Hoiquote:
Lijkt me ook echt kut, slapen in een ziekenhuis. Allemaal gekke geluidjes, lig je wel alleen op een kamer?quote:
Knuffelenquote:
quote:
Normaal maakt me dat niet uit andere geluidenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt kut, slapen in een ziekenhuis. Allemaal gekke geluidjes, lig je wel alleen op een kamer?
Zou toch graag wat uitrustenquote:
Dat lukt mij altijd verdomde slecht in een ziekenhuisquote:
Is mijn beste ccllega.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:42 schreef Molo het volgende:
Oh wow, kreeg je dat echt nog te horen van je collega? Omdat het zo ook een risico voor hem/haar vormde of omdat je zelf de 'regel' niet volgde?
Paar weken geleden was en vond ik het heel redelijk maar nu niet meer houdbaar.
En de beetje normale mensen missen het ook gewoon. Tikje risico, minirisico, maar lekker nemen hoor
We stappen immers ook de auto weer in waar je kans hebt kapot gereden te worden etc etc
Ik ga volgende week met mijn team naar kantoor. Wordt mijn 8e dag op de werkplek dan (want 1-3 begonnen daar), weet niet eens meer welk kluisje en code van parkeergarage enzo meer joh
![]()
Wordt vast heel gek, maar heb er zo'n zin in
FF fappen enquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:46 schreef crv het volgende:
[..]
Normaal maakt me dat niet uit andere geluiden
Op het moment lig ik alleen ja
Ga je daar van slapen danquote:
Eerder DMTAquote:
Striktquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is mijn beste ccllega.Of eigenlijk vriendin wel. En in het begin waren we samen heel bang en voorzichtig. Maar ik ben daar inmiddels dus al lang overheen. Niet dat ik niet voorzichtig ben maar ben wat losser. Dus zij vond wel dat ik dat niet had moeten doen.
Ik had vandaag de ventilator aan gezet, kijk ik even later staat hij op de muur gericht. Was een advies van RIVM ofzo om ventilators op de muur te richten, heb ik niet eens mee gekregen. Ook weer omgedraaid en even goede vrienden met haar.
Snao ik, weet nog dat je het in het begin zo raar vond, alles via thuiswerken terwijl je die mensen nog nauwelijks gezien had. Heerlijk toch, kan me zo voorstellen dat je je daar op verheugt!
Ontspanning, endorfines, ga je wel beter door slapen jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:53 schreef crv het volgende:
[..]
Ga je daar van slapen dan![]()
Denkt dat het ook komt doordat mijn voetenend een stuk hoger ligt als mijn hoofdend
Dirtyquote:
Ff kijken of ik de nachtzuster een faplap kan laten brengen. Hoe zou dat op zijn duits heten ?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ontspanning, endorfines, ga je wel beter door slapen ja
En velen in het Krankenhaus fappen dus daar hoef je het niet voor te laten
Ein lösungstüte?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:58 schreef crv het volgende:
[..]
Ff kijken of ik de nachtzuster een faplap kan laten brengen. Hoe zou dat op zijn duits heten ?
quote:
haben sie ein Fapsack bittequote:
Oops zu spätquote:
Frau Krankenschwester, meine hände sind drüssigquote:
Opgedroogd zaad in je neushaarquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:02 schreef crv het volgende:
Na gebruik wel wegdonddren dan voordat jullie weer gaan „nadenken“
Volgens mij zou ik me daar prima op mijn plek voelen. Normaal gesproken vraag ik kinderen niet eens handen te wassen voor het eten als ze maar zelf opeten wat ze aanraken is het hu eigen verantwoordelijkheid, Maar ik heb ook de oudste groep.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Strikt![]()
Kind gaat nu naar Westlandse BSO en school en dat is te merken![]()
Nuchterheid galore. Prima, niet roekeloos ofzo hoor, maar gewoon alleen wat echt nodig is.
Past me wel
En ja joh, idiote tijd was het. Zit fysiek nog beetje in de knoop van die stressperiode (bijnierschors erdoor ontregeld, is kut), maar alles is enorm veel beter en rustiger nu en werk en collega's zijn tof
![]()
Ik ben ook best senior dingen aan het doen al. Af en toe nog rete onzeker maar als ik kijk wat ik al doe dan hoeft dat gevoel er niet te zijn![]()
wijven
Jij weet hoe het voelt?quote:
Nee doet geen pijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik me daar prima op mijn plek voelen. Normaal gesproken vraag ik kinderen niet eens handen te wassen voor het eten als ze maar zelf opeten wat ze aanraken is het hu eigen verantwoordelijkheid, Maar ik heb ook de oudste groep.
Bijnierschors ( het zal de eerste keer in mijn leven zijn dat ik dit woord typ denk ik.) pijn lijkt pijnlijk.
Ik denk dat je onzekerheid logisch maar niet helemaal op zijn plaats is. Maar dat kan ik wel zeggen. maar dat neem je toch van niemand aan.
Als je al op virtueel niveau met mensen kan connecten dan komt het IRL ook helemaal goed.
Ik ga me zo als een hoopje mens in bed werpen, waarschijnlijk nog lang niet kunnen slapen en morgen op tijd op.
Nee heb nooit aan zulke niet functionele vormen van seks gedaan. Past niet bij mijn geloofsbelijdenisquote:
Ik zou wensen dat ik dat morgen kon zeggen maar not a change.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee doet geen pijnwel ontregelde schildklier erdoor en dus verrot moe en vocht vasthouden en nog wat zaken. Gedoe. Zat er niet op te wachten maar komt wel weer goed
En yes, zeker, in het echt contact mee maken maak ik me niet druk om. Is zelden een probleem goddank
En yes, heerlijk snurken. Ik rond dit stuk werk af en dan ga ik ook lekker tukken. Het is alleen saaiig dus daarom beetje multitasken![]()
Ik heb morgen om 9 uur een meeting maar denk dat ik lekker bijdehand zeg dat het niet uit komt
Inééns slingerschijt hebben!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou wensen dat ik dat morgen kon zeggen maar not a change.
Slaap lekkerst.
Die gaat mee. Naar Valkenburg ook blij in mijn tas gepropt, was ik kart vergeten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Inééns slingerschijt hebben!
Nee maar snap ik. Sterkte morgen! Sluit het beetje af, die dag, hoe jij dat wilt.
En vergeet en switch niet!
Hoe is het gegaan gisteren? Sorry misschien had je het al gezegd maar heb hier niet gelezen gisteren.quote:
Redelijk wel,, bloedige reportage staat ergens in een post 105quote:Op vrijdag 26 juni 2020 05:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan gisteren? Sorry misschien had je het al gezegd maar heb hier niet gelezen gisteren.
Niet, failliet verklaren en verkopen aan de hoogste biederquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moet het nu verder met de BV Nederland [ link | afbeelding ]
Mogguh Moppinnetjequote:
Bquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen rest van het gespuis hier
quote:
Have fun en verdwaal nietquote:Op vrijdag 26 juni 2020 05:00 schreef kwiwi het volgende:
Nog even liggen en dan opstaan voor de 2e dag hiken.
Hondaquote:
het bestaan er van bleek een grote hoax te zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon uurtje later beginnen iedereen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben al dik een uur aan het werkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon uurtje later beginnen iedereen.
Iedereen ontspant anders, domste wat je kunt doen als je slimme dingen wil zeggen is louter naar jezelf kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Zat vanochtend even te kijken naar de reacties van afgelopen nacht.
Ik zie mensen die vandaag een zware dag hebben, sterkte daarmee.
Maar dan zie ik zeggen dat ze gaan blowen of doelloos filmpjes kijken, dit werkt natuurlijk averechts, je zou dan moeten leren ontspannen en juist goed slapen zodat:
Bammm!
Zelf doe ik juist domme dingen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen ontspant anders, domste wat je kunt doen als je slimme dingen wil zeggen is louter naar jezelf kijken.
Zie bovenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Honda
Hoe voel je je nu? Ben je de nacht een beetje fatsoenlijk doorgekomen?
Geef jij eens tips dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen ontspant anders, domste wat je kunt doen als je slimme dingen wil zeggen is louter naar jezelf kijken.
Het bleek gewoon een uit de hand gelopen experiment van John de Mol te zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
het bestaan er van bleek een grote hoax te zijn
Hij zegt toch dat je niet vanuit jezelf moet redeneren omdat iedereen anders ontspantquote:
Niet echt, lijkt kopie van 1e Operatie te worden wat rugpijn en zo.....quote:
Nee tips over hoe miljonair te worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:50 schreef crv het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat je niet vanuit jezelf moet redeneren omdat iedereen anders ontspant
Nou ja zoals ik al zei, iedereen doet dat op zijn eigen manier.quote:
Ik hoop echt dat het uiteindelijk toch een beetje gaat meevallenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:51 schreef crv het volgende:
[..]
Niet echt, lijkt kopie van 1e Operatie te worden wat rugpijn en zo.....
Charme, tomeloze energie (24/7), netwerken en bewijsdrang (geen geld als motivatie hebben), iets zoeken waar je goed in bent en mensen om je heen verzamelen die loyaal zijn maar wat minder ambitieus.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee tips over hoe miljonair te worden.
Dat is eigenlijk hetzelfde als wat ik zei. Leren echt te ontspannen dus. Dat werkt, dat andere werkt je tegen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik al zei, iedereen doet dat op zijn eigen manier.
Vriendin van me zet iedere avond de wekker om 21:30 en zorgt er dan voor dat ze nog een uur zonder prikkels zit, TV uit, telefoon uit, bijna alle lampen uit en dan heeft ze een uur nodig om haar rondtollende drukke brein zover te krijgen dat ze kan slapen.
Zeldzaam ja, maar voor mij zou zoiets averechts werken weer bijvoorbeeld, ik sta graag "aan" juist.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk hetzelfde als wat ik zei. Leren echt te ontspannen dus. Dat werkt, dat andere werkt je tegen.
Leuk om het een keer eens te zijn.
hmm, dat ga ik nog niet eens proberenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Charme, tomeloze energie (24/7), netwerken en bewijsdrang (geen geld als motivatie hebben), iets zoeken waar je goed in bent en mensen om je heen verzamelen die loyaal zijn maar wat minder ambitieus.
de hele dag en nacht graagquote:
Heb jij geen Nothing Box?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeldzaam ja, maar voor mij zou zoiets averechts werken weer bijvoorbeeld, ik sta graag "aan" juist.
Begint te kwispelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond, met donder en bliksem.
Nicequote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond, met donder en bliksem.
Xtc handel ingaanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee tips over hoe miljonair te worden.
ik heb echt als een blok geslapenquote:
Mwa, dan kun je beter de productie er ook meteen bij doen. De gemiddelde handelaar komt niet verder dan een afgeragde bmwquote:
Ik heb buiten geslapen op een ligstoel, eigenlijk wel heerlijk wakker worden zo samen met de zon en de blije vogels.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Vannacht goed geslapen, maar als het zo warm is heb ik wel van die vreemde koortsige dromen.
straks mag je niet eens meer gaan schijten op een dixiquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:26 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)-als-the-chicks.html
we slaan weer lekker door met z'n allen
Op voorhand uitgeslotenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het uiteindelijk toch een beetje gaat meevallen
Nee, ik kon het niet zo 123 vinden en ik ben 4 nieuwe collega's aan het inwerken, dus elke keer als ik aan het zoeken ben, komt er weer een vraagquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:28 schreef crv het volgende:
[..]
Op voorhand uitgesloten
Deze keer 6 weken gips
Heb je teruggekezen?
Vaccinetje ontwikkelen voor covid doet het ook goed nuquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa, dan kun je beter de productie er ook meteen bij doen. De gemiddelde handelaar komt niet verder dan een afgeragde bmw
Er zit hier een restaurant dat Dixies heet. Mag ook niet meer he. Zo'n Amerikaanse vreetschuur, heerlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:26 schreef mschol het volgende:
slaapgebrek en een paar bier en je slaapt als een roosje.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was om drie uur klaarwakker, heb tot half zes wakker gelegen
Join the clubquote:
Mag geen bierquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slaapgebrek en een paar bier en je slaapt als een roosje.
tot om half 6 de wekker weer ging
sterke drank zeker ook niet?quote:
Vooral zo doorgaan, gaat enkel van kwaad tot erger worden zoquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:26 schreef mschol het volgende:
Dat is wel een reden om het te doen natuurlijk.quote:
Mag wel maar dan moet je eerst knielen bij de ingang voordat je binnen mag komen vreten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier een restaurant dat Dixies heet. Mag ook niet meer he. Zo'n Amerikaanse vreetschuur, heerlijk.
Hier ben ik weer enigzins begonnen en bij post 105 picsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik kon het niet zo 123 vinden en ik ben 4 nieuwe collega's aan het inwerken, dus elke keer als ik aan het zoeken ben, komt er weer een vraag![]()
Inderdaad maar daarvoor is ze te ver wegquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is wel een reden om het te doen natuurlijk.
Merciquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:43 schreef crv het volgende:
[..]
Hier ben ik weer enigzins begonnen en bij post 105 pics
GC / [KSC #11541] Poep aan je vingers
Dixies zijn toch van die mobiele wc's?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier een restaurant dat Dixies heet. Mag ook niet meer he. Zo'n Amerikaanse vreetschuur, heerlijk.
En verderop natuurlijk 100 keer hetzelfde omdat bijna niemand terug wil lezenquote:
En de Black Angus burger is vervangen door een Burger of Colour.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag wel maar dan moet je eerst knielen bij de ingang voordat je binnen mag komen vreten.
Budaapquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dixies zijn toch van die mobiele wc's?
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de Black Angus burger is vervangen door een Burger of Colour.
Met een glaasje witte cola.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de Black Angus burger is vervangen door een Burger of Colour.
Hi Bud! Hoe gaat het met je arm?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn rug is prima! Ben je niet in de war met Haags?
Komt dat van het liggen?
Oh jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn rug is prima! Ben je niet in de war met Haags?
Komt dat van het liggen?
O ja, dat sleuren aan zo'n been is wel een inspanning voor je rugquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:49 schreef crv het volgende:
[..]
Oh ja
#blame de anesthesist![]()
Mijn rechterpoot is zwaar door gips en vannacht kon ik niet slapen en veel liggen draaien dus waarschijnlijk teveel spanning erop
Ja had ik gisteravond ook even. Dan droom ik over een vriendin van mijn moeder. Je weet wel zo iemand die je al je hele leven als "tante" kent. Naar mens, heb r nooit gemoeten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Vannacht goed geslapen, maar als het zo warm is heb ik wel van die vreemde koortsige dromen.
Jij moet nog even in het FB-topic kijken, luiaardquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hi Bud! Hoe gaat het met je arm?
Beetje beteR?
wat nou weerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij moet nog even in het FB-topic kijken, luiaard
Niemand op die hele aardkloot is in zijn voorgeschiedenis vrij van slavernij, mensenhandel, volkerenmoord en meer van dat soort ongeinquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop voor Bitterbal dat ze er niet achter komen dat John Pemberton slaven hield.
Ze wilde je in die droom?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja had ik gisteravond ook even. Dan droom ik over een vriendin van mijn moeder. Je weet wel zo iemand die je al je hele leven als "tante" kent. Naar mens, heb r nooit gemoeten.
Gaat, zit onder de ibuquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat sleuren aan zo'n been is wel een inspanning voor je rug
Pijn nog steeds heftig?
Bibsquote:
Ik hoop dat ze juist nog meer gaat drinken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop voor Bitterbal dat ze er niet achter komen dat John Pemberton slaven hield.
wie?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen er nog echt coke in zatquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze juist nog meer gaat drinken.
In die tijd werd Coca Cola vooral gebruik als drankje ter bevordering van de seksuele drift en behandeling van spijsverteringsproblemen, voor zenuwkalmerende middelen en als drankje tegen veroudering.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAH KUT GESLAPEN DOOR DE HITTE
quote:
Daaaaarr.. moet... eeen..quote:
Als je er genoeg van drinkt ga je er inderdaad bijtijds aan doodquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze juist nog meer gaat drinken.
In die tijd werd Coca Cola vooral gebruik als drankje ter bevordering van de seksuele drift en behandeling van spijsverteringsproblemen, voor zenuwkalmerende middelen en als drankje tegen veroudering.
oh ja hmm nou ja uhmquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De uitvinder van jouw lijfdrank
Can say that againquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Matig dagje. Er gaat weer veel te veel mis. Nu al.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet gek dansje om haar heen met zijn tong uit zijn mond en maakt smekgeluiden
Too hot to handle?quote:
ik ben al blij dat ik vandaag airco heb.quote:
Dit is geen weer voor mij.quote:
Ik vind het voor die paar dagen in het jaar de investering niet waard (huurpand), als het ons eigen pand was, was het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al blij dat ik vandaag airco heb.
thuis heb ik het ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het voor die paar dagen in het jaar de investering niet waard (huurpand), als het ons eigen pand was, was het een ander verhaal.
En over twintig jaar zie je er uit als een gelooide handtasquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
nog ff bakken voor mijn kleurtje buiten
Rachel Hazesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En over twintig jaar zie je er uit als een gelooide handtas
met lovehandles.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
k bak met matequote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thuis heb ik een plafondventilator die me ietwat redt. De hele dag in airco zitten vind ik ook niks, dan zie ik op een gegeven moment niets meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
thuis heb ik het ook niet.
vandaag zit ik op een kantoor met airco.
Met zo'n nekhuid als de ballen van een krokodilquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hrrrrr....quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n nekhuid als de ballen van een krokodil
Doe mij maar Rachel de Hazequote:
Dan zal de zwartkopmees ook wel hernoemd moeten wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Blauwalg mag ook niet meer, het is gewoon alg geworden nu.
Gisteren hier thuis gezeten met een ventilator op de grond richting mijn buro.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thuis heb ik een plafondventilator die me ietwat redt. De hele dag in airco zitten vind ik ook niks, dan zie ik op een gegeven moment niets meer.
En de bonte specht.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:05 schreef crv het volgende:
[..]
Dan zal de zwartkopmees ook wel hernoemd moeten worden
en de geelgerande waterroofkeverquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:05 schreef crv het volgende:
[..]
Dan zal de zwartkopmees ook wel hernoemd moeten worden
De bonte knecht?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En de bonte specht.
Bontkraagjes en zo....
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:03 schreef Muck het volgende:
Damn, honda… .dat zijn geen grappige operaties
Aardige jaap en ijzerwarenverzameling
Goeie actiefoto wel.quote:
Is toch te zot voor woorden... sorry hoorquote:
Gooit rozenblaadjes in het zwembad.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja weet je wat het is. er is geen zwembad en het is niet tropisch
nogal ja. Totaal doorgeslagen blinde gutmenscherijquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:08 schreef crv het volgende:
[..]
Is toch te zot voor woorden... sorry hoor
Ben hier zo klaar mee
Kan je beter in huis klusjes doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo maar wat documentatie bijwerken. Heb verder weinig te doen
Mooi beestjequote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou wat een kunstwerk
[ afbeelding ]
Met dit weer klusjes willen doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je beter in huis klusjes doen.
Documentatie
Met documentatie heb ik nog het idee dat ik iets nuttigs doe voor mijn werkgeverquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je beter in huis klusjes doen.
Documentatie
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
The beautiful red-shanked duoc (Pygathrix nemaeus) is one of the most colorful species of monkey in the world, and is found in Vietnam, Cambodia and Laos.
Beetje gayquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
The beautiful red-shanked duoc (Pygathrix nemaeus) is one of the most colorful species of monkey in the world, and is found in Vietnam, Cambodia and Laos.
Ziet eruit als een hipster die iets te graag bier drinkt en met de make-up doos van mamma speelt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Vindt je werkgever dat ook?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met documentatie heb ik nog het idee dat ik iets nuttigs doe voor mijn werkgever
dus daar zijn mijn verfspuitbussen gebleven..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeft toch een dagje niet, pak een ijskoude!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met documentatie heb ik nog het idee dat ik iets nuttigs doe voor mijn werkgever
Een duoc van kleurquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Bier is opquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoeft toch een dagje niet, pak een ijskoude!
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Lekkere schutkleur ook, loop je daar als hongerige tijger door het oerwoud, gvd niets te vreten vandaag, blingbling aaaaaaah ik zie een veelkleurige aap, lekker ontbijtje
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja al zal er wel een reden zijn waarom ze zo gekleurd zijn
Hij draagt wel geruite broeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
je bent gewoon jaloers dat jij niet zo mooi bent uitstraling
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij draagt wel geruite broeken.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
je bent gewoon jaloers dat jij niet zo mooi bent uitstraling
Die aap?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij draagt wel geruite broeken.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit zou jij zijn als aap
[ afbeelding ]
quote:
Dit zijn gewoon duitse toeristen in pakken. Apen hebben geen bierbuikquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het toch enge dieren hoor
[ [url=https://ml3lke6wmakn.i.optimole.com/kU5_spY-icoNiPRP/w:350/h:283/q:90/rt:fill/g:ce/wm:101801:1:soea/https://www.safariinafric(...)runga.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het toch enge dieren hoor
[ [url=https://ml3lke6wmakn.i.optimole.com/kU5_spY-icoNiPRP/w:350/h:283/q:90/rt:fill/g:ce/wm:101801:1:soea/https://www.safariinafric(...)runga.jpg]afbeelding[/url] ]
ja hoe ze daar staan, het lijkt ook bijna alsof ze hun handen in hun broekzakken hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon duitse toeristen in pakken. Apen hebben geen bierbuik
goed carnavalspakje welquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoe ze daar staan, het lijkt ook bijna alsof ze hun handen in hun broekzakken hebben
Luie apen ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoe ze daar staan, het lijkt ook bijna alsof ze hun handen in hun broekzakken hebben
Veel te lang geduurd ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:55 schreef Arch-Indar het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-syrie-te-halen.html
Zo, kunnen we dat hoofdstuk ook afsluiten.
IJsjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
Ooh
Vrij krokant buiten
Maar wel onderweg naar het NOK en dan naar .be
hopelijk ijsje eten in de sluizen
dat hadden ze zelf wel kunnen verzinnen..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:55 schreef Arch-Indar het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-syrie-te-halen.html
Zo, kunnen we dat hoofdstuk ook afsluiten.
Misschien heeft ie wel make-up opquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja al zal er wel een reden zijn waarom ze zo gekleurd zijn
Ik verheug me erop.quote:
Als een rauw struisvogelei in de Sahara zon.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ook. Mijn computer is traag, mijn hoofd is traag, alles is traag. Bwuh
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een rauw struisvogelei in de Sahara zon.
Alles is traag idd, helaas ik inmiddels nog tragerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ook. Mijn computer is traag, mijn hoofd is traag, alles is traag. Bwuh
waarom dat dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook echt geen zin in twee keer een uur fietsen vanavond.
kan je niet met ov?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook echt geen zin in twee keer een uur fietsen vanavond.
Neen, in het midden van niets. Vrij letterlijk.quote:
mmar:quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, in het midden van niets. Vrij letterlijk.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Pehehehehe. Maps kan niet eens een OV-route bedenken.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Pehehehehe. Maps kan niet eens een OV-route bedenken.
goed bezâgh!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo. Op 3 juni een spoedchange aangevraagd voor het fixen van een kritiek security-lek op Linuxservers.
Ticket is zojuist aangemaakt.
Geen reisadvies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |