Hoiquote:
Lijkt me ook echt kut, slapen in een ziekenhuis. Allemaal gekke geluidjes, lig je wel alleen op een kamer?quote:
Knuffelenquote:
quote:
Normaal maakt me dat niet uit andere geluidenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt kut, slapen in een ziekenhuis. Allemaal gekke geluidjes, lig je wel alleen op een kamer?
Zou toch graag wat uitrustenquote:
Dat lukt mij altijd verdomde slecht in een ziekenhuisquote:
Is mijn beste ccllega.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:42 schreef Molo het volgende:
Oh wow, kreeg je dat echt nog te horen van je collega? Omdat het zo ook een risico voor hem/haar vormde of omdat je zelf de 'regel' niet volgde?
Paar weken geleden was en vond ik het heel redelijk maar nu niet meer houdbaar.
En de beetje normale mensen missen het ook gewoon. Tikje risico, minirisico, maar lekker nemen hoor
We stappen immers ook de auto weer in waar je kans hebt kapot gereden te worden etc etc
Ik ga volgende week met mijn team naar kantoor. Wordt mijn 8e dag op de werkplek dan (want 1-3 begonnen daar), weet niet eens meer welk kluisje en code van parkeergarage enzo meer joh
![]()
Wordt vast heel gek, maar heb er zo'n zin in
FF fappen enquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:46 schreef crv het volgende:
[..]
Normaal maakt me dat niet uit andere geluiden
Op het moment lig ik alleen ja
Ga je daar van slapen danquote:
Eerder DMTAquote:
Striktquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is mijn beste ccllega.Of eigenlijk vriendin wel. En in het begin waren we samen heel bang en voorzichtig. Maar ik ben daar inmiddels dus al lang overheen. Niet dat ik niet voorzichtig ben maar ben wat losser. Dus zij vond wel dat ik dat niet had moeten doen.
Ik had vandaag de ventilator aan gezet, kijk ik even later staat hij op de muur gericht. Was een advies van RIVM ofzo om ventilators op de muur te richten, heb ik niet eens mee gekregen. Ook weer omgedraaid en even goede vrienden met haar.
Snao ik, weet nog dat je het in het begin zo raar vond, alles via thuiswerken terwijl je die mensen nog nauwelijks gezien had. Heerlijk toch, kan me zo voorstellen dat je je daar op verheugt!
Ontspanning, endorfines, ga je wel beter door slapen jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:53 schreef crv het volgende:
[..]
Ga je daar van slapen dan![]()
Denkt dat het ook komt doordat mijn voetenend een stuk hoger ligt als mijn hoofdend
Dirtyquote:
Ff kijken of ik de nachtzuster een faplap kan laten brengen. Hoe zou dat op zijn duits heten ?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ontspanning, endorfines, ga je wel beter door slapen ja
En velen in het Krankenhaus fappen dus daar hoef je het niet voor te laten
Ein lösungstüte?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:58 schreef crv het volgende:
[..]
Ff kijken of ik de nachtzuster een faplap kan laten brengen. Hoe zou dat op zijn duits heten ?
quote:
haben sie ein Fapsack bittequote:
Oops zu spätquote:
Frau Krankenschwester, meine hände sind drüssigquote:
Opgedroogd zaad in je neushaarquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:02 schreef crv het volgende:
Na gebruik wel wegdonddren dan voordat jullie weer gaan „nadenken“
Volgens mij zou ik me daar prima op mijn plek voelen. Normaal gesproken vraag ik kinderen niet eens handen te wassen voor het eten als ze maar zelf opeten wat ze aanraken is het hu eigen verantwoordelijkheid, Maar ik heb ook de oudste groep.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Strikt![]()
Kind gaat nu naar Westlandse BSO en school en dat is te merken![]()
Nuchterheid galore. Prima, niet roekeloos ofzo hoor, maar gewoon alleen wat echt nodig is.
Past me wel
En ja joh, idiote tijd was het. Zit fysiek nog beetje in de knoop van die stressperiode (bijnierschors erdoor ontregeld, is kut), maar alles is enorm veel beter en rustiger nu en werk en collega's zijn tof
![]()
Ik ben ook best senior dingen aan het doen al. Af en toe nog rete onzeker maar als ik kijk wat ik al doe dan hoeft dat gevoel er niet te zijn![]()
wijven
Jij weet hoe het voelt?quote:
Nee doet geen pijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik me daar prima op mijn plek voelen. Normaal gesproken vraag ik kinderen niet eens handen te wassen voor het eten als ze maar zelf opeten wat ze aanraken is het hu eigen verantwoordelijkheid, Maar ik heb ook de oudste groep.
Bijnierschors ( het zal de eerste keer in mijn leven zijn dat ik dit woord typ denk ik.) pijn lijkt pijnlijk.
Ik denk dat je onzekerheid logisch maar niet helemaal op zijn plaats is. Maar dat kan ik wel zeggen. maar dat neem je toch van niemand aan.
Als je al op virtueel niveau met mensen kan connecten dan komt het IRL ook helemaal goed.
Ik ga me zo als een hoopje mens in bed werpen, waarschijnlijk nog lang niet kunnen slapen en morgen op tijd op.
Nee heb nooit aan zulke niet functionele vormen van seks gedaan. Past niet bij mijn geloofsbelijdenisquote:
Ik zou wensen dat ik dat morgen kon zeggen maar not a change.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee doet geen pijnwel ontregelde schildklier erdoor en dus verrot moe en vocht vasthouden en nog wat zaken. Gedoe. Zat er niet op te wachten maar komt wel weer goed
En yes, zeker, in het echt contact mee maken maak ik me niet druk om. Is zelden een probleem goddank
En yes, heerlijk snurken. Ik rond dit stuk werk af en dan ga ik ook lekker tukken. Het is alleen saaiig dus daarom beetje multitasken![]()
Ik heb morgen om 9 uur een meeting maar denk dat ik lekker bijdehand zeg dat het niet uit komt
Inééns slingerschijt hebben!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou wensen dat ik dat morgen kon zeggen maar not a change.
Slaap lekkerst.
Die gaat mee. Naar Valkenburg ook blij in mijn tas gepropt, was ik kart vergeten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Inééns slingerschijt hebben!
Nee maar snap ik. Sterkte morgen! Sluit het beetje af, die dag, hoe jij dat wilt.
En vergeet en switch niet!
Hoe is het gegaan gisteren? Sorry misschien had je het al gezegd maar heb hier niet gelezen gisteren.quote:
Redelijk wel,, bloedige reportage staat ergens in een post 105quote:Op vrijdag 26 juni 2020 05:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan gisteren? Sorry misschien had je het al gezegd maar heb hier niet gelezen gisteren.
Niet, failliet verklaren en verkopen aan de hoogste biederquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moet het nu verder met de BV Nederland [ link | afbeelding ]
Mogguh Moppinnetjequote:
Bquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen rest van het gespuis hier
quote:
Have fun en verdwaal nietquote:Op vrijdag 26 juni 2020 05:00 schreef kwiwi het volgende:
Nog even liggen en dan opstaan voor de 2e dag hiken.
Hondaquote:
het bestaan er van bleek een grote hoax te zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon uurtje later beginnen iedereen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben al dik een uur aan het werkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon uurtje later beginnen iedereen.
Iedereen ontspant anders, domste wat je kunt doen als je slimme dingen wil zeggen is louter naar jezelf kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Zat vanochtend even te kijken naar de reacties van afgelopen nacht.
Ik zie mensen die vandaag een zware dag hebben, sterkte daarmee.
Maar dan zie ik zeggen dat ze gaan blowen of doelloos filmpjes kijken, dit werkt natuurlijk averechts, je zou dan moeten leren ontspannen en juist goed slapen zodat:
Bammm!
Zelf doe ik juist domme dingen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen ontspant anders, domste wat je kunt doen als je slimme dingen wil zeggen is louter naar jezelf kijken.
Zie bovenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Honda
Hoe voel je je nu? Ben je de nacht een beetje fatsoenlijk doorgekomen?
Geef jij eens tips dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen ontspant anders, domste wat je kunt doen als je slimme dingen wil zeggen is louter naar jezelf kijken.
Het bleek gewoon een uit de hand gelopen experiment van John de Mol te zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
het bestaan er van bleek een grote hoax te zijn
Hij zegt toch dat je niet vanuit jezelf moet redeneren omdat iedereen anders ontspantquote:
Niet echt, lijkt kopie van 1e Operatie te worden wat rugpijn en zo.....quote:
Nee tips over hoe miljonair te worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:50 schreef crv het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat je niet vanuit jezelf moet redeneren omdat iedereen anders ontspant
Nou ja zoals ik al zei, iedereen doet dat op zijn eigen manier.quote:
Ik hoop echt dat het uiteindelijk toch een beetje gaat meevallenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:51 schreef crv het volgende:
[..]
Niet echt, lijkt kopie van 1e Operatie te worden wat rugpijn en zo.....
Charme, tomeloze energie (24/7), netwerken en bewijsdrang (geen geld als motivatie hebben), iets zoeken waar je goed in bent en mensen om je heen verzamelen die loyaal zijn maar wat minder ambitieus.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee tips over hoe miljonair te worden.
Dat is eigenlijk hetzelfde als wat ik zei. Leren echt te ontspannen dus. Dat werkt, dat andere werkt je tegen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik al zei, iedereen doet dat op zijn eigen manier.
Vriendin van me zet iedere avond de wekker om 21:30 en zorgt er dan voor dat ze nog een uur zonder prikkels zit, TV uit, telefoon uit, bijna alle lampen uit en dan heeft ze een uur nodig om haar rondtollende drukke brein zover te krijgen dat ze kan slapen.
Zeldzaam ja, maar voor mij zou zoiets averechts werken weer bijvoorbeeld, ik sta graag "aan" juist.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk hetzelfde als wat ik zei. Leren echt te ontspannen dus. Dat werkt, dat andere werkt je tegen.
Leuk om het een keer eens te zijn.
hmm, dat ga ik nog niet eens proberenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Charme, tomeloze energie (24/7), netwerken en bewijsdrang (geen geld als motivatie hebben), iets zoeken waar je goed in bent en mensen om je heen verzamelen die loyaal zijn maar wat minder ambitieus.
de hele dag en nacht graagquote:
Heb jij geen Nothing Box?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeldzaam ja, maar voor mij zou zoiets averechts werken weer bijvoorbeeld, ik sta graag "aan" juist.
Begint te kwispelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond, met donder en bliksem.
Nicequote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond, met donder en bliksem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |