En aan Frank Naef. Of ben ik nu echt oudquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:43 schreef F1gamer het volgende:
Volgend jaar wel een eerbetoon aan meneer Sand
Jon Ola heeft niet echt een afscheid gehad.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En aan Frank Naef. Of ben ik nu echt oud
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:48 schreef Fred_B het volgende:
Polen is een smaakvol land. Dat zagen we aan hun eigen act.
Mister Naef!!! Mister Naef!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En aan Frank Naef. Of ben ik nu echt oud
Podver Timquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Davequote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kijk je uit meid, straks wordt je nog nat
Take it away Jon Ola moet ook genoemd worden , maar in het kader van 65 jaar ESF moet Frank Naef ook worden genoemdquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:48 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Jon Ola heeft niet echt een afscheid gehad.
Die hebben geen muzieksmaakquote:
In dat geval moet Toto ook even benoemd worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Take it away Jon Ola moet ook genoemd worden , maar in het kader van 65 jaar ESF moet Frank Naef ook worden genoemd
Nou ja, het was niet het enige baggernummer dat er tussen zatquote:
Dat Duitsland in de middenmoot staat is inderdaad wel een wonder.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, het was niet het enige baggernummer dat er tussen zat
Staat midden in de fonteinquote:
He can't even Tweet!quote:
Hij staat stiekem op die Azerbeidjzaanse te spuitenquote:
Officieel was het greenscreenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In 2014 was het nog gewoon daglicht in Hilversum om vijf voor twaalf. In mei.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij staat stiekem op die Azerbeidjzaanse te spuiten
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb net een foto van hem met z’n broer getweet, die wordt meteen gretig geliked.
Dit valt me serieus nu pas opquote:
Quelle langue?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
en de taal ook niet, neem ik aan?
Kennelijk!quote:
In Las Vegas, in the neon lights.quote:
OOHHOOOOHHHquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Las Vegas, in the neon lights.
You'll be a star, if you do it right.
De nieuwe Jezusquote:
Ze wisten niet wat "Vote, vote, vote, vote for the winner" in het Engels was itt LT United.quote:Op zondag 28 juni 2020 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Frankrijk nog steeds op nul. Ze hadden beter om punten kunnen vragen dan om een snor
quote:Op zondag 28 juni 2020 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Frankrijk nog steeds op nul. Ze hadden beter om punten kunnen vragen dan om een snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |