Dan had hij het vorig jaar meteen moeten doen, beetje slap gelul allemaal.quote:
Leven zal wel tegenvallen de hele dag met moeders de vrouw op de bank.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan had hij het vorig jaar meteen moeten doen, beetje slap gelul allemaal.
Ik kijk nu uit het raam. Straatfeest.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heel Groningen loopt nu met een erectie?
Woonde geloof ik nog beste tijd in Munchen. Zijn huis in Groningen zal wel klaar zijn nu of zoquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leven zal wel tegenvallen de hele dag met moeders de vrouw op de bank.
Het zwarte gat.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leven zal wel tegenvallen de hele dag met moeders de vrouw op de bank.
Wel sneu voor hem dat er een VAR is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al is Robben geblesseerd dan nog dolt ie halve Eredivisie. Moet makkelijk lukken
Het uitstellen van de Tour heeft toch nog voordelen weten te brengen.twitter:chrisvandegoor twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 17:28:21Ik had je vandaag, als trouwste fan van #uitzichtvandedag uit de Tour, graag een foto vd zee in Nice willen tonen, maar het is dit geworden @jonas_creteur #redactiedienst ipv #Tour https://t.co/JnC5VVCJXC reageer retweet
Hoe groot is de kans dat dit glazen zonder sterkte zijn?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:20 schreef Mani89 het volgende:
Mark van Bommel heeft een bril.
https://nos.nl/artikel/23(...)k-was-onterecht.html
Rick van Drongelen is echt lachwekkend slecht.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou wel leuk zijn als HSV nog 3e wordt en we dan dus play-offs tussen Werder en HSV krijgen om de Bundesliga.
Moet Wes weten. En puur qua afmaken zal het ook wel. Maar geef mij maar een complete spits.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
Wes vindt Ruud de beste spits waar hij mee gespeeld heeft. @:wimderon
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zet voor mij geen zoden aan de dijk, ik moet vandaag hardcore calorieen verbranden. (de reden staat op mijn instagram @:iedereen.)
Niet Raul>Ruud?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moet Wes weten. En puur qua afmaken zal het ook wel. Maar geef mij maar een complete spits.
Ik wist dat je dit ging zeggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Milito was de beste, maar voetbal blijft geen sport.
(lol)twitter:Martijncda twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 22:35:45Op welke #CDA topper stem jij?
-een fantastische minister(Hugo)
-een zeer adequate staatssecretaris (Mona)
-het beste Kamerlid van NL(Pieter)
-de beste lijsttrekker (Martijn)
Laat iedereen zijn werk doen en laten we ons richten op #watonsbindt #kiesdenummer1 #teammartijn reageer retweet
Die Van Helvert is een raar mannetje.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:44 schreef hhh38 het volgende:
(lol)twitter:Martijncda twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 22:35:45Op welke #CDA topper stem jij?
Laat iedereen zijn werk doen en laten we ons richten op #watonsbindt #kiesdenummer1 #teammartijn reageer retweet
Kijk ook even naar de resultaten van de poll
Snel wat chips vreten schijnt goed te zijn om je zout aan te vullen en die cola is goed om je suikers aan te vullen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Zo, toch nog mijn rondje gefietst. Nu tijd om mezelf te belonen met een zak tjips en cola.
Ik denk dat ik zojuist in recordtempo een hele zak Layz oven chips naturel met een bakje mayo heb opgevreten.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snel wat chips vreten schijnt goed te zijn om je zout aan te vullen en die cola is goed om je suikers aan te vullen.
Ik kan daar niet op klikken. Neem aan dat Omzigt bovenaan staat?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:44 schreef hhh38 het volgende:
Kijk ook even naar de resultaten van de poll
Ja, 80%quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan daar niet op klikken. Neem aan dat Omzigt bovenaan staat?
Wie wel? Mona?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Pieter is erg populair op twitter bij veel rechtse bozige mensjes. Ik denk dat hij bij de mainstream CDA kiezer geen schijn van kans maakt.
Campagne voeren is ook totaal niet op zn lijf geschreven. Aan de andere kant heeft De Jonge totaal geen verhaal, is Keijzer waarschijnlijk voor een groot deel te rechts en die Martijn doet voor spek en bonen mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Pieter is erg populair op twitter bij veel rechtse bozige mensjes. Ik denk dat hij bij de mainstream CDA kiezer geen schijn van kans maakt.
Vies, vet varken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zojuist in recordtempo een hele zak Layz oven chips naturel met een bakje mayo heb opgevreten.
Ik ben geen rechtsig boze mens maar ik sta net als genoeg linksche mensen volledig achter Pieterrrrquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Denk dat mensen uiteindelijk wel behoefte hebben aan inhoud en daadkracht. Zeker in deze gare tijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Campagne voeren is ook totaal niet op zn lijf geschreven. Aan de andere kant heeft De Jonge totaal geen verhaal, is Keijzer waarschijnlijk voor een groot deel te rechts en die Martijn doet voor spek en bonen mee.
Wordt nog interessant.
Ik zou gauw een lidmaatschap aanvragen dan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen rechtsig boze mens maar ik sta net als genoeg linksche mensen volledig achter Pieterrrr
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De eerste aflevering is alvast een regelrechte topshow, dat mag ik wel zeggen toch?
Ik zit weer ouderwets in een totale staat van verwarring naar m'n beeldscherm te koekeloeren, heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg bij de vorige verkiezingen de meeste voorkeursstemmen van alle CDA-kandidatenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Alleen als het van reĺlende rotscholier machquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou gauw een lidmaatschap aanvragen dan.
Ben je dronken?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen als het van reĺlende rotscholier mach
Pieter is een goed ventjequote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:34 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:08 schreef showtimer het volgende:
[..]Overbodig was het sowieso niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik snap niet dat linkse mensen zo begaan zijn met Pietertje. Hij komt op voor een sterke rechtstaat en rechtvaardigheid, blijkbaar word je dan als relatief links gezien bij een rechtse partijquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen rechtsig boze mens maar ik sta net als genoeg linksche mensen volledig achter Pieterrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |