abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193797733
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Waarom is het een probleem als FOK! stelling inneemt voor zwarte piet?
Omdat het de discussie kleurt. In principe zie ik dit forum als een algemeen discussieforum en imo de uitgang van een discussie altijd neutraal moeten zijn. Door aan te geven dat deze site altijd zelf een bepaalde mening heeft maak je een schifting in users en manier van discussievoering.

Allemaal prima, betekent alleen dat ik mijn mening moet bijstellen en dit geen neutraal platform is, en in het geval van deze doneeractie dus ook dat racisme een plek heeft op deze site.
pi_193797746
geen neutraal platform, omdat mensen een andere mening hebben :') boehoe
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:09:51 #128
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_193797831
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:00 schreef AlohA het volgende:

[..]

Omdat het de discussie kleurt. In principe zie ik dit forum als een algemeen discussieforum en imo de uitgang van een discussie altijd neutraal moeten zijn. Door aan te geven dat deze site altijd zelf een bepaalde mening heeft maak je een schifting in users en manier van discussievoering.

Allemaal prima, betekent alleen dat ik mijn mening moet bijstellen en dit geen neutraal platform is, en in het geval van deze doneeractie dus ook dat racisme een plek heeft op deze site.
Kun je daar concrete voorbeelden van geven? Ik heb niet het idee dat tegenstanders van ZP de mond gesnoerd wordt in de discussies, maar dat kan aan mij liggen.
pi_193797835
quote:

[..]

Het hele doel van een forum is dat mensen hun mening geven. En op dit forum is de overgrote meerderheid een fan van zwarte piet. Verder is het tevens een particulier forum en niet een forum van de overheid betaald met subsidie. Daarom mag de leiding van dit forum best voor of tegen zp zijn.

En dat Danny ook geld gedoneerd heeft is alleen maar mooi om te zien. Hij steunt de goede doelen die op zijn forum opgezet worden.

Waarom heb jij er geen moeite mee dat een grote stad als Rotterdam de eis stelt dat als je subsidie wil dat daar dan geen zwarte piet bij mag zijn? Van een overheidsinstantie die jouw en mijn belastinggeld uitdelen verwacht je toch niet zo'n discriminerende eis?
Als ze gewoon hun werk zouden doen dan was deze hele inzamelingsactie niet eens nodig geweest en dan hadden we ook deze polariserende situatie niet gehad.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:10:55 #130
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193797840
quote:

[..]

Dan zal je de MSM ook wel helemaal niets vinden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193797853
quote:

[..]

Ai veel sterkte gewenst met deze constatering. Hopelijk kwam het niet als een hele zware klap.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:11:57 #132
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193797856
Was idd gewoon een verwijzing naar EK88. Sommige mensen moeten overal wat in zien....
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:14:33 #133
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193797890
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:11 schreef Nikonlover het volgende:
Was idd gewoon een verwijzing naar EK88. Sommige mensen moeten overal wat in zien....
Zo zie je maar weer, de meeste problemen worden gemaakt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_193797929
quote:
Selçuk Öztürk¤ 5,00
Ook wai fan denk viend Sielvana stöm!
:') :D
pi_193797937
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het hele doel van een forum is dat mensen hun mening geven. En op dit forum is de overgrote meerderheid een fan van zwarte piet.

Ik heb deze enquête gemist
pi_193797949
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

https://frontpage.fok.nl/(...)of-roetveegpiet.html
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:19:17 #137
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193797966
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

De overgrote meerderheid van de Nederlandse bevolking is voor Zwarte Piet, dus op Fok zal het niet anders zijn.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_193797975
quote:
Het is wel heel typerend dat er gelijk met termen als nazi wordt geschermd door bepaalde types.
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:21:41 #139
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_193798001
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:45 schreef AlohA het volgende:

[..]

Neuh ik ben niet zo heel erg viesmad hoor. Ik kijk er ook niet van op dat FOK! geen moeite heeft om deze onzin te signalboosten. Het is alleen dat zodra FOK! zijn naam hier aan verbindt en je ongebreideld racisme prima vindt bij deze actie, dit natuurlijk niet helpt bij het algemene imago.
Nou was het natuurlijk altijd al een probleem dat op deze site stelling wordt ingenomen vóór Zwarte Piet en het dus een gekleurd discussieforum is, maar dit gaat zeker niet helpen op zo'n manier.
Zal wel snel afgelopen zijn dan als straks de adverteerders weglopen _O-
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:22:45 #140
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193798018
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:20 schreef RTR het volgende:

[..]

Het is wel heel typerend dat er gelijk met termen als nazi wordt geschermd door bepaalde types.
Het jaar 1988 moet ook afgeschaft worden trouwens, want EK88 dat kan toch niet??!???? Over NAZIIIIIIISSSSSS gesproken??!?????????????!!!!!!!
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_193798045
Rapper JayJay¤ 5,00
Zwarte Piet naar Hoek van Holland? Waar praten we over??? Komt naar mijn modeshop.nl allen, patta's voor de tatta's voor weinig geld. Niet goed geld terug.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:24:34 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193798051
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:14 schreef daNpy het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer, de meeste problemen worden gemaakt.
Yep.
Bizar ook ze een onschuldig grapje verdraaien naar de nazi's.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:20 schreef RTR het volgende:

[..]

Yep. Zegt genoeg.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193798056
quote:
Ok, ik kom nooit op frontpage vanwege bagger
Ruime meerderheid van deze poll was voor ZP, niet heel Fok
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:25:16 #144
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193798073
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:21 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Zal wel snel afgelopen zijn dan als straks de adverteerders weglopen _O-
Dan starten we toch een inzamelingsactie op :) Dan kunnen we weer leuke donaties maken :T
pi_193798079
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:22 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Het jaar 1988 moet ook afgeschaft worden trouwens, want EK88 dat kan toch niet??!???? Over NAZIIIIIIISSSSSS gesproken??!?????????????!!!!!!!
_O_
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_193798093
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:24 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ok, ik kom nooit op frontpage vanwege bagger
Ruime meerderheid van deze poll was voor ZP, niet heel Fok
Ja, dat zegt degene toch ook die jij quote?
pi_193798124
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ja, dat zegt degene toch ook die jij quote?
Fok is gelukkig meer dan FrontPage
pi_193798133
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het hele doel van een forum is dat mensen hun mening geven. En op dit forum is de overgrote meerderheid een fan van zwarte piet. Verder is het tevens een particulier forum en niet een forum van de overheid betaald met subsidie. Daarom mag de leiding van dit forum best voor of tegen zp zijn.
Hoe denk je dat dit komt? Volgens I&O research wilde in 2018 44% van de mensen dat het uiterlijk van Zwarte Piet verandert en op dit forum zitten een overgroot deel rabiate pietenverdedigers. Dat toont toch alleen maar aan dat met de berichtgeving die hier gedaan wordt alleen maar een bepaald soort users aangetrokken wordt. Met deze actie erbij wordt de afstand naar een echochamber alleen maar kleiner.

quote:
Waarom heb jij er geen moeite mee dat een grote stad als Rotterdam de eis stelt dat als je subsidie wil dat daar dan geen zwarte piet bij mag zijn? Van een overheidsinstantie die jouw en mijn belastinggeld uitdelen verwacht je toch niet zo'n discriminerende eis?
Als ze gewoon hun werk zouden doen dan was deze hele inzamelingsactie niet eens nodig geweest en dan hadden we ook deze polariserende situatie niet gehad.
Het is geen discriminatie om te zeggen dat om een inclusief feest te vieren er wordt gevraagd alsjeblieft geen raciale stereotypering te gebruiken.

quote:
Dat jij een hondenfluitje niet wil horen betekent niet dat ie niet gebruikt wordt.
pi_193798143
Georgina Verbaan ¤ 5,00
Het spijt me.....WLM

Deze is wat apart:

Harco Sorbato ¤ 5,00
Tien kleine negertjes gingen uit eten langs verre wegen. Eén stikte in zijn drankje toen waren er nog negen. Negen kleine negertjes praatten tot diep in de nacht, Eén kon niet wakker worden toen waren er nog acht. Acht kleine negertjes kwamen op een eiland aangedreven, Eén zei, dat hij niet verder wou toen waren er nog zeven. Zeven kleine negertjes kapten hout met een kapmes, Eén sloeg zichzelf in tweeën toen waren er nog zes. Zes kleine negertjes hielden een honingbedrijf, Eén werd gestoken door een bij toen waren er nog vijf. Vijf kleine negertjes kregen met het recht gemier, Eén kwam terdege in de knoei toen waren er nog vier. Vier kleine negertjes gingen naar zee en zie, Eén rode haring verzwolg er een toen waren er nog drie. Drie kleine negertjes gingen naar Artis mee, Eén grote beer drukte er een fijn toen waren er nog twee. Twee kleine negertjes gingen naar het zonnebad heen, Eén schroeide de zon een gat in zijn bast toen was er nog maar één. Eén klein negertje bleef helemaal alleen. Hij hing tenslotte zich maar op dus bleef er toen niet één
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:32:28 #150
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_193798177
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:29 schreef AlohA het volgende:

[..]

Dat jij een hondenfluitje niet wil horen betekent niet dat ie niet gebruikt wordt.
:X

Ik vermoed dat Nikonlover hier meer van weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')