Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk iets van eten
Eten denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat gaat het worden Puzziepie
oke danquote:
Ik twijfel tussen zoete aardappel met sla of broodquote:
ik dus ook niet. ik eet frisse salade en heb verse soep gekooktquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hummus?
Daar vind ik nou helemaal niks an
Niet rijst groente kip en eieren gainen met KOH THAI hot saucequote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen zoete aardappel met sla of brood![]()
Het is zo warm
Klinkt lekker!!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dus ook niet. ik eet frisse salade en heb verse soep gekookt
Geerdje weet wat lekker is !!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet rijst groente kip en eieren gainen met KOH THAI hot sauce![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel ff onder de douche zo zweette als een otter![]()
![]()
ja soep is snel gemaakt met deze warmte Puzziepiequote:
Goede dikke groentensoep met veel vleesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dus ook niet. ik eet frisse salade en heb verse soep gekookt
preciesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goede dikke groentensoep met veel vlees![]()
![]()
![]()
Met dit weer moet je bruine bonensoep eten, man! Of desnoods snert!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goede dikke groentensoep met veel vlees![]()
![]()
![]()
Ik maak regelmatig soepquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja soep is snel gemaakt met deze warmte Puzziepie
ja ken ik is echt heerlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig soep![]()
Ken je mercimek ? Heerlijk
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ken ik is echt heerlijk
Ik was nooit fan van zoete aardappel maar de laatste jaren eet ik het en is het heerlijk inderdaad!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen zoete aardappel met sla of brood![]()
Het is zo warm
en de echte rottiquote:
ik vind zoete aardappel juist niet lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik was nooit fan van zoete aardappel maar de laatste jaren eet ik het en is het heerlijk inderdaad!
Och het kan wel lekker zijn, met name gefrituurd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind zoete aardappel juist niet lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |