quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
scrummie ben begonnen met last of us
eerste halfuur was echt saai en ik kan niks zien in het donker
??? je ziet geen reet en je moet in een donker huis aanwijzingen zoekenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]![]()
Dat eerste half uur is 1 van de beste eerste halve uren uit de geschiedenis van games. Je hebt een zaklamp toch. R3 geloof ik.
Het gaat om het verhaalquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
??? je ziet geen reet en je moet in een donker huis aanwijzingen zoeken
leuk zeg
en daarna beetje door een brandende stad rennen
Robert is een klootzak. Goeie zaak dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb nou een of andere robert dood gemaakt
zover ben ik
24 speelt zich af in "real time". Elk seizoen duurt 24 uur en is een periode uit het leven van federaal agent Jack Bauer (gespeeld door Kiefer Sutherland), waarin hij terroristische aanslagen probeert te voorkomen. Tegelijkertijd worden ook de gebeurtenissen bij de antiterrorismeorganisatie CTU (Counter Terrorist Unit) en belevenissen van andere personages gevolgd. De serie speelde zich af in Los Angeles gedurende de eerste 6 seizoenen, in seizoen 7 is het decor verhuisd naar Washington D.C., seizoen 8 speelt zich af in New York en seizoen 9 speelt zich af in Londen.quote:
geen idee, niet zo gevolgdquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Robert is een klootzak. Goeie zaak dus.
2018 beltquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
Ik zie dit nu pas, hardop gelachen
(ja, het is druk op het werk)
Youtube algoritmes zijn soms best handig.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk om te zien dat ook @:caland de politiek probeert te volgen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Youtube algoritmes zijn soms best handig.
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op donderdag 25-06-2020 om 22:34:11Deze had ik gemist, maar deze mevrouw moet terug naar de inburgeringscursus, zo plat Rotterdams ken echt niet! https://t.co/989u1sywf9 reageer retweet
Vanaf bakpoeier was ik verkochtquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op donderdag 25-06-2020 om 22:34:11Deze had ik gemist, maar deze mevrouw moet terug naar de inburgeringscursus, zo plat Rotterdams ken echt niet! https://t.co/989u1sywf9 reageer retweet
Erg mooi.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:53 schreef Zipportal het volgende:
Hoge Raad: Nederland hoeft IS-vrouwen niet te helpen bij terugkeer
https://www.ad.nl/binnenl(...)-terugkeer~ab58346a/
[ afbeelding ]
Ik heb al heel lang geen VI meer gezien. Ik ben bang dat Derksen te veel in zijn eigen typetje is gaan geloven, maar dat neemt niet weg dat er nu wel erg ongesteld wordt gereageerd op hem.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe sta jij eigenlijk in die hele vi-discussie en alles? Als ik vragen mag.
@GGMM @Lenny_Leonardtwitter:toeterjan twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 11:02:24Hey @MinPres Ik ben weer blij dat ik weer mag toeteren maar ik doe ook voor jou toeteren om jou aan te moedigen
Kan weer toeteren bij mij clubs 😀📢👊🏻⚽️📢📣 @nemelaer @FCEindhoven @KNVB @PSV @omroepbrabant @RikElfrink @brabantsdagblad @ED_Regio @VI_nl @FOXSportsnl https://t.co/VBf9vafPMk reageer retweet
Straks visje halen?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:04 schreef Caland het volgende:
@:ggmm @:lenny_leonardtwitter:toeterjan twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 11:02:24Hey @:MinPres Ik ben weer blij dat ik weer mag toeteren maar ik doe ook voor jou toeteren om jou aan te moedigen
Kan weer toeteren bij mij clubs 😀📢👊🏻⚽️📢📣 @:nemelaer
@:FCEindhoven @:KNVB @:PSV @:omroepbrabant @:RikElfrink @:brabantsdagblad @:ED_Regio @:VI_nl @:FOXSportsnl https://t.co/VBf9vafPMk reageer retweet
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:12 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb een PM ontvangen van KingFlopland.
Weggeklikt én verwijderd.
Ik heb ook niks ontvangenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:12 schreef Zipportal het volgende:
Ik krijg nooit een PM van KingRoland.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:12 schreef Zipportal het volgende:
We roddelen hier nietquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:12 schreef Zipportal het volgende:
Wat heb jij met everzwijnen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de mention, like uitgedeeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:04 schreef Caland het volgende:
@:ggmm @:lenny_leonardtwitter:toeterjan twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 11:02:24Hey @:MinPres Ik ben weer blij dat ik weer mag toeteren maar ik doe ook voor jou toeteren om jou aan te moedigen
Kan weer toeteren bij mij clubs 😀📢👊🏻⚽️📢📣 @:nemelaer
@:FCEindhoven @:KNVB @:PSV @:omroepbrabant @:RikElfrink @:brabantsdagblad @:ED_Regio @:VI_nl @:FOXSportsnl https://t.co/VBf9vafPMk reageer retweet
TR meegepakt wegens racisme.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen VI meer gezien. Ik ben bang dat Derksen te veel in zijn eigen typetje is gaan geloven, maar dat neemt niet weg dat er nu wel erg ongesteld wordt gereageerd op hem.
Ik zou eerder die mongool die oproept tot geweld en zich dan verschuilt achter 'woordkunstenaar' aanpakken.
De Don heeft gesprokenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen VI meer gezien. Ik ben bang dat Derksen te veel in zijn eigen typetje is gaan geloven, maar dat neemt niet weg dat er nu wel erg ongesteld wordt gereageerd op hem.
Ik zou eerder die mongool die oproept tot geweld en zich dan verschuilt achter 'woordkunstenaar' aanpakken.
Hey maat. Alles goed?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
De Don heeft gesproken
Helemaal mee eens trouwens
Ja ook lekker. Was druk aan het schilderen thuis. Maar met deze temperaturen heb ik de kwast maar even gelaten voor wat het isquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Gozerrrrr
Uitstekend hier, bijna vakantiegenot![]()
Hoe gaat het met jou?
Als expert in klussen kan ik je vertellen dat dit een uitstekende keuze is! Verf droogt veel te snel met deze temperaturen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ook lekker. Was druk aan het schilderen thuis. Maar met deze temperaturen heb ik de kwast maar even gelaten voor wat het is![]()
Hier nog een paar weken tot vakantie.
Volgend seizoen nog een scc?
Het loopt dan toch juist uit als het te warm isquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als expert in klussen kan ik je vertellen dat dit een uitstekende keuze is! Verf droogt veel te snel met deze temperaturen.
@:haags_kwartiertje
Ik heb hier een klusjesman (moslim) rondlopen. De portemonnees zijn nog niet weggehaald (lol).quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als expert in klussen kan ik je vertellen dat dit een uitstekende keuze is! Verf droogt veel te snel met deze temperaturen.
@:haags_kwartiertje
Lekker maat.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ook lekker. Was druk aan het schilderen thuis. Maar met deze temperaturen heb ik de kwast maar even gelaten voor wat het is![]()
Hier nog een paar weken tot vakantie.
Volgend seizoen nog een scc?
Verf gaat bladderen als het te snel droogt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Het loopt dan toch juist uit als het te warm is
We vragen het een expert @:tarado
Ja dat bedoel ik dan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verf gaat bladderen als het te snel droogt.
Ik heb letterlijk 0 haast.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dan waarschijnlijk
Wat vrienden van mij hebben schildersbedrijfjes. Die hadden al het werk wat @:onlogisch gedaan heeft binnen een weekendje wel af gehad met als vergoeding eten en bier
schilders zijn altijd smeerpijpenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dan waarschijnlijk
Wat vrienden van mij hebben schildersbedrijfjes. Die hadden al het werk wat @:onlogisch gedaan heeft binnen een weekendje wel af gehad met als vergoeding eten en bier
@Coco.twitter:kawauso_sakura twitterde op woensdag 23-08-2017 om 14:23:02ぬいぐるみぎゅーしないと寝られない系女子! https://t.co/7QVZKNODQx reageer retweet
leeghoofdquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Noem jij de vrienden van @:Caland smeerpijpen
niet gelezenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:36 schreef JanCees het volgende:
een echte vakman komt altijd snel
heb je een gaatje dan vult ie hem wel
is het een goeie of een slechte
heeft ie een kromme spijker of een rechte
Hoe gaat het onlo? Heeft die kleine al vakantie? Bij mij 3 van de 4 al wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Don neutraliseert met zijn natuurlijke aura de spanningen binnen deze SC
Dacht dat die kids heel laat pas vakantie hadden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe gaat het onlo? Heeft die kleine al vakantie? Bij mij 3 van de 4 al wel.
Alles goed hierquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe gaat het onlo? Heeft die kleine al vakantie? Bij mij 3 van de 4 al wel.
Hallo user @maxi-musquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dacht dat die kids heel laat pas vakantie hadden.
Een poosje terug was mijn jongste dat nummer van Jandino over 1,5 meter aan het meezingen. Toen ze 'kom niet in mijn aura bitch' meezong, zei haar zus dat ze dat niet mocht zeggen omdat het een slecht woordje was.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Don neutraliseert met zijn natuurlijke aura de spanningen binnen deze SC
Middelbare school is al klaar, lagere school hier is altijd klaar op 30/6.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dacht dat die kids heel laat pas vakantie hadden.
Vergeet ook niet te drinken tjacka! Erg belangrijk met dit weer.quote:
Je gaat dit weekend naar Rotterdam toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Denk morgen weer sneeuwschuiven.
@:jancees
Nee dat was vorig weekendquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat dit weekend naar Rotterdam toch?
Oh je zei toen 2 weekenden. Maar een illegaal feestje klinkt ook goed!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat was vorig weekend
Morgen illegaal feestje op een waalstrand.
Bedankt maatquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeet ook niet te drinken tjacka! Erg belangrijk met dit weer.
Ja dat was wel de bedoeling inderdaad maar dat wordt nu weer volgende week vrijdag.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh je zei toen 2 weekenden. Maar een illegaal feestje klinkt ook goed!
@Politiequote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat was vorig weekend
Morgen illegaal feestje op een waalstrand.
Erg verwarrend zo Caland.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was wel de bedoeling inderdaad maar dat wordt nu weer volgende week vrijdag.
Ah noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Denk morgen weer sneeuwschuiven.
@:jancees
quote:
Gelachen om deze tweet, maattwitter:0nlogisch twitterde op maandag 22-06-2020 om 21:16:08@Sanneke89 Alsof er een man is die in jou wil komen. reageer retweet
Leef jij in 22 juni?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Gelachen om deze tweet, maattwitter:0nlogisch twitterde op maandag 22-06-2020 om 21:16:08@:Sanneke89 Alsof er een man is die in jou wil komen. reageer retweet
wie is datquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Gelachen om deze tweet, maattwitter:0nlogisch twitterde op maandag 22-06-2020 om 21:16:08@:Sanneke89 Alsof er een man is die in jou wil komen. reageer retweet
Ik ga me hier niet in mengen. De laatste keer dat ik me in een discussie tussen iemand van jullie en een random vrouw mengde werd ik geblokkeerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Mietjequote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga me hier niet in mengen. De laatste keer dat ik me in een discussie tussen iemand van jullie en een random vrouw mengde werd ik geblokkeerd.
Ancilla
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent geblokkeerd
Je kan @ncilla niet volgen of zijn of haar Tweets bekijken. Meer informatie
Ik ben hier nog steeds woest om. Volgens mij had Rens destijds een mes in mijn rug gstoken.
[ Bericht 9% gewijzigd door onlogisch op 26-06-2020 12:27:50 ]
niet verkeerdquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent geblokkeerd
Je kan @:ncilla niet volgen of zijn of haar Tweets bekijken. Meer informatie
Ik ben hier nog steeds woest om. Volgens mij had Rens destijds een mes in mijn rug gstoken.
Bedankt user @Wereldgozerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik las hem gisteren en ik wilde moderator @:Onlogisch een complimentje uitdelen
Maar die werkende mensen zouden toch niet op FOK! moeten zitten?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Post even in een spoilertje gezet @:Lenny_Leonard
Er zijn mensen die werken (je gelooft het haast niet)
human righs foundationGODtwitter:gladstein twitterde op woensdag 24-06-2020 om 23:21:36Why Bitcoin matters for human rights, in two minutes. https://t.co/7whCGZKEXi reageer retweet
Op je werk?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
Helaas mogen we geen gebruik maken van ventilators, dit vanwege de verspreiding van lucht die daarmee gepaard gaat. Dit is in strijd met de maatregelen RIVM.
[ afbeelding ]
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:31 schreef aTypisch het volgende:
human righs foundationGODtwitter:gladstein twitterde op woensdag 24-06-2020 om 23:21:36Why Bitcoin matters for human rights, in two minutes. https://t.co/7whCGZKEXi reageer retweet
Je hebt een rivier, die heet de waal, en daar heb je dus ook allerlei strandjes aan liggen. Omdat het water is. Snap je?quote:
Wat kut. Dan ben ik blij dat ik ook nog even thuis zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, nu werk ik gewoon thuis maar ik vind het wel sneu voor mijn collega's.
Dan heb je niet lang meer..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Al die bejaarden vallen straks ook bij bosjes om.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Alweer iemand uit Papendrecht! @:onlogisch
Ja, jij weet wel hoe lenig ik benquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Goeie genade, user @:Anneloos komt er met twee gestrekte benen in.
quote:
Weer eens wat anders dan met de benen wijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Goeie genade, user @:Anneloos komt er met twee gestrekte benen in.
WOWquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan met de benen wijd.
Koekoek.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo zegquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goeie genade.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
ohquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt een rivier, die heet de waal, en daar heb je dus ook allerlei strandjes aan liggen. Omdat het water is. Snap je?
Die zijn al geruimd door corona.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat kut. Dan ben ik blij dat ik ook nog even thuis zit.
Al die bejaarden vallen straks ook bij bosjes om.
[..]
Hij heeft 30cm en geld.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die stuurt ze alleen naar Lewis Hamilton
Als het kan gewoon doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
ik twijfel om mn werktelefoon uit te zetten en weekend te gaan vieren
Nou ja zegquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
De sociale werkplaats gaat eerder dicht en iedereen kreeg een ijsje op het eind?
Nou ja als als daar ruimte voor is. Ik moet gewoon loonslaven.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Definieer kan
ik werk thuis, geen meetings, geen deadlines oid
ik moet toch ook loonslavenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja als als daar ruimte voor is. Ik moet gewoon loonslaven.
Dan kan het.
Hij heeft nog een grote IPA koudstaanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:55 schreef potjecreme het volgende:
Gewoon weekend vieren met telefoon aan. Of staat weekend vieren voor bier zuipen?
scheefquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:52 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk gaat JC weer over de scheef, dan kan je hem weer op mijn verzoek bannen.
scheefquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:52 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk gaat JC weer over de scheef, dan kan je hem weer op mijn verzoek bannen.
misschien met laptopje buiten zitten voor het geval iemand beltquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ik werk thuis, geen meetings, geen deadlines oid
Wie doet je wat?
Doe dit maar niet weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is dit voor je 10cm of voor scheef?
Uh..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je woord houden héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je woord houden héWat een zwakke comeback zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
VOLG DE ZENDING
BEZORGD
BEZORGD OP
VRIJDAG 26 JUNI
14:07
@:ggmm @:onlogisch
Nooit geweten dat je aan die onzin ook echt verslaafd kan rakentwitter:RTLnieuws twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 14:49:24Aaron (25) kreeg een dwarslaesie door lachgas: 'Ik heb zó veel spijt' https://t.co/qmDcLjL4pM reageer retweet
lachenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:59 schreef Caland het volgende:
Nooit geweten dat je aan die onzin ook echt verslaafd kan rakentwitter:RTLnieuws twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 14:49:24Aaron (25) kreeg een dwarslaesie door lachgas: 'Ik heb zó veel spijt' https://t.co/qmDcLjL4pM reageer retweet
Volgens @Caland (één van de frontmannen van RJK) wordt het een feestjequote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
Gaat het zondag weer gezellig worden in den Haag denken jullie?
Juist nietquote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens @:Caland (één van de frontmannen van RJK) wordt het een feestje
En dat voor een beetje kinderdrugs, lolquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:59 schreef Caland het volgende:
Ik ook hoorquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:33 schreef Zipportal het volgende:
@:coco.twitter:kawauso_sakura twitterde op woensdag 23-08-2017 om 14:23:02ぬいぐるみぎゅーしないと寝られない系女子! https://t.co/7QVZKNODQx reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dader ligt er maar verward bij op de trapquote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:33 schreef Zipportal het volgende:
NWS / ’Ernstig incident’ bij hotel Glasgow
Erg mooi.
Kiek naar jezelfquote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:28 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit. Ook bij 30 groaden.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)wee-vrouwen-opgepakt
@:wereldgozer
Hoeratwitter:DeZalmhaven twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 14:49:55Hoogste punt viering van De Zalmhaven III. In de speech werden @Kraan_Zalmhaven @marian070249 ook nog bedankt voor de dagelijkse updates via Twitter. Op naar het hoogste punt van De Zalmhaven II en I @BAMbouwtechniek https://t.co/WgHycHHnTZ reageer retweet
Hoera? Wie heeft er gescoord?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:50 schreef Caland het volgende:
Hoeratwitter:DeZalmhaven twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 14:49:55Hoogste punt viering van De Zalmhaven III. In de speech werden @:Kraan_Zalmhaven @:marian070249 ook nog bedankt voor de dagelijkse updates via Twitter. Op naar het hoogste punt van De Zalmhaven II en I @:BAMbouwtechniek https://t.co/WgHycHHnTZ reageer retweet
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:18 schreef onlogisch het volgende:
BAM!
De post boven deze is even gepost om 17:17:55 én het is nog post #222 ook.
Godverdomme was @:muskusboktor57 maar hier om dit te aanschouwen
Ook leuk om jou te treffen vriendquote:
Leuk dat je de moeite hebt genomen om het te lezen, bedanktquote:
Je conclusie dat ik het gelezen heb is onjuist. Ik heb wel de plaatjes gezien.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook leuk om jou te treffen vriend
[..]
Leuk dat je de moeite hebt genomen om het te lezen, bedankt
Een gifje (eigenlijk drie in dit geval) zegt meer dan duizend woorden vriend.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je conclusie dat ik het gelezen heb is onjuist. Ik heb wel de plaatjes gezien.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een gifje (eigenlijk drie in dit geval) zegt meer dan duizend woorden vriend.
Je mist echt wat.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:38 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hier crasht zijn F1-bolide.
KOEKOEKquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
F1 is geen sport.
Daarnaast is TS echt een teringdebiel.
Ewa chickiequote:
COR is niet versoepeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:13 schreef Zipportal het volgende:
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #4
@:lenny_leonard
Tering, wat een boel spel- en taalfouten in die ondertitelingquote:
Drukke leef op Tinder manquote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer weer Twitter updates over HarrieGOAT?
Die van mij ookquote:Op zaterdag 27 juni 2020 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, m'n zonnebrillen zijn onderweg
De Hond moet z'n gore bek houden over Jaap.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:43 schreef onlogisch het volgende:
De Hond maakt gehakt van Jaap in 't AD.
https://www.ad.nl/binnenl(...)aangetoond~a25e21c2/
Graag jullie mening @:caland @:JanCees
Toch nog iemand die daar intrapt.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe telefoon.
Huawei. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ziedend.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Hond moet z'n gore bek houden over Jaap.
moet jij wetenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe telefoon.
Huawei. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Sinds wanneer nemen wij een matige voorspeller serieus in deze discussiequote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:43 schreef onlogisch het volgende:
Wat een vermoeiende man.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:43 schreef onlogisch het volgende:
Ja, die wijven vinden dat fantastisch joh.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je foto's met Harrie in je Tinder profiel?
HarrieGOD beste wingmanquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, die wijven vinden dat fantastisch joh.
Zeg je er dan ook altijd bij dat je co-ouderschap hebt?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, die wijven vinden dat fantastisch joh.
Snap zijn woede wel, had een hoop doden gescheeld als direct naar hem geluisterd was.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:43 schreef onlogisch het volgende:
Nog van harte gefeliciteerd met het tijdstip van openen van je topic in KLB gisterenavond.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap zijn woede wel, had een hoop doden gescheeld als direct naar hem geluisterd was.
Vetlul.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:05 schreef Tjacka het volgende:
Begin de dag weer met een potje kakken
@:caland @:jancees @:muskusboktor57 @:coco.
Hoezo krijg ik een mention?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
Dagje vrij vandaag
Hoe is het bij jullie? @:lenny_leonard @:drizzt_dourden @:elan
Jij werkt toch ook niet meer tegenwoordig?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo krijg ik een mention?
TR gezet.
3,5 dagen per week meestal. Soms 4. Wil naar 3 ja. Beetje raar om aan te nemen dat ik niet meer werk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij werkt toch ook niet meer tegenwoordig?
Part time werken is geeneens werkenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3,5 dagen per week meestal. Soms 4. Wil naar 3 ja. Beetje raar om aan te nemen dat ik niet meer werk.
Waarschijnlijk zodat je weet dat het Amersfoort Centraal is, en niet één van de andere stations in Amersfoort.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Waarom, trouwens, heet station Amersfoort tegenwoordig Amersfoort Centraal? @:GGMM
Wat zijn dat voor rare grootstedelijke ambities?
Katertje.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
Dagje vrij vandaag
Dat is dus niet werkenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3,5 dagen per week meestal. Soms 4. Wil naar 3 ja. Beetje raar om aan te nemen dat ik niet meer werk.
Wat toevallig, ik ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
Dagje vrij vandaag
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oei zware vrijdagmiddagborrel gehad maat?
Oh oké.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zodat je weet dat het Amersfoort Centraal is, en niet één van de andere stations in Amersfoort.
Je bent toch geen huismoedertjequote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
uit de kelder van je ouders weten te ontsnappen?quote:
Ik slaap daar op zolder.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
uit de kelder van je ouders weten te ontsnappen?
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:46 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig boys.
Ik zoek dat plaatje/die meme van een man die hier wordt gepost bij een briljante ingeving. Van een hoofd van een man op de voorgrond en space/ruimte op achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |