dus die zal wel geschikt zijnquote:Op zondag 28 juni 2020 15:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat hebben ze alle drie. De FST, de JMP en de SWP.
Nopequote:Op zondag 28 juni 2020 15:47 schreef D. het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik @:Deisyy ook heb proberen over te halen, weet alleen niet meer of dat nu gelukt was
Nee, nog niet actief gezocht. De laatste keer dat ik het hier riep was ook niet iedereen enthousiastquote:Op zondag 28 juni 2020 15:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had je een bedrijf gevonden die dat aanbiedt?
Ja, die bijnamen hebben ze . Jump, Fast en Sweep.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:49 schreef D. het volgende:
[..]
JMP klinkt wel JUMP, dus die zal wel geschikt zijn
Da's dezelfdequote:Op zondag 28 juni 2020 15:55 schreef Sodeknetters het volgende:
En de Fast om het af te maken. Caravans.![]()
[ afbeelding ]
een haaiquote:Op zondag 28 juni 2020 15:56 schreef D. het volgende:
[..]
Die 'sharknose' past niet echt bij een verder zo 'lief' vliegtuigje
Maar je hebt nog genoeg tijd om te beseffen dat het fout aan het gaan isquote:Op zondag 28 juni 2020 15:57 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm... ik heb er wel s over nagedacht, parachutespringen. Ik zie 2 voordelen:
1. een geweldige ervaring
2. wanneer het fout gaat ben je iig morsdood
De voordelen van morsdood zijn zijn eindeloosquote:Op zondag 28 juni 2020 15:57 schreef Straatverlichting het volgende:
Een Caravan is alles wat jij wil dat hij is.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet morsdood te zijn. Bij een collega van mij is het misgegaan. Die had een dwarslaesie opgelopen. Nu deed hij fanatiek aan springen, het was niet een eenmalig iets.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:57 schreef Straatverlichting het volgende:
past er prima op. Beetje agressie voor die krachtpatser.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:56 schreef D. het volgende:
[..]
Tja... dan moet je niet springen. Dat is t risico. Ik ga t niet doen iigquote:Op zondag 28 juni 2020 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hebt nog genoeg tijd om te beseffen dat het fout aan het gaan is
Een parachutist vroeg ooit aan een instructeur hoelang je de tijd hebt om maatregelen te nemen als je chute niet opent. Het antwoord: de rest van je leven..quote:Op zondag 28 juni 2020 15:57 schreef Straatverlichting het volgende:
Oww...... ik dacht dat mensen dan sws dood waren, na zo'n mislukte sprong.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet morsdood te zijn. Bij een collega van mij is het misgegaan. Die had een dwarslaesie opgelopen. Nu deed hij fanatiek aan springen, het was niet een eenmalig iets.
Maar goed. Ik ga er vanuit dat het niet misgaat.
quote:Op zondag 28 juni 2020 15:59 schreef D. het volgende:
[..]
De voordelen van morsdood zijn zijn eindeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |