quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen rechtsig boze mens maar ik sta net als genoeg linksche mensen volledig achter Pieterrrr
Volgens mij had Mona er nog meerquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kreeg bij de vorige verkiezingen de meeste voorkeursstemmen van alle CDA-kandidaten
(al kan meespelen dat hij heel laag in de lijst stond)
Ik kan niet ontkennen dat ik nu met familie (en aanhang) zit te drinken op anderhalve meter afstand.quote:
Met die tokkiefamilie van jou zou ik het ook op een zuipen zetten.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik nu met familie (en aanhang) zit te drinken op anderhalve meter afstand.
Met dit gedeelte gaat het zelden over de maatschappijquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met die tokkiefamilie van jou zou ik het ook op een zuipen zetten.
Oh nee dan ben je gewoon een alcoholist.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met dit gedeelte gaat het zelden over de maatschappij
Voor het eerst als in voor het eerst ooit?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een biertje op. Vrij matig.
Hiervoor had ik een enkele keer eens een slokje geprobeerd, maar ik vond het elke keer niks, dus waarom meer drinken dan? Deze week van het werk een tas gekregen voor een virtuele borrel, met een forse fles wijn en een flesje Corona (hihaho, kantoorhumor denk ik dan maar). Gratis, dus die heb ik vanmiddag op zitten drinken onder het genot van een zuchtje wind en heerlijke stilte in de tuinquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor het eerst als in voor het eerst ooit?
Nouja, het is wel zo dat praktisch iedereen z'n eerste biertje ranzig vindt. En de tweede meestal ook.quote:Op zondag 28 juni 2020 00:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hiervoor had ik een enkele keer eens een slokje geprobeerd, maar ik vond het elke keer niks, dus waarom meer drinken dan? Deze week van het werk een tas gekregen voor een virtuele borrel, met een forse fles wijn en een flesje Corona (hihaho, kantoorhumor denk ik dan maar). Gratis, dus die heb ik vanmiddag op zitten drinken onder het genot van een zuchtje wind en heerlijke stilte in de tuin
Maar dan kun je toch beter iets drinken dat je wél lekker vindt? Dat is toch niet zo ingewikkeld?quote:Op zondag 28 juni 2020 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, het is wel zo dat praktisch iedereen z'n eerste biertje ranzig vindt. En de tweede meestal ook.
Ik laat me door jou niet gek maken bestevaer.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh nee dan ben je gewoon een alcoholist.
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Blijkbaar zitten wij mensen zo in elkaar, dat we niet altijd iets meteen lekker vinden. Je kunt dingen leren eten en drinken. Bij kleine kinderen moet je ook gewoon al het geklaag negeren en groente naar binnen blijven schuiven totdat ze het beginnen te tolereren.quote:Op zondag 28 juni 2020 00:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch beter iets drinken dat je wél lekker vindt? Dat is toch niet zo ingewikkeld?
Gelukkig kan dat mij bijzonder weinig schelen.quote:Op zondag 28 juni 2020 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het nog steeds ranzig, maar ik drink het om stoer en mannelijk over te komen naar andere mensen.
Vooruit, als ik nog eens een gratis biertje krijg, zal ik die ook burgemeester maken.quote:Op zondag 28 juni 2020 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Blijkbaar zitten wij mensen zo in elkaar, dat we niet altijd iets meteen lekker vinden. Je kunt dingen leren eten en drinken. Bij kleine kinderen moet je ook gewoon al het geklaag negeren en groente naar binnen blijven schuiven totdat ze het beginnen te tolereren.
Zo werkt dat met drank ook wel, eigenlijk.
Braaf.quote:Op zondag 28 juni 2020 00:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooruit, als ik nog eens een gratis biertje krijg, zal ik die ook burgemeester maken.
Hoi.quote:Op zondag 28 juni 2020 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bier en koffie allebei niet lekker vinden
Walgelijk. Water, dat is pas lekker.quote:Op zondag 28 juni 2020 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bier en koffie allebei niet lekker vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |