Wat mschol zei dus..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Te oud en dus te duur![]()
Kan een 18-jarige op minimumloon ook, waarom dan haar aannemen
Heerlijkquote:
Lokaal hier van een amateur weerstationnetje:quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:18 schreef mschol het volgende:
max 31,1 graden geweest in de schaduw hier..
momenteel 27 binnen, buiten 30,9
Had je vroeger zo'n serie vanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
Kan eieren en burgers flippen op de luiken
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Had je vroeger zo'n serie van
Koken op de motor en dat soort ongein
Bijna 450, dat is echt fantastischquote:
Die debiele klokken om je nekquote:
dan moet je deze niet kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
welke? ik ben altijd in voor verstand op 0 popcornfilms
Huh?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen schaken meer kapot slaan met flessen jij he! Boefje
naja dat is juist de gimmick goed gekozen, its time to know what time it is!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Die debiele klokken om je nek![]()
Tijdje terug documentaire over gezien, wat een volk
Schapen, sorry, hitteflauwtequote:
Zeg je nu dat ik op Koos lijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:07 schreef Molo het volgende:
Moet bij Modus denken aan ICQ, daar Koos leren
Oh dit is een wat wonderlijke combinatiequote:
Het smaakte welquote:
Waren die linzen nog aangemaakt met iets?quote:
De aardappels en courgette herkende ik maar die donkere balletjes.... geen ideequote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dit is een wat wonderlijke combinatie![]()
Wel goed voor de vezels en eiwitten
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:12 schreef crv het volgende:
[..]
De aardappels en courgette herkende ik maar die donkere balletjes.... geen idee
Gekookt vogelzaad of zo
Extra well done koffiebonen?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:12 schreef crv het volgende:
[..]
Gekookt vogelzaad of zo
Linzen, Puy linzen zelfs specifiekquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:12 schreef crv het volgende:
[..]
Gekookt vogelzaad of zo
kaviaar toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:12 schreef crv het volgende:
[..]
Gekookt vogelzaad of zo
Yaay gratis zuipenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Stroomstoring in Scheveningen zorgt voor paniek bij strandtentondernemers
Er wordt op dit moment een stroomstoring gemeld in een deel van Scheveningen. Het is nog niet bekend om hoeveel aansluitingen het gaat. Er is paniek ontstaan bij ondernemers, want de stroomstoring zorgt er ook voor dat mensen niet kunnen afrekenen.
https://www.ad.nl/den-haa(...)_XdsjF_ZO_i_rjsXZvvM
Weet niet zo goed wat daarop te zeggen. Voel me iig opgelucht nu en was fijn om mijn ouders maar vooral schoonzusje en nichtjes te zien en sprekenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Stroomstoring in Scheveningen zorgt voor paniek bij strandtentondernemers
Er wordt op dit moment een stroomstoring gemeld in een deel van Scheveningen. Het is nog niet bekend om hoeveel aansluitingen het gaat. Er is paniek ontstaan bij ondernemers, want de stroomstoring zorgt er ook voor dat mensen niet kunnen afrekenen.
https://www.ad.nl/den-haa(...)_XdsjF_ZO_i_rjsXZvvM
Goed dat je gegaan bentquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat daarop te zeggen. Voel me iig opgelucht nu en was fijn om mijn ouders maar vooral schoonzusje en nichtjes te zien en spreken
begint hier nu te waaienquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:25 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, er komt een buitje jouw kant op, trekt hier net oostelijk langs, continu gerommel in de verte
Wordt nog wat volgende week.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
Zit op een balkon want trein is vrij vol, maar zit in de volle zon met mondkapje, bloed, bloed heet
opgelucht is positiefquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat daarop te zeggen. Voel me iig opgelucht nu en was fijn om mijn ouders maar vooral schoonzusje en nichtjes te zien en spreken
Dat eerste kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ga vast het dak verwijderen en mijn ruiten ingooien.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:25 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, er komt een buitje jouw kant op, trekt hier net oostelijk langs, continu gerommel in de verte
heb je ook neefjes en nichtjes?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik me voorstellenKlinkt wel als een waardevolle dag. Bij mij duurt het meestal even voordat zoiets bezinkt en ik echt weet wat ik ervan vond
daar ga je spijt van krijgen :pquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ga vast het dak verwijderen en mijn ruiten ingooien.
Ik heb éėn nicht en één neef, maar met die mensen wil ik niks te maken hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:30 schreef Karzai het volgende:
Ik heb er wel een aantal ben de oudste neef zou eigenlijk het goede voorbeeld moeten geven
ow wrom niet, hier ook wat ooms en tantes die niet meer met elkaar willen pratenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb éėn nicht en één neef, maar met die mensen wil ik niks te maken hebben.
ik weet niet of hier nog wat komt maar toch de kussens naar binnen gehaaldquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeven uur gaat het los volgens buienrader
Lijkt richting de Biesbosch af te buigen als ik het zo zie https://www.lightningmaps.org/#m=oss;t=3;s=200;o=0;b=;ts=0;z=10;y=51.5899;x=4.7585;d=2;dl=2;dc=0;quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeven uur gaat het los volgens buienrader
Mag je toch wel vanuit gaanquote:
Er zijn wat dingen voorgevallen waarbij mijn moeder veel verdriet is aangedaan en ze financieel enkele tienduizenden euro’s is benadeeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow wrom niet, hier ook wat ooms en tantes die niet meer met elkaar willen praten
Weet niet precies waarom
Mag je eigenlijk naakt daar zitten op mondkapje na?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
Zit op een balkon want trein is vrij vol, maar zit in de volle zon met mondkapje, bloed, bloed heet
ajquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn wat dingen voorgevallen waarbij mijn moeder veel verdriet is aangedaan en ze financieel enkele tienduizenden euro’s is benadeeld.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh zitplaats in de coupé gescoord nu, hoi goddelijke airco
lol dat zou wat zijn, of een naakt coupéquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk naakt daar zitten op mondkapje na?
En fijn dat het klaar is!
Vanavond compleet lossssss gaan
Noem je mij nu een lompe mongool?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag je toch wel vanuit gaan![]()
Het is af en toe een lompe mongool, maar wel mijn lompe mongool met een leuk lompe mongolenkind als resultaat
Denk dat ze doelt dat dan weer alle zitplaatsen gebruikt mogen worden en nu de helft. Maar ging mij idd om de hittequote:
Oh wowquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn wat dingen voorgevallen waarbij mijn moeder veel verdriet is aangedaan en ze financieel enkele tienduizenden euro’s is benadeeld.
Ja manquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
lol dat zou wat zijn, of een naakt coupé
Mijn tante, nichtje en neef vonden het nodig om zo’n 80.000 euro van mijn oma weg te sluizen naar een bankrekening in Zwitserlandquote:
Tof! Marks & Spencerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:46 schreef Molo het volgende:
Marks en Spencer pakketje bezorgd![]()
Jammer dat ze alleen non food bezorgen, maar alsnog awesome
En die zijn daar niet voor voor het gerecht gesleept?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn tante, nichtje en neef vonden het nodig om zo’n 80.000 euro van mijn oma weg te sluizen naar een bankrekening in Zwitserland
Ja behalve dat een topje echt heel erg raar valtquote:
We hebben ze jarenlang bestookt met advocaten en rechtszaken. 15k is boven water gekomen. De rest was niet te achterhalen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
En die zijn daar niet voor voor het gerecht gesleept?
Bij zulk onrecht zou ik niet rusten voor dat rechtgezet was geloof ik
dit vraagt om foto'squote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja behalve dat een topje echt heel erg raar valt![]()
Rest is wel leuk
Even kijken of terugsturen de moeite is
Bizarquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben ze jarenlang bestookt met advocaten en rechtszaken. 15k is boven water gekomen. De rest was niet te achterhalen.
Walgelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben ze jarenlang bestookt met advocaten en rechtszaken. 15k is boven water gekomen. De rest was niet te achterhalen.
op de bbq?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gemarineerde zalmburgersVond ik in de diepvries. Vorige maand een keer besteld voor de BBQ. Maar eens zien wat t is. En worteltjes. Rauwe
Fijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja op de plaat he. Zal hem tussendoor maar even afwassen want ik heb ook nog kebabspiesjes.quote:
oh lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja op de plaat he. Zal hem tussendoor maar even afwassen want ik heb ook nog kebabspiesjes.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe slim
https://9gag.com/gag/aYyYwn0
Het waren altijd al ratten. Maar dat ze zo doortrapt waren, hadden we niet verwacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Bizar![]()
Mensen zijn soms echt ronduit ratten
Onverwacht? Of waren het altijd al lijers?
Ongelooflijk dat mensen dat hun eigen familie aandoen. Mijn moeder heeft daar echt vreselijk veel last van gehad.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Walgelijk.
een van mijn tantes heeft ook jarellang geld van mijn oma's rekening gehaald. Bleek iets van 17 duizend euro te zijn geweest
Ja ik weet niet of mijn oma het eigenlijk wist, waarschijnlijk wel. Maar onbegrijpelijk ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat mensen dat hun eigen familie aandoen. Mijn moeder heeft daar echt vreselijk veel last van gehad.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe slim
https://9gag.com/gag/aYyYwn0
mijn tantes hadden de pasjes om boodschappen te doen voor mijn oma dus was makkelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:03 schreef Karzai het volgende:
maar ze kunnen toch niet zomaar bij die rekeningen?
Mijn oma was dement. Dus mijn nichtje bewaarde het pasje want “dat was veiliger”.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:03 schreef Karzai het volgende:
maar ze kunnen toch niet zomaar bij die rekeningen?
Het geld wist mijn oma niet. Wel dat mijn neef zich gewoon haar autootje heeft toegeëigend toen ze zelf niet meer kon rijden. Daar was ze heel pissig over.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of mijn oma het eigenlijk wist, waarschijnlijk wel. Maar onbegrijpelijk ja.
En heeft ze de neef niet aangesproken?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het geld wist mijn oma niet. Wel dat mijn neef zich gewoon haar autootje heeft toegeëigend toen ze zelf niet meer kon rijden. Daar was ze heel pissig over.
Deze is dus heel strak bij de tetten en heel bizar wijd en los bij de buikquote:
Nog contact mee nu?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Walgelijk.
een van mijn tantes heeft ook jarellang geld van mijn oma's rekening gehaald. Bleek iets van 17 duizend euro te zijn geweest
quote:
quote:
Blehquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het waren altijd al ratten. Maar dat ze zo doortrapt waren, hadden we niet verwacht.
mwa niet zoveel. soms om het contact met haar dochter te onderhouden. die is nu 14 maar das ook de enige reden. Sowieso een kutwijf blijkt het te zijn.quote:
Kon dit niet in een spoilerquote:
Eerder tupperware.quote:
Ze heeft ook moeite met ademhalen gok ik.quote:
Oh dus dáárom heeft iedere man hier het nummer van Molo.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Wel benieuwd naar de achterkant van het jurkje ook.
Stuur je die foto even per app Molo?
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Waren die linzen nog aangemaakt met iets?
Ze is vrijgevig ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus dáárom heeft iedere man hier het nummer van Molo.
jij hebt nu toch ook haar nummer gehosseld?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus dáárom heeft iedere man hier het nummer van Molo.
waar zitten die organen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft ook moeite met ademhalen gok ik.
Ja anders doe je niet meer mee heaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:19 schreef bitterbal het volgende:
jij hebt nu toch ook haar nummer gehosseld?
Ja, die heeft ze aangesproken, zelfs met hem afgesproken dat hij in termijnen een paar duizend euro zou betalen. Maar toen mijn oma haar heup brak en in een verpleeghuis belandde, is hij daar weer mee gestoptquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En heeft ze de neef niet aangesproken?
Stiefmonster heeft dit bij haar eigen nichtje gedaan. opa en oma overleden, belofte was dat nicht die auto kreeg want net rijbewijs en leuk en zo. Stiefmonsters auto gaat kapot en eigent zich die auto toe...
Zie Whatsapp!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Wel benieuwd naar de achterkant van het jurkje ook.
Stuur je die foto even per app Molo?
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die heeft ze aangesproken, zelfs met hem afgesproken dat hij in termijnen een paar duizend euro zou betalen. Maar toen mijn oma haar heup brak en in een verpleeghuis belandde, is hij daar weer mee gestopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:22 schreef mschol het volgende:
n.a.v TT:oeh een stukje mschol gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:22 schreef mschol het volgende:
n.a.v TT:Mannen met geknipte nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja, ik beschouw deze mensen niet meer als familie.quote:
Enveloppe met geld met erop supercorona laten bezorgen?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik beschouw deze mensen niet meer als familie.
Stiefmonster lijkt me een vreselijk opportunistisch iemand
Neuh. Ze zijn mijn aandacht niet waard.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Enveloppe met geld met erop supercorona laten bezorgen?
WATquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurman vroeg of ik een kurketrekker heb. Maar die heb ik niet
Buurman wil jequote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurman vroeg of ik een kurketrekker heb. Maar die heb ik niet
ja dat was het ook omdat zij gewoon een nieuwe auto kon kopen. nicht was nog jong en niet in staat omdat te doen. Maar e heeft het te horen gekregenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik beschouw deze mensen niet meer als familie.
Stiefmonster lijkt me een vreselijk opportunistisch iemand
Morgen is het een kopje suiker en voor je het weet ben je zwanger!quote:
Die kurkentrekker heeft hij ook niet nodig voor wijn!quote:
Nee dat niet, maar zo ranzig altijd te zien dat er toch best nog wat mannen dat niet bijhoudenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
uhoh.. nou moet ik het huis extra beveiligen..
[..]
is dat zo bijzonder?
Van nichtje? Of van jou?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat was het ook omdat zij gewoon een nieuwe auto kon kopen. nicht was nog jong en niet in staat omdat te doen. Maar e heeft het te horen gekregen
Een wijntje en erbij op tafel een kaarsjequote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen is het een kopje suiker en voor je het weet ben je zwanger!
Ik wil het niet weten, want dan doe ik vannacht weer geen oog dicht, Rabbit.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kurkentrekker heeft hij ook niet nodig voor wijn!
Damnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:30 schreef Arch-Indar het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)twee-tweelingen.html
Zwanger van twee tweelingen....
van nicht. die heeft haar een hele boze mail gestuurd maar denk niet dat ze vond dat ze iets fouts heeft gedaan :pquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook geen suikerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen is het een kopje suiker en voor je het weet ben je zwanger!
Dan heeft dat toch geen reet geholpen? Zulke mensen moet je keihard afstraffen en nooit meer één beetje helpenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van nicht. die heeft haar een hele boze mail gestuurd maar denk niet dat ze vond dat ze iets fouts heeft gedaan :p
Ze noemen het heel zeldzaam, maar 1 op de 50 miljoen.. dat vind ik nog best veel eigenlijk....quote:
Nee, die mensen weten alles wat krom is, recht te lullen voor zichzelfquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van nicht. die heeft haar een hele boze mail gestuurd maar denk niet dat ze vond dat ze iets fouts heeft gedaan :p
60 he, er lopen ook nog mannen rondquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze noemen het heel zeldzaam, maar 1 op de 50 miljoen.. dat vind ik nog best veel eigenlijk....
Dat zijn wat, 100 vrouwen op de wereld die dat hebben.
Oh ja... Die was ik even vergeten.quote:
Sorry dan voor die DM met het beeld materiaalquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, want dan doe ik vannacht weer geen oog dicht, Rabbit.
Dat lijkt me echt erg voor die vrouw zegquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:30 schreef Arch-Indar het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry dan voor die DM met het beeld materiaal
Weken terug besloten dat we gewoon doorwerken en de kantoren open houden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:07 schreef Molo het volgende: Hoor nu zachtjes aan van steeds meer mensen dat bedrijven al gaan omvallen of personeel eruit mikken. Heel benieuwd wel hoe Nederland er over een jaar uitziet
![]()
niemand heeft haar geholpen toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan heeft dat toch geen reet geholpen? Zulke mensen moet je keihard afstraffen en nooit meer één beetje helpen
Voor je gastenquote:
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Fijn dat jij daarbij hoort. Maar ik kan me voorstellen dat veel kleine ondernemingen met name in de horeca er veel last van ondervinden. Zeker als ze niet een afhaaloptie hebben kunnen regelen..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weken terug besloten dat we gewoon doorwerken en de kantoren open houden.
Ontzettend veel commentaar gehad, alles zou naar de kloten gaan enz.
We draaien tot nu toe het beste seizoen ooit en de omzetverwachting is +30%. En belangrijker nog niemand hoeft weg en we nemen veel mensen aan.
Dikke puh
Veel wijnen hebben tegenwoordig toch een draaidop ipv kurkquote:
maar ondertussen heeft zij wel die auto en loop jij dag in dag uit voor d'r te sloven want wat is ze allemaal zielig.quote:
Hier nog steeds geen kans op wat dan ookquote:
Horrorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze noemen het heel zeldzaam, maar 1 op de 50 miljoen.. dat vind ik nog best veel eigenlijk....
Dat zijn wat, 100 vrouwen op de wereld die dat hebben.
Nee voor de kurkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je misschien eens wat vaker moeten doen ^^quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik spreek zelden thuis af. En de laatste wijnflessen die ik kocht, hadden een schroefdop
die auto was niet voor mij bedoeld. die is trouwens allang weer wegquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ondertussen heeft zij wel die auto en loop jij dag in dag uit voor d'r te sloven want wat is ze allemaal zielig.
Mooi zo! Ligt natuurlijk enorm aan soort toko of dat kanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weken terug besloten dat we gewoon doorwerken en de kantoren open houden.
Ontzettend veel commentaar gehad, alles zou naar de kloten gaan enz.
We draaien tot nu toe het beste seizoen ooit en de omzetverwachting is +30%. En belangrijker nog niemand hoeft weg en we nemen veel mensen aan.
Dikke puh
Heeft ze die auto ingeleverd dan?quote:
Zouden ze dan ook 2 keer zo chagrijnig zijn maandelijks?quote:
Nu alleen nog de meters bierquote:
Grappig inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:44 schreef Bos81 het volgende:
Wel grappig: NPO Radio 2 draait momenteel Riders on the Storm
Omdat ik dus zojuist een donder hoorde en een bliksem zag. Hoopte dat het begon te stormen dus, maar het lijkt vooralsnog mee te vallenquote:
Jij bent te goed....quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die auto was niet voor mij bedoeld. die is trouwens allang weer wegmaar goed ja ik vind dat uit loyaliteit naar mijn vader dat ik het contact wel met haar moet onderhouden ja en haar moet helpen waar ik kan
Ik dacht aan een ander liedje van Guus...quote:
Ah vandaarquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat ik dus zojuist een donder hoorde en een bliksem zag. Hoopte dat het begon te stormen dus, maar het lijkt vooralsnog mee te vallen
wat moet ik daar aan doen dan? auto is niet aan mij beloofd.... en ik woonde met dat mens samen. Hij was beloofd aan nicht he, niet aan mijquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je misschien eens wat vaker moeten doen ^^
Ik bedoelde het meer in zijn geheel als ik je verhaal leesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat moet ik daar aan doen dan? auto is niet aan mij beloofd.... en ik woonde met dat mens samen. Hij was beloofd aan nicht he, niet aan mij
oh :pquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:48 schreef crv het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in zijn geheel als ik je verhaal lees
Ja ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:48 schreef crv het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in zijn geheel als ik je verhaal lees
Zielig gedrag, herkenbaar Helaasquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh :p
ja ze nam dat ding gewoon in en zei dat ze een auto nodig had en verder was dat einde discussie dan![]()
Wat is dit voor hel.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:30 schreef Arch-Indar het volgende:
Heel goed, ruzie maken en trammelant in de familie vind ik zo pauper, zo zijn wij ook, vergeven snel, maar sta voor jezelf.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die auto was niet voor mij bedoeld. die is trouwens allang weer wegmaar goed ja ik vind dat uit loyaliteit naar mijn vader dat ik het contact wel met haar moet onderhouden ja en haar moet helpen waar ik kan
ja ik hecht verder vrij weinig waarde aan familiebandenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel goed, ruzie maken en trammelant in de familie vind ik zo pauper, zo zijn wij ook, vergeven snel, maar sta voor jezelf.
Schijnbaar niet want je doet dit uit respect voor je pa.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik hecht verder vrij weinig waarde aan familiebanden
ja maar das het aard van mijn karakter. Maar snap je puntquote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want je doet dit uit respect voor je pa.
moest meteen hieraan denken..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:09 schreef crv het volgende:
Goffer![]()
Vanmiddag 2 tellen onweer maar nu alweer benauwd en ik lig nog aan de zonkant ook
Ja stiekem ben je gewoon heel lief en zorgzaam maar dat wil je nooit horenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das het aard van mijn karakter. Maar snap je puntMaar vind niet dat ik haar kan laten vallen hoe schijtirritant ze ook is
Hier begint de temperatuur ook weer op te lopenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:09 schreef crv het volgende:
Goffer![]()
Vanmiddag 2 tellen onweer maar nu alweer benauwd en ik lig nog aan de zonkant ook
oh dat zorgzame geef ik wel toe hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja stiekem ben je gewoon heel lief en zorgzaam maar dat wil je nooit horen
Alleen dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat zorgzame geef ik wel toe hoor
Ben ik het niet mee eensquote:
The worst is yet to comequote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Nou hier zou een grote storm komen.. twee druppels regen gehad.
Dat is gewoon een andere manier van interpreterenquote:
quote:
Nopequote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier begint de temperatuur ook weer op te lopen
Maar hebben ze daar geen airco of klimaatregeling?
Doomsday storm will comequote:
Rondje aardbol?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
ga zo maar rondje lopen. Speklapjes er af lopen
Was 3 klappen, 1 flits en wat spatjes regenquote:
Ja, viel tegenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:27 schreef crv het volgende:
[..]
Was 3 klappen, 1 flits en wat spatjes regen
Wij hebben vorig jaar de zware hagelstorm gehadquote:
Join the clubquote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MooiNu kunnen we allebei niet meer lopen zonder er als 80-jarige uit te zien
Maandje?🍺quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:29 schreef Fogel het volgende:
Zo, totaal net onder de 100 liter bier gebrouwen gister en vandaag.
Kan er weer even tegenaan
Iets meer.quote:
Jeejquote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:29 schreef Fogel het volgende:
Zo, totaal net onder de 100 liter bier gebrouwen gister en vandaag.
Kan er weer even tegenaan
Voordat k weg ging keek k nog op buienradar.nl. was niets te zienquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja wordt hier over drie kwartier verwacht
Buienradar heeft het altijd mis zo’n beetje.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voordat k weg ging keek k nog op buienradar.nl. was niets te zien
Welke gebruik jij?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buienradar heeft het altijd mis zo’n beetje.
In mijn ervaring.
Ja het schommelt nogal inderdaad. BR kan goed laten zien waar bestaande buien naartoe gaan, maar niet waar nieuwe buien ontstaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voordat k weg ging keek k nog op buienradar.nl. was niets te zien
op anderhalve meter van elkaar??quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
Liep ook net langs terrasjes waar mensen zaten te eten heheheheh :p
Hoe meten ze het ontstaan van nieuwe buien? Van die luchtballonnen toch ook?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het schommelt nogal inderdaad. BR kan goed laten zien waar bestaande buien naartoe gaan, maar niet waar nieuwe buien ontstaan.
meten kan dus niet, dat is voorspellen. En daar zit behoorlijk wat onzekerheid in.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe meten ze het ontstaan van nieuwe buien? Van die luchtballonnen toch ook?
Ah oké. K dacht dat ze van die dingen hadden de vochtigheid hoog in de lucht konden meten ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
meten kan dus niet, dat is voorspellen. En daar zit behoorlijk wat onzekerheid in.
Ja dat kan wel, maar je weet niet zo gauw van tevoren zeker of er een bui uit gaat ontstaan. Technisch is dat op zich wel te doen als je genoeg data hebt over windsnelheid en richting, luchtvochtigheid, temperatuur, dauwpunt etc. Maar het is maar de vraag of Buienradar al die instrumenten wel gebruikt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah oké. K dacht dat ze van die dingen hadden de vochtigheid hoog in de lucht konden meten ofzo
Wat nou weerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Èr zonk net een sloep hier, die werd voortgetrokken door een andere boot, tjoeps weg.
Zo’n rondvaartboot?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Èr zonk net een sloep hier, die werd voortgetrokken door een andere boot, tjoeps weg.
quote:
Jongelui met twee boten, achterste is nu gezonken maar zit nog vast aan de voorste met een touw, heb gezegd dat ze hem moeten kappen en meteen aangifte doen want er varen hier inderdaad overdag rondvaartboten langs.quote:
Ja, dat kan ongelukken opleveren. Is er geen havendienst waar je dat moet melden?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Jongelui met twee boten, achterste is nu gezonken maar zit nog vast aan de voorste met een touw, heb gezegd dat ze hem moeten kappen en meteen aangifte doen want er varen hier inderdaad overdag rondvaartboten langs.
Begreep dat het voorspellen nu sowieso minder goed lukt, ze hebben wel een extra weerballon opgelaten maar missen de info van de vliegtuigen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe meten ze het ontstaan van nieuwe buien? Van die luchtballonnen toch ook?
Heb politie gebeld, die gaan het kanaal af laten zetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan ongelukken opleveren. Is er geen havendienst waar je dat moet melden?
Hoop dat die knulletjes goed verzekerd zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb politie gebeld, die gaan het kanaal af laten zetten.
Stijve boordjes en teveel tanden dus ik vermoed van welquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat die knulletjes goed verzekerd zijn
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stijve boordjes en teveel tanden dus ik vermoed van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |