Wat mschol zei dus..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Te oud en dus te duur![]()
Kan een 18-jarige op minimumloon ook, waarom dan haar aannemen
Heerlijkquote:
Lokaal hier van een amateur weerstationnetje:quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:18 schreef mschol het volgende:
max 31,1 graden geweest in de schaduw hier..
momenteel 27 binnen, buiten 30,9
Had je vroeger zo'n serie vanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
Kan eieren en burgers flippen op de luiken
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Had je vroeger zo'n serie van
Koken op de motor en dat soort ongein
Bijna 450, dat is echt fantastischquote:
Die debiele klokken om je nekquote:
dan moet je deze niet kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
welke? ik ben altijd in voor verstand op 0 popcornfilms
Huh?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen schaken meer kapot slaan met flessen jij he! Boefje
naja dat is juist de gimmick goed gekozen, its time to know what time it is!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Die debiele klokken om je nek![]()
Tijdje terug documentaire over gezien, wat een volk
Schapen, sorry, hitteflauwtequote:
Zeg je nu dat ik op Koos lijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:07 schreef Molo het volgende:
Moet bij Modus denken aan ICQ, daar Koos leren
Oh dit is een wat wonderlijke combinatiequote:
Het smaakte welquote:
Waren die linzen nog aangemaakt met iets?quote:
De aardappels en courgette herkende ik maar die donkere balletjes.... geen ideequote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dit is een wat wonderlijke combinatie![]()
Wel goed voor de vezels en eiwitten
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:12 schreef crv het volgende:
[..]
De aardappels en courgette herkende ik maar die donkere balletjes.... geen idee
Gekookt vogelzaad of zo
Extra well done koffiebonen?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:12 schreef crv het volgende:
[..]
Gekookt vogelzaad of zo
Linzen, Puy linzen zelfs specifiekquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:12 schreef crv het volgende:
[..]
Gekookt vogelzaad of zo
kaviaar toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:12 schreef crv het volgende:
[..]
Gekookt vogelzaad of zo
Yaay gratis zuipenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Stroomstoring in Scheveningen zorgt voor paniek bij strandtentondernemers
Er wordt op dit moment een stroomstoring gemeld in een deel van Scheveningen. Het is nog niet bekend om hoeveel aansluitingen het gaat. Er is paniek ontstaan bij ondernemers, want de stroomstoring zorgt er ook voor dat mensen niet kunnen afrekenen.
https://www.ad.nl/den-haa(...)_XdsjF_ZO_i_rjsXZvvM
Weet niet zo goed wat daarop te zeggen. Voel me iig opgelucht nu en was fijn om mijn ouders maar vooral schoonzusje en nichtjes te zien en sprekenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Stroomstoring in Scheveningen zorgt voor paniek bij strandtentondernemers
Er wordt op dit moment een stroomstoring gemeld in een deel van Scheveningen. Het is nog niet bekend om hoeveel aansluitingen het gaat. Er is paniek ontstaan bij ondernemers, want de stroomstoring zorgt er ook voor dat mensen niet kunnen afrekenen.
https://www.ad.nl/den-haa(...)_XdsjF_ZO_i_rjsXZvvM
Goed dat je gegaan bentquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat daarop te zeggen. Voel me iig opgelucht nu en was fijn om mijn ouders maar vooral schoonzusje en nichtjes te zien en spreken
begint hier nu te waaienquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:25 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, er komt een buitje jouw kant op, trekt hier net oostelijk langs, continu gerommel in de verte
Wordt nog wat volgende week.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
Zit op een balkon want trein is vrij vol, maar zit in de volle zon met mondkapje, bloed, bloed heet
opgelucht is positiefquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat daarop te zeggen. Voel me iig opgelucht nu en was fijn om mijn ouders maar vooral schoonzusje en nichtjes te zien en spreken
Dat eerste kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ga vast het dak verwijderen en mijn ruiten ingooien.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:25 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, er komt een buitje jouw kant op, trekt hier net oostelijk langs, continu gerommel in de verte
heb je ook neefjes en nichtjes?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik me voorstellenKlinkt wel als een waardevolle dag. Bij mij duurt het meestal even voordat zoiets bezinkt en ik echt weet wat ik ervan vond
daar ga je spijt van krijgen :pquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ga vast het dak verwijderen en mijn ruiten ingooien.
Ik heb éėn nicht en één neef, maar met die mensen wil ik niks te maken hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:30 schreef Karzai het volgende:
Ik heb er wel een aantal ben de oudste neef zou eigenlijk het goede voorbeeld moeten geven
ow wrom niet, hier ook wat ooms en tantes die niet meer met elkaar willen pratenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb éėn nicht en één neef, maar met die mensen wil ik niks te maken hebben.
ik weet niet of hier nog wat komt maar toch de kussens naar binnen gehaaldquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeven uur gaat het los volgens buienrader
Lijkt richting de Biesbosch af te buigen als ik het zo zie https://www.lightningmaps.org/#m=oss;t=3;s=200;o=0;b=;ts=0;z=10;y=51.5899;x=4.7585;d=2;dl=2;dc=0;quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeven uur gaat het los volgens buienrader
Mag je toch wel vanuit gaanquote:
Er zijn wat dingen voorgevallen waarbij mijn moeder veel verdriet is aangedaan en ze financieel enkele tienduizenden euro’s is benadeeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow wrom niet, hier ook wat ooms en tantes die niet meer met elkaar willen praten
Weet niet precies waarom
Mag je eigenlijk naakt daar zitten op mondkapje na?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
Zit op een balkon want trein is vrij vol, maar zit in de volle zon met mondkapje, bloed, bloed heet
ajquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn wat dingen voorgevallen waarbij mijn moeder veel verdriet is aangedaan en ze financieel enkele tienduizenden euro’s is benadeeld.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh zitplaats in de coupé gescoord nu, hoi goddelijke airco
lol dat zou wat zijn, of een naakt coupéquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk naakt daar zitten op mondkapje na?
En fijn dat het klaar is!
Vanavond compleet lossssss gaan
Noem je mij nu een lompe mongool?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag je toch wel vanuit gaan![]()
Het is af en toe een lompe mongool, maar wel mijn lompe mongool met een leuk lompe mongolenkind als resultaat
Denk dat ze doelt dat dan weer alle zitplaatsen gebruikt mogen worden en nu de helft. Maar ging mij idd om de hittequote:
Oh wowquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn wat dingen voorgevallen waarbij mijn moeder veel verdriet is aangedaan en ze financieel enkele tienduizenden euro’s is benadeeld.
Ja manquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
lol dat zou wat zijn, of een naakt coupé
Mijn tante, nichtje en neef vonden het nodig om zo’n 80.000 euro van mijn oma weg te sluizen naar een bankrekening in Zwitserlandquote:
Tof! Marks & Spencerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:46 schreef Molo het volgende:
Marks en Spencer pakketje bezorgd![]()
Jammer dat ze alleen non food bezorgen, maar alsnog awesome
En die zijn daar niet voor voor het gerecht gesleept?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn tante, nichtje en neef vonden het nodig om zo’n 80.000 euro van mijn oma weg te sluizen naar een bankrekening in Zwitserland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |