Ons bedrijf bedoel ik. We bestaan nu 2 jaar en onze naam is niet Informer gewordenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ons bedrijf bedoel ik. We bestaan nu 2 jaar en onze naam is niet Informer geworden
Ah jammerquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ons bedrijf bedoel ik. We bestaan nu 2 jaar en onze naam is niet Informer geworden
In welke branche ben je actief dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:23 schreef livelink het volgende:
In een brainstorm voor de naam van mijn bedrijf kwam Informer naar boven.
Ik zag het helemaal zitten met dit als ringtone en pauze-muziekje.
We hebben nu zo'n naam die ik altijd moet spellenquote:
Goed idee.quote:
Ik dacht al dat jij deze keuze had beïnvloed. Je verzoekje is even niet doorgegaan, trouwens...quote:
Ik had het begrepen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij deze keuze had beïnvloed. Je verzoekje is even niet doorgegaan, trouwens...
Maar dat komt zeker nog voorbij in één van de volgende shows.
Okéquote:
Dat klinkt spannend. Wij analyseren data over vastgoed. Dat is niet waar het grote geld verdiend wordt.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OkéKlinkt als goed verdienen. Ik werk in een soort gerelateerde branche. Laat ik zeggen: wat jij zoal regelt, daarvan krijg ik de resultaten onder ogen
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit nou een liefdesverklaring?![]()
[ afbeelding ]
Dan gok ik op het eerste.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:30 schreef ok01 het volgende:
[..]dat of een teken dat ik al drie glazen wijn en drie biertjes op heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |