De eerste aflevering is alvast een regelrechte topshow, dat mag ik wel zeggen toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zeker niet, maar je kan nooit voorzichtig genoeg zijn
Dit doet mij zin hebben om zo ook te beginnenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De eerste aflevering is alvast een regelrechte topshow, dat mag ik wel zeggen toch?
Ik zit weer ouderwets in een totale staat van verwarring naar m'n beeldscherm te koekeloeren, heerlijk.
quote:
Dat overkomt je volgens mij wel vaker hahahaha.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zit weer ouderwets in een totale staat van verwarring naar m'n beeldscherm te koekeloeren, heerlijk.
Vooral als ik topics op dit forum lees ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat overkomt je volgens mij wel vaker hahahaha.
Ik zat kapot te gaan. Droge 30+ is ook kut. Nu staat er in elk geval een licht verfrissend windje.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gisteren was het droge warmte, niks mis mee.
Ik heb nergens last van. Raampje open, lekker briesje, doorwaaien.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:27 schreef Slobeend het volgende:
Benauwd hè jongens? Ik kan nauwelijks ademhalen.
Hier is het 5 graden warmer dan in het westen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Raampje open, lekker briesje, doorwaaien.
Over twintig minuutjes zelfs regen, ja!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier is het 5 graden warmer dan in het westen.
Welke lul gaat er fietsen als het regent?quote:
Ik kwam net terug van school toen ik de torens in vuur en vlam zag staan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/debroervanroos/status/1276449644164366337
@:mani89
Ik weet het niet want ik was toen 3 hahaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kwam net terug van school toen ik de torens in vuur en vlam zag staan.
Je smelt toch niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke lul gaat er fietsen als het regent?
Lekker rondje lopen (uiteraard voordat de regen kwam)quote:
Dat zet voor mij geen zoden aan de dijk, ik moet vandaag hardcore calorieen verbranden. (de reden staat op mijn instagram @iedereen.)quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lekker rondje lopen (uiteraard voordat de regen kwam)
Je bent vooral bezig om die activiteiten te ontwijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zet voor mij geen zoden aan de dijk, ik moet vandaag hardcore calorieen verbranden. (de reden staat op mijn instagram @:iedereen.)
Het gaat vanavond gebeuren, mits het droog is. Met mijn smakeloze Rock Racing shirt aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent vooral bezig om die activiteiten te ontwijken.
Goede herhaling wel.quote:
Mijn opa zei altijd: 'het regent nooit de hele dag'. Kortom, geen excuses.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat vanavond gebeuren, mits het droog is. Met mijn smakeloze Rock Racing shirt aan.
Het meeste valt naast je.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: 'het regent nooit de hele dag'. Kortom, geen excuses.
Je bent toch niet van zout.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het meeste valt naast je.
Is het zout bij jullie? Hier houden we het op suiker.quote:
bist net fan sâlt, wol?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is het zout bij jullie? Hier houden we het op suiker.
Het gaat om Werder, niet om Klaassen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind je het ook zo spannend of ONZE Davy nog gaat ontsnappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |