Omdat het de discussie kleurt. In principe zie ik dit forum als een algemeen discussieforum en imo de uitgang van een discussie altijd neutraal moeten zijn. Door aan te geven dat deze site altijd zelf een bepaalde mening heeft maak je een schifting in users en manier van discussievoering.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom is het een probleem als FOK! stelling inneemt voor zwarte piet?
Kun je daar concrete voorbeelden van geven? Ik heb niet het idee dat tegenstanders van ZP de mond gesnoerd wordt in de discussies, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:00 schreef AlohA het volgende:
[..]
Omdat het de discussie kleurt. In principe zie ik dit forum als een algemeen discussieforum en imo de uitgang van een discussie altijd neutraal moeten zijn. Door aan te geven dat deze site altijd zelf een bepaalde mening heeft maak je een schifting in users en manier van discussievoering.
Allemaal prima, betekent alleen dat ik mijn mening moet bijstellen en dit geen neutraal platform is, en in het geval van deze doneeractie dus ook dat racisme een plek heeft op deze site.
Het hele doel van een forum is dat mensen hun mening geven. En op dit forum is de overgrote meerderheid een fan van zwarte piet. Verder is het tevens een particulier forum en niet een forum van de overheid betaald met subsidie. Daarom mag de leiding van dit forum best voor of tegen zp zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:00 schreef AlohA het volgende:
[..]
Omdat het de discussie kleurt. In principe zie ik dit forum als een algemeen discussieforum en imo de uitgang van een discussie altijd neutraal moeten zijn. Door aan te geven dat deze site altijd zelf een bepaalde mening heeft maak je een schifting in users en manier van discussievoering.
Allemaal prima, betekent alleen dat ik mijn mening moet bijstellen en dit geen neutraal platform is, en in het geval van deze doneeractie dus ook dat racisme een plek heeft op deze site.
Dan zal je de MSM ook wel helemaal niets vinden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:00 schreef AlohA het volgende:
[..]
Ai veel sterkte gewenst met deze constatering. Hopelijk kwam het niet als een hele zware klap.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:00 schreef AlohA het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, de meeste problemen worden gemaakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:11 schreef Nikonlover het volgende:
Was idd gewoon een verwijzing naar EK88. Sommige mensen moeten overal wat in zien....
Ik heb deze enquête gemistquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het hele doel van een forum is dat mensen hun mening geven. En op dit forum is de overgrote meerderheid een fan van zwarte piet.
De overgrote meerderheid van de Nederlandse bevolking is voor Zwarte Piet, dus op Fok zal het niet anders zijn.quote:
Het is wel heel typerend dat er gelijk met termen als nazi wordt geschermd door bepaalde types.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:11 schreef Nikonlover het volgende:
Was idd gewoon een verwijzing naar EK88. Sommige mensen moeten overal wat in zien....
Zal wel snel afgelopen zijn dan als straks de adverteerders weglopenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:45 schreef AlohA het volgende:
[..]
Neuh ik ben niet zo heel erg viesmad hoor. Ik kijk er ook niet van op dat FOK! geen moeite heeft om deze onzin te signalboosten. Het is alleen dat zodra FOK! zijn naam hier aan verbindt en je ongebreideld racisme prima vindt bij deze actie, dit natuurlijk niet helpt bij het algemene imago.
Nou was het natuurlijk altijd al een probleem dat op deze site stelling wordt ingenomen vóór Zwarte Piet en het dus een gekleurd discussieforum is, maar dit gaat zeker niet helpen op zo'n manier.
Het jaar 1988 moet ook afgeschaft worden trouwens, want EK88 dat kan toch niet??!???? Over NAZIIIIIIISSSSSS gesproken??!?????????????!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:20 schreef RTR het volgende:
[..]
Het is wel heel typerend dat er gelijk met termen als nazi wordt geschermd door bepaalde types.
Yep.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, de meeste problemen worden gemaakt.
Yep. Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:20 schreef RTR het volgende:
[..]
Het is wel heel typerend dat er gelijk met termen als nazi wordt geschermd door bepaalde types.
Ok, ik kom nooit op frontpage vanwege baggerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)of-roetveegpiet.html
Dan starten we toch een inzamelingsactie opquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zal wel snel afgelopen zijn dan als straks de adverteerders weglopen
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:22 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Het jaar 1988 moet ook afgeschaft worden trouwens, want EK88 dat kan toch niet??!???? Over NAZIIIIIIISSSSSS gesproken??!?????????????!!!!!!!
Ja, dat zegt degene toch ook die jij quote?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:24 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ok, ik kom nooit op frontpage vanwege bagger
Ruime meerderheid van deze poll was voor ZP, niet heel Fok
Fok is gelukkig meer dan FrontPagequote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dat zegt degene toch ook die jij quote?
Hoe denk je dat dit komt? Volgens I&O research wilde in 2018 44% van de mensen dat het uiterlijk van Zwarte Piet verandert en op dit forum zitten een overgroot deel rabiate pietenverdedigers. Dat toont toch alleen maar aan dat met de berichtgeving die hier gedaan wordt alleen maar een bepaald soort users aangetrokken wordt. Met deze actie erbij wordt de afstand naar een echochamber alleen maar kleiner.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het hele doel van een forum is dat mensen hun mening geven. En op dit forum is de overgrote meerderheid een fan van zwarte piet. Verder is het tevens een particulier forum en niet een forum van de overheid betaald met subsidie. Daarom mag de leiding van dit forum best voor of tegen zp zijn.
Het is geen discriminatie om te zeggen dat om een inclusief feest te vieren er wordt gevraagd alsjeblieft geen raciale stereotypering te gebruiken.quote:Waarom heb jij er geen moeite mee dat een grote stad als Rotterdam de eis stelt dat als je subsidie wil dat daar dan geen zwarte piet bij mag zijn? Van een overheidsinstantie die jouw en mijn belastinggeld uitdelen verwacht je toch niet zo'n discriminerende eis?
Als ze gewoon hun werk zouden doen dan was deze hele inzamelingsactie niet eens nodig geweest en dan hadden we ook deze polariserende situatie niet gehad.
Dat jij een hondenfluitje niet wil horen betekent niet dat ie niet gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:11 schreef Nikonlover het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:29 schreef AlohA het volgende:
[..]
Dat jij een hondenfluitje niet wil horen betekent niet dat ie niet gebruikt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |